Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,

dupa ce am parcus topicul ... nu am gasit o solutie la problema mea..

am facut o scanare si pun aici erorile in speranta ca ma poate ajuta si pe mine cineva

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Monday,23,June,2008,17:59:27:55371

Chassis Type: 6N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55

VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 96320km/59850miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 030 906 032 AP

Component: ME7.5.10 3245

Coding: 00031

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 6Q0 909 601

Component: 15 AIRBAG VW5 0004

Coding: 12597

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor Labels: None

Part No: 6N0 951 171

Component: Innenraumueberw. 0002

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: None

Part No: 6N0 959 799 B

Component: 7D Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-10 - Open Circuit - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Ce m-ar arde mai mult sa aflu ar fi: "16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal ". Eroarea asta am sters-o si deocamdata nu a mai aparut.

Ma intereseaza si celelalte daca stie cineva de unde vin.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu un Seat Leon 1.8T 180cp.

Toate bune si frumoase pana azi cand am pus-o pe taster si a dat urmatoarele erori:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-00 - -

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

17658 - Fuel Level too Low

P1250 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

Puteti sa-mi spuneti ce inseamna ? si cum s-ar putea remedia.

Ultima am remediat`o ... am bagat benzina :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 DS

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4466

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 59901

Additional Info: VSSZZZ1MZ3R034873 SEZ7Z0B1635276

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

la ultima scanare din we :).

Cei de la service mi-au zis ca singura solutie este schimbare senzorului, nu se poate curata ;).

dupa ce am sters eroarea a inceput sa faca figuri indicatorul de apa, cateodata indiferent cat de mult as merge si nu se ridica acul de la 60 grade nici mort :P.

Are idee cineva daca se mai poate curata (si cum) sau cei de la service au dreptate si trebuie inlocuit.

Multumesc.

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajuta daca il cureti. trebuie sa il schimbi si cu totul te va costa cam 100 ron maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce m-ar arde mai mult sa aflu ar fi: "16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal ". Eroarea asta am sters-o si deocamdata nu a mai aparut.

Este senzorul de presiune atmosferica din ECU, cel putin acolo e la mine. Ultimele 2 sunt de la senzorul de alarma de interior. Cea cu bateria , aavut vreodata tensiunea mica sau a fost solicitata la pornire.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 35-00 - -

Stie cineva ce inseamna asa ceva? EU cred ca are legatura cu bobinele de inductie schimbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce m-ar arde mai mult sa aflu ar fi: "16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal ". Eroarea asta am sters-o si deocamdata nu a mai aparut.

Este senzorul de presiune atmosferica din ECU, cel putin acolo e la mine. Ultimele 2 sunt de la senzorul de alarma de interior. Cea cu bateria , aavut vreodata tensiunea mica sau a fost solicitata la pornire.

"16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal " eroarea asta am sters-o si eu si nu a mai aparut... darvreau sa stiu de unde a venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu care ma lupt de jumatate de an...Mai precis incerc sa fac sa se stinga Check engine si sa reduc consumul (in oras aprox 11) ...intre timp am schimbat fisele, bujiile, am verificat toate furtunele sa fie ok, am curatat admisia....acum nu stiu daca pot sa fac ceva si la acel EGR sa il curat sau...?....am citit ce a facut si ceilalti cu acesta problema...in fapt am facut si eu...ce pot sa mai fac sa elimin eroarea si consumul mare ?

pe tester am urmatoarele erori

Eroare : Cod:17811

Sistem recirculare gaze, evacuare abatere reglare intre valoarea prescrisa si reala

Cod:16785

Sistem recirculare gaze, scurgere gaze evacuare prea redus

nu are nimeni nici o idee ce poate sa aiba ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns l-ai primit AICI.

Te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti:

5. Posturile monosilabice (gen bagare in seama), care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rullz", "vreau si eu d-ala", si altele asemenea) sunt interzise si vor fi sanctionate cu warning. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smariansilviu

dupa o scanare cu vag com au rezultat urmatoarele erori, stie cineva ce inseamna?

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare, exista mai multe cauze:

Fuel system

Excessive fuel pressure

Leaking or contaminated fuel injectors

Leaking fuel pressure regulator

Low fuel pressure or running out of fuel

Vapor recovery system

Air leaks after the MAF

Vacuum leaks

Improper seated engine oil dipstick

Stuck EGR valve

Oil overfill

Cam timing

Cylinder compression

Exhaust leaks before or near HO2Ss.

A doua eroare, desi ar semnala "sonda defecta", ar putea fi generata in urma primei erori (de cauzele acesteia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smariansilviu

am fost la service si dupa o scanare si o verificare au gasit o bobina de inductie arsa .sa vedem dupa ce o schimb cum se comporta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp mi-a mai aparut o eroare

004248 - Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336): Open or Short to Plus

P1098 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 25376 km

Time Indication: 0

Date: 2008.06.25

Time: 20:52:48

Freeze Frame:

RPM: 2496 /min

Load: 50.2 %

Speed: 35.0 km/h

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat motorul si am dat de urmatoarea eroare de la AC care nu functioneaza:

16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) Circuit Low Input

P0532 - 35-00 - -

Precizez ca am schimbat senzorul G65 si tot degeaba :D Cred ca e ceva cu mufa care intra in el sau pe circuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca ai refrigerant in instalatie? Este la presiunea corespunzatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa o scanare la un G4 1,4 16v au rezultat urmatoarele:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10753

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

Sa inteleg ca la 01 este vorba de sonda lambda iar la 03 de switch-ul de frana? Sau sunt alte explicatii?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....iar la 03 de switch-ul de frana? Sau sunt alte explicatii?

Switch-ul de frana nu este...ar putea fi vorba despre senzorul de presiune de pe unitatea hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o scanare si as dori sa o interpreteze cineva.

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Saturday,05,July,2008,22:18:42:59303

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 121940km/75770miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 036 906 034 BH

Component: MARELLI 4MV 3773

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 2H T

Modificat de xxnelu
Pe viitor, incearca sa postezi doar adresele cu erori.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge incalzirea oglinzilor retrovizoare si senzorul de presiune exterioara de valori eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aia 17961 ii de la senzorul de temp exterioara?Dar aia de la airbag ce semnificatie are?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e senzorul de PRESIUNE atmosferica situat in general langa ECU. Aia de airbag arata ca ai avut tensiunea scazuta a bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Problema de la airbag: daca nu ai probleme cu bateria (contacte/borne) sau, cu alternatorul, verifica mufa/contactele de la unitatea de airbag.

2. Senzorul barometric nu este senzor de temperatura exterioara. Informatiile celor 2 senzori (barometric + MAP) sunt folosite pentru determinarea cantitatii de aer din admisie. Eroarea respectiva poate avea mai multe cauze: aer fals/contacte imperfecte in mufele celor 2 senzori(sau, a unuia dintre ei)/probleme cu clapeta/unul din senzori defect....

LE: hmm...scriu mai incet decat al bundy :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si au iesit erorile :

Address 01: Engine

Controller: 03E 906 033

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7000

Coding: 00071

Shop #: WSC 46612

WVWZZZ9NZ2Y026642 VWZ7Z0A4384831

2 Faults Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

3 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-00 - Open or Short to B+

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-00 - Short to Ground

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17566

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19: CAN Gateway

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist

Controller: 6Q0 423 156 M

Component: LenkhilfeTRW V210

Coding: 00140

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Ce fel de spray de contacte sa cumpar ? cred ca asta e primul lucru care trebuie sa-l fac, sa desfac contactele la rand si sa le verific...

Si legat de consumul de benzina prea mare: 16556- fuel trim: system too rich ... care sunt cauzele ?

Multumesc

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut si eu un test cu VAG-COM si mi-au aparut urmatoarele erori:

00511 - Selector Level (E313) - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85) - No Communications

01324 - Control Module for AWD (J492) - No Communications ???

Din cate am inteles, o maneta/buton de pe bord nu functioneaza cum trebuie....imi poate spune cineva mai exact despre ce maneta ar fi vorba? Ca mie mi se pare ca merg toate...

Despre 00778, chiar nu am idee care ar fi cauza, dar ultima eroare mi se pare chiar hilara....AWD la un Polo???

Daca ma puteti ajuta cu un sfat, va rog sa nu stati pe ganduri...:)

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!