Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

On 17/12/2016 at 11:38 PM, spido said:

Scanteie ai la toti cilindrii?

Am verificat azi scanteia si exista la toti cilindrii. Dupa ce am verificat bujiile si am curatat de ulei mufa de la regulatorul axelor cu came, la incercarea de a porni a dat semne de aprindere dar nu a pornit. Au mai ramasa erorilea de mai jos:

2 Faults Found:

18080 - Coolant Fan Control 1
            P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent
17939 - Camshaft Timing Adjustment
            P1531 - 004 - Open Circuit - Intermittent

Readiness: 0110 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A 2a apare cu motorul oprit,... Parcă am pățit și eu asta... 

Vezi dacă benzineste... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.a doua verifica siguranta/cablaj/conectica la  N205, daca toate sunt in regula schimba senzorul/verifica distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea cu delcou apare eroare la scanare cu motorul oprit. Pornești motorul dispare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din profilul colegului spune altceva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat releul de la calculator si l-am gasit in gheata cu contactele oxidate. Dupa ce-l inlocuiesc, vad ce mai zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current

Imi apare deobicei doar dimineata la 2-3 minute dupa ce pornesc masina. Masina merge perfect, de consum nu pot sa-mi dau seama daca e mai ridicat.

Modificat de Catalin Tuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, Al Bundy said:

Este pe duca sonda lambda.

Si pot sa mai merg cu ea asa pana crapa de tot? Adica oricum o schimb, dar in ianuarie cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20/12/2016 at 8:47 PM, iri said:

Azi am verificat releul de la calculator si l-am gasit in gheata cu contactele oxidate. Dupa ce-l inlocuiesc, vad ce mai zice.

Am inlocuit releul si acum merge fara nici o eroare. Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit  si sa aveti in continuare  sabatori frumoase !

Am un polo 9N, 2003, 190000 km, motor 1.4 16v bby si probleme cu sonda lambda 1.

As vrea sa stiu daca mai are rost sa curat mufe si cautat trasee sau sa achizitionez o sonda noua,

si de asemenea daca inlocuirea ar putea fi amanata pana in primavara (cand se mai incalzeste un pic).

Mentionez ca nu am check engine aprins, insa nu sunt sigur daca nu o fi fost "aranjat"  desi se

aprinde / stinge la punerea contactului insa mult mai slab decat ceilalti martori.

VCDS Version: Release 12.12.0

Data version: 20130910

Tuesday,20,December,2016,13:24:26:62939

Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

 

VIN: WVWZZZ9NZ3Y077331   Mileage: 191480km/118980miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl

   Part No: 036 906 034 DD

   Component:  MARELLI 4MV       4555 

   Coding: 00071

   Shop #: WSC 00788 

   VCID: 57BD6DD7B5F8BFA6859-4A3A

   WVWZZZ9NZ3Y077331     VWZ7Z0B5631398

4 Faults Found:

16688 - Cylinder 4

            P0304 - 35-00 - Misfire Detected

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current

            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1

            P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage

            P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Readiness: 0000 0000

*Dupa inlocuirea bobinei defecte de la cilindrul nr.4 si stergerea erorilor:

1 Fault Found:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current

            P1178 - 35-00 - Open Circuit

Readiness: 1010 0001

*La cateva zile imediat dupa parcurgerea unui drum de 5 km:

1 Fault Found:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current

            P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: 0010 0001

*La scanarea grupurilor:

030 > field1=111 ralanti, 100 motor accelerat; field2=110 indiferent de turatia motorului;

032 > field1= -18%; field2=    0%;  indiferent de turatia motorului.

 

Va multumesc pentru ajutor, oricat de mic !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu sonda 2, ce este de facut? a aparut din bun senin in timpul mersului. motor 1.4 AXP

001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile. Maine daca martorul MIL se va aprinde din nou, iar erorile vor fi identice, ma refer doar la cele legate de sonda, va trebui sa verifici conexiunea la sonda. Daca totul este ok, sonda 2 va trebui inlocuita, deoarece sunt probleme pe partea de incalzire a sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce am fost sa fac update de soft la Radacini Motors (update care s-a anulat din cauza ca aveam errori) am ajuns acasa si cand sa activez sensorii de parcare se aude un sunet lung de 4-5 secunde , butonul de senzori face flashuri continue si afisajul de pe RCD310 nu se schimba pe senzori.

Verific cu VCDS :

Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels: 3C8-919-475.clb
   Part No SW: 5K0 919 475     HW: 5K0 919 475 
   Component: PARKHILFE 8K  H07 0002  
   Revision: --------    Serial number: 60640824003014
   Coding: 110001
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: F3E5B94752407386191-80A6

3 Faults Found:
01543 - Parking Aid Warning Chime (H15) 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Temperature: 12.0°C

01625 - Front Parking Aid Warning Chime (H22) 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Temperature: 12.0°C

16347 - Control Module - EEPROM Error 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Temperature: 0.0°C

 

Am sters primele doua errori (01543 si 01625) dar cea de a 3-a (16347) nu merge stearsa .. oare chiar a murit? sau au facut ei vreo prostie si au apucat sa rescrie un soft aiurea?

 

Multumesc mult de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cam murit modulul parktronic.

Cu scule adecvate-se poate rescrie eepromul lui dar trebuie gasit fisierul original..sau o masina cu modul identic.

Mai simplu-inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rescrie cu programator - am facut asta - au un procesor Motorola pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. se poate repara al tau - depinde daca ai om pe langa tine sa ti-l faca sau nu

2. se schimba, codeaza si functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

1. se poate repara al tau - depinde daca ai om pe langa tine sa ti-l faca sau nu

2. se schimba, codeaza si functioneaza

Banuiesc ca reparatia este mai ieftina :))

O sa caut pe cineva prin Constanta :)

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

 Am fost cu bateria la garantie si dupa masuratoarea tensiunii pe acumulator, mi-au spus ca nu imi pot da viza, deoarece masina nu incarca corect. Am facut diagnoza. Ce credti ca trebuie inlocuit? Ce poate fi defect? Multumesc!

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, releul de incarcare este cel defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda este schimbata, dar nu am mai sters codul. Am sa schimb releul si am sa mai fac o scanare. Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Un interpret daca ma poate ajuta as fi recunoscator (Passat 2006 * 2.0TDI * BMP * Keyless * DSG):

  1. 00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) - Becul D1S stanga nu se mai aprinde (sa fie becul sau balastul?)
                010 - Open or Short to Plus
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01101010
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 221
                        Mileage: 212975 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2017.01.05
                        Time: 20:31:00
  2. 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) - Recent am refacut lipiturile pe incalzitorul auxiliar, si baga caldura cam in 2 minute de la pornire.
                004 - No Signal/Communication
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01100100
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 221
                        Mileage: 212975 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2017.01.05
                        Time: 20:31:00
  3. 01044 - Control Module Incorrectly Coded - Habar nu am ce inseamna
                000 - -
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01100000
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 221
                        Mileage: 212975 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2017.01.05
                        Time: 20:31:20
  4. 01176 - Key 
                004 - No Signal/Communication - Nu inteleg de ce am eroarea, pentru ca ambele chei functioneaza perfect

                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01110100
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 211
                        Mileage: 212489 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2016.12.30
                        Time: 14:31:33
    1. 01328 - Convenience System Data Bus - Habar nu am ce inseamna
                  013 - Check DTC Memory - MIL ON
                   Freeze Frame:
                          Fault Status: 11101101
                          Fault Priority: 4
                          Fault Frequency: 1
                          Reset counter: 221
                          Time Indication: 0
       
Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!