Jump to content

Alegere anvelope de iarna 2021 / 2022


Aerofan
 Share

Postare recomandată

Eu am mers pana la urma pe Hankook Icept Evo3 W330 pe 18". Pirelli Sottozero 3 nu m-a convins nici din teste, iar faptul ca este o anvelopa lansata prin 2013/14 fara vreun update de atunci m-a pus pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fortat de situatie am fost nevoit sa inlocuiesc anvelopele de iarna. Le-as mai fi tinut iarna asta ( inca vreo 3 luni pana la epuizare )4

Vredestein Wintrac Pro 215/55/17 98V XL.

Desi nu am simtit sa fie vreo pb, nu vibrau, aderenta era ok, chiar am urcat si la munte  in weekend unde nu am avut nici cea mai mica problema de tractiune, Duminica dimineata cand am deszapezit masina m-am ingrozit... se decojesc efectiv... din unele sunt rupte bucati bune din crampoane... 

Avand nevoie urgenta de anvelope, furnizorul nostru a putut sa-mi livreze din scurt doar Michelin Alpin 6. Nu au fost prima mea alegere, dar asta e, spre sa-si faca treaba cel putin la fel de bine. Chiar am fost foarte multumit de Vredestein, dar asa ceva n-am mai vazut inca...

 

 

Clipboard01_anv.jpg

Clipboard01_anv2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urla anvelopele a subvirare sau gresesc? Arata foarte rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bună o geometrie imediat după ce se montează noile anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo luna am si fost la reglaj de directie, unghi fuga, etc. Totul ok. Cele de vara nu sunt asa coapte, culmea. De masina nu am abuzat, ca nu e tocmai regina stabilitatii pe curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta cu bucati rupte din cauciuc am patit-o si eu pe golf, avea anvelope all season Hankook dot 2017 si treaba s-a intamplat la sfarsit de 2020, deci undeva la 3 spre 4 ani de folosinta. 

Precizez ca anvelopele mai aveau "carne" suficienta pe ele iar geometria era la zi, presiunea o verific ocazional la maxim 2-3 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se observa ca nu este problema de geometrie, nu este uzura neuniforma, insa, este vorba de niste anvelope din zona medie de calitate si pret, poate ca n-ar trebui sa aveti asteptari prea mari.

 

In orice caz, sunt de acord cu voi, chiar si pentru gama medie, nu este admisibil un asemenea comportament.

Imi aduce aminte de Nokian.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura pare uniforma, 2 ierni si aprox 3 luni de uzura, aprox 28 30k km rulati. Sigur mai tineau sezonul asta.

Repet, am fost foarte multumit de ele, nu mi au dat emotii niciodata, dar se pare ca totusi spre sfarsitul vietii asta e :) atat au putut.

Nokianurile avute inainte ( pe alta masina ) s au uzat neuniform, cu uzura pe latimea caii de rulare, f ciudat.

Sper ca Michelinurile Alpin 6 sa tina cei 3 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e diferenta intre niste anvelope de buget si ceva premium...(cu toate ca exista si exceptii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vredestein nu sunt anvelope de buget. Sunt cel putin peste medie. In majoritatea testelor au stat cel putin in prima jumatate a clasamentului.

Dar am mai zis, as vrea sa vad teste cu anvelope de iarna rulate... gen an1 10kkm, an2 20kkm an3 30kkm... asa cand sunt noi diferentele la rulaj normal nu sunt foarte mari, iar noi nu atingem limitele din teste aproape niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din gama medie, my bad.

Vad ca la uzura, in testele oficiale, stau prost. Stau bine la dinamica, aderenta si pret totusi.

Alpin 6 prin comparatie sunt sensibil mai scumpe, si singurul mic minus este pe zapada, nu sunt foarte bune (le am pe masina si testele oficiale spun acelasi lucru).

Cele mai bune, conform review-urilor sunt TS870 de la Conti, dar si costa mult pe dimensiuni mari (ale mele sunt pe 16)

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa respect terminologia comuna, Vredestein este o marca Mid Range, chiar daca unele modele/dimensiuni au fost de succes.

Chiar si in anii cand era o companie olandeza erau totusi niste Vredestein, nu aspira la Michelin, Conti, Bridgstone, GY.

 

In 2009 Vredestein Banden BV a fost achizitionata de Apollo Tyres LTD, o companie din India.

Scopul lor nici nu este sa faca anvelope premium, ci sa se foloseasca de brand-ul Vredestein pentru a vinde pe piete emergente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat mai atent si anvelopele au 35k km. Pentru midrange, eu zic ca au tinut binisor, daca mai tineau totusi un 5k era optim sa zic asa.

Prima optiune a fost si la mine Conti 870P dar nu am gasit pe stoc decat 3 bucati, si pt 4 trebuia sa astept 10 zile, eu avand nevoie de anvelope azi.

Ca prima importanta pentru mine este aderanta pe uscat si ud, unde masina vede 80-90% din km. Pe zapada oricum conteaza mai mult cata carne au in ele, daca e sa fie vreo pb, in plus ma ajuta si 4motion-ul.

N-o fi dracu asa negru nici cu Michelin Alpin 6, sper :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe uscat si pe ud sunt ireprosabile.

Nu stiu de ce ai emotii cu ele, in general Michelin sunt durabile in timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru si eu in club....

Aceleasi simptome Goodyear Vector 4Season tot din 2017.

Carne inca mai au deoarece au intrat in folosinta abia in 2019 dar la fel incep sa plece bucatele din ele...

Tot vreo 35k am mers si eu cu ele...dar mers cam pe toate tipurile de drum...adica eu am mai parasit asfaltul cu ele :)

 

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, acidone77 said:

 

Clipboard01_anv.jpg

Clipboard01_anv2.jpg

 

Asa arata o vulcanizare deficitara. Ar putea fi un lot gresit sau pur si simplu doar un proces... ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, yeeeeman said:

Sunt din gama medie, my bad.

Vad ca la uzura, in testele oficiale, stau prost. Stau bine la dinamica, aderenta si pret totusi.

Alpin 6 prin comparatie sunt sensibil mai scumpe, si singurul mic minus este pe zapada, nu sunt foarte bune (le am pe masina si testele oficiale spun acelasi lucru).

Cele mai bune, conform review-urilor sunt TS870 de la Conti, dar si costa mult pe dimensiuni mari (ale mele sunt pe 16)

Pe zapada proaspata, batatorita pana la lustru, la urcare in rampa abrupta,  cu plecare de pe loc, gafaie un pic Alpin 6.

Pe zapada mare s-au descurcat  bine.

Pe asfalt umed si rece-bine.

La uzura, dupa 15.000 km, a 3-a iarna cu ele, arata bine.

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu  am anvelope Bridgestone LM 005 de iarna, sunt f multumit, au dot 2021 am facut aprox 10000 km si sunt ca noi si acum! Sunt echipate pe passatul meu b8 bitdi din toamna! Pana acum sunt cele mai bune anvelope de iarna din cate am avut! Rezista si la viteze mari, circul mai mult pe autostrada, dar nu m-au lasat la greu nici pe drum de tara cu zapada si panta! Le recomand, iar ca si pret undeva la 650 buc 215 55 r17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 

Sa ...aproape nonstop.Au mai avut niste pauze cand am probat alte roti dar in principiu am mers ambele sezoane cu ele.

Eu eram impacat ca nah am mai mers pe pietre cu ele dar acu ca vad ca nu sunt singurul...parca nu e asa linistitor☺️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu prea e ok, dar dpmdv, referitor la vredesteinuri, ca timp nu au tinut f mult, dar mi se par ok/corecti totusi cei 35k km, pentru o anvelopa medie+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu cu niste anvelope all season Falken AS200 luate in 2017. Anul trecut dupa 20.000km, majoritatea in oras, au inceput sa sara bucati din cele de pe fata. Pe alta masina AS210 a avut aceasi soarta, dar circula mult si pe un drum neasfaltat.

Cred ca tine de marca/modelul anveloperi pentru ca pe Dacia 1310 aveam cauciucuri Taurus de iarna care erau folosite ca all season si n-am patit asa ceva, cu toate ca rula la viteze de autostrada.
A urmat Golful 6 cu Michelin alpin 5 care s-au comportat exemplar timp de 7 ani si aproximativ 40000km pe un motor cu 435NM. Am vandut masina, cu tot cu rotile de iarna care mai aveau carne si nu erau crapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Yokohama. Foarte OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am Michelin Crossclimate, ultimul sezon le mai folosesc. Voi trece pe altceva la iarna viitoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aproape 2000km in care ua cam vazut tot felul de situatii, si mai caldut, si foarte frig, si zapada, si mazga si ploaie si ud si semipolei, pot sa spun ca Michelin Alpin 6 ca sunt foarte ok. Le-am subestimat. Nu mi-au oferit nici cea mai mica emotie in nicio situatie.

Ok, sunt noi, vedem cum tin anul 2 si sper 3 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!