Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

circuitul de incalzire, la lambda 1. nu cred sa fie o problema de cablaj, masina prea noua.... schimba sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos. asa amintuit si eu,am comandat o deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Detin o skoda octavia 1 motor 1.6 BFQ.De curand am schimbat garnitura de la capacul de culbutori deoarece pierdeam ulei.Dupa cativa km parcursi mi aparut eroarea 16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean, simptomele fiind trepidatii la relanti si consum crescut de carburant.In blocul 033 prima valoare oscileaza intre 25-26% la relanti.Din ce am citit, ar fi o scurgere de vacuum, am verificat toate furtunele, sunt ok.Unde as mai putea sa verific aceste scurgeri de vacuum? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Daca este cineva care a mai avut aceasta problema sau imi poate da niste sfaturi as fi recunoscator.

Dupa ce am lasat masina 2 zile pe loc am dat azi sa o pornesc dar functiona ca in 3 pistoane/vibra toata.

Acum 6k/km am schimbat injector cilindru 4 pentru acelasi cod de eroare + curatarea galeriei/admisie si supape de carbon.

Am incercat sa pun alta bobina dar degeaba.

Am atasat codurile si log.

Masina in cauza Mk6 Gti 2011

Mersi!

89b66552-6a02-46cd-aff2-a507059ffb27.jpg.413d4910aa881f7513e32a02633fdd16.jpgcdb70574-3f0a-4a64-b6b2-040986256fdf.jpg.2c56102cf10468ebe99f919db5491dd2.jpg

 

Log-SDK-WVWZZZ1KZBW170576-172480km-107174mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare cablaj din injector pina in Ecu, inversat injector 4 cu 3 si vazut daca eroarea ramane pe 4. Problema poate fi chiar din Ecu...am mai gasit cu probleme..

A....si verifica circuitul de joasa presiune,daca ai presiunea prescrisa

 Daca nu,se inlocuieste regulator presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/16/2021 at 5:40 PM, dadu said:

In urma cu 2 sapt, am schimbat arcurile fata. Toate bune pana azi, cand m-am trezit cu erorile astea. Cum m-a prins in deplasare problema asta, va rog sa-mi spuneti ce banuti ca ar fi, pana sa ma las pe mana mecanicilor necunoscuti. Multumesc.

C103415 - Left front level control system sensor Open circuit/short circuit to B+
            Intermittent
                Date: 2021-08-16 11:22:55
                Mileage: 134413 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 4
                Unlearning counter: 61
                Unknown ambient data: 00000000
       

C103515 - Right front level control sensor Open circuit/short circuit to B+
            static
                Date: 2021-06-29 15:32:21
                Mileage: 133630 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 2
                Unlearning counter: 0
                Unknown ambient data: 00000000

Va rog sa am ajutati cu o parere:

Apare ocazional eroare AFL lights error si odata cu ea DCC error. In momentul acela, amortizoarele nu mai sunt controloate si merg cu un fel de catura...

Sa fie acel senzor responsabil de problema DCC?

Multumesc.

 

PD: nu am alte erori pe masina pe care sa le vad pe OBD11.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil, dar trebuie sa gasesti eroare, la scanare

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update pentru problema mea specificata in acest thread. Pana la urma a fost cablaju de la injectoru 4.

Multumesc @spido pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, apar si eu cu cateva erori de care nu prea am habar de pe un Seat Leon 1P 1.6 mpi cu gpl, daca ma poate ajuta careva cu vreun raspuns.

 

Ca simptome, pentru ca e masina mamei si am mers o singura data cu ea, pot spune doar ca merge in trei si ma gandeam ca are misfire, presupun ca primul lucru pe care l-ar putea face ar fi sa verifice bujiile. In rest, in prima si a doua treapta pana in 2000 rpm accelereaza greu, nu e silentioasa mai deloc si posibil sa consume/manance or whatever ulei, a fost verificat acum doua saptamani si nu avea mai deloc, desi nu lasa nicio pata pe nicaieri.

 

Multumeeesc in avans.

 

 

 

Engine faults.jpg

Erori 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste bujiile si electrovalva vacuum de actionare clapete admisie. Electrovalva este in partea stinga cum te uiti la motor,prinsa sub galerie. Are 2 furtunase in ea si un conector cu 2 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca cu VCDS se pot testa cumva bobinele inductie?Ceva valori de curent incarcare sau unghi Dwell.Masina sacadeaza la relanti dar foarte rar si numai cu motorul cald dupa mers in trafic aglomerat.Bujiile sint noi NGK,masina este Polo 1.2 motor cgpb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am missfire.Singura eroare este amestec bogat lambda 2 si ma gindesc ca poate aparea din cauza unei bobine care nu mai functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut detin un golf 6 1.2 TSI 105 CP si tot imi apare martorul de la ESP aprins ,am fost cineva ia facut o diagnoza am doar poza asta de la eroare. De la ce poate sa fie exact .Multumesc

01314.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 P2097 catalyst fuel trim system being too rich in bank 1 apare din cauza eficientei scazute a catalizatorului, sonda lambda 2 are rolul de a masura cantitatea de oxigen dupa conversia catalitica, daca se deterioreaza fagurele sau pur si simplu catalizatorul nu mai este eficient apare aceasta eroare.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a uitat si acolo nu apare nici o eroare.Este foarte ciudat am vorbit cu un electrician si mia zis ca ESP-ul merge doar este o eroare de soft 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai anumite erori pe motor, ii aprinde martorul si dezactiveaza esp ul

 

eroarea pe ABS zice.... sa verificati erorile de pe ENGINE - sens in care, ma indoiesc ca nu ai nicio eroare pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprind check si epc , dupa un timp se sting singure , masina merge bine, apar aceste erori acuma , dar alte dati altele (g28 sau speed senzor) , le sterg si apar cand plec cu motorul rece sau la accelerare 

Untitled.png

Untitled1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804 - eficienta scazuta a catalizatorului, poate fi  defecta sonda lambda 2, cablajul/conectorul sau catalizator cu probleme

17566- verifica cablajul/conectorul si daca este in regula inlocuieste senzorul de presiune de pe galeria de admisie.

17978- posibil probleme la chipul din cheie( poate a fost scapata pe jos), poti incerca cu a 2-a cheie daca exista sau sunt probleme de cablaj sau cu cititorul de pe butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, am pregatit cheia 2; este pus un aditiv si am sa merg mai turat poate isi revine cat-ul, a stat luni de zile inainte s-o iau.G71 se poate scoate mufa fara sa-l demontez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters , da ciudat ca becurile s-au stins inainte sa la sterg, asa si pana acuma de cateva ori; cand alimentez de obicei se stinge check engine, apoi reapare numai in mers impreuna cu epc , care epc se stinge la urmatoarea pornire . Cum am spus erori apar aleator intermitent pe la mai multi senzori . banuiesc ca fiind veche are multe contacte oxidate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!