Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

da un "clear" la erorile alea si vezi de mai apar.in caz ca da,,V71 e defect(la mine a aprut eroarea asta si dupa ce am sters-o nu a mai aparut),iar in cazul senzorului de viteza...mai baga o data vag-ul pe masina si fa o scanare generala,in gen. am mai auzit cazuri ca G68 s-a defectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da un "clear" la erorile alea si vezi de mai apar.in caz ca da,,V71 e defect(la mine a aprut eroarea asta si dupa ce am sters-o nu a mai aparut),iar in cazul senzorului de viteza...mai baga o data vag-ul pe masina si fa o scanare generala,in gen. am mai auzit cazuri ca G68 s-a defectat.

Salut! multumesc mult... dar nu am mai avut rabdare sa astept raspunsul vostru... :( am tot dat output tests... la climatronic... si pana la urma a mers.. nu se mai aude zgomotul ala ciudat :D da' ce zgomot :offtopic: era....parca fierbea apa :P am sters erorile da' tot imi aparuse... inainte de a "o freca" cu output tests... imi aparea numai V71..motorasul ala stupid de la recirculare... in legatura cu senzorul de voteza nu a mai aparut... :) am stat cu VAG toata ziua pe ea.. k sunt foarte entuziasmat... l'am primit acu 2 zile de la lori... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut pe toata lumea. Am facut si eu o scanare cu vag com-ul si am obtinut urmatorul log (cu 2 erori):

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01391

WVWZZZ1JZ2W468736 VWZ7Z0A4397311

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ e vorba de senzorul de temperatura motor. E cam 400 mii la Volksman.

Cealalta problema e de la amplificatorul de antena care nu mai e alimentat cu tensiune prin cablul de antena. Asta se intampla din cauza ca acum ai alt casetofon decat cel orginal. In aceasta situatie ai nevoie de 'un fel de mufa' care se pune pe cablul de antena intre antena si casetofon , si un fir se va pune pe firul de ridicare a antenei electrice. (E + CAND PORNESTI CASETOFONUL). E vreo 200 mii .

Daca nu atunci e posibil sa fie amplificatorul de antena defect.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ maniacuv6 din cate stiu eu daca nu ai cas original nu ai cum sa faci diagnoza pe radio, deci cred ca e intrerupt firul la antena

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema, nu-mi trage masina asa cum trage alta, cu acelasi motor. In plus, nici turbina n-o aud sa fluiere, si mi-e teama sa n-am probleme. Poate sa ma ajute cineva cu interpretarea logului de mai jos? Le-am facut in grupurile 3, 10 si 11. Multumesc mult.

xls-ul contine si un grafic

Modificat de catabeg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ! Am facut si eu un Log poate un binevoitor sa-mi dea un verdict ? Sper sa nu fie Crima !

Multumesc baieti !

PS. Nu il pot pune , multumesc oricum :

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar din cate vad aceste masuratori - log-uri - nu sant facute conform documentatiei fabricantului, ca atare mare lucru nu se poate spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un autoscan cu vag-com-ul cu cablul de la kisslorand.Atasez log-ul. Imi puteti explica acele erori?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care erori? :blink: :(

Este ceva ce nu-ti functioneaza la Navigatie si CD ?

Posibil sa fie de vina varianta/interfata VAG-COM?! Cu siguranta nu ai CAN-bus la interfata; sa fie asta cauza ?! Nu stiu sigur.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care erori? :( :D

Este ceva ce nu-ti functioneaza la Navigatie si CD ?

Posibil sa fie de vina varianta/interfata VAG-COM?! Cu siguranta nu ai CAN-bus la interfata; sa fie asta cauza ?! Nu stiu sigur.

Sorry sunt noob. Intradevar interfata e de la kisslorand si cred ca nu are filmele alea care le spui tu. Imi merge ok navigatia. Deci sa stau linistit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sper sa nu fiu off topic dar poate sa-mi spuna cineva daca la o interfata poti folosi orice versiune vag com . interfata mea este pe usb si merge cu 512-4 pot folosi ultima versiune 607 parca, fara sa stric ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cel de la care ai luat-o ti-a spus sa folosesti varianta 512-4, cred ca ar fi bine sa ramai la ea. Este doar o parere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o eroare care reapare dupa stergere !!!!

19625 ( parca, ca n-am retinut prea bine) ''intake manifold flap"

Are cineva idee de unde-i ??

Mentionez ca tocmai am curatat turbina si am schimbat MAF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o clapeta de aer pe circuitul de admisie. In cazul TDI-urilor, are rolul de a taia/inchide aerul din admisie pt. a asigura o oprire usoara (fara trepidatii) a motorului.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce trebuie sa-i fac ?? Si e inainte de EGR sau dupa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

sunt mai nou pe aici, si am ceva nelamuriri...

in primul rand rog pe cei mai experimentati sa-si dea o parere despre niste log-uri la a mea masina....

simtome: are momente in care daca o calci, "mai agata" din cand in cand...mai concret, la o depasire daca ii dai mai tare, intre 2300--2800 de turatii, "moare", nu mai trage cum trebuie...

i-am verificat westgate-ul..si este ok;turbina am curatat-o, si parca acelasi lucru...iar la toate astea se adauga un consum de 13-15 % in oras fara sa-i dau "in gusa"....

alta inneregula este ca atunci cand dau cu masina in spate, turbina tinde sa se opreasca, si raman fara servo la frana....franeaza, dar tre' s-o calci ca pe tractor....

in rest masina este super....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune log-urile sa le vedem si noi...si completeaza profilul cu locatia ta sa stie lumea de te poate ajuta cu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

sunt mai nou pe aici, si am ceva nelamuriri...

in primul rand rog pe cei mai experimentati sa-si dea o parere despre niste log-uri la a mea masina....

simtome: are momente in care daca o calci, "mai agata" din cand in cand...mai concret, la o depasire daca ii dai mai tare, intre 2300--2800 de turatii, "moare", nu mai trage cum trebuie...

i-am verificat westgate-ul..si este ok;turbina am curatat-o, si parca acelasi lucru...iar la toate astea se adauga un consum de 13-15 % in oras fara sa-i dau "in gusa"....

alta inneregula este ca atunci cand dau cu masina in spate, turbina tinde sa se opreasca, si raman fara servo la frana....franeaza, dar tre' s-o calci ca pe tractor....

in rest masina este super....

la sintomele descrise de tine se deduce o problema la traseul de vacum, de unde esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am completat datele la profil....

sper sa reusiti sa ma ajutati.....alta faza aseara: ieri turbina a mers cand a vrut ea;de multe ori, in relanti, incepea sa faca un "suierat" mult mai agresiv decat este normal, si in momentele astea, aveam 0 turbina;tragea ca ochii mortului;o cresteam in turatie mai mult si isi dadea drumu....chiar este ciudat..

aseara cu vag-com-ul i-am dat pe output test, si la un momendat nu stiu la ce parametru, s-a prit motorul...l-am pornit din nou, a mers, am facut un test cu ea la drum, mergea cum nu a mers niciodata masinuta asta;am simtit acei 130 CP; dar nu a durat mult.....si de aseara nici pana astazi nu merge turbina cum trebuie; o prima verificare a fost sa vad daca westgate-ul a actionat:surpriza este in pozitia normala, adica nu fuctiona; vreau sa va spun ca westgate-ul a fost desfacut de pe masina si verificat:nu este blocat, nu "agata", pare 100% ok; la teste nu da nici oeroare...

sincer chiar nu stiu ce poate sa fie.

turbina este ok;este curatata, spalata, verificata, nu da cu ulei....a fost data jos de pe masina sambata,

din acelasi motiv.....zgomot ciudat, si faptul ca intra in repaos....

multumesc mult!!!

sper cu ajutorul vostru sa ii dam de cap;

P.S. consumul pe 2 zile in bucuresti, este de:15-16%!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am rezolvat problema cu westgate-ul....nu a fost stransa contrapiulita de la tija care actioneaza turbina, si se dereglase.aseara am reusit s-o fac.

mai ramane problema cu log-urile;tot apare acel moment in care nu trage de la treapta a-3-a in sus, intre 2100 si 2400 (aproximativ);in treptele 1-2, trage foarte bine(urca mai repede in turatie probabil);

la test nu da nici un mesaj cu cod de eroare daca ar fi sa intre in limp mode....

poate sa-mi spuna si mie cineva, cum se poate regla westgate-ul???

am atasat si testul facut aseara dupa remediere...

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit un log de-al tau dar....eu asa stiu ca acceleratia trebuia apasata constant in viteza a 3-a pana jos si pana la turatia 3500 ture...ori din ce am citit...urca,coboara,turatii mici...cat despre reglaj,cum naiba s-a desf. piulita aia ca la toate masinile e data cu ceva lipici care nu permite desfiletarea ei?cine te-a ajutat la "remedierea" problemei tale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit un log de-al tau dar....eu asa stiu ca acceleratia trebuia apasata constant in viteza a 3-a pana jos si pana la turatia 3500 ture...ori din ce am citit...urca,coboara,turatii mici...cat despre reglaj,cum naiba s-a desf. piulita aia ca la toate masinile e data cu ceva lipici care nu permite desfiletarea ei?cine te-a ajutat la "remedierea" problemei tale?

pai exact asa am si facut:am cutie hidramata, am trecut-o pe steptronic(manual) si in treapta a 3 am calcat-o in blana incepand de la 1500;dar poate masuratorile au timp prea mare intre ele;o sa incerc sa fac astazi un log mai concludent, si il postez diseara;

cat despre piulita, nu m-a ajutat nimeni; am rezolvat-o singur, pentru ca tot din cauza mea s-a si desfacut;

"am uitat s-o strang cand am verificat westgate-ul" :vaidecapulmeu:

revin cu intrebarea: cum pot sa reglez westgate-ul asa cum trebuie????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

spune-mi si mie te rog de unde pot face rost de un soft, am interfata( obdII+cablu usb+laptop - soft)

poate ma poti ajuta cumva!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!