Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

maine am sa astup clapeta de acceleratie cat de bine pot ca sa vad daca mai merge motoru la ralanti

am eu o presimtire ca egr-ul desi nu da eroare, desi da "adaptOK" sa fi ramas el blocat pe deschis ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul se deschide cand e actionat electric, in rest arcul il inchide.

Daca vrei sa il scoti 100% din ecuatie, trebuie sa ii pui o garnitura "plina" dupa forma lui.

 

Eu am mers cu el 1 an blocat pe inchis din cauza calaminei.

Readiness cu EGR blocat in poza1.

Readiness cu EGR functional in poza2.

 

Nici urma de alte erori in afara de EGR nu dadea, chiar daca sistemele erau "Failed or Incomplete"

post-77394-0-79290600-1360615450_thumb.p

post-77394-0-86997000-1360615456_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrackerX

 

nici la mine in grupul 32 nu apare nimic dupa ce pornesc motorul

 

incearca sa faci o tura de 15 - 20 min si apoi sa vezi modificarile, asa face la mine

 

daca nu ma insel cand lambda e mare in acel camp inseamna oxigen mult,

din moment ce amestecul e prea bogat (bujii negre) atunci oxigenul vazut de lambda cred ca il capteaza undeva intre chiulasa motor si sonda lambda adica de pe galeria de evacuare, sigur trebuie sa ai ne-etansari pe la galeria de evacuare inainte de prima sonda lambda,

 

deci ai de verificat garniturile pe bloc intre galerie si chiulasa (poate nu e stransa acolo galeria), trebuie sa dai jos de pe galerie scutul acela termic, rupi o bucatica de hartie si cu motorul pornit urmaresti traseele cu hartia sa vezi pe unde flencane

 

eu cred ca merita sa incerci

 

multa bafta

 

PS

 

uite niste linkuri de ajutor:
http://vwforum.promo...ystem-too-lean/
http://www.obd-codes.com/p0170
http://www.obd-codes.../fuel-trims.php

 

PS 2

incearca sa renunti la gaz pentru o vreme pana ii dai de capat la problema ca asa intram toti in ceatza...

 

da un reset iarasi la parametri urmat fireste de adaptare clapeta si egr

 

prima data cand erai pe gaz valoarea maf mi sa parut mica fiindca era sub 3 dar asta stim ca trebuie sa fie asa pe benzina deci renunta la gaz ca intram in ceata...

 

de asemenea mai sunt unele proceduri care ti leam recomandat anterior si acuma unde se dau cateva exemple de valori la maf, si care nu le-ai luat in considerare, acolo gasesti multe sfaturi cum sa incoltesti problema

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu nu te inseli, prea mult aer...

Intradevar verifica si ce a zis mai sus Sergiu, incepe cu galeria de evacuare poate e gaurita pe undeva si trage aer fals...asta pina in sonda 1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,si lui Moog,din pacate nu mai sunt in tara ca sa apelez la tine....

Apropo,daca vreti piese (mai) ieftine pe original(oem) puteti apela la mine(pm pentru info)sau puteti scrie si aici numai sa nu deranjam topic-ul

Am facut o scanare,cu VCDS-Lite Version: Release 1.2,nu e full e doar un demo...

Ce mi-a iesit din scanareea pe module:

 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2



Tuesday, 12 February 2013, 14:17:27.



Control Module Part Number: 6K0 906 032 AC



  Component and/or
Version: ME7.5.10            4192



           Software
Coding: 00001



            Work Shop
Code: WSC 06402



                      VCID: 69A53EA70061



2 Faults Found:



17756 -  Ignition Coil
Power Output Stage 1: Open Circuit



        P1348 - 35-00
-   -



17757 - Shareware Version. To Decode all DTCs



        P1349 - 35-00
- Please Register/Activate



 



VCDS-Lite Version: Release 1.2



Tuesday, 12 February 2013, 14:22:19.



Control Module Part Number: 6K0 035 156 A



  Component and/or
Version:  Radio GRO         1V32



           Software
Coding: 00401



            Work Shop
Code: WSC 06402



                     
VCID: 263F759BD1FF



1 Fault Found:



01320 -  Control
Module for Climatronic (J255)



        49-00 -  No Communications



VCDS-Lite Version: Release 1.2



Tuesday, 12 February 2013, 14:25:00.



Control Module Part Number: 6K0 959 291



  Component and/or
Version: AUTOCLIMA-220    X06.00



           Software
Coding:



            Work Shop
Code:



                     
VCID: F49BDFD3D7A3



2 Faults Found:



00792 -  A/C Pressure
Switch (F129)



        03-10 -  No Signal - Intermittent



00658 - Shareware Version. To Decode all DTCs



        49-00 - Please
Register/Activate



 



VCDS-Lite Version: Release 1.2



Tuesday, 12 February 2013, 14:26:03.



Control Module Part Number: Bit teA dre ssu



  Component and/or
Version: e 17 eingeben         



           Software
Coding:



            Work Shop
Code:



                     
VCID: CFD1703F1EC5



No Faults Found



  or DTCs not
supported by controller



 a communication error
occurred

 

SI AUTO-SCAN:

 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2



Tuesday, 12 February 2013, 14:33:37.



 



 



Chassis Type: 6K - Seat Ibiza/Cordoba



Scan: 01,02,03,08,15,17,25,45,56



 



-------------------------------------------------------------------------------



Address 01: Engine      
Labels: Redir Fail!



   Controller: 6K0 906 032 AC



   Component:
ME7.5.10            4192



   Coding: 00001



   Shop #: WSC 06402



   VCID: 69A53EA70061



2 Faults Found:



17756 -  Ignition Coil
Power Output Stage 1: Open Circuit



            P1348 -
35-00 -   -



17757 - Shareware Version. To Decode all DTCs



            P1349 -
35-00 - Please Register/Activate



Readiness: 0000 0000



 



-------------------------------------------------------------------------------



Address 08: Auto HVAC      
Labels: 6K0-959-291.LBL



   Controller: 6K0 959
291



   Component:
AUTOCLIMA-220    X06.00



   VCID: F49BDFD3D7A3



2 Faults Found:



00792 -  A/C Pressure
Switch (F129)



            03-10
-  No Signal - Intermittent



00658 - Shareware Version. To Decode all DTCs



            49-00 -
Please Register/Activate


 

Sper sa fie bun ce am facut,si va multumesc pentru eventuale raspunsuri...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17756 - Ignition Coil Power Output Stage 1: Open Circuit

Asta e bobina, dusa ...cred...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17757/P1349/004937

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17756/P1348/004936

 

Si senzorul de presiune de pe circuit AC...banui ca nu-ti merge AC-ul

Fara freon, sau senzor/switch dus...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00792

 

Da' pe unde misuni mosule? Banui ca in DE patria VAG-urilor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cercetarea continua...dar am facut urmatoarele observatii:

 

-am scos furtunul (tubul) de admisie aer din capatul cu debitmetru si l am astupat perfect cu mana...mansina mergea perfect la ralanti !! deci trag aer nemasurat de catre debitmetru (fals)

-am scos acest furtun (tub) si din clapeta de acceleratie dupa care am obturat clapeta cu mana...masina s-a gatuit putin si s-a oprit...deci nu trag pe la egr sau alte furtune...

 

Concluzia este ca:

Exact spre mijlocul dubului de admisie am un T care intra in tubul de admisie si are 3 capete:

-unul spre capacul culbutorilor

-unul spre "surge pump"

-unul spre carterul motorului (exact langa schimbatorul de caldura in care se infileteaza filtrul de ulei)

http://imageshack.us/photo/my-images/39/furtune.jpg/

 

Am astupat aceasta gaura din tubul de admisie cu banda de izolat,am lasat T-ul in aer si astept sa vad valorile si va tin la curent.Acum daca obturez tubul la debitmetru acum se opreste motorul .             

 

Am intrebat de multe ori cum functioneaza sistemul PCV (Positive crankcase ventilation) la acest motor dar nimeni nu mi a dat importanta...trebuie sa fie o valva ceva ...nu are cum sa intre mereu toti vaporii din blocu motor si din capacul culbutorilor in admisie



-surgepump aia nu stiu cum functioneaza

-iar pe celelalte doua furtune ies vapori din motor (gaze)

trebuie sa inteleg cum merge de fapt acest sistem PCV, eu n am vazut nici o valva pcv nicaieri

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost acum si am testat.....sunt dezamagit !

acelasi "p0171 system too lean" aceeasi valoare lambda de 34.8% (la ralanti)

 

dar

am mai facut o observatie:daca scot mufa debitmetrului lambda nu mai ramane blocata la 34.8% (la ralanti) si oscileaza intre 17% si 23% (la ralanti)

 

in continuare nu mai inteleg nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrackerX

 

 

de asemenea mai sunt unele proceduri care ti leam recomandat anterior si acuma unde se dau cateva exemple de valori la maf, si care nu le-ai luat in considerare, acolo gasesti multe sfaturi cum sa incoltesti problema

Valoarea MAF trebuie sa fie cam aceeasi indiferent ca rulez pe GPL sau Benzina...sper...

valorile din postul http://vwforum.ro/topic/95256-motor-16-alz-problema/page-3 ale MAF-ului sunt cele masurate de tine pe 1.6 ALZ sau cele date de producator?

neetansari pe evacuare nu cred ca are..nu se aude nimic...nu este "afumat" nimic....

 

chiar nu stiu ce sa mai fac cu masina asta...cine sa ii dea de cap ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,prin Anglia ,imi e mai bine aici...deocamdata...

In legatura cu clima....e cam nasoala treaba...e blocata pe o treapta...pe incalzire...nici prea prea dar nici fara....faza e ca nu functz nici un buton de la clima....am desfacut si a fost ceva udatura pe acolo...e ceva corodat dar nu cine stie ce...sa treb sa schimb panoul d control?sau doar placa de la clima/?senzor presiune?nu prea le am cu mecanica,desi mi-ar fi placut f mult.....some help??!!

Cu bobina...nush...mentionez ca acu o sapt m-a cam lasat bateria dintr-o data....sa fie bobina de inductie pe duca????

 

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi ce mai apare...

 

Cracker, evacuarea o poti verifica relativ usor...astupi bine toba /evacuarea...in citeva zeci de secunde motorul da sa moara... pui pe cineva sa astupe si tragi cu urechea si vezi pe unde sufla...

Trage aer fals pe undeva...adica nemasurat de aia ai si valoarea asa mica la MAF...sub 2 sau pe aproape, dupa cite tin minte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa,si imi da no communication ,plus ca am gasit o spuma galbuie pe o conducta de nush unde...spre carburator si una spre filtru... aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce valoare trebuie sa fluctueze grupul 33 ? -10 +10 %? nu pot sa cred ca sunt atat de departe 

 

ce valoare trebuie sa aiba MAF la 830rpm?

 

o sa incerc si chestia cu toba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craker X

 

Valorile din post-ul meu, citat de tine, sunt cele masurate de mine pe ALZ-ul meu pe benzina, nu am GPL.

Am dedus ca MAF-ul meu functioneaza corect, cel putin la turatii mari, din articolul de pe ross-tech, prezent tot in post-ul amintit. Date oficiale ... nu cred ca "exista"

 

Furtunul ala la mine era plesnit peste tot si iesit din galeria de admisie, l-am schimbat pe original si are 3 conexiuni:

- capac culbutori

- tub admisie

- galerie admisie (cumva in partea din spatele compartimentului motor, intra in galerie)

 

Mi se pare ca la mine e diferit putin... o sa fac poze

 

La relanti MAF-ul meu indica 3.6 g/s cu motorul cald.

Modificat de alexandruuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandruuu 

 

Te rog fa`mi niste poze la acele furtune..poate la mine sunt bagate aiure de vre`un "destept"

Semnele de pe distributie le stii?ai o poza ceva din vre`un manual?

Ma imbatranit masia asta si cam consuma 1l ulei la 1000km

cred ca trebuie sa ii fac si chiulasa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor m-am hotarat sa-mi cumpar o interfata cu soft complet daca se poate in limba romana,eu locuiesc in italia si intentionez sa o folosesc pe un passat b5 si un audi a4,si bineinteles vreau ceva original.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vrei sa cumperi din Romania? Sau vrei sfaturi de achizitie?

Una originala e in jur de 1500 de lei. Nu stiu daca merita, mai ales daca e folosita in regim de amator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,niste sfaturi de achizitie,o cumpar de unde o fi atata timp cat e buna si e functionabila am auzit ca cei de la Ross-tech au pe original..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ei le fac, de cumparat gasesti in mai multe locuri, si in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ei sunt cei care fac interfete originale, care permit update-uri periodice, insa la pretul mentionat mai sus.

Se gasesc si variante facute de chinezi la 10% din pretul uneia originale, insa evident ca are limitari. Eu din asta am si pentru o scanare ocazionala si un sters de erori e ok. N-o sa mai continui discutia despre ce de-a doua categorie pentru ca, realistic vorbind, ele reprezinta un produs piratat.

In functie de buget, decizi pe care o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in dimineata asta in drum spre seviciu (ploua rau afara), a inceput sa tremure motorul la 2000 rpm...check`engine clipeste si am eroarea

"missfire detected cylider4"

 

bujiile sunt aproape noi (2 luni)

schimb fise sau bobina?

oare isi revine pana deseara sa o duc acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Asa am patit si eu cu Missfire pe 4. Mergea masina ca tractorul. Bujii de 6 luni schimbate.

 

Era de vina fisa, care daca o scoteam facea scanteie, dar in pozitia in care sta, nu facea.

Tebuie testat cu motorul pornit. Am scos-o si am pus in locul ei una de dacie, doar pentru test, mers perfect.

 

Doar fisele 1 si 4 le poti schimba relativ usor si repede. Pentru restul desfaci un sfert de masina. Uite cum am facut eu:

http://vwforum.ro/topic/99488-tutorial-schimbare-fise-la-motorul-alz-de-16/

 

Noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este fisa 1 ?

cea de langa radiator(botul masinii) sau cea dinspre capota?

 

banuiesc ca cea dinspre capota.....numarandu`le de la stanga la dreapta cu fata spre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit:

 

Numerotarea cilindrilor este 1, 2, 3, 4.

1 este cel dinspre radiator

4 este cel dinspre bord

 

Ordinea de aprindere este 1 3 4 2.

 

Scoti intai fisa de la 4 si pui alta in loc. 

Vezi daca mai ai missfire. Daca da, se verifica bobina (desfaci un sfert de masina). Daca are continuitate si aceeasi resistenta pe fiecare secundar, inseamna ca e buna si problema poate fi de la modulul electronic ridicator de tensiune de pe ea sau de la ECU(sper sa nu incurc ceva, si chiar sper sa nu ajungi aici; sper sa fie doar fisa)

Modificat de alexandruuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar mai usor - se numara cilindrii, incepand de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!