Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Sal'tare la toata lumea.

Devenii posesoru' mandru al unui cablu de diagnoza (mii de multumiri dlui Voinea) si pusei si io pe masina din semnatura (Golf V GTi, 1,4TSI, 140 CP)

Si iote ce reiese:

Sunday,09,March,2008,12:36:52

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032

Component: MED17.5.1 G 9740

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01279

1 Fault Found:

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 2288 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:12:03

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 48.0�C

Temperature: 36.0�C

Absolute Pres.: 930.0 mbar

Voltage: 12.319 V

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No SW: 1K0 907 044 BH HW: 1K0 907 044 BH

Component: ClimatronicPQ35 090 0909

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass.

Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N

Component: Tuer-SG 005 0985

Coding: 0000436

Shop #: WSC 01279

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Cu G65 si cu geamu' de pe dreapta fata am inteles.

Da' ce-i cu prima eroare?

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - -

Ce inseamna? Ca nici ROSS TECH nu o da explicata. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o scanare. Rezultatul , iata-l :

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 10700

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBSL21U328540962 SKZ7Z0A1022119

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16396 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0012 - 35-10 - Please Register/Activate – Intermittent

Cautand ce inseamna, am gasit :

1. 16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

• Oxygen Sensor(s) defective

• Oxygen Sensor(s) Control defective

Possible Solutions

• Check Oxygen Sensor(s)

• Check Oxygen Sensor(s) Control

• Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Cum am mai avut aceasta eroare, cred ca trebuie schimbat senzorul de oxigen. Imi poate cineva spune unde este si cum se poate verifica ?

2. 16396/P0012/000018 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

Possible Symptoms

erratic idle

Possible Causes

• Intake Adjuster tight / stuck

• Intake Camshaft Adjuster faulty

Possible Solutions

• Check Intake Camshaft Adjuster

• Use Output Test, Meas. Value Blocks (MVB) & Basic Setting

Totusi, la a doua, nu inteleg de ce VAG COM-UL a dat "Shareware Version. To Decode all DTCs", fara alte specificatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma unei scanari am avut urmatoarele doua erori:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

35-00--

00953 - Interior Light TIme limit

25-10 Unknown switch condition - intermittent

imi puteti zice si mie ce inseamna aceste erori? mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' ce-i cu prima eroare?

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - -

Ce inseamna? Ca nici ROSS TECH nu o da explicata.

Cand primesti eroarea asta inseamna ca ai erori la modulul de aer conditionat. (stocate in memoriea acestuia :) ). Nu este nici un motiv de panica

EDIT: la golf4 (parca!) erorile de A/C apar pe modulul de comfort. Nu stiu la golf5 cum este.

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am facut o scanare la Augsburg unde din pacate mi-au gasit niste erori.

412C

412D

Din pacate nu am retinut ce explicatie era pe Vag-Com dar poate ma lamuriti voi ce-ar putea fi.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

412C - Misfire detected

412D - Cyl.1 Misfiring recognised

Verifica aprinderea la cilindrul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presupune verificarea aprinderii si cum s-ar putea remedia? :icon_redface:

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi cu ce-i mai usor...bujie, fisa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcheaza noaptea la intuneric si inspecteaza sub capota cu motorul pornit. Nu trebuie sa vezi nici cea mai mica scanteie.

Daca ai fisele sub capacul motorului, scoate-l inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la service dupa ce am schimbat filtrele si mecanicul a pornit motorul am vazut o scanteie in partea dreapta a motorului. Dupa accelerari succesive nu s-a mai repetat si mi s-a spus ca ar putea fi de la bobina de inductie. M-am hotarat sa schimb bujiile. Am inteles ca bobina de inductie se poate testa cu Vag-Com. Sper sa se rezolve dupa schimbul bujiilor. Masina merge "lesinata rau"..nu trage :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

dupa ce m-am doxat citind topicul cu erori la diesel si la banzina m-am decis sa postez log-ul scos din proc-ul masinii mele:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV 3408

Coding: 00031

Shop #: WSC 23833

4 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

16710 - Knock Sensor 1 (G61): Implausible Signal

P0326 - 35-00 - -

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

am urmatoarele rugaminti pt cei care recunosc erorile mai sus mentionate:

1) sa-mi explice fiecare eroare

2) eventual sa imi spuna, care ar fi simptomele la fiecare eroare (pentru a sti daca sa corectat ulterios).

3) unde sunt localizati, EGR, Senzor G62, Knock Sensor 1 (G61).

eroarea 16955 era de la becurile de frana, pe care le-am inlocuit (ambele fiind arse). restul nu stiu cum sa le explic.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16786- posibil sa fi ramas deschisa valva EGR sau o problema cu potentiometrul EGR-ului. Ai incercat sa-i faci setarea de baza?

16502- verifica pentru inceput conexiunile de pe circuitul senzorului; daca totul este Ok, trebuie inlocuit senzorul

Rezolva-le pe acestea doua si este posibil sa scapi si de 16710.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc xxnelu! :)

nu stiu cum anume se face acea resetare, te rog sa imi detaliezi.

nu stiu unde este senzorul :lol:, de asemenea nici egr.

mai fa un pustiu de bine si ajuta-ma si cu astea.

simptome - uneori porneste greeeeuu invarte de inebuneste electromotorul, iar dupa ce porneste se duce in 1200rot/min. nu este o regula, poate fi cald/rece motorul simptoma este total aleatoare, de asemenea tot uneori, fluctuatii la relanti.

multumesc! :)

LE pentru senzorul de temperatura, pot folosi indicatiile din acest link?

http://www.wak-tt.com/tempsensor/tempsensor.htm

Modificat de dem3ntor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea/setarea de baza a EGR-ului.... 01 (engine)/074 in Basic Settings => in campul 4 trebuie sa scrie in final Adap. OK

Pentru identificarea EGR-ului, am mai pus o poza AICI. O mai pun o data....poza :P

post-3949-1207249734_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa localizezi usor EGR-ul la AZD, poza lui xxnelu e elocventa. Daca nu, vezi ca in EGR intra o teava din aluminiu cred care provine de la clapeta de acceleratie. Este foarte usor sa localizezi acea teava dupa care ai gasit intr-o parte clapeta de acceleratie (in partea de sus a motorului) si in partea de jos (adica mai in fata) EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

primesc eroarea aceasta si nu stiu ce e cu ea...

01358 - Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

am sters-o si a reaparut, nu am nici o simptoma, becurile se aprind cand deschid usa, de incuiat se incuie fara probleme.... :beerchug:

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

Wiring and/or Connectors faulty

Possible Solutions

Check Wiring and/or Connectors

Check Measuring Blocks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez si eu aici problema mea. Poate ma poate ajuta cineva. Am un Golf 4, 1.6 16 V si de 2 zile a inceput sa imi palpaie martorul de Gaze de Evacuare. Am dus-o la service si mecanicul a zis ca merge in 3 cilindrii. A inlocuit o bobina si a zis ca ii tot la fel. Aseara am facut o scanare VAG COM si au iesit urmatoarele probleme:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Mecanicul zice ca trebuie schimbata valva EGR si senzorul G71, insa nu as vrea sa le cumpar si sa vad ca tot nu s-a rezolvat problema. Ideal ar fi sa fac un test dc are cineva asa ceva pt testare inainte sa le cumpar :Driver: . A mai avut cineva erorile astea la VAG COM? Si cum anume s-au rezolvat? Trebuie neaparat schimbate?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci in prima faza o adapatre/setare de baza a EGR-ului. Daca nu se rezolva asa, faci o curatare urmata de adaptare. Stergi erorile si vezi care/daca mai apar. Inlocuirea lui o faci daca nu s-a rezolvat in conditiile mentionate mai inainte.

Pentru MAP (G71), incepi prin verificarea contactelor/firelor de pe circuitul lui, daca nu cumva dispar si erorile lui(17961/17566) dupa rezolvarea EGR-ului. Se mai verifica, sa nu traga aer fals.

Cam acestia ar fi, in mare, pasii de urmat pana la inlocuirea pieselor. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nicolasnyck

am fost ieri si am pus masina la tester si mi sa spus ca sant probleme la 2 senzori

1 senzorul de admisie galerie

2 senzorul de acceleratie

acum cel care se ocupa de masina a spus ca nici unul din ei nu ar fi, astept parerea voastra.

ps au fost resetate cele 2 erori dar masina face la fel parca din ce in ce mai des

e vb de un vw bora 2001 14 16v benzina

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolasnyck

am revenit cu detaliile exacte cele spuse de program

am fost ieri si am pus masina la tester si mi sa spus ca sant probleme la 2 senzori

1 senzorul presiune galerie admisie G71

2 senzorul turatie motor G28

acum cel care se ocupa de masina a spus ca nici unul din ei nu ar fi, astept parerea voastra cat mai repede.

ps au fost resetate cele 2 erori dar masina face la fel parca din ce in ce mai des

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu avem codurile de erori...vezi cateva post-uri mai sus, cum ar trebui prezentat un rezultat al diagnozei.

2. Ar trebui sa ghicim pana si problema pe care o ai la masina, pentru ca nu vad nimic legat de acest aspesct.

Daca vrei un raspuns in baza datelor prezentate de tine, eu spun ca trebuie sa schimbi senzorii respectivi. Crezi ca este o informatie corecta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolasnyck

multumesc mult azi am sa mai fac o diagnoza si am sa pun rezultatul oricum am sa schimb si cei 2 senzori si am sa curat si clapeta de acceleratie pt orice siguranta.

oricum multumesc mult si astept sfaturi dupa ce revin cu diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolasnyck
1. Nu avem codurile de erori...vezi cateva post-uri mai sus, cum ar trebui prezentat un rezultat al diagnozei.

2. Ar trebui sa ghicim pana si problema pe care o ai la masina, pentru ca nu vad nimic legat de acest aspesct.

Daca vrei un raspuns in baza datelor prezentate de tine, eu spun ca trebuie sa schimbi senzorii respectivi. Crezi ca este o informatie corecta? :)

am revenit cu singura eroare care a aparut acum dupa ce am diagnosticat-o din nou

asta e ceea ce apare

"Miercuri,07,Mai,2008,19:11:57:23792

Versiune: VAG-COM- ROJ 704.1

Adresa 01: Motor

Numar VAG: 036 906 014 AN

Componenta si/sau versiune: MARELLI 4CV 3151

Codare soft: 00031

Numar atelier: WSC 01317

1 cod de defect:

00513 - Senzor turatie motor (G28)

27-10 - semnal implauzibil - intermitent

Starea -Gata de functie-: N/A

astept un raspuns multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!