Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

ma ajuta si pe mine cineva?

La cine sa apelez? la vreun electronist...? legat de 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285), care apare in mai multe adrese.

De asemenea... 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frasineanudenis

salut. am o problema mare cu AC-ul. pe treapta 1 de ventilatie merge perfect insa cum ii dau pe treptele superioare imi decupleaza compresorul dar ventilatia merge in continuare(fara sa bage aer rece). mentionez ca instalatia este verificata, nu scapa, are freon. am bagat-o pe VAG-COM si eroarea este:

- 00792 - Presocontact clima (F129)

31-10 - circuit deschis sau scurt la masa - intermitent

imi poate spune cineva despre ce e vorba ca am cautat pe la toate magazinele de specialitate din constanta si nimeni nu a stiut sa imi zica ce piesa sa cumpar sau unde anume in instalatie isi are locul piesa respectiva?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 35-00 - -

Nu stie nimeni de la ce ar putea fi? Bobinele sunt noi, masina merge ok, si chiar rotund, insa imi apare check engine pe bord, si apar erorile astea.

Cu motorul pornit, daca le sterg, apar instantaneu la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e senzorul de PRESIUNE atmosferica situat in general langa ECU.

Senzorul de PRESIUNE atmosferica e situat IN ECU

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva despre ce e vorba ca am cautat pe la toate magazinele de specialitate din constanta si nimeni nu a stiut sa imi zica ce piesa sa cumpar sau unde anume in instalatie isi are locul piesa respectiva?

va multumesc

Cred ca asta cauti:

thrust_senzor.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor AIRBAG aprins.

Am fost la Metrotehnica sa imi faca o scanare si sa rezolve problema daca se poate.

Eroarea este ceva de genul "Airbag Control Unit Check Sum Error (65535)". Mecanicul de acolo mi-a zis ca e posibil sa fie "computerul" de airbag si ca ei nu au mai schimbat piesa asta la Audi (cica ar fi mai complex decit la Seat), si ca nici nu au piesa in service ca sa testeze, ca e complicat, etc.

Stie cineva ce pot sa fac sa rezolv problema? Sau unde sa ma duc? O indrumare, o idee ...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un polo 6n2 2001 1.4mpi si am gasit urmatoarele erori, daca ma puteti ajuta ar fi perfect:

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction

P0135 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 951 171

Component: Innenraumueberw. 0002

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Pentru ce e "Address 45" ?

Multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce scrie acolo Address 45 este modulul de Innenraumueberwachung adica modulul de monitorizare a habitaclului (modulul de control si senzorii de detectare de miscare in habitaclu pozitionati (la golf4) in plafoniere). Eroarea aia e cam dubioasa si ma duce cu gandul la eroarea asementoare din anumite module de control ale airbag-urilor care se bulesc dupa o scanare cu vag com-ul returnand, aceeasi eroare (65535). Pentru detalii vezi linkul cu 2 posturi mai sus.

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu a mai intalnit nimeni eroarea asta ?

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)... care imi apare in mai multe adrese...

Cei de la reprezentanta mi-au zis ca trebuie schimbat tot panoul electric central, alta rezolvare nu e? ma indoiesc sa nu fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa spuna daca valorile astea sunt bune la masina din semnatura sau unde pot gasi tolerantele sau valorile care ar trebui sa fie normale... ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un mic update....

am fost la reprezentanta si stupoare! nu mi-au gasit nici o eroare!!

mi-au facut o actiune (24M4) si au zis ca totul e ok...

am ajuns acasa si sceptic fiind, am facut o noua scanare.

si.. erorile au disparut ca prin minune... dar a aparut alta:

1 Fault Found:

008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 26412 km

Time Indication: 0

Date: 2008.07.16

Time: 16:45:31

Freeze Frame:

RPM: 3039 /min

Load: 12.2 %

Speed: 104.0 km/h

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta si stupoare!

si in plus.. m-au pus sa le platesc scanarea pentru ca nu au gasit nimic!!

:)) stilul lor clasic. si a fost si 150 RON scanarea, ca sa te bucuri pe deplin?

N249, am si eu asa o eroare. e pe aici o explicatie sumara

http://vwforum.ro/index.php?showto...4353&st=240

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa spuna daca valorile astea sunt bune la masina din semnatura sau unde pot gasi tolerantele sau valorile care ar trebui sa fie normale... ? Multumesc

La prima vedere, Throttle angle mi se pare cam mare. In rest n-as putea sa-ti zic prea multe. Ar trebui sa faci niste log-uri in mers si pe niste grupuri mai elocvente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tps-ul e nou schimbat... am gasit pe un site valoarile in care trebuie sa se incadreze si e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva de ce atunci cand vreau sa scanez modulul de la clima imi da >excesive com errors<? ,cu toate astea clima functioneaza perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema..dar cu alte VAG COM am putut scana si zicea ca nu sunt erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan azi, erorile au reaparut!! Se pare ca solutiile ingenioase a reprezentantei de a sterge codurile si de a-mi lua banii degeaba nu mi-au rezolvat problemele!

Deci... erorile sunt din nou aceleasi... Adica:

08801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 008 - Implausible Signal

012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed

P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low

P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Scan facut cu vag-com v.805.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de eroarea valvei N249: un coleg a avut aceeasi eroare pe un TT 1.8t (AUQ?). Dupa inlocuirea valvei eroarea nu a mai reaparut. La el eroarea era insotita si de inca alte doua: Lean Mixture Cil X si Missfire detected Cil X.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salu,

Ma poate ajuta cineva cu niste explicatii?

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Sunday,20,July,2008,09:13:30

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN Number: WVWZZZ3BZ3E014107

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 3B0 906 018 P

Component: 1.6L R4/2VSIM3 00HS0002

Coding: 06031

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E014107 VWZ7Z0B5379975

4 Faults Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Simptomele sunt ca motorul parca merge in 2 bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva erori si nu stiu ce inseamna.Poate ma ajuta cineva.

Control Module Part Number: 1J5 920 825 A

Component and/or Version: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Software Coding: 01113

Work Shop Code: WSC 32832

Additional Info: IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3601868

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la postul de mai sus:

Azi dimineata am venit la servici si dupa ce am pornit motorul si am parcurs aprox 500 m la schimbarea vitezei din a 2-a in a 3-a mi-a dat in "nas" si mi s-a aprins check engine,am continuat,nu ma lasa sa merg decat cu vit 2 apoi mi s-a aprins becul STOP cu mesajul presiune de ulei.Am verificat baia de ulei,nu are nimic.Am continuat pana la servici unde am laptop si cablu Vag-Com.Am scanat masina si mi-a dat urmatoarele erori :

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Control Module Part Number: 036 906 034 BH

Component and/or Version: MARELLI 4MV 3773

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 32832

2 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 01317

3 Faults Found:

00526 - Brake Light Switch-F

008 - Implausible Signal - Intermittent

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Am copiat erorile apoi le-am sters.Am pornit motorul si l-am accelerat usor.Cand ajunge la turatia de aprox 1500 rpm cade brusc acul.Inafara de eroarea de la frane de la ce pot fi erorile...mentionez ca ieri am curatat senzorul de aer cu spray de frane si odata cu el am scos mufele de la mai multi senzori am curatat si bagat la loc.Totusi aseara am pornit spre casa de la locul unde am facut operatiunile si sunt cam 5 km...masina a maers perfect,doar dimineata au inceput problemele.PLS HELP ME...probabil mi-am facut-o cu mana mea.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 Faults Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Simptomele sunt ca motorul parca merge in 2 bujii

debitmetru/senzorul de aer e stricat. de la aia poate avea si problema de scantei gresit la cilindrii.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Am copiat erorile apoi le-am sters.Am pornit motorul si l-am accelerat usor.Cand ajunge la turatia de aprox 1500 rpm cade brusc acul.Inafara de eroarea de la frane de la ce pot fi erorile...mentionez ca ieri am curatat senzorul de aer cu spray de frane si odata cu el am scos mufele de la mai multi senzori am curatat si bagat la loc.Totusi aseara am pornit spre casa de la locul unde am facut operatiunile si sunt cam 5 km...masina a maers perfect,doar dimineata au inceput problemele.PLS HELP ME...probabil mi-am facut-o cu mana mea.Merci

Probabil (ca sa nu spun sigur) ca ai scos mufa si ai "curatat" si contactele de la G28; incearca sa faci o alta curatare dar, nu cu sprayul pe care l-ai folosit...nu stiu ce contine si cat de bun este. Exista sprayuri pentru contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am facut ieri.Am cumparat spray special pt contacte ,am scos din nou toate mufele pe care le-am curatat cu o zi inainte si le-am dat cu spray de contacte.Una din mufe nu era bagata pana la capat...asta era problema de fapt.Eroarea cu swith-ul de frana s-a remediat prin inlocuirea lui,era blocat pistonasul si mie nu mi se aprindeau becurile de frana deloc.Cost 50lei si multa bataie de cap.Multumesc mult oricum pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!