Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

nu le poti rezolva cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai înseamnă că doar schimbat  modulul de control, dar eu încă nu știu , ceasurile și cu Immobilizier sunt împreună cu același control modul ..? Am văzut pe VCDS că au același cod ..., iar modulul de control este separat de corpul ceasurilor sau "control module" înseamnă tot ansamblul...??

 

Modificat de victortlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

25 - imobilizator este in ceasuri - deci, trebuie inlocuite ceasurile - dar eu zic sa le lasi asa, daca nu ai alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat probleme, doar să nu afecteze faptul că am erori la vreo altă codare sau adaptare ...Am văzut pe la cehi cu 100 și ceva de euro, noi ....nu știu ce să fac , bani as avea, nu știu dacă se merită investiția, mașina are si ea pe la 180 k km ... mă  gândesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu cred sa gasesti ceasuri noi cu 100 euro.... atata este un display nou original.

daca nu ai alte probleme, da-i pace !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea erorilor la un passat 1.6 benzina din 2002 ?

 

 

Thursday,05,May,2011,11:45:28:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         
 
VIN: WVWZZZ3BZ2P189623   Mileage: 202080km/125566miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 3B0 906 018 L
   Component: 1,6LR4/2VSIMOS3 00HS0002  
   Coding: 06031
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 295DF997F969
   WVWZZZ3BZ2P189623     VWZ7Z0A4218022

4 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low 
            P0102 - 35-00 -  - 
16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich 
            P0172 - 35-10 -  -  - Intermittent
16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich 
            P0172 - 35-10 -  -  - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation 
            P1403 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0010 1101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl
   Part No: 4B0 614 517 G
   Component: ABS/ESP front       1728  
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 33333  
   VCID: 2545F5A79571

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 J
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0003  
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 285BFC93E263

3 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 B
   Component: 0A AIRBAG VW51 04     02  
   Coding: 12353
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 2341EBBF9B45

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 827 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03  
   Coding: 05115
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E1CD21B741D9
   WVWZZZ3BZ2P189623     VWZ7Z0A4218022

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: F0EB54F39A33

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 03 Komfortgerát HLO 0001  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 366722EB38D7

   Part No: 1C1959801
   Component: 03 Tõrsteuer.FS KLO 0002  

   Part No: 1C1959802
   Component: 03 Tõrsteuer.BF KLO 0002  

   Part No: 1C0959811
   Component: 03 Tõrsteuer.HL KLO 0002  

   Part No: 1C0959812
   Component: 03 Tõrsteuer.HR KLO 0002  

2 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            27-00 - Implausible Signal

End   ---------------------------------------------------------------------
 

  

Ma intereseaza in mod deosebit la motor.

Se poate spune cu siguranta ca MAF-ul este defect ?

Mercy !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sterge erorile si posteaza care apar, dupa ce mergi un pic cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o întrebare. Am un cablu vag-com 12.12 instalat pe laptop si mi-am cumpărat si un cablu vag-com kkl 409.1. Întrebarea este pot să îl instalez si pe ăsta pe același laptop? Adică să am VCDS 12.12 si VCDS 409.1. Am Windows 7 profesional 64 biti. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce iti mai trebuie si versiunea 409.1 daca ai 12.12?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă așteptam la răspunsul ăsta. Cu 409.1 nu poți să faci si alte chestii ceea ce nu merge pe 12.12 ca exemplu roll up window? ( întreb că nu stiu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e pe serial sau un program suplimentar dedicat -ceva cehesc parca. Vb asta ptr vechile platforme-pana in 2005. La toate celelalte se face cu interfata pe port usb fara pb. Ptr ce masina te intereseaza-an / model?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu de program. Am citit despre el. Interfata ce o am e pe USB si la modelul meu de comfort pot cu motordiag si 409.1. Ideea era daca daca pot sa am pe acelasi laptop cele 2 si 409.1 si 12.12. Masina e cea din semnatura.

Modificat de PatrikTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa dea conflicte-avand in vedere ca fiecare foloseste un soft modificat doar ptr acea interfata-nu e aceeasi situatie ca la o versiune beta si release instalate pe acelasi laptop. Daca iti merge cu motordiag nu inteleg de ce sa mai folosesti 409. In afara de roll up nu te ajuta si la altceva. Semnatura nu o vad ptr ca postez de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am incercat in vcds sa testez valva N80 in grupul 70 cu motorul pornit dar am Test off.

Am incercat si prin Output tests, doar cu contactul pus dar nu face testul.

Imi scapa mie ceva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca merge vag-com 409.1 pe audi a4 b7 1.9 tdi BRB ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa citesti valori din grupurile de masura, pe Engine, etc.... si alte module - va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pentru un log in mers pentru verificarea turbinei nu se poate folosi o clona?

Am incercat si nu aveam buton de start / save / done, exit. Fac ceva gresit, sau nu merge? 12.12.1

Modificat de Fallen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca nu am fost destul de atent, dar un coleg de forum a lansat o intrebare....aceeasi probleme ma intereseaza si pe mine:

Vreau sa modific numarul de aprinderi al semnalizarii confort, atunci cand dau de maneta de semnalizare sa faca blink de 5 ori in loc de 3.

Va rog daca poate cineva sa ne indrume in acest sens cu pasii ce trebuie urmati !

Am un Passat 2.0 BMP/ b6 din 2008

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate. Pe viitor posteaza te rog in topicul dedicat din aria passat b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rezolvare ati gasit la eroarea urmatoare care reapare dupa un timp de la stergere? Apare dupa ce plec cu masina de pe loc.

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Din ce am studiat am gasit ca rezolvare inlocuirea bateriei daca e slabita, bateria de pe masina (din semnatura) are 10 ani.

O alta varianta ar fi cablajul in dreptul bateriei.

Sunt cazuri pe net in care a fost inlocuita sonda se problema a reaparut dupa un timp.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea sondei lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat aici deoarece, daca nu ai observat este vorba de modul de folosire al VCDS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Iti recomand recitirea regulamenrului. In aria B6 este topic dedicat ptr proceduri vcds. Foloseste functia search.

Citeste acest topic inainte sa repostezi vreun raspuns sau intrebare:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Regasesc de cateva saptamani in Centr.elect. urmatoarea eroare:

1 Fault Found 

01049 - Supply Voltage Term 50 

006 - Short to Plus - Intermittent

Daca sterg eroarea, ea nu reapare imediat, ci dupa cateva drumuri.

De pe Ross-Tech Wiki nteleg ca e ceva ce tine de alternator.

Imi poate spune cineva la ce siguranta sau releu sa ma uit, si unde le gasesc/identific? Sau ce as mai putea verifica.

Multumesc anticipat

LE: undeva in posturile de aici Al Bundy spunea ceva de faptul ca terminalul 50 tine de firul care comanda electromotorul.

Modificat de lexetordo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
Am facut o scanare si apar urmatoarele erori:
17536 Fuel trim Bank 1 (Mult)- 35-00 - P1128 system too lean
17538 Fuel trim Bank 2 (Mult)- 35-00 - P1130 system too lean
17927 Camshaft Adjustment Bank 1 P1519 - 35-10 - Incorrect flow Intermittent
00852 Loudspeakers front 36-10 - Open circuit intermittent
00853 Loudspeakers rear 36-10 - Open circuit intermittent

Ma puteti ajuta cu interpretarea acestora? Ma intereseaza in mod deosebit cele de la motor. Am instalatie de gaz, insa martorul de motor a fost aprins inainte de a pune instalatia. Acum am sters erorile, voi reposta dupa (daca) mai apar.

Modificat de SiKKa_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!