Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Aseara am reusit in sfarsit sa-l gasesc (este localizat in partea dreapta pe traseul furtunului care vine de la radiator spre motor)

Ai citit si post-ul meu de mai sus...sigur nu ai dat peste G83?

PS: cu placere :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in concediu insotit de un amic cu passat 2002 ,1.6 , benzina , masina lui din senin nu mai trage ,se balbaie tare , merge infranata , iar la scanarea cu vag-com apar urmatoarile erori :

Address 01: Engine ----------------------------------------------------------------------

Controller: 3B0 906 018 L

Component: 1,6LR4/2VSIMOS3 00HS0002

Coding: 06031

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ2E391078 VWZ7Z0B4903121

4 Faults Found:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

17658 - Fuel Level too Low

P1250 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Address 03: ABS Brakes ----------------------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 45403

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

Am citit ceva despre aceste erori ,dar mare lucru nu am inteles , VA ROG daca aveti o idee cum putem remedia aceasta problema ajutatine .

Daca se poate cit mai babeste posibil ca nu suntem experti . :Driver:

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema porneste de la 17658 - Fuel Level too Low; aceasta ar putea fi una din cauzele celorlalte erori. Incercati si voi sa bagati benzina.

Motorul cum se comporta? Sa nu fie vorba despre niste erori putin mai vechi daca acum este benzina in rezervor.

La modulul ABS, eroarea este de tensiunea mica pe baterie sau ceva contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat benzina . Am dat jos rampa benzina am schimbat injectoarele 2 si 3 cu cele de la 1si 4 dar erorile sunt aceleasi .

Nu am avut cheie ptr. bujii , Posibil sa fie de acolo ?

Ca simptome : Porneste efectiv in 2 pistoane si merge intrerupt .

Am accelerat de 3-4 ori pina la 3000 ture si cind m-am uitat la catalizator (Sper ca asa se cheama ) era rosu , rosu de parca luase foc .

Cineva spunea sa schimb BOBINA . Bobina oare este ceace numesc eu injector mai sus , cea in care vine rampa de benzina ????????

Nu avem internet permanent , sper sa ma puteti ajuta cu ceva sfaturi .

multumesc !

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am butonul de edit.

Motorul este ALZ , are cineva o schema cu amplasarea bobinei sau boinelor cite o avea acest motor ?

Un cod ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am revenit cu noutati de la problema cu senzorul G62, Dupa cum va povesteam (l-am localizat conform cu desenul lui xxnelu) i-am decuplat mufa, am curatat-o si am reconectat-o la loc. Aveam de gand sa-l schimb (100 RON), dar dupa ce i-am curatat si fixat mufa mai bine functioneaza OK si cel putin pana acum nu s-a mai aprins martorul luminos. Sper sa mearga si mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu mersul in 2-3 pistoane .

Problema era de la BOBINA INDUCTIE .

Am inlocuito si totul este OK .

Multumesc pe aceasta cale d-lui xxnelu ptr sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 1U1 907 044 A

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 1.0.0

Software Coding: 01000

Work Shop Code: WSC 31480

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

Stie cineva ce este aceasta eroare? ca nu vrea sa imi plece compresorul...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este "busit" senzorul sau cvea probleme de contacte/fire, poate fi din cauza circuitului/instalatiei; incarcare necorespunzatoare cu refrigerant (mai mult sau, mai putin decat trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este "busit" senzorul sau cvea probleme de contacte/fire, poate fi din cauza circuitului/instalatiei; incarcare necorespunzatoare cu refrigerant (mai mult sau, mai putin decat trebuie).

Ce senzor sa fie busit ? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel despre care "spune" si eroarea: Pressure Switch (F129) - m-am exprimat eu putin gresit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC iti merge?Deobicei si in cele mai multe cazuri eroarea apare cand nu ai freon in instalatia de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC iti merge?Deobicei si in cele mai multe cazuri eroarea apare cand nu ai freon in instalatia de AC

Nu imi merge aerul conditionat . Am bagat si freon ca la carte . Cineva mi-a spus ca e ceva capsulat pe compresor , un senzor sau ceva de genu :-s ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osama uite senzorul pe care cei de la VAG il numesc "thrust sensor":

post-314-1211902916_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e senzorul de presiune? Cum se desface de acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

un amic vrea sa cumpere un g4 1,6 16v. masina merge ok, dar la scanare au reesit urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10241

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 - Electric Circuit Failure

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00046

3 Faults Found:

00949 - Central Locking Motor - tailgate (V53): LOCK

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53): UNLOCK

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

cea cu senzorul lateral o stiu, ii sta aprins esp-ul in bord.

cea cu incalzirea oglinzii de asemenea o cunosc.

va rog sa ma ajutati cu restul erorilor, masina este 2001 7400euro.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu "niste"probleme la motorul din semnatura.am tot citit topicurile de aici si pana la urma urmei nu am inteles exact care ar fi problemele.poate ma ajuta si pe mine cinevacu un raspuns mai exact.ma chinui cu erorile astea de ceva vreme,mai exact cam 1 an.deja ma enerveaza la maxim :) erorile sunt:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 ED

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 822 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27

Coding: 01142

Shop #: WSC 43401

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1503551

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

End -----------------------------------------------------------------

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o scanare cu VAG-COM,am un GIV,1.4 benzina,AXP,scanare ca urmare a aprinderii martorului "check engine".A iesit o eroare la cilindrul 3(cylinder 3 misfire detected).Doar la acest cilindru e problema,in rest totul e ok.Ar putea fi bobina de inductie?

Multumesc mult,sper sa ma ajute cineva:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma chinui de un secol cu problema asta si nu reusesc sa-i dau de cap. (audi tt 225cp)

Pe vag-com imi apare urmatorul cod de eroare:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Simptome:

Masina nu mai trage si fasaie ca o minge sparta :D

Am schimbat furtunele de admisie, furtune turbo de tuning, am curatat MAF-ul, schimbat filtre benzina, aer, sonda lambda, am pus blow-off (DV) Forge ... pur si simplu nu ii dau de cap.

In full boost se aude un fasait din partea dreapta de parca ar pierde o gramada de presiune ... si masina in loc sa traga de 225 cai ... trage de maxim 180.

Am dat jos intercoolerul din dreapta, l-am verificat pe toate partile, furtunele ... nu mai gasesc nimic spart, nu se vad urme de ulei de la eventuale furtune sparte...

M-am uitat si pe vag-com si masina primeste mai multa presiune decat cere... o sa atasez log-ul a.s.a.p.

Am omis ceva ? Chiar nu vreau sa o bag pe autovit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca cel mai probabil este MAF-ul.

Eu cred ca "l-ai curatat de tot", adica slabe sperante sa mai mearga dupa interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema....nu imi mai sta la relanti motorul adica sta dar la 400-500 turatii si imi moare cand are chef.Am scanat si erorile sunt mai jos.Astept si eu pareri.mersi

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Monday,02,June,2008,21:33:51:50594

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 032-906-030.LBL

Part No: 032 906 030 R

Component: MARELLI 1AV 2137

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL

Part No: 1J0 909 608 A

Component: AIRBAG VW3 S V04

Coding: 00065

Shop #: WSC 85100

2 Faults Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-00 - Resistance too High

01227 - Crash Data Stored for Side Airbag; Passenger Side

35-00 - -

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Verifica, eventual curata contactele electrice ale senzorului de pe admisie aer (de pe "laba de urs" sau cum ii zice :) ).

Daca senzorul MAP nu este impreuna cu cel de temperatura admisie aer sa ma corecteze cineva.

post-314-1212442815_thumb.jpg

2. Posibile contacte imperfecte si la sonda lambda. Verifica si siguranta F18 pe care este si sonda lambda si pompa de benzina.

post-314-1212444911_thumb.jpg

Ai incercat sa stergi erorile si sa rescanezi? Ele apar ca intermitente, deci nu permanente.

3. Atentie mare! Nu cred ca-ti merg airbag-urile deoarece calculatorul de airbag a stocat date despre un accident! Cel din scaunul pasagerului este probabil sarit. Verifica daca este pe pozitie facand o comparatie cu scaunul soferului. Trebuie apasat undeva sub eticheta de airbag. Daca e sarit mai mult ca sigur ca vei observa o cusatura "home made" a tapiteriei scaunului in zona airbag-ului.

Pentru 1 si 2 poate-si mai dau cu parerea si altii mai priceputi ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii.Referitor la airbag sunt toate la locul lor.Am verificat si cel de la volan si cel din dreapta si sunt la locul lor.Am inteles ca si daca te loveste din spate calc de airbag semnaleaza un soc datorita unui accelerometru si da eroarea asta.Deci am eroare dar in caz de accident imi sar toate airbagurile(cele din scaune nu sunt sigur sarite).Referitor la senzorul de admisie unde il gasesc?ii sub filtru de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur ca numarul de airbag-uri care sar in caz de accident sunt dictate de calculatorul de airbag in functie de impact, deci poate fi sarit doar unul de exemplu.

Tu ai martorul de airbag langa cel de ABS (daca ai), in stanga comutatorului de lumini. Acest martor se aprinde cand pui contactul si se stinge dupa ce pornesti? Stingerea lui trebuie sa nu fie simultana (exact) cu a celorlalte ca atunci e posibil ca vreun "meserias" sa-l fi pus in paralel cu un altul ca sa mascheze eroarea. Functioneaza macar?

Nu mi-ai raspuns daca ai incercat sa stergi erorile si sa rescanezi.

Locatia senzorului combinat MAP (manifold absolute pressure) si IAT (intake air temperature):

post-314-1212512551_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde martorul de la airbag deloc(este langa cel de abs).Dar nu pot sa ster eroarea pt ca nu ma lasa.Cu ce sa curat sonda?Tot cu spray de contacte?mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!