Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Eroarea pe Abs spune ca ai o problema la motor. Verifica erori pe 01 Engine.

Cea pe 16-trebuie codat calculatorul de coloana corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, spido said:

Clapeta galerie admisie blocata.

Multumesc frumos. Se curata sau trebuie schimbata? Ce recomandati? Dupa curatare/schimbare se mai face vreo adaptare ceva din vcds?Se ajunge greu la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste. Parca nu se face adaptare la Blg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Multumesc "spido", eroare de pe ABS s-a sters a ramas doar cea de pe coloana directie. Pot sa merg asa pana ajung la cineva care se pricepe la codari ca eu nu prea stiu ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pornește foarte greu si moare motorul

Bujiile sunt schimbate recent

Care este problema? Mulțumesc 

Screenshot_20210331_131817_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20210328_130140_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este lipsa comunicatiei cu ecu. Vezi daca in momentul in care nu porneste, poti accesa 01 engine.

Daca da, vezi ce se intampla cu aprinderea pe cil 4 si inlocuit egr ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pot accesa 01 engine! 

 

 

Screenshot_20210401_121421_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20210401_121427_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am fost sa vad o masina pentru achizitie , un VW Jetta 2017 CYVD 1.2 TSI 110CP .  Dar la scanarea cu OBD a aparut urmatoarea eroare:

In mers ( 10min) , nu a aparut delco eroare in bord.

 

-presiune combustibil din rampa comuna/din sistem prea joasa

-cod eroare P008700

-sporadic

 

Din cautarile pe google, pot fi mai multe variante care pot cauza asta:

-fuel pressure sensor

-fuel pump

-fule pressure sensor harness is open or shorted

-fuel pressure sensor electrical circuit poor connection

-blocked fuel filter

-fuel line restricted

-faulty fuel pressure regulator.

 

Poate fi si de la altceva , cu exceptia celor de mai sus?

 

Modificat de cretulici90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , la masina din semnatura am eroarea ELECTRIC WINDOW THERMAL PROTECTION ACTIVE pe toate cele 4 usi , toate geamurile functioneaza normal inclusiv roll up/down la inchidere/deschidere din telecomanda , am masina de o luna si nu stiu daca ar fi avut vreo interventie pe la geamuri , de curand am facut update CAN de la E la H pt battery drain navi aftermarket.......aveti idee ce e cu eroarea asta?

 

DSC-0391.jpg

 

DSC-0392.jpg

 

DSC-0393.jpg
photo upload sites

 

DSC-0394.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla cand ne ,,jucam" mult cu geamul...sus/jos...si se incalzeste motorasul de ridicare/coborare. Intra in protectie termica. Incearca sa stergi erorile pe rand,dupa ce ai scos borna bateriei 5 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am sters dar am plecat de la masina si nu mai pot scoate borna, maine dupa o tura prin oras verific daca mai apar , ciudat e ca pe vremea asta chiar nu am folosit geamurile decat cel de la sofer foarte rar.......ce voiam sa mai zic, imi aduc aminte ca la cumparare am facut un scan si mi-a aparut ceva gen window module incorect adaptation dar nu mai tin minte daca a fost pe toate usile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 salutare tuturor,

 

un pic de ajutor va rog .am scanat cu vcds  si a aparut urmatoarea eroare 

17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

 am inlocuit de doua ori kitul si imi da aceeasi eroare . am inlocuit si senzorii arbore si ax came si nimic , distributia este pusa la punct dupa carte .

masina merge bine dar nu dispare eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si porneste bine si la cald si la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/5/2021 at 8:36 AM, cristero said:

 salutare tuturor,

 

un pic de ajutor va rog .am scanat cu vcds  si a aparut urmatoarea eroare 

17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

 am inlocuit de doua ori kitul si imi da aceeasi eroare . am inlocuit si senzorii arbore si ax came si nimic , distributia este pusa la punct dupa carte .

masina merge bine dar nu dispare eroarea

LA ce masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii.in acest golf care are si gpl. Consuma mult ulei, in 500 km se aprinde becul. Din Octombrie pana acum am schimbat 2 randuri de bujii, ultimele sunt speciale pentru gaz. Compresia este undeva intre 11.5 -12 . Consider ca stau bine la compresie. Masina o am din octombrie, cica nu papa ulei a spus vanzatorul. Cand dau talpa la 4000 5000 iese fum negru. La itp am iesit rau de tot la gaze, doar pe gaz a iesit bine. Am facut distributia pana acum si a doua oara schimbul de ulei. Prima oara Motul 5w30 cu norma din carte 50400. Ultimul ulei este Castrol Magnatec 10w40A3/B4 la recomandarea mecanicului. Parca se mananca mai greu uleiul dar tot se duce. Ma innebuneste faptul ca imi distruge bujiile sipapa ulei. Ce credeti ca ar trebui sa fac?

 

VIN: WVWZZZ1KZ8P077138
    Mașină: Volkswagen Golf
    An: 2008
    Tipul caroseriei: 5-dr hatchback
    Kilometraj: 218080 KM

---------------------------------------------------------------
01 Bloc electronic motor

    descriere sistem: SIMOS71 1.6l 2VG
    Număr software: 06A906033GG
    versiune software: 1025
    Număr de serie: VWX7Z0GD3NC8HX
    Codare: 0004071

    Coduri de eroare:
        P0301 - Cil. 1 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0304 - Cil. 4 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0300 - Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0116 - Senzorul 1 de temperatură a lichidului de răcire semnal neplauzibil Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P2096 - Bloc1, corecţie lambda în aval de catalizator Limita de reglare amestec sărac depăşită Scurtcircuit la masă
            sporadic
        P2196 - Sondă lambda1 - bloc1 Semnal prea bogat scurtcircuit la plus
            sporadic

 

03 Bloc electronic frâne

    descriere sistem: ESP FRONT MK60
    Număr software: 1K0907379AC
    versiune software: 0101
    număr hardware: 1K0907379AC
    Codare: 0019073

    Coduri de eroare:
        01314 - Unitate de comandă a motorului interogaţi memoria de defecte
            sporadic

 

08 Bloc electronic instalaţie de climatizare/încălzire

    descriere sistem: ClimatronicPQ35 130
    Număr software: 1K0907044CP
    versiune software: 1212
    număr hardware: 1K0907044CP
    Număr de serie: 00000000000000

    Coduri de eroare:
        01809 - Servomotorul pentru clapeta de reglare a temperaturii stânga
            sporadic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile sa vedem care raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am sters. Apar din cand in cand dar nu toate, Cand o apuca doar. Nu stiu ce sa fac cu consumul de ulei si bujiile. Ma asteapta segmentare?

Am ramas fara rezerve. Am luat benzinara sa o bag la scoala, e mai fiabila decat diesel samd. Cu gaz adevarat ies mai bine dar sa pape asa mult ulei si sa imi distruga bujiile asa repede este nasol. Oare bujiile dupa ce suntumezite cu ulei, dupa curatare se mai pot refolosi? La dacia veche le frecam bine si le refoloseam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să ai două probleme: una mecanică (consumul de ulei) şi una de management (misfire, amestec sărac). În primul rând rezolvă problema de management: verfică temperatura lichidului de răcire pe Engine, la rece şi la cald dacă coincide cu cea de pe Instruments şi este apropiată de temperatura reală a lichidului de răcire. Asta ar fi una, a doua testează sondele lambda. Este posibil ca excesul de ulei consumat să fi contaminat sonda lambda din amonte (înainte de catalizator). Cert este că sonda de după catalizator detectează amestec sărac ultimele două erori. Amestecul sărac poate avea legătură cu penultima eroare cea de pe senzorul de temperatură. Iar amestecul sărac poate genera misfire (primele trei erori)

Acum pe partea cealaltă a consumului de ulei dacă acesta ajunge în exces în camera de ardere şi umezeşte bujiile atunci asta este încă o sursă de misfire prin lipsa scânteii (sau scânteie deficitară) şi fumul negru din accelerare (carburant ars necorespunzător din cauza aprinderii)

1 hour ago, LoliSor said:

Oare bujiile dupa ce suntumezite cu ulei, dupa curatare se mai pot refolosi?

Le cureţi cu perie specială din alamă şi cu spray de curaţat frâne şi pot fi refolosite cu condiţia să nu fi suferit alte avarii şi distanţa dintre electrozi este cea corectă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

missfire am doar pe gaz , ma gandesc ca poate fi din cauza calculculatorului de la instalatia de gaz

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

de ceva vreme imi tot apare eroarea de mai jos, aveti idee de la ce ar putea fi?

 

19226 - Particulate Trap Bank 1
          P2002 00 [101] - Efficiency Below Threshold
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Mileage: 191984 km
                    Date: 2021.04.18
                    Time: 13:58:04

                    Engine speed: 1524.50 /min
                    Normed load value: 40.8 %
                    Vehicle speed: 87 km/h
                    Coolant temperature: 90 °C
                    Intake air temperature: 88 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.420 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 3.015
                    Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 27.3 kg/h
                    Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 32.6 hPa
                    Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 31.6 hPa
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 76.23 %
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 45.00 %
                    Exh. gas recirc. 2: diff. press. sensor 1 bank 1: dyn. value: 29.8 hPa

Modificat de air_catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti fi te rog putin mai specific?

intr-adevar eroarea a inceput sa apara dupa modificarea softului pt stage 1

Modificat de air_catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facute verificari amanuntite

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!