Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Asa cum a spus si colegul Moog - doar OBD - coduri generice pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi mai dati si mie o idee

chiar nu stiu ce sa mai fac sa descopar de ce am acest amestec sarac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, pe OBD II,cum am si eu la Poloul meu. Iertati-mi intrebare, dar mai e si alta mufa ,de alt tip, pentru diagnoza la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - doar ca nu poti avea acces la altceva... doar la codurile OBD2 generice. Nu poti intra si accesa alte module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum. Eu la motor vreau sa intru, se pare ca are vro bobina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de benzina imbacsit sau nu asigura presiunea corespunzatoare

benzina proasta?

bujiile ce culoare au?

injectoarele sunt in parametri?

 Daca nu reusesti sa-i dai de cap las-o asa, ca zici ca merge oricum binisor. Sau vrei sa traga ca o motocicleta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina buna

bujiile sunt cat de cat spre maro

injectoarele nu stiu daca sunt in parametrii

 

Abia astept sa se "lumineze" de motor..... e greu cu 75KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat presiunea in rampa conform manualului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii,mutati discutia la MOTOARE PE BENZINA,aici se fac scanari.Multumim :)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire cu o eroare.

 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)  

            P0102 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent 
Am cautat in forum si erori la g70 am gasit dar nu 16486 exact. Este acelasi lucru, adica maf? Masina este passat 2002, 1.6 benzina, cod motor ALZ.
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alxmylove,

garantez ca debitmetrul este defect.

1.6 alz am si eu, am facut prostia de a cumpara un debitmetru aftermarket de 200 lei, binenteles ca erorile au persistat.

am cumparat hitachi original si de 4 luni nu mai am nicio eroare legata de debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de pe vw este de pe un seat .... daca ma puteti ajuta cu interpretarea erorilor mai ales cele cu airbagul.

Log-MMH.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

bec faza scurta ars sau defect candva in 13.09.2005 :), acum merge

1 Fault Found
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

aici trebuie sa cauti putin. pot fi fire, spiralal de la volan, sau chiar airbag volan

1 Fault Found
00893 - Switch for Trunk Handle (E234)
            007 - Short to Ground - Intermittent

o problema cu comutatorul care deschide portbagajul, dar si asta functioneaza acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

 

Cu airbagul nu stiu ce sa zic ...masina a fost lovita  (deci ar putea sa fie airbagul in sine) pt ca prezinta niste urme, dar asta inainte sa fie cumparta masina, dar cand a fost cumparata nu a avut martorul de la airbag aprins a aparut cam dupa 1 an de la achizitie ...

 

p.s. si cu becul de faza scurta ars in 13.09.2005 nu stiu ce sa zic ca masina este fabricatie 2008

Modificat de Vios92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service autorizat vw

mi a masurat presiunea din rampa este ok si pompa si regulatorul.

cum imi dau seama daca merge debitmetru in parametrii?cam cate g/s trebuie sa aiba la ralanti si cate in turatii?

el este nou, nu am nicio eroare legata de el dar totusi nu inteleg de ce am system too lean dupa 3minute de mers la ralanti

bujiile si sonda lambda sunt negre de funingine

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ecu vede gresit ca amestecul e sarac si il inbogateste aiurea cat de mult poate si tot sarac i se pare

 

uite proceduri unde poti vedea cum se auto-adapteaza amestecul la relanti si in sarcina de asemenea si cum sa verifici maf-ul:

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

http://www.ross-tech.net/vag-com/advertising/DiagnosingA_MAF_TechTip.pdf

 

http://www.vagcom.co.uk/petrol_engine_demo.htm

 

doar u te poti ajuta cel mai bine, scotoceste netul si verifica apoi pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de intrebarea stupida, dar cum se verifica parametrii in vcds? nu am gasit pe nicaieri...folosesc 11.2 beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!!!Am revenit prin zona...insa cu un seat ibiza...

Am reusit si am facut o scanare si mi-au iesit niste erori...

Apropo,unde gasesc o lista cu erorile de la vag?(sau o versiune full?)

 

 

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S



 



 



Chassis Type: 6K - Seat Ibiza



Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,56



 



-------------------------------------------------------------------------------



Address 01: Engine



   Controller: 6K0 906 032 AC



   Component:
ME7.5.10            4192



   Coding: 00001



   Shop #: WSC 06402



4 Faults Found:



17756 - Ignition Coil Power Output Stage 1 Open Circuit



            P1348 -
35-00 - -



17757 - Shareware Version. To Decode all DTCs



            P1349 -
35-00 - Please Register/Activate



18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs



            P1602 -
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent



17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer



            P1570 -
35-10 - - - Intermittent



Readiness: 0000 0000



 



-------------------------------------------------------------------------------



Address 08: Auto HVAC



   Controller: 6K0 959
291



   Component:
AUTOCLIMA-220    X06.00



1 Fault Found:



00658 - Control Head



            49-00 - No
Communications

 

Plus ca acum imi apar alte erori....le postez maine ca nu stiu unde sunt salvate....

Mersi...si am un pont bun pentru voi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu am obosit si nu mai inteleg nimic...

Avand in vedere ca am fost si la VW service autorizat si am platit o diagnoza aiurea, am facut chiar un filmulet si astept orice parere a voastra.

 

 

orice idee este binevenita si buna de cercetat

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa stergi erorile intra pe grup 32.in momentul cand stergi eroarile stft si ltft revin pe 0.0%.trebuie sa vedem exact valorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in film dupa jumatate am sters erorile.

initial nu le am sters si mersesem 120km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF numai la reset factory default se duc pe 0...la stergerea erorilor nu...

Cred ca la resetat si nu a mers destul fara erori sa-si faca testele  de la REadness...egr,pompa sec, etc...

Fara alea trecute nu se apuca de calculat LT si ST...

Problema mare e ca si pe benzina si pe GPL se duce lambda in 34%...lambda noua/pe original...

Alimentarea pica ( a incercat sa dea GPL mai mult si tot in 34 se duce dar ii creste turatia la relanti), ramine admisia aer si arderea-compresie/distributie/senzori de pozitie arbori etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!