Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Untouchable

Salutare tuturor. Am avut si eu martorul de check engine aprins pentru o zi, dupa care s-a stins. Am reusit dupa cateva zile sa ajung sa o pun pe tester si am urmatoarele errori. Din ce am auzit pompa de presiune cred ca trebuie schimbata... Dar cum rezolv cu celalalte???

Address 01: Engine        Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
   Part No SW: 1K0 907 115 J    HW: 8P0 907 115 B
   Component: 2.0l R4/4V TFSI     0030  
   Revision: --H14---    Serial number: VWZ7Z0F8067107
   Coding: 0403000318070160
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 2D5B6241B4F4EA49F4D-8078

4 Faults Found:
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
               P2196 - 004 - Signal too High (Rich) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 122561 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:37:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 765 /min
                    Load: 17.2 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 57.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure
               P0087 - 002 - Too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 124470 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:24:37

             Freeze Frame:
                    RPM: 3631 /min
                    Load: 9.8 %
                    Speed: 149.0 km/h
                    Temperature: 95.0°C
                    Temperature: 17.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 14.478 V

012599 - Intake Manifold Runner Control
               P3137 - 001 - Basic Setting not Completed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 128229 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 73.0°C
                    Temperature: 61.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 12.319 V

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit
               P0642 - 002 - Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 128229 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 73.0°C
                    Temperature: 61.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 12.319 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti spune si mie ce este mai exact cu eroarea asta?am atasat poza. multumesc

 

IMG_3156.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca ne interesa laptopul cu care s-a facut diagnoza ? Copy paste nu mergea?

 

Eroarea e de la senzorul de crash de pe partea pasagerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a sters eroarea si vad ca nu s-a mai aprins , posibil sa fie senzorul in sine sau mufe, cabluri cu contact imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceasta eroare banuiesc ca e dus reglaj far si lumini in bord nu?

20160507_103127.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cel de reglaj intensitate lumini bord.

 

NU inteleg ceva: e asa de greu de pus un copy-paste la scanare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

 

11 hours ago, Valy31 said:

mi-a sters eroarea si vad ca nu s-a mai aprins , posibil sa fie senzorul in sine sau mufe, cabluri cu contact imperfect?

Vali, cel mai intalnit defect este pe cablaj, in mansonul dintre usa si caroserie - se rup firele... sau se oxideaza pinii din mufa de pe  stalp caroserie.

Tot asa, poate sa fie o problema de senzor ... sau chiar calculator aibag.

Intai verifica daca este o problema de cablaj/conectica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult florin, mai intai o sa verific cablajul si sa curat mufele iar daca imi apare eroarea dinou schimb senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog daca stie cineva de ce nu pot sterge acest cod care dateaza din 2010 pe cand masina apartinea altcuiva.....mentionez ca in bord nu apare nimic si usa cu inchiderea ei functioneaza !

Adresa 72: Uºa DS Eticheta: ROJ\1K0-959-704-GEN3.lbl
Numãr VAG SW: 1K0 959 704 AB HW: 1K0 959 794 L
Componenta: J389 TUER-SG HR 0305
Revizie: 41004101 Numãr serial: 00000000044251
Codare: 0000208
Atelier: WSC 00028 028 00001
VCID: 71E3BE31684CCEA9905-8024
1 cod a gasit:
01334 - Modul comandã usa: dreapta spate-J389-
014 - defect
împrejurãri cod:
Stare defect: 01101110
Priorit.defect: 4
Frecv. defect: 1
Resetare contor: 109
rulaj: 35292 km
Indicator de timp: 0
Data: 2010.05.07
timp: 11:51:00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspuns in celalalt topic in care ai postat initial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nicu - verifica mufa dintre usa si stalp si firele din mansonul de cauciuc.

daca lucreaza bine, da-i pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

pun si eu un scan de la un Audi A3, motor Avu 1.6i. Am ajuns s-o scanez deoarece a apucat-o azi asa deodata sa mearga in 3 cilindri, sa zguduie cand acceleram si s-au aprins becul de ESP si cel de poluare.

PE drum spre casa, accelerand mai tare parea ca si-a revenit insa statea becul ala care indica poluare aprins continuu.

2 Faults Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 2C57E23B8CFEEC7E18B-5072

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Aparent, dupa stergerea erorilor, este totul in regula. Am incercat sa rulez procedura aia Readiness, pe care inainte o trecea fara probleme. Acum se aprinde eroarea aia cu DTC Memory. Tind sa cred ca, asa din ce am citit pe ross-tech, ar fi o problema la cablajul care intra in ECU. Vreun contact imperfect si de aici si primele erori. Primele 2 nu am reusit sa le mai replic, cea de-a 3 a aparut dupa ce am rulat Readiness si am stopat procedura dupa 3-4 pasi.

Voi ce spuneti? Spre rusinea mea, nu am reusit sa gasesc ECU pe masina, sa-i dau cu niste WD40 pe mufa. Multam!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima eroare te anunță că le ai pe primele. 

Vezi aprindere,  bujii,  egr... Etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da cu wd40 pe mufa! Da cu un spray de contacte.

Ecu ar trebui sa fie sub masca de plastic de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact-verifica bujie cilindru 4/bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iau laptopul maine cu mine, sa vad daca reapare eroare. Eu imi faceam probleme mai mult pt a 3 eroare. M-am gandit ca a luat apa ceva ECU si de aia a dat primele 2 erori. Bujiile sunt noi, au 3000km. O sa verific fisele, sa fie bine infipte. Bobinele apar pe vagcom sau trebuie masurate de mana?

Am vazut niste poze pe net cu Golf4 care are ECU la baza parbrizului, sub stergatoare. O fi si la asta tot acolo. Daca mai aveti idei, nu ezitati... Cele mai nasoale erori sunt astea aleatorii, cand nu stii cand si de ce apar. :)  Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Va rog, daca stie cineva ce inseamna:

1 cod a gasit:
01305 - Bus de date pentru Infotainment
004 - lipsã semnal / nu comunicã
împrejurãri cod:
Stare defect: 01100100
Priorit.defect: 1
Frecv. defect: 1
Resetare contor: 109
rulaj: 86578 km
Indicator de timp: 0
Data: 2016.05.15
timp: 16:25:41

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat cumva RCD-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu prea le am cu denumirile astea....dar daca RDC-ul este radio cd cu navigatia, DA, fostul proprietar a inlocuit pe cel original cu altul aftermarket mai complex.

Deci sa inteleg ca asta este cauza acelui cod de eroare ????? Se poate inhiba sa nu mai apara ????

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
20 minutes ago, nicu1iancu said:

Scuze nu prea le am cu denumirile astea....dar daca RDC-ul este radio cd cu navigatia, DA, fostul proprietar a inlocuit pe cel original cu altul aftermarket mai complex.

Deci sa inteleg ca asta este cauza acelui cod de eroare ????? Se poate inhiba sa nu mai apara ????

Multumesc !

da, din aceasta cauza - nu este o problema, nu o poti face sa dispara. Doar lipsa comunicatie dintre can gateway

8 hours ago, rmg said:

O sa iau laptopul maine cu mine, sa vad daca reapare eroare. Eu imi faceam probleme mai mult pt a 3 eroare. M-am gandit ca a luat apa ceva ECU si de aia a dat primele 2 erori. Bujiile sunt noi, au 3000km. O sa verific fisele, sa fie bine infipte. Bobinele apar pe vagcom sau trebuie masurate de mana?

Am vazut niste poze pe net cu Golf4 care are ECU la baza parbrizului, sub stergatoare. O fi si la asta tot acolo. Daca mai aveti idei, nu ezitati... Cele mai nasoale erori sunt astea aleatorii, cand nu stii cand si de ce apar. :)  Multam!

problema de misfire poate sa fie una electrica ... sau mecanica - intai verifica componentele electrice - bobina, ecu, cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat toata dimineata pe ea, nu a mai facut figuri. Am reusit sa finalizez si procedura aia Readiness si e totul ok. Poate de la umezeala de ieri nu i-a placut ceva, nu stiu. O s-o iau in weekend la puricat, sa curat mufele la ECU si sa fixez mai bine fisele pe bujii.

Am vrut sa-i fac si un log in mers dar nu mi-a iesit, nu a inregistrat nimic, ceva n-am facut eu cum trebuie. Ma gandeam ca poate la 5000-6000 de ture crapa ceva pe acolo si replic eroarea. Oricum, multam pt suport. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat rezonabil problemele. Am curatat si senzorul axa came si nu se mai afiseaza ! Totul pare curat acum, in afara de adresele 19 si 56 care sunt afisate din cauza RCD-ului care nu este cel original (dupa indicatiile lui Florin, caruia ii multumesc) si adresa 72, din cauza modul comanda usa dreapta spate, care nu se sterge, dar totul functioneaza impecabil !

01-Motor -- Status: OK 0000
03-ABS frâne -- Status: OK 0000
04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
08-Clima automatã -- Status: OK 0000
09-Electr. centralã -- Status: OK 0000
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
16-Electronicã volan -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN -- Status: Malfuncþie 0010
25-Blocare pornire -- Status: OK 0000
42-Uºa electr. ºofer -- Status: OK 0000
44-Asistenþã direcþie -- Status: OK 0000
46-Confort -- Status: OK 0000
52-Uºa electr.pasager -- Status: OK 0000
53-Frânã de parcare -- Status: OK 0000
55-Bãtaie far -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfuncþie 0010
62-Uºa SS -- Status: OK 0000
72-Uºa DS -- Status: Malfuncþie 0010
76-Asistenþã parcare -- Status: OK 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, daca stie cineva pasii de urmat pentru a verifica starea (gradul de umplere) a filtrului de particule (de preferat pentru soft in Romana)

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Miam instalat de curand windows 10 ,am instalat interfata numai ca nu reusesc sai fac testul intante de a incepe autoscanul.

Nu i-am dat update la interfata

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianChiriac
acum o oră, dragomiricacristinel a scris:

Miam instalat de curand windows 10 ,am instalat interfata numai ca nu reusesc sai fac testul intante de a incepe autoscanul.

Nu i-am dat update la interfata

Merge si pe win 10 cu interfata, conectata pe masina,contact pus, intrii pe options dai test si trebuie sa-ti dea can ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!