Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

19 hours ago, nicu1iancu said:

Va rog, daca stie cineva pasii de urmat pentru a verifica starea (gradul de umplere) a filtrului de particule (de preferat pentru soft in Romana)

Multumesc !

Ma mai intereseaza in afara de verificarea filtrului de particule si lumini de poziţie spate stil DONUTS (cu centrul stins):

Daca stie cineva setarile pentru activare si daca se pot dezactiva (cum ?)

Eu am gasit pentru activare urmatoarele:

CODE
[Select]
[09 - Centr. Elect.]
[07 - Coding]
[Long Coding Helper]
Byte 9: Debifati toate casutele sau modificati casuta DEC in cifra 0 (zero)
[Transfer Coding!]
[Do It!]

Nu stiu daca este corect dar ma intereseaza si cum se procedeaza pentru dezactivare !

Multumesc ! (astept raspunsuri de la specialisti) Cu respect !

Modificat de nicu1iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
22 hours ago, CiprianChiriac said:

Merge si pe win 10 cu interfata, conectata pe masina,contact pus, intrii pe options dai test si trebuie sa-ti dea can ok

Nu merge ,am incercat aseara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianChiriac
8 minute în urmă, dragomiricacristinel a scris:

Nu merge ,am incercat aseara

Nu poti face. Legatura cu masina deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
23 hours ago, CiprianChiriac said:

Nu poti face. Legatura cu masina deloc?

Testul nu il poti face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai prajit chinezaria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
1 minute ago, EEXCALADE said:

Ai prajit chinezaria 

Am facuto sa mearga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Va salut! Azi la un drum de vreo 200 km, mi-a dat in nas cand urcam in trepete de la 2000 de ture, martorul check engine era deja aprins de la eroarea

"16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent", dar cand mi-a dat in nas a inceput sa clipeasca sa piuie si sa ramana in continuare aprins! Mi-am dat seama ca a aparut o alta eroare!  A dat in nas doar de cateva ori in 5 minute, dupa care si-a revenit! Am ajuns acasa dupa ce am mai parcurs 110km si am pus testerul! Ca erori era, cea de mai sus si in plus P0300 randomly misfire si P0302 missfire pe injectorul 2! Eu am sters erorile cat am mai bazait-o nu au mai aparut, si nici in cei 110km parcursi nu a mai facut nimic! Am facut acasa niste log-uri pe injectoare, pe are o sa le atasez si ce am observat a fost ca pe cilindrul 2 am un voltaj mai mare decat pe restul la relanti, cand o turez la fel ramane tot cel mai mare voltaj dar si injectorul 1 se apropie de 2! Acum am schimbat bobina de la 3 cu 2 si sa vad la drum daca mai apare si daca se schimba eroarea!

Voi ce parere  aveti, ce ar trebui sa fac?

Multumesc !

L.E. Motorul este 1.8 turbo AWT !

 

injector.jpg

log1 injector.jpg

log 2 injector.jpg

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aprindere ce poți spune? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Adica daca porneste bine? Porneste la sfert!

http://www.obd-codes.com/p0302 citind aici ar putea fi si catalizatorul, pe care am eroare, injectorul il exclud ca am gpl si eram pe gpl atunci, sonda lambda etc! Ciudat, sunt curios daca mai reapare si cat de repede! Ce ma dispera este eroarea de catalizator care din ce am citit(poate nu am citit tot) nu a gasit nimeni o rezolvare concreta! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce excluzi gazul? 

Ala nu poate merge nasol? 

Și ala are injectoare, debit mic etc... 

Eu vorbeam de aprindere... Bujii,  fise,  bobina etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Pai daca ar fi fost problema cu injectorul de la gaz,  cred ca nu ar trebui sa am eroare stocata de misfire! Nu stiu exact si sper sa nu gresesc, dar daca as avea probleme cu injectorul de gaz, mi-ar da mie eroare in vcds? Nu imi da eroare doar cand am probleme doar cu cel pe benzina si merg pe benzina? Nu sunt injectoare separate? Nu stiu exact si de asta intreb! Instalatia e BRC si a fost montata acum 12.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, am instalat cruise control , maneta + codari vcds in modulele engine - coding 07 si steering wheel , dar nu functioneaza pe teren !! Am verificat in vcds peste tot imi apare ca am instalat CCS, in MEASURING BLOCKS am probat functiile de pe maneta semnalizator cu CCS,imi arata ca  totul functioneaza !! Dar nu se aprinde nici un martor in bord cand dau on pe CCS si nimic nu reactioneaza in timpul mersului ( am comutat pe on, am apasat butonasul in jos pe pozitia set/-  ....nimic...) are cineva idee care ar putea fi problema ..? Mentionez ca am si niste erori, le adaug maijos,ar fi putut influenta negativ oare vreuna dintre ele la instalarea CCS-ului ..?

Address 01: Engine        Labels: 06J-907-115-BZB.clb
   Part No SW: 1Z0 907 115 C    HW: 1Z0 907 115 B
   Component: 1.8l R4/4V TFSI     0010  
   Revision: A2H12---    Serial number: SKX7Z0G932J02T
   Coding: 0203000318070160
   Shop #: WSC 10164 599 68948
   VCID: 35783697C54183AAFC769F9-8060

1 Fault Found:
008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2004 - 000 - Stuck Open
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 176405 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 23:14:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 886 /min
                    Load: 26.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 41.0°C
                    Temperature: 27.0°C
                    Absolute Pres.: 930.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

Readiness: 0000 0101

...si niste log-uri la anumite turatii cu deschiderea clapetelor...:

 Address 01: Engine  (1Z0 907 115 C)

09:51:15 Group 142: Fuel Supply System (Intake Runner Flap Adaptation: Bank 1)
  26.7 %  Runner Flap B1 Position (act.)
  0.0 %  Runner Flap B1 Position (spec.)
  3.800 V  Runner Flap B1 Position Offset
  ERROR  Runner Flap B1 Adaptation
Thursday,19,May,2016,16:55:38:04550
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 15.7.0.2
Data version: 20150820
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (1Z0 907 115 C)

16:55:25 Group 142: Fuel Supply System (Intake Runner Flap Adaptation: Bank 1)
  69.0 %  Runner Flap B1 Position (act.)
  0.0 %  Runner Flap B1 Position (spec.)
  2.160 V  Runner Flap B1 Position Offset
  ERROR  Runner Flap B1 Adaptation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (1Z0 907 115 C)

16:55:50 Group 142: Fuel Supply System (Intake Runner Flap Adaptation: Bank 1)
  74.9 %  Runner Flap B1 Position (act.)
  99.2 %  Runner Flap B1 Position (spec.)
  2.040 V  Runner Flap B1 Position Offset
  ADP. Run  Runner Flap B1 Adaptation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (1Z0 907 115 C)

16:56:00 Group 142: Fuel Supply System (Intake Runner Flap Adaptation: Bank 1)
  71.0 %  Runner Flap B1 Position (act.)
  0.0 %  Runner Flap B1 Position (spec.)
  2.020 V  Runner Flap B1 Position Offset
  ADP. Run  Runner Flap B1 Adaptation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (1Z0 907 115 C)

16:56:08 Group 142: Fuel Supply System (Intake Runner Flap Adaptation: Bank 1)
  72.5 %  Runner Flap B1 Position (act.)
  0.0 %  Runner Flap B1 Position (spec.)
  1.980 V  Runner Flap B1 Position Offset
  ERROR  Runner Flap B1 Adaptation

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 1Z0 920 842 F    HW: 1Z0 920 842 F
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614  
   Revision: V0003000    Serial number: SKX7Z0G932J02T
   Coding: 0007101
   Shop #: WSC 01286 386 08256
   VCID: 3A6225ABEC5F6CD2112454D-806E

1 Fault Found:
00003 - Control Module
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157539 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:10

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No SW: 1Z0 920 842 F    HW: 1Z0 920 842 F
   Component: IMMO            VD1 1614  
   Revision: V0003000    Serial number: SKX7Z0G932J02T
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3A6225ABEC5F6CD2112454D-806E

1 Fault Found:
00003 - Control Module
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 172515 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:42:08

......si trebuie schimbate aceste module sau se pot repara ...??

   Va multumesc anticipat pentru eventualele informatii sau pareri

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. remediaza problema de pe engine 

2. nu trebuie sa schimbi ceasurile...

logurile facute pe clapeta, nu ne ajuta cu nimic, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nelămurit sunt, în ceea ce privește CCS-ul , de ce nu vrea , am verificat după cod si compatibilitatea modulului de pe coloană , este ok ... În legătură cu eroarea de la engine , cu o săptămână în urmă am schimbat actuatorul cu  vacuum care reglează flapsurile, că era defect, acu funcționează (de la 3000 de turații deschide flapsurile), dar a apărut această eroare ....m-am uitat,c and trece de 3000de turații, face cursa completă și la deschis si la închis, deci ori e un defect mecanic la flapsuri sau ax, ori potențiometrul G336 care se află la capătul axului și dă  informația despre deschiderea clapelor la ECU este defect , pentru ambele verificări trebuie să dau admisia jos, deci mai durează, acu nu am timp, dar nu stiu ce să fac cu CCS-ul și cu celelalte două erori, am înțeles ce nu trebuie să schimb ceasurile, dar ce ar trebui să fac ...?? Poate ma puteți lămuri cineva , încerc eu să mă documentez dar merge greu treaba ...Apelez la ajutorul celor de pe forum care pot să-mi dea îndrumări ...Vă mulțumesc. Acu mi-am dat seama că sunt pe jumate off topic , îmi cer scuze , cred că mă mut cu CCS-ul pe alt topic, deci aștept ajutor pentru cele două erori de module...

Modificat de victortlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai eroare pe ECU-CCS nu se activeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat  sa postez problema cu CCS-ul pe topicul Demontare volan si instalare tempomat pe Octavia 2 , dar nu se poate posta nimic, desi topicul este deschis ....asa ca comentez aici ,daca ma lasa moderatorii . sa inteleg ca ORICE eroare care apare in ECU, indiferent de modul, influenteaza negativ la activarea CCS ..? Daca este asa , eroarea de engin o pacalesc, aceasta nu reapare dupa ce o sterg, decat daca pun din nou contactul, dar celelalte erori , de module defecte,cum as putea sa le rezolv, cine m-ar putea ajuta cu o informatie ..?...please, help..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , detin o skoda octavia combi an 2000, motor 1.9 ASV 110 cp si la tetarea cu vcds 14.10 mi.au fost gasite urmatoarele erori : 

Tip sasiu: 1U - Skoda Octavia (1997 > 2011)

Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

  rulaj: 234560km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-012-ASV.clb

  Numar VAG: 038 906 012 AT

  Componenta: 1,9l R4 EDC G000SG  2815  

  Codare: 00002

  Atelier: WSC 06441  

  VCID: 62C1C17DEEAA653119F-4B18

 

2  coduri de defecte:

18058 - Bus de date tren rulare lipsa semnal de la

           P1650 - 35-10 - modul bord - intermitent

18044 - Bus de date tren rulare lipsa semnal de la

           P1636 - 35-10 - modul airbag - intermitent

Starea -Gata de functie-: N/A 

Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\1J0-959-799.clb

  Numar VAG: 1J0 959 799 AH

  Componenta: 5N Zentral-SG Komf. 0001  

  Codare: 04097

  Atelier: WSC 31480  

  VCID: 040DE7E514FECB014B3-4B18

 

  Subsistem 1 - Numar VAG: 1U4959801B

  Componenta: 5N Tõrsteuerger. FS0002r  

 

  Subsistem 2 - Numar VAG: 1U4959802B

  Componenta: 5N Tõrsteuerger. BF0002r  

 

  Subsistem 3 - Numar VAG: 1U0959811B

  Componenta: 5N Tõrsteuerger. HL0002H  

 

  Subsistem 4 - Numar VAG: 1U0959812B

  Componenta: 5N Tõrsteuerger. HR0002H  

 

1 cod a gasit:

00953 - Temporizare lumina habitaclu

           25-10 - Pozitie comutator necun. - intermitent

 

As dori un ajutor cu privire la interpretarea codurilor de eroare gasite :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.05.2016 at 15:33, victortlc a scris:

am incercat  sa postez problema cu CCS-ul pe topicul Demontare volan si instalare tempomat pe Octavia 2 , dar nu se poate posta nimic, desi topicul este deschis ....asa ca comentez aici ,daca ma lasa moderatorii . sa inteleg ca ORICE eroare care apare in ECU, indiferent de modul, influenteaza negativ la activarea CCS ..? Daca este asa , eroarea de engin o pacalesc, aceasta nu reapare dupa ce o sterg, decat daca pun din nou contactul, dar celelalte erori , de module defecte,cum as putea sa le rezolv, cine m-ar putea ajuta cu o informatie ..?...please, help..!!

Am rezolvat cu CCS-ul , funcționează am încercat a doua oară și a mers, cu ajutorul dat de Spidan, căruia îi mulțumesc și pe această cale ...

Au rămas rezolvarea celor două erori de module, Instruments și Immobilizier, nu înțeleg ce este cu aceste erori dacă nu văd  simptome, ceasurile funcționează ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spido ...nu Spidan:)

Celelalte 2 sterge-le...si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.05.2016 at 15:33, victortlc a scris:

 

Modificat de victortlc
L-am postat din nou din greșeală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , rectific , Spido !

Le-am șters , ce crezi, dar au reapărut pe loc, imediat, afară de cea de la engine care apare doar dacă pun contact din nou .... Control module defectiv înseamnă defect, nu ? Dar ele funcționează, cel puțin instrument cluster, toate ceasurile funcționează ok, când intru în meniu la maxidot , pot parcurge toate funcțiile lui fără probleme ...., cu Immobilizier nu știu exact cum se manifesta, trebuie să studiez problema,  dacă știe cineva funcțiile lui și poate să-mi dea o idee .... aștept cu interes ! Ce știu eu este că acesta citește cheia pentru contact , si în același timp cu ajutorul lui poți coda o nouă cheie , dar cheile mele funcționează fără probleme ... aștept și părerile celorlalți ! Vă mulțumesc !

 

Modificat de victortlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Victor, pot sa functioneze ok si cu aceasta eroare

vineri ti-am scris care era solutia ca sa faci CCS-ul functional, dar banuiesc ca nu ai citit-o - 1. remediaza problema de pe engine 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit,cum să nu , doar am răspuns imediat după aceea , am specificat că nu am cum momentan să rezolv problema cu admisia ..... ! Iar CCS-ul funcționează acum , cu toate aceste erori , fără să fac nimic la engine, dar , la indicațiile lui Spido, pur și simplu am intrat pe measurig block la 066 si am verificat switch-urile la frâna și ambreiaj și cele de la manetă, (eu nu știam aceste lucruri), toate funcționau, mai puțin accelerația , când apăsam, nu se modifica nimic în căsuța 2 ; m-am gândit să pornesc motorul , să merg puțin să văd dacă apare bit 1 când apăs pedala , când am dat marșarier și am accelerat , nimic , apoi a apărut bitul 1 la pedala de accelerație, nu-mi dau seama când că eram atent să ies din parcare ,  doar că am văzut că s-a aprins si ledul minune cu CCS-ul din bord când aveam deja 35-40 km/ora .....Spido spune că este posibil câteodată să nu reacționeze switch-urile de la pedale și de aia nu se activa CCS-ul ,  asta să se fi întâmplat la mine , că altă explicație, după ce am încercat de vreo două ori , nu am... 

Referitor la comentariul tău, tocmai asta spuneam și eu , că totuși instrument cluster si Immobilizier  funcționează și cu aceste erori (sau cel puțin așa cred eu ..) dar eu încerc să aflu DE CE ... Dacă sunt funcționale atunci ar fi un defect mic, dar totuși fault priority este 2 , deci este cam urgenta rezolvarea lor ...asta nu înțeleg ....

Știe cineva dacă aș mai putea face ceva cu VCDS-ul pentru a afla mai multe informații despre aceste DTC-uri apărute la mine , că eu nu am experienta deloc cu el ....

 

Modificat de victortlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!