Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

FA proba cu alt bec, nu ai alta solutie. 

CAnd pui erorile, pune si pe ce module apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema schimbind releul. De fapt releul de incarcare este ok, dar carbunii sint tociti. Acum este ok. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare și la mulți ani. 

Vă deranjez și eu cu 2 probleme. 

La Passat-ul soției din 2001 1.6 ALZ, când l-am pornit azi îmi scria pe display Stop, check colant, service manual. 

Am verificat antigelul și era în borcan între minim și maxim și nu era înghețat. Asa am avut și anul trecut și era la minim,  dar am completat până la maxim și nu a mai aparut, dar acum nu-i la minim și nu înțeleg de ce. Am lăsat-o și a mers până a ajuns apa la 90,dar chestia aia nu a dispărut de pe ecran. 

A doua problema, de vreo 2 zile sunt minus 10 grade afara și am stat și cu mașina mea (superb 1.8 turbo)  și a soției pana apa a ajuns la 90 dar furtunul care intra în radiator, cel de sus din dreapta cum te uiți din față și cel care coboară din vasul de expansiune, erau reci. Sa fie vreo problemă sau asa este normal pe frigul ăsta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie reci pana deschide termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am observat asta în mers. Eu stăteam pe loc și ridicam apa la 90 și nu se incalzeau. 

La prima problema sa fie senzorul de pe vas? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Ursu82_kiki said:

Salutare și la mulți ani. 

Vă deranjez și eu cu 2 probleme. 

La Passat-ul soției din 2001 1.6 ALZ, când l-am pornit azi îmi scria pe display Stop, check colant, service manual. 

Am verificat antigelul și era în borcan între minim și maxim și nu era înghețat. Asa am avut și anul trecut și era la minim,  dar am completat până la maxim și nu a mai aparut, dar acum nu-i la minim și nu înțeleg de ce. Am lăsat-o și a mers până a ajuns apa la 90,dar chestia aia nu a dispărut de pe ecran.  

curata ansele senzorului, din vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mulțumesc, o sa le curăț! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/5/2017 at 9:31 PM, Al Bundy said:

FA proba cu alt bec, nu ai alta solutie. 

CAnd pui erorile, pune si pe ce module apar.

Revin:

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 J    HW: 3C0 937 049 J
   Component: Bordnetz-SG     H37 1301  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000005328647
   Coding: E3828A07011E1A28000000000F000000002B00405C0000
   Shop #: WSC 10101 599 10101
   VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW461  012  0503  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 10101  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 T  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RegenLichtSens 011  1110  
   Coding: 00405541
   Shop #: WSC 10101  

2 Faults Found:
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 212975 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 20:31:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 13.70 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 212975 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 20:31:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 13.75 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 799     HW: 3C0 959 799 
   Component:    IMMO         067 0364  
   Revision: 00067000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: F6E38053813266AE3EF-80A3

   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 B
   Component:    ELV          022 0350
   3C0905861B     ELV          022 0350   

1 Fault Found:
01176 - Key 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 211
                    Mileage: 212489 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.12.30
                    Time: 14:31:33
 

Address 55: Xenon Range        Labels: 5M0-907-357-V1.lbl
   Part No SW: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Component: AFS-Steuergeraet    X016  
   Revision:   H09       Serial number:               
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: F1E9B34FE85C4196EBD-80A4

   Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 
   Component: AFS-Lst.-Modul l    X017  
   Coding: 00000035

   Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 330 
   Component: AFS-Lst.-Modul r    X017  
   Coding: 00000035

1 Fault Found:
01328 - Convenience System Data Bus 
            013 - Check DTC Memory - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101101
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Time Indication: 0

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am eroarea urmatoare. Precizez ca a avut distributia sarita de la punct acum 3 luni in service, nu stiu cum, baietii au dat vina pe ghinionul lor, desi eu o dusesem ca ii curgea antigel. Au reparat ce au stricat, dar acum a aparut din nou eroarea, insa nu se simte in niciun fel in rularea motorului (functioneaza ca de obicei, normal). Data trecuta mergea ca un tractor. 
Ce imi sugerati sa verific si ce trebuie schimbat mai exact? Am citit ceva de intinzator si lant, in cazul in care e intins. 
Daca puteti sa-mi spuneti si cauza aparitiei ar fi perfect. Multumesc.

Friday,13,January,2017,23:28:07:53046
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140822


VIN: WVWZZZ1KZ6W184911   License Plate: GL89MBG
Mileage: 126670km-78709mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03C-906-032-BLG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 056 BG    HW: Hardware No 
  Component and/or Version: MED9.5.10        00 9970
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00840 264 83473
                      VCID: 69DFCB6340B6D4562C3-803C
1 Fault Found:

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
               P0016 - 001 - Incorrect Correlation - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 126616 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:25:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Load: 14.9 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 57.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V


Readiness: 0000 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e pusa distributia cum trebuie la punct sau este lantul lungit si nu se mai poate intinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Intr-o dimineata mai geroasa, am pornit masina, toate bune si frumoase, a pornit normal, a mers normal. Abia incepuse sa se incalzeasca un pic motorul pentru ca relantiul coborase la turatia normala de aprox. 800 rpm.

Coincidenta a fost ca abia atunci am dat si de primul semafor, deci eram pe liber si am observat cat merge in 3 pistoane si consumul la relanti era mai mare decat de obicei pentru aceleasi conditii (temperatura motor, timp scurs de la pornire)

Problema se manifesta doar la relanti. In rest mergea normal, plecam de pe loc normal, accelera normal. Chiar am mers minute bune in aceste conditii, motorul ajunsese la temperatura normala de functionare iar eu trebuia sa plec la drum lung si trebuia sa mai si alimentez, insa aveam indoieli daca mai porneste motorul daca-l opresc.

Am riscat si l-am oprit sa alimentez, iar dupa ce l-am pornit, totul si-a revenit la normal. Am parcurs de atunci in jur de 2000 de km fara niciun alt simptom sau anomalie in functionare.

Atasez si o poza cu scan-ul facut chiar in timpul functionarii defectuoase.

Teoretic cureaua de distributie ar trebui s-o schimb la 180k km, iar lantul de distributie din cate stiu n-are termen de schimbare, insa le vine randul amandurora cat de curand.

Din ce am citit pe alte forumuri, o cauza ar putea fi si valvele de control al distributiei variabile.

Ceva pareri?

20161204_111107(1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dus masina in service (reprezentanta Ivas Galati) cu aceeași problema. 140 lei diagnoza inițială, 140 lei desfăcut distribuție pt a doua diagnoza, după care mi-au spus ca lanțul e întins și trebuie schimbată distribuția. Tot kit-ul plus manopera 2525 lei. Mi-au recomandat sa nu plec cu masina din service pentru ca se poate strica tot motorul (supape îndoite,  pistoane sparte, etc.) Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai distributia principala pe lant, eu am pe curea.

Lant am doar intre axele cu came (un lant mic, pe partea cealalta a motorului), de asta ma gandesc ca poate fi si de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mai devreme putin mi a aparut EPC ul pe bord si mi a luat deodata gazul... am oprit o, am repornit o nu a disparut. Am mai mers 200 metri pana am ajuns acasa am oprit o si am coborat cu testerul la ea. disparuse martorul din bord. i am pus tester si mi a dat o droaie de erori. Cineva care ma ajuta si pe mine cu o parere?

Multumesc mult!

Log-IF24ARY-TMBHB61Z162124577-142330km-88439mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai furtun de vacuum spart.Verifica furtunele de vacuum si inlocuieste pe cel spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minutes ago, spido said:

Ai furtun de vacuum spart.Verifica furtunele de vacuum si inlocuieste pe cel spart.

de acolo sa am toate problemele pe modulul de motor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu vechea mea problema trepidatii la pornirea la rece si  uneori imi palpaie check engine,masina porneste in 1200 rpm se scutura cateva secunde, scoate fum sacadat si mai mult ca de obicei,apoi dupa cateva secunde turatia scade la 900 rpm si becul de check engine nu mai palpaie,fum mai putin.Am pus tester-ul si eroarea citita este :

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

Am reusit sa si filmez o pornire poate ajuta sa imi dati idei despre care este problema.

Fisierul fiind prea mare l-am uploadat : http://hotupload.eu/Vrw

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujie, bobina, fisa, injector, supapa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile la 1200 rpm,pornirea turata , fumul mai gros si sacadat(parca trage cu mitraliera :o) de la ce ar putea fi ? 

Toate acestea dureaza 1 minut apoi totul revine la normal, se vede si pe video.

Dupa primi metrii imi arata consum instant 49.9% apoi scade treptat si totul revine la normal dupa cativa kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai eroarea acolo.Scimba bujiile intre ele...bobine. ..Vezi unde se muta eroarea.Dacă e tot la fel-->  verifica injectoarele.Pune șurubelnițe și asculta în capul ei dacă deschid sau nu.măsoară cu ohm -metru rezistenta deși nu e un criteriu chiar bun.

Citește și valorile pe senzorul O2.(fuel trim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat toate cu  NGK-uri, bobinele 3 si 4 le-am schimbat cu BERU, injectoarele le-am verificat sunt ok,am mai adaugat si un aditiv de curatare injectoare de la Liqui Molly.

La senzorul O2 , te referi la scanare cu vag com? In ce bloc il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi permit a deranja pentru o sugestie cu privire la anumite erori.Am mașina din noiembri și de abia acum am reușit să mi iau o interfață vcds.

Am câteva erori:

I

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC
   Component: Lenksäulenmodul 035 0070  
   Coding: 0000042
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 74E044FF17A888817B3-8021

1 Fault Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 
            014 - Defective - Intermittent
II

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1K0 920 863 A
   Component: IMMO VN4            8112  
   Revision: V0007000    Serial number: VWZBZ0F0370246
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 295E658B80EA8569185-807C

1 Fault Found:
01176 - Key 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

III

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 M    HW: 1K0 959 702 M
   Component: Tuer-SG         005 0971  
   Coding: 0000180
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 397EB5CB704A35E9685-806C

1 Fault Found:
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

IV

Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 704 K    HW: 1K0 959 704 K
   Component: Tuer-SG         005 0913  
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 01279 785 1012552
   VCID: 397EB5CB704A35E9685-806C

2 Faults Found:
01554 - Motors for Central Locking; Rear Doors; Lock 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 
            008 - Implausible Signal

 

OK! De eroarea 4 am o oarecare idee pentru că persoana de la care am luat mașina mi a zis că are o problemă la ușa dreaptă și că ar fi de la broască (ca să o pot deschide din exterior după ce o descui, trebuie să trag de mânerul din interior puțin)

Celelalte erori nu le înțeleg.Geamul de la pasager funcționează, cheia la fel, nicio problemă.Prima eroare m a speriat, inițial am crezut că e ceva legat de servo, însă am citit pe forum că ar fi ceva legat de maneta de la ștergător, dar nu am înțeles prea bine.Cert e că merg toate pozițiile de la ștergătoare și tempomatul și tot.

Log-GR05YAS-WVWZZZ1KZ7W066780-80040km-49734mi.txt

Modificat de misuffk
formulare greșită
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de prima trebuie sa te sperii...ultima creeaza probleme.Trebuie desfacuta broasca,curatata,gresata.Legat de prima eroare-e vb de switch-ul ptr mers intermitent al stergatoatelor...cel de sus de pe maneta stergatoare.Se desface..se curata.La usa pasager fa-i setarile de baza.Sterge erorile dupa operatiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maneta nu are nimic - functioneaza, mai mult ca sigur.

setare de baza la geam - duci geamul pana jos, tine apasat pe buton 2 secunde...du-l sus, tot asa 2 secunde pe buton ridicat. Eroarea trebuie sa dispara, dupa asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!