Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Va deranjez si eu cu un caz ciudat(cel putin pentru mine)! Detin o Skoda Superb 2002 1.8 turbo AWT! Sa va zic povestea pe scurt: Am cumparat masina, pierdea ulei pe la garniturile de la capac! Am schimbat distributie cu pompa de apa si cele 2 curele de la accesorii! Pe 7 decembrie am fost la Buzau(eu fiind din Galati), la cei de la Progaz sa-mi montez instalatie Gpl! In teste fiind cu cel de la service in masina, am turat masina si s-a mers si pe gaz si pe benzina pe la 4/5000 de ture! Atunci prima data s-a aprins martorul de ulei rosu! Am zis ca iar a pierdut ulei(nestiind ca rosu este presiune si galben este nivel ulei) chiar uitandu-ma sub capota am vazut pe la busonul de alimentare ulei si am zis ca pe acolo pierde ca se vedea scurs! Am ajuns la GL am cumparat buson nou crezand ca problema va fi rezolvata! De atunci din teste nu am mai avut probleme cu martorul de ulei rosu aprins! La o scanare cam pe 19 decembrie am gasit urmatoarele:

              Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-AWT.lbl
Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0002
           Software Coding: 11001
            Work Shop Code: WSC 10137  
           Additional Info: TMBDL23U039015570     SKZ7Z0B1417076
                      VCID: 6ADB2423168A324E2A7-5072
5 Faults Found:
 
18010 - Power Supply Terminal 30 
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338) 
            P1568 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16725 - Camshaft Position Sensor (G40) 
            P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
Le-am sters si la cateva zile am pus testerul si aceleasi erori au reaparut! Am vazut ca masina merge bine si nu sunt martori in bord, nu le-am dat importanta!
 

Am fost pe 26 decembrie la Bucuresti si la intoarcere pe autostrada i-am dat 180 si la fel s-a ajuns pe la 4/5000 de ture! Dupa cateva minute, iar mi s-a aprins martorul ulei rosu! Eu in sinea mea m-am gandit ca iar a scazut nivelul de ulei! Interesant era ca daca o lasam pe liber si cadea sub 2000 de ture becul se stingea, cum acceleram peste 3000 de ture iar se aprindea!

Am ajuns intr-un peco si am luat 1 litru de ulei sa completez! Am verificat nivelul si era la minim, am pus uleiul si gandindu-ma ca am rezolvat problema am plecat la drum! Nu am mers mult si iar s-a aprins becul! Atunci am realizat ca problema este presiunea si nu nivelul! Mai aveam 100km pana acasa, era noapte si am zis ca trebuie sa ajung! Am mers asa inca vreo 50 de kilometri cu becul palpaind dupa care a inceput sa se auda o bataie la motor! Am tras pe dreapta fara sa opresc motorul si am ridicat capota! Se auzea un sunet metalic, zic eu din spatele motorului dar in acelasi timp am dat vina pe rola intinzatoare de la cureaua de accesorii si anume cea de 1300mm care angreneaza alternatorul! Am dat vina pe ea pentru ca mecanicul(cand am schimbat distributia) mi-a spus ca intinzatorul e slabit si este la maxim si trebuie o curea mai mica sau alt intinzator! Un alt lucru care m-a facut sa cred ca bataie e de acolo a fost faptul ca daca mergeam si o turam peste 2000 de ture sunetul disparea, cum ajungea sub 2000 de ture cum incepea! Si uite asa am mai mers cu acea bataie metalica(sub 2000 de ture) 50km pana acasa! Cand am ajuns acasa vorbind cu unul si cu altul mi-au spus clar ca am ramas fara presiune la ulei si s-au stricat tachetii, axele cu came si ca trebuie sa schimb motorul!

Am bagat masina pe 4 ianuarie in service unde a mai fost, sa o desfaca si sa-mi spuna daunele! 

Acum povestea mecanicului: Am schimbat cureaua de 1300mm cu una de 1280mm! Am pornit masina si nu are nimic! Functioneaza perfect!

Am ramas mut de uimire! Nu-mi venea sa cred! Eu deja gasisem motor sa cumpar, adica eram pregatit!

Am plecat la el sa vad cu ochii mei! Si intr-adevar masina functioneaza si se aude bine! Am zis si eu ca a fost un miracol, dar am ramas asa si sincer nu m-am bucurat si nici nu ma bucur deoarece simt ca nu s-a terminat povestea!

Astazi am pus testerul pe masina si am gasit urmatoarele:

13 Faults Found:
 
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
            P0011 - 35-00 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
16712 - Knock Sensor 1 (G61) 
            P0328 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16717 - Knock Sensor 2 (G66) 
            P0333 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17733 - Knock-Control: Cylinder 1 
            P1325 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17735 - Knock-Control: Cylinder 3 
            P1327 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17734 - Knock-Control: Cylinder 2 
            P1326 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4 
            P1328 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
16727 - Camshaft Position Sensor (G40) 
            P0343 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 
            P1297 - 35-00 - 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Vazand aceste erori m-am speriat si mi-au confirmat ca masina mea a trecut prin ceva! Ce ? Nu stiu, dar am doua variante:
1. A sarit din punct sau ceva de genul, poate din vina mecanicului cand a schimbat distributia si a aranjat-o cand am adus-o a doua oara fara sa stiu eu nimic si acum pretinde ca totul e ok!
2. A avut masina nebuneala si si-a revenit singura!
Acum cer si parerea voastra! Voi ce parere aveti? Din ce mi-au spus niste prieteni, este sa scot filtrul de ulei si sa vad daca am span acolo!
Imi cer scuze pentru postul asa lung!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În linkul din primul post, dacă te uiți în partea de sus, scrie mare ca.... Manual... Ce crezi ca găsești acolo?

Chiar dacă scrie în engleză :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cand in cand imi apare eroare pe switchul de la stergatoare (maneta pe pozitia intermitenta). Stiu ca se demonteaza si se poate curata cu spray de contacte. Am cautat in mai multe topic-uri sa vad cum se face operatia dar nu am gasit mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU te stresa cu el, lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82 

Si in prima scanare si in a doua sunt erori ce ma duc la gandul ca distributia nu e la punct . Partea cu aprinsul martorului de ulei ,tind sa cred ca e din cauza unui ulei slab calitativ dar as face niste probe de presiune totusi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am desfacut din acelasi motiv. Nu trebuie decat sa tragi putin de partea din spate a manetei, se va desface si vor fi accesibile butoanele. Le-am scos, am dat cu spray de contacte, am curatat si nu mai apre eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82

Si in prima scanare si in a doua sunt erori ce ma duc la gandul ca distributia nu e la punct . Partea cu aprinsul martorului de ulei ,tind sa cred ca e din cauza unui ulei slab calitativ dar as face niste probe de presiune totusi .

E ciudat si cu distributia asta pusa la punct! Nu ar trebui sa faca mereu? Am nevoie de niste chestii concrete daca vreau sa ma duc la mecanic inapoi si sa-l trag la raspundere! Ulei am folosit Ravenol 5W40, eu sunt multumit de el!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16725 din prima scanare si de la a 3a eroare in jos la cea de a doua , au in comun distributia sarita de la punct .iar asta poate genera si erorile cu "Knock " ;tot din cauza distributiei (mersul motorului) e posibil ca uleiul sa se fi incalzit prea tare si sa-ti "cada" presiunea de ulei (dar tot as controla cu un manometru) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca a fost sau este sarita din punct, nu ar trebui sa mearga prost si acum? Sau cat a fost in service nenea mecanicul a rezolvat problema fara sa-mi spuna ca sa nu-l iau la rost ca a facut prostii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai sters erorile si nu o sa-ti mai apara niciuna cu "camshaft" atunci se poate confirma ipoteza ta (a reparat-o fara sa-ti spuna) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru pe care il faci cand cumperi 1.8T este sa dai jos baia de ulei si sa cureti sorbul. Distributia are semne si o poti verifica oricand doresti, scoti capacul si pe roata dintata de la axa cu came si vei vedea ca este un semn care trebuie sa coincida cu acelasi semn de pe capacul de la axa. Pe fulia de la motor este un semn care trebuie sa fie aliniat cu semnul de pe tabla din spatele ei. Daca semnele sunt opuse mai invarti motorul o tura. Motorul il invarti de roata, nu te apuci de surubul de la axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta aveam in plan zilele urmatoare, sa dau baia jos sa curat sorbul si sa verific filtrul de pilitura si sa schimb uleiul si filtrul! Inca o chestie este ca cu toate ca am schimbat busonul cu unul nou, tot gasesc ulei acolo scurs si pe capac chiar! Acum  am luat si garnitura de pe busonul vechi si am dublat garnitura pe busonul nou! A intrat mai greu si aum astept sa vad daca se va mai pata de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un moderator sa ma incadreze la un topic corespunzator!

Imi poate interpreta si mie aceste coduri de eroare?

Masina este polo 6n2 2001. 1.4 mpi 44 kW

post-148973-0-41791600-1453068517_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul se refera la senzorul de temperatura, daca mufa nu e oxidata sau fire rupte trebuie inlocuit preferabil cu hella sau oem, celelalte au fost cazuri cand nu au tinut decat cateva luni.

Celelalte doua se refera la fapt ca amestecul carburant nu a fost aprins de bujie cateodata, primul pas inlocuire bujii care sunt consumabile si au durata de viata teoretic garantata de maxim 20.000km cele banale si 70-80.000km cele cu iridium, dupa care verificat fise/bobina sau bobinele la cele cu bobina pe fiecare cilindru. Mai rar injectoare defecte sau lipsa compresie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un prieten cu un golf 4 de 1.4 motor AXP si are urmatoarea eroare care a fost stearsa si momentan nu a mai aparut. cat este de grav?

 

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

             35-10  Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un prieten cu un golf 4 de 1.4 motor AXP si are urmatoarea eroare care a fost stearsa si momentan nu a mai aparut. cat este de grav?

 

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

             35-10  Intermittent

Am avut exact acelasi tip de motor AXP, eroarea o aveam de cand am cumparat masina, si timp de 2 ani cat am tinut-o tot a aparut, dar fara sa ma deranjeze cu vreo ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma ajutati va rog cu urmatoarele erori la un pasat b5.5

 

1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

 

2 Faults Found:
01134 - Alarm Horn (H12)
            77-00 - Internal Supply Voltage
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul se refera la switch-ul de la frana, si eu am avut aceasta eroare o singura data dar asta din cauza ca masina n-a fost mutata din loc cateva zile , avea frana de mana trasa si n-am mai apasat pedala de frana deloc nici inainte sa pornesc nici dupa.

Cu lumina de frana n-am avut problem deci nu m-am ingrijorat , dar daca tie nu-ti merg luminile de frana atunci s-ar putea sa fie switch-ul din pedala de frana.

Al doilea se refera la sirena alarmei , verifica sigurantele, mufele si firele si daca sunt bune atunci inseamna ca e defecta.

Al treilea de refera la yala din usa dreapta spate, trebuie reconditionata yala, are lipituri reci pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. schimba switch pedala frana - cumpara numai original.

2. daca nu functioneaza goarna alarmei - necesita inlocuire, deoarece sunt problematice - se strica relativ usor.

3. asa este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu nevoie de o indrumare. Am urmatoarea eroare:

 
1 Fault Found:
9445417 - Key switch for deactivation of passenger-side airbag 
          B1020 29 [136] - Signal Implausible
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
 
Inteleg ca este ceva cu comutatorul dezactivare airbag din torpedo. Ce ar trebui sa fac?
Am sters eroarea de doua ori si la ceva timp tot reapare.
Ma poate ajuta cineva ?
Multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - contacte imperfecte sau chiar switch defect

Trebuie verificata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba switchul, nu prea ai alta solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cine ma poate ajuta si pe mine cu erorile de la motor ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thursday,14,January,2016,11:57:31:62939

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: 12.12.0.0

Data version: 20130910

 

 

VIN: WVWZZZ3CZAE029824   License Plate: 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Chassis Type: 3C (3C0)

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 69 77

 

VIN: WVWZZZ3CZAE029824   

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

69-Trailer -- Status: Malfunction 0010

77-Telephone -- Status: OK 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (CBD)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 BT    HW: 03L 907 309 

   Component: R4 2,0L EDC G000SG  6214  

   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000071

   Shop #: WSC 05311 000 08193

   VCID: 78FF0E6B0B2690DEAC3-802D

 

3 Faults Found:

009254 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control Circuit 

               P2426 - 000 - Short to Ground - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 163177 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2009.14.03

                    Time: 18:32:17

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 41.4°C

                    Absolute Pres.: 999.6 mbar

                    (no units): 0.0

                    (no units): 3.97

                    Temperature: 81.9°C

 

000071 - Boost Pressure Control Valve/Solenoid (Bank 1) 

               P0047 - 000 - Short to GND - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 163177 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2009.14.03

                    Time: 18:32:17

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Load: 9.8 %

                    Lambda: 12.6 %

                    Absolute Pres.: 999.6 mbar

                    Temperature: 41.4°C

 

009754 - Coolant Pump 2 

               P261A - 000 - Open circuit - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 25

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 163177 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2009.14.03

                    Time: 18:32:18

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 12.31 V

                    Lambda: 0.0 %

                    Bin. Bits: 10011110

                    Bin. Bits: 00000001

                    Temperature: 80.1°C

 

Readiness: 1 3 0 0 1 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb

   Part No SW: 3C0 614 109 AF    HW: 3C0 614 109 AF

   Component: J104    C4 440 V2   0015  

   Revision: --025---    Serial number: 00000795361968

   Coding: 0000260

   Shop #: WSC 05311 000 00000

   VCID: 62CB4C03BDBA6A0EE27-8037

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl

   Part No SW: 1K0 820 047 JP    HW: 1K0 820 047 JP

   Component: Climatic PQ35   143 1515  

   Revision: 00143034    Serial number: 00000000000000

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E

 

1 Fault Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 

            000 - - - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

   Part No SW: 3C8 937 049 E    HW: 3C8 937 049 E

   Component: Bordnetz-SG     H54 2602  

   Revision: 00H54000    Serial number: 00000003202235

   Coding: E1888F0700041A00470A00000F00000000095D435C000120000000000000

   Shop #: WSC 05124 000 00000

   VCID: 3365F94752C0B386591-8066

 

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer 150609 004  0206  

   Coding: 00046997

   Shop #: WSC 05124  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB

   Component: RLS     050809 054  0402  

   Coding: 00208936

   Shop #: WSC 05124  

 

3 Faults Found:

01505 - Bulb for Blinkers; Rear Right (M8) 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00111100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 14

                    Mileage: 318749 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 12.35 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

00988 - Lamp for Brake Light; Right (M10) 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00111100

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 3

                    Reset counter: 14

                    Mileage: 318749 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 12.05 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

00985 - Right Tail Light (M2) 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00111100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 14

                    Mileage: 318749 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 12.05 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 5N0-959-655.lbl

   Part No SW: 5N0 959 655 J    HW: 5N0 959 655 J

   Component: J234__00H VW10 HI   1916  

   Revision: 20013000    Serial number: 003E2PE22BQD  

   Coding: 0012360

   Shop #: WSC 05311 000 00000

   VCID: 4487AA9B076E043EF0B-8011

 

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MTS671331989 

 

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MTS638421849 

 

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HTS6VCB1V8KJ 

 

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HTS69ED3V8KR 

 

   Subsystem 5 - Serial number: 00000000000000000

 

   Subsystem 6 - Serial number: 00000000000000000

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel        Labels: 3C0-953-549-SW25.lbl

   Part No SW: 3C0 953 549 BA    HW: 3C0 953 549 BA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!