Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Sunt nou pe acest forum , doresc sa va salut pe toti.

De curand am cumparat un mk4 2001 , 1.6 16v , problema cu ea este ca dupa ce pornesc motorul , martorul ESP ramane aprins , am fost cu ea la tester la Autoworld Cluj, iata rezultatele :

Version : 6.00.230

1001.01 - Ereignisspeicher abfragen - Gesamtsystem

01 - Motorelektronik

036906034BB

Marelli 4LV 3408

Codierung 31

Betriesnummer 31414

0-Fehler erkannt

03- Bremsenelektronikk

1C0907379

ESP 20 CAN V005

Codierung 10241

Betriesnummer 31414

2-Fehler erkannt

01423 057

Sensor fur Querbeschleuningung - G200

elektricher Fehler im Stromkreis

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

01423 027

Sensor fur Querbeschleuningung - G200

unplausibles Signal

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

15 - Airbag

6Q0909605 F

02 Airbag vw6 0101 0002

Codierung 12338

Betriebsnummer 31414

1-Fehler erkannt

00532 007

Versogungspannung

Signal zu klein

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

46 - Zentralmodul Komfortsystem

1J0959799AH

4E Zentral - SG Komf. 0001

Codierung 4097

Betriebsnummer 31414

1-Fehler erkannt

00953 025

Zeitbegrenzung Innenlicht

undefinierter Schalterzustand

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

Explicatia primita de la Autoworld a fost ca am un " contact imperfect la un senzor " , nu mi-a zis ce senzor si unde se afla , doar ca ei au mult de lucru si sa-mi fac programare .

Cum eu nu prea stiu germana va rog sa ma ajutati sa inteleg si eu aceste erori si ce pot face cu senzorul ESP , ce problema am pana la urma la masina(senzorul g200 defect?)?

Daca stiti pe cineva din Cluj care are VAg Com sa ma ajute , sa-mi recomandati un mecanic bun din Cluj ca sincer eu la Autoworld nu prea mai vreau sa ma duc.

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pompa de benzina acolo si PN de pe el de pe senzor este cel de pompa de combustibil adika trebuie sa o cumpar pe toata in caz ca este defect doar el?

E PN-ul pompei. Senzorul nu se vinde separat. E o distractie de vreo 300EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bela31 Ai mai multe erori sporadice, nimica grav. Daca aia nu ti le-au sters vorbeste cu un coleg de forum din Cluj cu Vag-Com si roaga-l sa te ajute sa ti le stearga. Dupa vreo luna de rulare fa inca un test si daca reapara eroril doar atunci merita sa-ti faci griji si sa cureti contactele de la senzorii respectivi.

Daca ai cumva drum prin Tg. Mures te putem ajuta noi cu o scanare vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tre sa cumapr pomapa cu totul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se pare dar, dupa ce verifici temeinic firele/conexiunile de la un capat la celalalt. Nu este musai ca problema sa fie doar la contactele/firele dinspre valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k o sa verific, si pretul sa fie de numai 300 eu auzisem de vreo 700-800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul tau (care este BAG, cred) nu am schema elctrica dar, la predeceosrul BAD, exista si o siguranta pe circuit. Verifica si sigurantele...poate are si al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e blf ma duc sa vad acum si de siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...conform Autodata, BLF este pe Octavia; pe Golf apare BAG. Oricum, nu cred sa fie diferete(majore) intre cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe schema de BLF, e siguranta SB33 de 15A, aflat in panoul de sigurante B. Acesta e situat in partea stanga al comparimentului motor, intr-o cutie.

Sincer daca e arsa o siguranta de 15A... acolo e prapad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite doar ce am fost pe la sigurante nimika o sa verific cablajul dar mai pe seara si e BLF sigur motorul scrie in carte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata panoul de sigurante in care trebuie sa te uiti, SB33 e cel care l-am pictat cu rosu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta in panou e F6 conform autodata si tre sa fie de 5 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, e F6 = SB6... cel de sub SB48 din desen.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarele 2 coduri de eroare :

Address 01: Engine

Part No: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

...si acesta :

Address 03: ABS Brakes

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10753

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

Imi este frica mai mult de primul cu sonda lambda . Am sters aseara eroarea si nu a mai aparut . Masina se comporta bine . Iar al doilea cod de eroare chiar habar nu am de la ce ar putea fi . :(

Ce spuneti de coduri ? helppp ...

PS : sper sa fi postat bine .

Modificat de c_gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-ar fi frica mai mult de al 2-lea, care se refera la o supapa electrica din interiorul pompei ABS. E intermitent, dar poate deveni permanent si asta inseamna costuri mari (schimbarea pompei ABS). Sau poate fi doar o intrerupere in balaj (fire). http://wiki.ross-tech.com/index.php/00812#Possible_Solutions

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy , cam care ar fi acele costuri ca si suma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru preturi tb sa vorbesti cu volksman, de la volksparts. Are topic deschis pe aria de "prestari servicii + oferte extinse".

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

Chassis Type: 1M - Seat Leon/Toledo

am fost azi la un scan si am descoperit urmatoarele :

LA MOTOR :

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

SI ALTE ERORI :

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-00 - -

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

acea eroare de la motor declanseaza martorul "diagnosis/excess of pollution" cel cu motorul galben. a fost resetat dar a reaparut destul de repede, apoi a fost resetat din nou si nu a mai aparut (ce-i drept, mai mult de 10 km nu am mai facut dupa).

joi am programare la rar, deci orice problema trebuie rezolvata repede. aveti recomandari pentru un service ceva ? niste baieti seriosi daca se poate care sa nu imi schimbe sonda lambda chiar daca e doar o buba la un circuit ceva.

inca o chestie : la service trebuie sa ma programez inainte ? sau ma duc cu masina si imi fac diagnostic pe loc, eventual las masina o zi sa efectueze reparatiile... sunt noob total in chestii din astea, pana acum apelam la fratele mecanic dar acum nu mai pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu cateva erori, poate ma puteti ajuta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 557

Component: 2.0L R4/5VS 0004

Coding: 0011501

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 004 - No Signal/Communication

17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open

P0688 - 004 - No Signal/Communication

17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground

P1530 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0110 0101

Am avut masina in service, am vopsit capota in unele locuri unde era sarita vopseaua (de la pietre).

A doua zi cand am scos-o bateria era descarcata...Am aflat ca a mers electroventilatorul pana a terminat curentul din baterie.

Am incarcat bateria si am plecat. Problema cu electroventilatorul persista, in sensul in care porneste si nu se mai opreste, dupa ce scot cheia din contact.

La o scanare cu Vag-Com am aflat ca era dus senzorul G2 (01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)). L-am schimbat si speram sa lucreze corect si electroventilatorul. Insa m-am inselat :icon_thumright:(.

Ceva idei?

Aveti idee unde e releul asta (ECM Power Relay Load Circuit) ? Sper ca nu e dus ECU-ul de la motor :Driver:(

Iar depsre eroarea asta, nu am nici o idee: 17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground

P1530 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Ceva idei, poate ma ajutati voi...

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gamer555:

Uite aici un caz asemanator:

(http://forums.clublupo.co.uk/index.php?showtopic=24421) pentru prima eroare:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Se pare ca e sonda lamdba (senzorul de oxigen). Ar fi bine sa il cureti sau sa il schimbi.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun si eu rezolvarea (partiala) la problema mea (cateva posturi mai in spate).

M-am dus la ei (PBV2) si le-am zis ca se aude un tacanit in zona motorului atunci cand apas pedala de acceleratie.. S-au uitat, au zis ca e da la o valva de la turbina (nu au vrut sa-mi spuna ce valva). Au inlocuit-o... nu se mai aude tacanitul si nici eroarea nu mai e. (este vorba de valva N249 despre care ziceau ei ca e sporadica si nu am de ce sa-mi fac griji)

Simptome dupa: masina raspunde muuuult mai repede la pedala de acceleratie. Se pare ca era un "turbo lag" din cauza valvei stricate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Niste explicatii pentru :

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 (passat 1,6)

A mai avut cineva asa ceva? Cum a rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am 16555 ;)

16555/P0172 - System Too Lean, Bank 1 si-mi zice asta:

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensor (G70) defective

La tine e asta:

Possible Symptoms

  • Irregular behaviour

Possible Causes

  • Fuel system
  • Excessive fuel pressure
  • Leaking or contaminated fuel injectors
  • Leaking fuel pressure regulator
  • Low fuel pressure or running out of fuel
  • Vapor recovery system
  • Air leaks after the MAF
  • Vacuum leaks
  • Improper seated engine oil dipstick
  • Stuck EGR valve
  • Oil overfill
  • Cam timing
  • Cylinder compression
  • Exhaust leaks before or near HO2Ss.

Poate ca e de la senzorul ala ca la mine. Eu azi i-l schimb si mor de curiozitate sa vad daca ma mai streseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe un beetle 1.6 SR daca ma poate ajuta cineva la ce se refera urmatoarele coduri:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 033 L

Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3466

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00066

2 Faults Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 9C - VW Beetle

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,26,35,46,54,56

Skipping Address 15-Airbags

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 035 186

Component: Radio BNO 0005

Coding: 00401

Shop #: WSC 00066

1 Fault Found:

00853 - Loudspeaker(s): Rear

36-10 - Open Circuit - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!