Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare

am si eu o problema cu un seat leon 1.6, 2001

Problema este ca orice as face becurile din plafoniera pe spate stau aprinse non-stop, chiar daca scot siguranta.

am scanat cu vag-com si imi da urmatoarea eroare :

" 1 faul found 00947 - trunk lid remote control switch (e188) 29-00- short to ground"

becul din portbagaj functioneaza perfect, la fel si restul becurilor

cine stie ce inseamna eroarea de mai sus? sau cum as putea remedia problema?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat locatia senzorului MAP pt. motorul tau (axp). Datele sunt din autodata.

Succes!

Trebuie sa teuiti din dreapta masinii in lateralul galeriei de admisie. Acolo e senzorul care e prins cu 2 suruburi in galerie. In el intra o mufa cu 3 sau 4 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma scuze moderatorii ca dau copy/paste la un mesaj cu eroare vag com postat din greseala la topicul "colectie defectiuni comune Fabia".

O sa o iau cu inceputul : am avut urmatoarea eroare :16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High ;P0118 - 35-10 - - - Intermittent prin care aveam probleme la pornire doar cand era cald motorul.Am schimbat senzorul de temp motor si eroarea a disparut.Cost total 75RON senzorul + manopera.

Dupa 2 saptamani de mers prin oras iar mi s-a aprins becul de check engine cu urmatoarea eroare :

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

1151 - 35-10 - - - Intermittent

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna exact ce are?Am sters eroare si nu mi s-a mai aprins de 2 zile .Dar aceasta eroare am avut-o si inainte de a schimba senzorul de temp.De asemenea am o eroare de immobilizer(adress 25) care imi persista .Ce ar putea fi?

Mersi anticipat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

1151 - 35-10 - - - Intermittent

Cauze:

* Intake System faulty/leaking

* Fuel Pressure, Fuel Pressure Regulator and Fuel Pump faulty

* Fuel Injectors faulty/leaking

* Exhaust System faulty/leaking

* Activated-Charcoal Filter/System faulty/leaking

* Secondary Air Injection System faulty/leaking

* Lambda/Oxygen Sensor(s) before Catalytic Converter faulty

* Lambda/Oxygen Sensor(s) after Catalytic Converter faulty

Rezolvari:

* Check Intake System for Leaks

* Check Fuel Pressure, Fuel Pressure Regulator and Fuel Pump

* Check Fuel Injectors

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Activated-Charcoal Filter/System

* Check Secondary Air Injection System

* Check Lambda/Oxygen Sensor(s) before Catalytic Converter

* Check Lambda/Oxygen Sensor(s) after Catalytic Converter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de link.L-am accesat si am vazut ca sunt mai multe chestii de verificat.

Totusi,nu pot sa exclud sondele lambda?Le-am verificat pe vag com si sunt bune.

Nu stie nimeni ,din propria experienta ce ar putea fi exact?Se pare ca prin oras la viteza mai mica nu mi se mai aprinde martorul check engine.Ci doar cand am plecat la drum lung si am avut o viteza 90 - 100km/h constant.Sa fie vreo scurgere la admisie sau problema cu injectoarele?Apropo,cum pot sa curat injectoarele : nu cu turatii mari sau aditivi in benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori si eu putin ajutor in explicarea rezultatelor testarii

Chassis Type: 3B - VW

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76 -------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Controller: 8D0 907 558

Component: 1,8L R4/5V

Coding: 04001

Shop #: WSC 05314

2 Faults Found:

16496 - Unknown Error

P0112 - 35-00 - Unknown

17920 - Unknown Error

P1512 - 35-10 - Unknown

Readiness: N/A -------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3

Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Controller: 3B1 907 044

Component: CLIMATRONIC

Coding: 02000

Shop #: WSC 05314

No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags -------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 3B0 919 881

Component: B5-KOMBIINSTR.

Coding: 04142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0259072

No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central

Controller: 1J0 959

Component: 0E

Coding: 04097

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

01179 - Unknown

35-00 - Unknown

End

Modificat de scd332001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Am vorbit despre eroarea "17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean 1151 - 35-10 - - - Intermittent" zilele trecute si citind pe bitnet.ro/vw/vagalizer am vazut ca ar fi multe de verificat.Ma poate ajuta si pe mine cu ceva concret?Sa va explic ce problema am cu masina: dupa ce am sters eroarea,am mers prin oras vreo 100 Km iar vineri cand am plecat afara si am mers constant cu 100-110Km/h vreo 10Km mi s-a aprins becul de motor.Masina trage bine,consumul bun si cateodata sesizez fluctuatii ale turatiei motorului la relantii(intre 800 1000rpm),dar foarte rar.Deci am probleme cu acest bec doar cand ies din oras;becul nu s-a mai stins.Nu a auzit nimeni de aceasta problema?Ce as putea sa verific?Ceva concret.Mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu am scos mai demult toate sigurantele si pareau ok, totusi o sa o mai duc la verificat la un electrician auto, pana sa cumpar piesele alea. scutul asta poate avea legatura ca claxonul nu merge chiar tot timpul? adica depinde cum apesi pe volan ba merge ba nu.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie cineva ce inseamna eroarea asta :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 909 605 A

Component and/or Version: 27 AIRBAG VW51 01 02

Software Coding: 12855

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

16688 (P0304) Cylinder 4 Misfire Detected

18058 ----------Unknown Trouble Code

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p0304

Explicaţie cod Eroare:

Cilindru 4, rateuri la aprindere detectate

Componente:

10- modul de aprindere

11- bobină de inducţie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cumva posibilitatea sa fie ulei pe bujie si daia sa-mi apara eroarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut. Eroarea asta apare atunci cand nu face scanteie bujia, nu e buna cantitatea injectata sau nu e buna compresia la clilindrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bobina defecta cu alta, marca SWAG la 112 lei. Sper ca este ok si ca va tine si ea macar jumate fata de cea veche. Socul mare a fost ca trebuie sa le schimb si pe celelalte.Adica cel putin doua, am vazut ca sunt umflate in capat :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreb odata si ma las batut. A mai intalnit cineva erorile astea?

17833 EVAP purge valve (n80) : short to ground

p1425- 35-00

17525 oxygen (lambda) sensor heating circuit b1 s2 : short to ground

p1117 -35-00

17523 oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 : short to ground

p1115 -35-00

Azi am verificat mai atent sigurantele si surpriza siguranta 34 si 43 (engine control elements amandoua) erau arse, le-am schimbat si nimic, s-a ars iar, am pus unele de 15 A si au pocnit si alea.

La siguranta 10 (engine control module) aveam o siguranta de 15 A in loc de 10 A.

Ma ajuta cineva ? Pe unde ar putea sa fie scurt circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta 34, nu stiu pt. ce este dar, prin siguranta 43 se alimenteaza toate cele 3 componente care iti dau eroarea. O solutie babeasca...scoate mufele de la toate cele 3 componente, pune siguranta noua si incepi sa introduci pe rand mufele. Vezi la care din ele sare siguranta.

Daca ai posibilitate sa masori cele 3 componente (la sondele lambda ar trebui sa verifici circuitele pt. incalzire) si circuitele/cablurile aferente, ar fi mult mai "sanatos".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc hiro !De ajutor link-ul, m-am lamurit.Si crezi ca din cauza vag-comului apare codul "unknow"?ar trebui sa schimb programul?la unele module imi apare "no respons from controller", o fi aceeasi cauza?Softul sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu , as scoate mufele de la componentele alea, dar nu stiu care pe unde sunt. O sa astept pana ajung la un electrician care se pricepe si poate remediem problema. Am fost la testare vag si mecanicul de acolo mi-a zis ca trebuie schimbate componentele. Hal de meseriasi.

Merci de ajutor, daca mai afli ceva de siguranta 34, sau cum pot ajunge la sondele alea dau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de ceva vreme eroarea 17559 Long term fuel trim additive p1151 ... si am citit undeva ca ar putea fi stricat MAF.Imi spune si mie cineva ce este/ce inseamna MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata 183 - la eroarea ta, ti-a raspuns hiro in pagina anterioara. MAF, denumit popular si debitmetru...incearca cu SEARCH si gasesti mai multe informatii despre el.

lord_byron - pentru canistra de vapori (N80), vezi poza... la pozitia 9 indicata si de sageata. Sondele lambda le gasesti pe circuitul de evacuare, inainte si dupa catalizator.

post-3949-1228797345_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

VW Polo 2002 1.2 64CP

Eroarea care ma macina:

Monday, 17 November 2008, 20:08:34

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 03E 906 033

Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7000

Software Coding: 00071

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0130 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

M-am uitat pe tot felul de site-uri(www.gerritspeek.nl, wiki.ross-tech.com), si am vazut ca trebuie verificate sondele lambda si/sau catalizatorul. Avand in vedere ca un CAT nou e undeva pe la 1000 de euro, nu l-as cumpara pana nu stiu 150% ca ala e de vina. Cum verific sondele lambda, eventual sa imi dau seama care din ele e defecta(sau ca intr-adevar de la sonde mi se trage, tot sper sa nu fie CAT-ul)?

MS

Modificat de ssteiner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista teste cu VAG-Com pentru lambda. Oricum inainte de a ajunge la catalizator testeaza toate celelalte variante:

– Testing lambda probe and lambda control upstream

of catalytic converter

– Testing lambda probe and lambda control down-

stream of catalytic converter

– Testing intake system for tightness

– Inspect exhaust system for leaks

S-ar putea sa ai noroc si problema sa fie doar contacte corodate. Verifica asta intai si intai.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!