Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Salut baieti. O data la ceva timp gasesc aceste erori (desi le sterg de fiecare data). Nu mi se aprinde niciun martor. Masina desi i-am schimbat sonda lambda de langa motor, nu merge rotund si nu da la noxe nici pe GPL nici pe benzina. Masina in cauza este o Skoda Octavia 2 2011 1.6 mpi + GPL. A mai intalnit cineva aceste erori? Multumesc

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul intre sonda si ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cand ai masina? Eu am vazut ca asa balbaie acest motor in relanti, in rest merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca in mers cu ea scoasa ti se aprinde check engine in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cum a zis si @Florin ,cablajul dintre sonda-Ecu. Daca e ok,schimbi sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 30.05.2010 at 17:24, Mr VW a scris:

Ma ajuta si pe mine cineva cu asta ?!: 17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Salut.Cum ai rezolvat problema asta ca si eu am aceeasi eroare pe.golf 5 1.4 mpi cod bca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, ma poate ajuta si pe mine cineva, detin un Vw Jetta  Hybrid 1,4 TSI DSG 7 si am urmatoarele probleme :

Imi apare cheia de service in bord si nu mai pot pleca de pe loc, pun din nou contactul, o las mai mult cu contactul pus si nu mai apare cheia si pot schimba vitezele, se intampla numai cand temperatura de afara scade sub +5 grade si totodata imi dadea soc in schimbarea treptelor de viteze 2,4 si 6. Am schimbat uleiul la cutie si mecatronic  si socurile se rezuma acum doar la treapta 2 venind din 3, socul fiind mult mai mic insa tot prezent. Mentionez ca dupa ce motorul ajunge la 90 de grade nu mai da socuri.

Mai nou imi da eroare -  " 4363 - Senzor de presiune amplificator de frână 
          P0556 00 [096] - semnal neplauzibil
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie'' 

am schimbat senzorul de  presiune amplificator de frână si imi apare aceeasi eroare, insa nu am probleme la franare. 

 

 

Adresa 01: Motor (J623-CRJA)       Eticheta:. ROJ\04E-907-309-V1.clb
   Număr VAG SW: 04E 906 023 A    HW: 04E 907 309 H
   Component: R4 1.4 TFSI h H10 8491  
   Revizie: X2H10---    Număr serial: 00000000000000
   Codare: 00250012442401000000
   Atelier: WSC 52815 001 1048576
   Pachet ASAM: EV_ECM14TFS01104E906023A 002012
   ROD: EV_ECM14TFS01104E906023A_002.rod
   VCID: 1E336B7F01B7DC7618-804A

1 cod a găsit:
4363 - Senzor de presiune amplificator de frână 
          P0556 00 [096] - semnal neplauzibil
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 245063 km
                    Data: 2022.03.06
                    timp: 09:41:13

                    Turaţie motor: 1585.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 10.6 %
                    Viteza vehicul: 44 km/h
                    Temperatura antigel: 56 °C
                    Temperatura aer admisie: 5 °C
                    Presiune aer ambiental: 1010 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.654 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 39
                    Durata injecţie:valoare medie: 0.623 ms
                    Stare regim motor: Ralanti
                    Stare regim motor-Test_Program_Channel 87: 5

Gata de funcţie: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 02: Cutie automată        Eticheta: ROJ\0AM-927-769.clb
   Număr VAG SW: 0CG 300 045 F    HW: 0AM 927 769 H
   Component: GSG DSG AG7     431 5308  
   Revizie: 00043014    Număr serial: CU501212016276
   Codare: 0000020
   Atelier: WSC 43138 001 1048576
   VCID: 2C57B1B78F0B3EE686-8078

6  coduri de defecte:
001836 - Treapta 1 nu este selectabilă 
               P072C - 008 -  - intermitent
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00101000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 4
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 245141 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.08.02
                    timp: 11:31:06

001837 - Treapta 2  nu este selectabilă 
               P072D - 008 -  - intermitent
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00101000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 4
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 245141 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.08.02
                    timp: 11:31:06

010001 - Dezangajare transmisie neaşteptată/dezangajare mecanică 
               P2711 - 003 -  - intermitent
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00100011
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 3
                    Resetare contor: 5
                    rulaj: 245073 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.07.28
                    timp: 07:17:43

001850 - Treapta 5. nu este selectabilă 
               P073A - 008 - 
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01101000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 4
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 245141 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.08.02
                    timp: 11:31:06

010001 - Dezangajare transmisie neaşteptată/dezangajare mecanică 
               P2711 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00100011
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 3
                    Resetare contor: 5
                    rulaj: 245073 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.07.28
                    timp: 07:17:43

006027 - Pompă hidraulică 
               P178B - 002 - stare neplauzibilă - intermitent
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00100010
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 10
                    rulaj: 245134 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.08.01
                    timp: 07:53:40

 

Modificat de zagreb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

spuneti va rog , nr 4 e in stanga  spre pasager sau in drapta spre volant? da misfire pe cylinder 4 ocazional si tremura, motor aua

Modificat de gicutu44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 e la distributie,deci 4 e pe partea cu volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc , am scos aia de la distributie la nimereala si are peste 20 kiloohmi, le schimb toate deci

20220330_125859.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!

Nu gasc solutie la următoarea problemă:

Eroare senzor presiune atmosferica(senzor defect) la octavia 2 , 2.0 Tdi BMM. Eroarea nu apare niciodata in mers, doar la punerea contactului, cu mesajul aferent pe BC , martor bujie incandescenta aprins intermitent. Daca iau contactul si il pun iarasi, eroarea dispare. Daca pornesc motorul fara sa iau contactul, se aprinde check engine si bineinteles nu am turbo functional, pana la prima oprire a motorului. Nu contează dacă motorul este cald sau rece, problema apare aleator, minim odata pe zi. Am schimbat urmatoarele: 

Debitmetru(bosh), Senzor presiune(bosh-cel in cauza), EGR este nou PIERBURG, mufa senzor + cablaj electric verificate, circuitul de racire aer -verificat (tine pressure este etans). masina trage bine, nu consuma excesiv, nu scoate fum, turbo nu suiera si nu are joc , testul de actionari este ok. Mă gândesc să verific și să curăț mufa ECU, în rest nu mai am idei. Mentionez ca am testat 3-4 senzori si 3-4 debitmetre, aceleasi simptome.

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroarea completa,asa cum apare pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vidoo- verifica cablajul de la senzor pana in mufa la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare! La urmatorul defect, trebuie inlocuita sonda ? Ms!

 

1 cod a gasit:

008598 - B1.-Sonda 1

               P2196 - 000 - tensiune prea mare -amestec bogat- - MIL aprins

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 11100000

                    Prioritate defect: 2

                    Frecventa defect: 1

                    Resetare contor: 255

                    rulaj: 221661 km

                    Indicator de timp: 0

                                      

             împrejurari cod:

                    RPM: 1288 /min

                    viteza: 66.0 km/h

                    lambda: 42.6 %

                    masa aer/cursa: 515.0 mg/cursa

                    tensiune: 0.750 V

                    (fara denumire): 16.0

                    tensiune: 0.975 V

 

Gata de functie: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sonda indica faptul ca amestecul este prea bogat( adica are aer putin si mai mult carburant), trebuie verificatapartea de admisie aer( debitmetru/map, clapeta de acceleratie,egr, etc). Despre ce motorizare este vorba?

 

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 CBAB. Eroarea aparea rar, la cateva luni, insa, dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa, defectul apare aproape zilnic.

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ce trebuie verificat la aceasta eroare ? 

Am curatat mufele de sub scaune totu merge corect, memoria scaunelor oglinzilor, doar ca nu merge easy entry din cauza la eroarea 01355 J543

 

 

Screenshot_20220409-174135.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de can, pana sub bord. Verifica si daca e codat ok scaun sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.04.2022 at 16:42, EEXCALADE a scris:

Da,trebuie inlocuita

0 281 004 148 noua bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!