Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Salut!Poate ma poate ajuta si pe mine cineva,astazi am observat ca ventilatorul de racire nu se oprea dupa ce inchideam aerul conditionat.Am asteptat 5 minute cu motorul mergind si aerul oprit si ventilatorul tot mergea chiar daca pe tester citea 80 grade.Imi poate spune cineva de la ce ar putea fi?Masina este un Polo 6r 1.2.

Inj scanare apare si temperatura de 140 grade in Coolant temperature at radiator outlet.

temperaturamotor.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La iesirea din radiator ar trebui sa ai un senzor de temperatura antigel ca cel din imagine. Mai mult ca sigur, temocupla este controlata de catre raportul pe care acesta il trimite catre ECU. Cel mai probabil trebuie schimbat pentru ca nu mai raporteaza bine si termocupla nu stie cand sa puna  "frana". Erori pe modulul de engine ai ?

s-l500.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, URSUS said:

La iesirea din radiator ar trebui sa ai un senzor de temperatura antigel ca cel din imagine. Mai mult ca sigur, temocupla este controlata de catre raportul pe care acesta il trimite catre ECU. Cel mai probabil trebuie schimbat pentru ca nu mai raporteaza bine si termocupla nu stie cand sa puna  "frana". Erori pe modulul de engine ai ?

s-l500.png

Nu exista termocupla pe masina lui, deci despre ce vorbim ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Al Bundy said:

Nu exista termocupla pe masina lui, deci despre ce vorbim ?

 

Poate nu m-am exprimat corect, era vorba de ansamblul radiator-ventilator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat senzorul temperatura si termocupla (daca asa se numeste),sint 2 modele cred ca la masinile cu aer conditionat functioneaza in 2 trepte viteza mica+viteza mare ventilator.Screenshot_2021-07-08-20-45-42-267_com_mi.globalbrowser.thumb.jpg.e314a5cfc1daaee74e0d7a73ec18d780.jpg

Screenshot_2021-07-08-20-44-32-179_com.mi.globalbrowser.jpg

Screenshot_2021-07-08-20-43-38-034_com.mi.globalbrowser.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA

Turbina colmatata sau valva N75 blocata.

@WooZie
Cod valva 6Q0906517

 

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele eroro la un Golf 6 ,1.4 TSI ,160 cp ,cod CAVD:

 

3  coduri de defecte:

008801 - Supapa control presiune turbo -N249- defect mecanic 
               P2261 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 9
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 196355 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.12.17
                    timp: 07:08:40

             împrejurari cod:
                    RPM: 1122 /min
                    sarcina: 24.3 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 29.0*C
                    temperatura: 23.0*C
                    pres.absoluta: 1000.0 mbar
                    tensiune: 14.224 V

000568 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal prea mare 
               P0238 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 31
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 196358 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.12.17
                    timp: 07:13:45

             împrejurari cod:
                    RPM: 2629 /min
                    sarcina: 9.0 %
                    viteza: 69.0 km/h
                    temperatura: 78.0*C
                    temperatura: 24.0*C
                    pres.absoluta: 1000.0 mbar
                    tensiune: 14.351 V

000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil 
               P0236 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 196369 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.12.17
                    timp: 07:32:51

             împrejurari cod:
                    RPM: 1160 /min
                    sarcina: 52.9 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 89.0*C
                    temperatura: 33.0*C
                    pres.absoluta: 1000.0 mbar
                    tensiune: 13.716 V

 

Prima data am avut check engine aprins.

Am schimbat N249 si am aceleasi erori dar fara check engine aprins, ce poate fi? Cablaj ?

 

Multumesc anticipat.

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica mufa,cablaj si apoi se inlocuieste piesa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, EEXCALADE a scris:

Se verifica mufa,cablaj si apoi se inlocuieste piesa .

M-am repezit eu ca "fata la maritat" sa schimb N249, am tot citit ca e problema cu ele ...Noroc ca nu e foarte scumpa :))

O sa verific cablajele dar nu stiu pana unde duce cablul de la supapa N249.

 

Probabil dau o fuga la electrician , dar e in concediu pana in 10 August 😑.

 

Circul cu masina sotiei pana atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau ,

 

700 km cu masina nevestei Golf 6 Plus 1.2 TSI motor cbzb ...

 

s-a aprins check engine:

 

1 cod a gasit:

11417 - Reglaj presiune supra-încãrcare;presiunea depãºitã în sus 
          P155A 00 [232] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 3
                    rulaj: 170713 km
                    Data: 2021.07.31
                    timp: 14:56:54

                    Turaþie motor: 2823.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 61.2 %
                    Viteza vehicul: 64 km/h
                    Temperatura antigel: 89 °C
                    Temperatura aer admisie: 53 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.405 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Presiunea înainte de clapetã:corectatã-PUT: 1170.38 hPa
                    Presiune supraâncãrcare: valoare prescrisã-PUT_SP: 1711.17 hPa
                    POSN_DIF_BPA[0]: -0.00 %
                    TQI_TCHA_PROT: 1023.96875 Nm

 

Ce ar putea fi?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi eroare la reglaj actuator turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, o sa merg la electrician dar sa vina din concediu săptămâna viitoare. 😬

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Mai asteapta totusi o parere, doua aici. Asta e primul rezultatul pe l-am gasit pe google la codul tau de eroare :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau lume,

 

Culmea culmilor s-a stins check engine la masina sotiei dupa 500 km dupa eroarea urmatoare, saptamana asta merg oricum  la electrician(era in concediu). 

 

11417 - Reglaj presiune supra-încãrcare;presiunea depãºitã în sus 
          P155A 00 [232] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 3
                    rulaj: 170713 km

 

Este normal sa se intample asta ? Este normal?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

atasez si uun coderoarcitit cu ODIS ca VCDS nu a putut sa l citeasca.

Am nevoie sa stiu daca este sau nu defecta placa de incarcare wireless.

Multumesc

WhatsApp Image 2021-08-10 at 21.12.32 (1).jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

De curand imi apar aceste erori la scanare.

In ceea ce priveste ABS.ul,concret in bord ,dimineata la prima pornire imi apare initial cerculetul rosu cu semnul exclamarii(indicand nivel scazut de lichid frana,verificat lichidul si este la nivelul normal)...apoi opresc motorul,repornesc si imi apare acelasi cerculet rosu plus martorul ABS cu galben si in cateva secunde se sting ambele,iar toata ziua nu se mai aprinde nimic,indiferent cate porniri are masina.

Multumesc anticipat!

20210815_092239.jpg

20210815_092251.jpg

20210725_093430.jpg

20210725_093403.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi senzorul vacuumatic cu probleme. Inlocuieste-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau firele de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,passat b6 2009 break, nu se deschide din prima doar la a doua apasare de buton se ridicA  portbagajul si la inchidere trebuie ajutat cu mana sa se inchida,telescoapele sunt noi,daca desfac juruburile ce fac legatura dintre motorase si balamalele portbagajul motorasele functioneaza bine.ca eroare am

20210803_201303.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 sapt, am schimbat arcurile fata. Toate bune pana azi, cand m-am trezit cu erorile astea. Cum m-a prins in deplasare problema asta, va rog sa-mi spuneti ce banuti ca ar fi, pana sa ma las pe mana mecanicilor necunoscuti. Multumesc.

C103415 - Left front level control system sensor Open circuit/short circuit to B+
            Intermittent
                Date: 2021-08-16 11:22:55
                Mileage: 134413 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 4
                Unlearning counter: 61
                Unknown ambient data: 00000000
       

C103515 - Right front level control sensor Open circuit/short circuit to B+
            static
                Date: 2021-06-29 15:32:21
                Mileage: 133630 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 2
                Unlearning counter: 0
                Unknown ambient data: 00000000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablaj, conector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n Am verificat in parcare, cum am putut, cablurile si conexiunile. Pare totul in regula. Am sters eroriile si am mai primit doar una intermitenta, momentan functioneaza amortizarea. Mai mult de atat... Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.

Am si eu erorile aste la un tiguan.

sa fie doar sonda lambda prblema? sau poate fi si altceva?

ai dimineata masina nu mergea rotund la ralanti, intrerupea foarte rau.

Am sters erorile,ammers cca 20 km prin oras si totul e ok momentan.

Nu au mai aparut erorile inca.

Este a doua oara cand mi se intampla.

Va multumesc

 

Am si eu 

ox.1.jpg

ox.2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!