Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa devin stresant si nu sunt zgarcit sa scot 500 de lei din buzunar, vreau doar sa mai intreb ca sa fiu sigur. Mentionez ca martorul gaze se aprinde cand vrea si de asemenea se stinge cateodata.

In prima faza am avut eroarea:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

apoi dupa cateva zile aveam doar eroarea asta:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

dupa aceea in alta zi acestea doua:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
            P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

si ieri seara am fost surprins de eroarea asta:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
            P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

Asa se comporta un senzor cand moare sau am o problema electrica? Mentionez ca mufa era curata dar i-am mai dat de siguranta un spray de contacte deci eu as exclude-o.

Ca piesa de schimb am ales sa merg pe NGK, din ce am vazut 1774 se potriveste la mine, e ok?

Multumesc si imi cer scuze daca sunt prea insistent.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut si eu timp sa fac o diagnoza la masina

Stiam de o eroare, la radio, dar de la centrala electrica nu aveam idee.

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
   Part No SW: 1K0 937 086 H    HW: 1K0 937 086 H
   Component: BCM PQ35  M   103 0615  
   Revision: 00103 AD    
   Coding: 40180A3A88251AC040000080500087E443010088724D8D60328000200040
   Shop #: WSC 01973 973 01973
   VCID: 3566B9FB9C52D1898D9-8060

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 F  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 07101  26  0512 
   Coding: 009795

2 Faults Found:
00907 - Intervention load Management 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 89
                    Mileage: 108472 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.11
                    Time: 19:58:01

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 12.75 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF

00984 - Left Tail Light (M4) 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 49
                    Mileage: 108472 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.11
                    Time: 19:58:08

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 13.65 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF
Cineva çare sa mai lovit de aceiasi problema?

Am verificat la usa din spate cand o inchid se aprind toate becurile  (2 pe stanga si 2 pe dreapta), dar raman aprinse doar cele de pe dreapta .Cred ca aici e buba, dar nu stiu cum sa o rezolv

 

Log-WVWZZZ1KZBW129960-108470km-67400mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima e legata de voltaj scazut la acumulator..intermitent.A doua-bec haion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti.

sper sa ma puteti ajuta in legatura cu climatronicul...momentan imi palpaie si imi ramane electroventilatorul cuplat incontinuu..

Log-250420km-155603mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Saturday, June 11, 2016 at 22:36, spido a scris:

 

Voltajul scazut la acumulator sa fie o atentionare ca dupa 5ani si 6

 8luni

27 minute în urmă, danny955 a scris:

 

 

On Saturday, June 11, 2016 at 22:36, spido a scris:

Prima e legata de voltaj scazut la acumulator..intermitent.A doua-bec haion.

Voltajul scazut la acumulator sa insemne ca dupa 5ani si 6 luni ar trebui sa schimb acumulatorul?

Sau sa fie de la faptul ca am stat cu contactul pus in timp ce foloseam diagnoza si usile fiind deschise aveau si luminile deschise?

Am verificat becul de la haion dar degeaba.Adica chiar am cumparat altul si tot la fel se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa acumulatorul in pace...cat porneste motorul e ok.Daca ai verificat becurile ,soclurile lor -posibil fire intrerupte in mansonul de cauciuc dintre caroserie si hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Merge activata functia Needle sweep (Cluster staging) cu VCDS sau VDS-pro la un Passat B5.5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge din pacate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

revin cu o rugaminte la cei care cunosc bine VCDS-ul. Tot imi apre eroarea "16688 - Cylinder 4 -  P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent" o data la cateva zile. Pare ca atunci cand merg in aglomeratie, incet, nu-i place si intra pe eroare. Pana nu-i dau 4000-5000 de ture pe 300-400 de metri nu-si revine.

Am schimbat fisele, urmeaza sa-i schimb si bobina zilele astea. Dar ce fac daca iar apare eroarea?

Acum am cateva nelamuriri: la mine nu exista bobine pe fiecare bujie ci una singura. Nu ar trebui sa faca la toti cilindrii figuri? Sau in interior sunt de fapt 4 bobine incastrate intr-un corp comun?!

Urmatorul pas, daca nu iese treaba cu aprinderea, este sa verific injectoarele. Eu pe VCDS cu motorul oprit am pe fiecare 0.400V iar dupa pornire am valori usor variabile pe fiecare injector: 0.490-0.520V. Valorile apar cu verde. Asta inseamna ca sunt in regula, ca nu depasesc specificatiile, corect? Am o alta cale sa verific injectoarele, ceva compensari, debit, etc? Sau voltajul ala imi spune deja deviatia fiecaruia?

Si ma mai enerveaza ca nu reusesc sa fac un live log sau ceva de genul asta, pe care sa ma uit dupa.

Saru' mana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba inj de pe cil respectiv cu altul si vezi unde se muta eroarea. fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai incerc sa inchid treaba cu aprinderea: bujii ok, fise noi, bobina noua.

Dupa aia ma apuc de injectoare. Imi pare rau ca nu m-am uitat cand mergea in 3 cilindri ce valori erau afisate la injectoare, m-am uitat doar la aprinderea pe fiecare cilindru si acolo se adunau erori la cilindrul 4.

Compresia deocamdata am scos-o din calcul deoarece eroare nu este prezenta mereu, motorul stiu ca e in mintile lui, nu bate, nu face presiune in carter, bujiile arata la fel pe toti cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The current version is:
 Beta 16.6.0
Data Version 20160602

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva unde se afla senzorul g70 la cod motor AUS? 

Am eroarea asta si as vrea sa desfac sa curat/schimb pe acolo senzorul asta...

 


                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 036 906 034 BB
  Component and/or Version:  MARELLI 4LV       3408
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 53A599C7A1009386791-4A3A
1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-00 - System Too Lean

Readiness: 1010 0001
Wednesday,15,June,2016,18:01:02:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 036 906 034 BB
  Component and/or Version:  MARELLI 4LV       3408
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 53A599C7A1009386791-4A3A
1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-00 - System Too Lean

Readiness: 1010 0001
 

 

 

Modificat de flopanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ain treaba cu debitmetrul, verifica furtune, pompa benzina, injectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda pana la urma tot EGR-ul e de vina...Am desfacut EGR,teava de la el,curatate cat de cat si tot eroare pe el.Momentan il am montat pe ala de pe un motor de 1.4(nu stiu sigur daca mergea),ca al meu e mort demult :)).. Ce nu am verificat este mufa de la EGR sa vad daca da tensiune..

Mileage: 166580km-103508mi   Repair Order: egr fail
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3408  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 53A599C7A1009386791-4A3A

1 Fault Found:
16786 - EGR System 
            P0402 - 35-00 - Excessive Flow
Readiness: 0010 0001
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am avut pe cilindrul 4 un misfire permanent.

Bun, am sters eroarea, am schimbat bobinele, 4 cu 3 si misfire-ul tot pe 4 a reaparut. Am schimbat bujiile intre ele si la fel, eroarea nu s-a mutat.

M-am uitat in VCDS, la engine, in grupul 16 acolo unde apar misfire-urile pentru cilindrul 4  si  am observat urmatoarele:

- la relanti contorizarea misfire-urilor creste

- in sarcina, contorizarea se reseteaza la 0 si acolo ramane pana cand motorul e la relanti cand iar creste contorizarea misfire-urilor.

La ce sa ma ma uit/verific?

Multumesc.

Modificat de lexetordo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a mai ramas injectorul de verificat. Am patit-o la una din fostele masini. Muta-l la alt cilindru, insa, grija mare! E presiune acolo si risti sa fii stropit cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Din VCDS am posibilitatea sa vad ceva legat de injectoare?

Nu de alta, dar nu am gasit un DIY pentru motorul meu (1.4, cod motor BCA) legat de scoatere acestora si daca imi trebuie o unealta speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa vezi cu VCDS, nu trebuie scule speciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lexetordo: eu sunt in aceeasi situatie ca si tine, cu missfire pe cilindrul 4, numai ca la mine e intermitent iar la mine am o singura bobina pt cei 4 cilindri. Acel contoar am observat ca se reseteaza deoarece atunci cand accelerezi controlul erorilor pe cilindri devine disable. Cand devine enable (lasi acceleratia) contoarul se reseteaza la 0. Cel putin eu asa am observat la mine.

@Al bundy: daca schimb injectoarele intre ele, trebuie sa codez ceva? Dar daca cumpar un injector, trebuie sa-l initializez pe masina?

Eu sunt in aceeasi faza ca si colegul lexetordo: am pus fisele noi, am pus bobina noua si nu am rezolvat. Am scos mufa de la injector si simte circuitul deschis, deci cumva inteleg ca mufa e ok. Mai mult, vad pe vcds valorile furnizate catre injector ceea ce ma face sa cred ca alimentarea cu curent pana la injector este in regula. Am incercat atat cat am avut loc, sa masor rezistenta interna a injectorului si arata ceva de genul 17ohmi, din ce am vazut prin autodata ar fi in regula. Nu am avut loc sa masor curentul pe mufa, efectiv nu am loc din cauza admisiei.

Urmatorul pas e sa ma chinui sa dau jos admisia si rampa de la injectoare, sa scot injectoarele, sa le curat daca tot umblu la ele si sa inversez 1 cu 4. Coroborat cu o curatare a mufelor care intra in ECU.

Daca stiti prin Bucuresti pe cineva care curata injectoare date jos de pe masina dati va rog de veste. As vrea sa stie sa masoare injectoarele si eventual sa schimbe la ele o-ringurile si sitele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e nevoie de codat nimi si nu ai ce curata la injectoare. daca dupa schimbarea intre ele, se muta eroarea, iei un injector si il inlocuiesti pe cel cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Ma puteti ajuta cu un sfat pentru erorile urmatare? Au aparut in momentul trecerii peste niste denivelari puternice si dupa ce le sterg reapar. ca si simptome, dupa ce sterg erorile , abs-ul tacane ( intra ) la cea mai mica franare iar dupa cca 100 m apar martorii P galben taiat, (abs), simbolul de la presiune pneuri si pe bord scrie ca frana de mana are o eroare sa verific cartea. La scanare apar urmatoarele:

 

Scan-WVWZZZ3CZ7E206847-20160621-1426-191890km-119234mi.txt

Modificat de ric26ct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul ABS stinga spate si  modulul de tractare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica senzorul abs? se poate masura valoarea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cablajul,conectorul..eventual,cu un aparat de masura se verifica continuitatea pina in pompa ABS.Daca totul e ok,schimbi senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!