Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Daca nu se aprinde atunci inseamna ca nu functioneaza sistemul airbag cu exceptia ca becul martorului sa nu cumva sa fie ars. Din pacate la tine nu cred ca este cazul din moment ce eroarea aratata de Vag-Com spune clar ca sunt inregistrate date despre impact si ca nu "vede" airbag-ul din scaunul pasagerului.

Curatarea de care spuneam facea referire la mufe. Da, poti folosi spray de contact, dar vezi si integritatea firelor si a mufelor. De multe ori un simplu "fas" cu sprayul nu rezolva problema daca e vorba de rugina "groasa".

Si ma repet, erorile sunt intermitente, deci apar din cand in cand. Dupa o curatare de mufe si stergerea erorilor e posibil sa nu mai reapara. Ma refer la sonda lambda si la senzorul MAP. La airbag e permanenta.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vag-com imi apare urmatorul cod de eroare:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Simptome:

Masina nu mai trage si fasaie ca o minge sparta :rolleyes:

Am schimbat furtunele de admisie, furtune turbo de tuning, am curatat MAF-ul, schimbat filtre benzina, aer, sonda lambda, am pus blow-off (DV) Forge ... pur si simplu nu ii dau de cap.

In full boost se aude un fasait din partea dreapta de parca ar pierde o gramada de presiune ... si masina in loc sa traga de 225 cai ... trage de maxim 180.

Am dat jos intercoolerul din dreapta, l-am verificat pe toate partile, furtunele ... nu mai gasesc nimic spart, nu se vad urme de ulei de la eventuale furtune sparte...

M-am uitat si pe vag-com si masina primeste mai multa presiune decat cere... o sa atasez log-ul a.s.a.p.

Am omis ceva ? Chiar nu vreau sa o bag pe autovit...

Am imprumutat MAF-ul de la un prieten si masina merge identic si fasaie de parca ar avea furtunele sfasiate...

... ideea este ca am verificat toate furtunele , am schimbat tot ce mi s-a parut dubios, dar fara rezultat.

Pe unde ar mai putea sa piarda presiune ?

Poate sa fie masina softata, astfel incat sa-i dea prea mult aer si prea putina benzina si toata presiunea in exces sa se intoarca spre turbina ? system too lean inseamna ca am prea multa presiune si prea putin combustibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si tu ce mai zic altii:

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

Check Fuel Pressure Regulator

Check Fuel Pump

Check Intake/Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air Injection for Leaks

Check Vacuum Lines for Leaks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am apucat cu un spray de contacte sa curat toate contactele de la infetie,delcou si sonda lambda si se pare ca a dat rezultat.Astept maine pt sa dau testul.mersi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva idei?

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

DV il am schimbat..cam din aceeasi perioada vad si eroare asta...sa fie vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este destul de clar (ca explicatie); verifica valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar N249 e DV sau ce e exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Control Module Part Number: 036 906 034 BH

Component and/or Version: MARELLI 4MV 3773

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 32832

2 Faults Found:

17989 - Throttle Actuator (J338): Basic Setting Not Performed

P1581 - 35-00 - -

17812 - EGR System: Basic Setting not Performed

P1404 - 35-00 - -

Daca sunteti amabili puteti sa ma lamuriti si pe mine despre aceste erori!

Am facut cateva adaptari ale clapetei de acceleratie ( nu a mers din prima- eroarea tot aparea ),am sters eroriile si intr-un final nu au mai aparut.Cat priveste EGR-ul nu am stiut cum sa il adaptez dar nici nu a mai dat eroare,am facut inca cateva scanari dupa.Daca exista vreo setare a EGR-ului va rog sa imi dati si mie link-ul.Multumesc

Modificat de Gupidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Puteti sa-mi spuneti din ce cauza apar erorile astea:

2 Faults Found:

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

P1152 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

ai probleme cu senzorul de temperatura lichid racire. e un senzor mic pe chiulasa. costa in jur de 100 ron. cauta in aria de Golf IV ca e un topic mare despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

17812 - EGR System: Basic Setting not Performed

P1404 - 35-00 - -

Cat priveste EGR-ul nu am stiut cum sa il adaptez dar nici nu a mai dat eroare,am facut inca cateva scanari dupa.Daca exista vreo setare a EGR-ului va rog sa imi dati si mie link-ul.Multumesc

In basic settings, canal/grup 074.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea.

Vin si eu cu o eroare pe care vad ca nimeni nu a semnalat-o.. inca.

Ieri am lasat masina la un service pentru schimbare de bucse (bara stabilizatoare si cea mare de la brat) si pivotii. Nu am vrut sa imi fac in acelasi loc unghiurile, asa ca m-am programat pe astazi in alta parte. Toate bune si frumoase pana cand astazi, pe drumul spre service-ul cu unghiurile mi se aprinde in bord martorul de la ESP/ABS (asta pe drum). La primul semafor am oprit/pornit motorul si martorul s-a stins. Dupa cateva sute de metri insa, iar s-a aprins.

Intre timp am ajuns la service, unde tipul de acolo, in timp ce lucra el de zor pe sub masina imi spune ca ungiul de fuga era deviat cu nu shtiu cate grade... oricum nu prea a insemnat cine stie ce pentru mine atata timp cat si-a facut treaba.

Dupa aceasta vizita nu mi s-a mai aprins martorul.

Cand am ajuns acasa am zis ca ii fac o scanare sa fiu sigur. In poza e ce a iesit.

Spor.

post-23259-1213807687_thumb.jpg

Modificat de The IOP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te speria, este normal daca nu ai unghiul de fuga reglat ca la carte apar erori la ESP. Recomand reglarea unghiului de fuga pe un aparat digital, cu laser, sau cat mai performant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

missfire cylinder 1 de la ce poate fi? bobina schimbata...

cylider 1 la 1.8T e cel de langa distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost schimbate acum 6-7 000km. desi o sa le mai verific. alta idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat bujiile acum 7000km nu are rost sa le mai verifici. Intreb de obicei asta ca sunt soferi de benzinare care umbla si 100kkm cu aceleasi bujii.

de ce ai schimbat initial bobina?

dupa ce ai schimbat-o ai mai primit eroarea? comportamentul motorului s-a imbunatatit dupa schimb?

masina merge in 3 cilindri sau eroare de missfire e sporadica?

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la inceput avea niste intreruperi si trepida. pana mi s-a aprins check engine. am facut scanare, missfire cylinder 1. toti cu care am vb de 1.8T au zis ca bobinele pica. am schimbat-o. cilindru 1, e cel de langa distributie. din stanga cum ma uit la motor.

aseara iar cand merg frumos, merge ok, dar cand ii dau WOT in 3a (dupa 4000 rpm) are niste intreruperi si aseara iar mi s-a aprins check engine. nu am apucat sa fac scanare ca era f tarziu...dar vreau sa fiu pregatit cand voi gasi tot cilynder 1 missifre. sa vad ce are.

eroarea stocata e sporadica. adica spune sporadic. masina nu merge in 3..trage ok daca nu ii dau talpa...si nu trepideaza asa rau. dupa bobina parca putin s-a mai imbunatatit mersul motorului, desi tot trepideaza.

e posibil sa fie si alta bobina picata, nu zic nu...dar asta ar fi varianta simpla.

de bujii i-a mai zis cineva ca pot avea probleme, dupa soft daca e prea multa benzina. eu sunt 100% convins ca softul e facut ok...dar vreau sa le verific. desi nu cred ca safie asta.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam ca ai chip... legat de bujii dupa resoftare:

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=672993

un 1.8t prajit din cauza chip+turbo+bujii inadecvate:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2782611

ce bujii folosesti?

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus NGK, dupa cod pt S3. si nu e primul S3 cu soft..care are prob la bobine. cam multi cu 2.8T se plang de ele.

la mine nu e asa brutal softul. scrie in semnatura ca am :))

o sa inversez bobinele intre ele, si dupa aia injectoarele. sa vad daca se muta si eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea exacta:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

am inlocuit bobinele 1 cu cea de langa sa vad diseara daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 3 erori :)

3 Faults Found:

012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed

P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 5

Mileage: 23025 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 180 /min

Load: 55.7 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 71.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca un mic update la erori.. am observat ca la relanti am 700-720 rpm si cu clima 800-840rpm... Valori care variaza mereu (nu stau aceleasi nici macar o sec)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu care ma lupt de jumatate de an...Mai precis incerc sa fac sa se stinga Check engine si sa reduc consumul (in oras aprox 11) ...intre timp am schimbat fisele, bujiile, am verificat toate furtunele sa fie ok, am curatat admisia....acum nu stiu daca pot sa fac ceva si la acel EGR sa il curat sau...?....am citit ce a facut si ceilalti cu acesta problema...in fapt am facut si eu...ce pot sa mai fac sa elimin eroarea si consumul mare ?

pe tester am urmatoarele erori

Eroare : Cod:17811

Sistem recirculare gaze, evacuare abatere reglare intre valoarea prescrisa si reala

Cod:16785

Sistem recirculare gaze, scurgere gaze evacuare prea redus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

Sunt un proaspat posesor de passat model 2004 (10.2003), adus personal de pe meleaguri francofone.

Iaca ce-am patit, poate va este de folos.

Intr-o seara, mergand cu 40 km/h prin oras, aud deodata clasicul beep de avertizare, se aprinde MARTORUL LUMINOS de la motor, si-mi spune intr-o franceza curata "echappement atelier". Un amic imi si spune: "frate, ti s-a bulit catalizatorul!" <Na belea>, imi spun, ca nici n-am luat-o bine de nevasta si deja face nazuri frantuzoaica! Incerc sa judec totul la rece, si ma gandesc ca este doar "una din acele zile", iar ca pana maine ii va trece supararea. A doua zi dimineata, ce sa vezi, minune! Pun contactul, las bujia, pornesc masina, fata vesela! Nu mai avea nimic. Insa, cum nu mereu sunt toate asa cum trebuie sa fie, pana sa ajung la serviciu se supara iarasi. Beep, martor luminos motor, echappement atelier! Na viata! Imi recomanda un amic un service din Ploiesti, reprezentanta a unei firme cu renume, merg acolo, tester, etc, concluzia: una bucata sonda-senzor-termometru-temperatura-motor. Nu radeti ca am ras eu. M-a costat 630 de mii piesa si restul pana la un milion manopera, au avut-o pe stoc si mi-au schimbat-o pe loc. Un milion! Ptiu! Grijile mele au costat de zece ori pe atat! Cei de la service mi-au spus ca asta e o piesa care pica relativ des pe passaturi. Sper ca la voi nu o sa pice, dar daca vi se intampla nu disperati!

Multe drumuri de exceptie! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!