Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Va intreb pe voi ca aku am ajuns la capatul puterilor cu maisna.Am atasat mai multe loguri.Sa va explica care-i pb.Merge I -a 4-5000 ture , a II-a la fel si la a III a la 3000 ture se plafoneaza si nu se mai tureaza,oricat as-i vrea sau in ce viteza a-si incerca.Daca o opresc si o pornesc iara aceeasi poveste,pana la a III a merge si incepe povestea.Nu simt turbina deloc.Am verificat traseu de aer si nu pare sa scape aer,in log e unu in care am scos MAF-u si mergea mai bine,am zis ca asta e si am schimbat MAF-u ,tot la fel face,am schimbat senzoru de pe intercooler (trust senzor), degeaba,am verificat si supapa N17.Nu mai stiu ce sa-i fac.

Vag-u imi da eroare 00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

turbina e in limp..... limp de UNDER PRESSURE...adica nu poate sa fac turbina presiune....

variante:

1. geometrie turbina gripata RAU

2. furtun aer spart

3. valva vacum blocata sau infundata/ furtun vacum spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati, am demontat turbina, nu am reusit sa o fac bucati dar am curatat-o si sunt convins ca VNT-u functioneaza.Am suflat petoate furtunele cu presiune si nu scapa pe nicaieri.La plimbare cu masina, surpriza mergea in a III a la 5000 ture, eram foarte fericit,a durat 5 min ca iar a inceput sa se plafoneze.Am facut un log si vad ca s-au mai imbunatatit valorile.am verificat valvele cu aparatu si corespund valorile cu Autodata, sa le schimb sau nu???

LOG_01_003_010_012.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai mai omule nu mai posta pe mai multe topic-uri,eu urmaresc discutia cu interes si acuma trebuie sa tot jonglez intre ele...de fapt e lucru de inteles,ai o buba la masina si normal ca vrei sa o rezolvi,pacat insa ca dupa cum se vede din multele sfaturi inca nu s-a dovedit sa fie vre-unul valabil...nu stiu daca platesti sau nu log-urile ce la faci,eu as incerca sa scot furtunul de vacuum de la EGR ca pe mine ma tot baga in ceata indicatia de 95% la gazele recirculate...pt. cunoscatori,nu trebuia cumva sa fie undeva la valoarea de 4%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din log rezulta ca nu baga turbina destul.... ai verificat actuatorul de pe turbo??? adica sa nu fie spart...si furtunele de vacum???

dar si EGR e foarte ciudat....dar vedem la urma..

sau.... nu cumva din greseala ai schimbat mufele intre ele de la valvele de comanda?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat tre sa aibe cusa actuatoru de turbo?, tre sa iasa aer pe la sertizare daca suflu pe el?, daca trag aer cu gura se misca 5mm , banuiesc ca daca a-si trage aer si a-si tine cu limba ar trebui sa stea actuatoru tras, nu sta.Cu Vag-u daca dau output test nu imi misca actuatoru.defapt imi verifica numa niste relee.Cum pot misca actuatoru cu vag-u?

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca actuatorul nu sta tras..ala e

daca actuatorul nu sta tras..ala e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Astazi am facut un drum de la Focsani la Bucuresti dus intors si sm mers cu martorul de la ABS aprins non-stop, nu a vrut sa se stinga nici dupa opriri repetate. Sunt disperat sa gasesc o solutie. Cineva mia recomandat sa verific contactele de la injectoare sa le curat, cica acolo ar fi problema. Daca mai are careva vreo sugestie sunt receptiv la orce solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era problema de contact iti dadea "electrical malfunction"...in momentul de fata ecu nu mai poate face corectia necesara pe injectorul respectiv...fa un log la relanti cu grupurile 013,018 si baga-l aici...pina una-alta,baga un aditiv de curatat injectoarele si da-i ceva bocanci...pe urma iar faci log si vedem ce s-a schimbat...poate ca nu se schimba mare lucru,dar nu costa o avere si merita sa incerci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Cam asa arata acu pe 013 pe 018 nu da nik

,Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,,

,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,-1.27,0.59,0.12,0.49,,,,,,,,,,

,0.41,-1.27,0.59,0.14,0.52,,,,,,,,,,

,0.80,-1.27,0.59,0.12,0.52,,,,,,,,,,

,1.20,-1.29,0.61,0.12,0.52,,,,,,,,,,

,1.60,-1.29,0.61,0.14,0.52,,,,,,,,,,

,2.00,-1.32,0.59,0.14,0.52,,,,,,,,,,

,2.40,-1.32,0.59,0.14,0.54,,,,,,,,,,

,2.80,-1.34,0.59,0.14,0.56,,,,,,,,,,

,3.18,-1.34,0.59,0.14,0.56,,,,,,,,,,

1,3.58,-1.36,0.59,0.14,0.56,,,,,,,,,,

,3.98,-1.34,0.59,0.14,0.59,,,,,,,,,,

,4.38,-1.34,0.59,0.14,0.59,,,,,,,,,,

2,4.78,-1.36,0.59,0.12,0.59,,,,,,,,,,

,5.17,-1.34,0.59,0.12,0.59,,,,,,,,,,

,5.57,-1.34,0.59,0.14,0.61,,,,,,,,,,

3,5.97,-1.34,0.54,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,6.37,-1.34,0.54,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,6.77,-1.34,0.52,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,7.17,-1.34,0.52,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,7.57,-1.34,0.52,0.14,0.64,,,,,,,,,,

4,7.95,-1.34,0.52,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,8.35,-1.32,0.52,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,8.75,-1.29,0.52,0.14,0.64,,,,,,,,,,

,9.15,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,9.55,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

5,9.93,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,10.33,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

,10.73,-1.29,0.49,0.16,0.61,,,,,,,,,,

,11.13,-1.29,0.49,0.16,0.61,,,,,,,,,,

,11.53,-1.29,0.47,0.16,0.59,,,,,,,,,,

6,11.92,-1.29,0.47,0.16,0.59,,,,,,,,,,

,12.32,-1.29,0.49,0.16,0.61,,,,,,,,,,

,12.72,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

7,13.12,-1.29,0.49,0.12,0.61,,,,,,,,,,

,13.52,-1.29,0.49,0.09,0.61,,,,,,,,,,

,13.90,-1.27,0.52,0.09,0.61,,,,,,,,,,

,14.30,-1.27,0.52,0.09,0.64,,,,,,,,,,

8,14.70,-1.29,0.52,0.07,0.61,,,,,,,,,,

,15.10,-1.27,0.54,0.07,0.61,,,,,,,,,,

,15.50,-1.29,0.54,0.07,0.61,,,,,,,,,,

9,15.90,-1.29,0.54,0.09,0.61,,,,,,,,,,

,16.30,-1.32,0.54,0.12,0.61,,,,,,,,,,

,16.68,-1.32,0.54,0.12,0.64,,,,,,,,,,

10,17.08,-1.32,0.52,0.12,0.64,,,,,,,,,,

,17.48,-1.32,0.52,0.14,0.64,,,,,,,,,,

,17.89,-1.32,0.49,0.14,0.64,,,,,,,,,,

,18.29,-1.32,0.49,0.16,0.61,,,,,,,,,,

,18.67,-1.29,0.49,0.14,0.61,,,,,,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce intelegi tu prin "pe 018 nu da nimic"? adica ce valori da ?sau nu da deloc?sau sint 0.0 toate? e ciudat faptul ca eroarea ti-a dat-o pe injectorul 3 si corectia cea mai mare(dar inca in limite) e pe 1....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Pe grupul 018 toate valorile sunt 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia la masina mea impreuna cu axul cu came si tachetii, am zis sa verific avansul dupa operatiune.... Avansul a fost foarte aproape de ideal, insa am fost surprins ca valoarea indicata de MAF la ralanti era mai mare decat e normal-in loc de 250 era in jur de 370-400 si chiar peste. Am zis sa fac un log sa vedem ce se intampla. Deci cu pedala apasata cam pana la fund si in viteza a treia.

Am niste nedumeriri:

Maf ul meu e Pierburg si din cate inteleg se defecteaza mai greu decat Bosch...

Maful pare sa fie original pe masina, deci din 97.... la o masina care a facut cu el poate si 4-500 000km.

Daca valoarea indicata de MAF e mai mare decat normal la ralanti, nu ar trebui sa creasca relantiul ca urmare a unei mai mari cantitati de motorina injectate? Ralantiul e ok, la fel ca inainte.

Am incercat sa il curat putin cu isopropanol,ca tot omul care spera in miracole, se pare ca nu prea face nicio diferenta. Adica tot mai mult indica la ralanti decat se cere. Daca ma gandesc bine, faptul ca indica mai mult inseamna ca se raceste mai tare decat trebuie, deci nu ar trebui sa fie problema de praf pe el oricum....:icon_thumright:

MAsina NU e lenesa DELOC. DUpa cum se si vede, la turatie mare indica valoarea corecta (maxima) .

Pot avea EGR blocat pe inchis?

Repet, la masina mea daca SCOT mufa de la MAF e lenesa la acceleratie la o apasare normala spre puternica. Deci se simte ca "nu este maf". Nu am deloc astfel de manifestare si in gol daca accelerez nu scoate deloc fum. NU am coduri de eroare cu vag comul, am incercat sa gasesc ceva si nimic. Daca merg mai repede de 80-90 km/h mai mult timp, mi se aprinde semnul exclamarii pe bord si semnul galben de ABS. Insa tocmai am schimbat discurile spate si sunt 99.99 % sigur ca unul din senzori pierde "firul" cand numara spitele la discul ABS ului... Rugina, etc. poate nici nu e drept ca l-am cam ciocanit ca sa intre la loc..:(...Deci nu vad sa fie vreo legatura cu MAF ul sub nicio forma.

Am gasit undeva pe net un articol legat de valorile unor rezistente care trebuiau adaptate la MAF ca sa ii "corectezi" curba in caz de nevoie. Nu le mai gasesc acum. In caz ca stiti careva, dati-mi un link va rog. Altfel o sa ma chinui putin pana gasesc valoarea cu un potentiometru....Sub absolut nicio forma nu sunt dispus sa dau 2.5 mil in ROL pe o bucata de sarma de platina intr-o carcasa de plastic!!! Ii fac eu ceva pana cand indica corect din nou!

Mai e o chestie. Am curatat galeria de admisie. Se poate ca debitul de aer sa fi crescut din cauza asta cumva si sa indice MAF ul ceva mai mult?

A desfacut cineva MAF Pierburg? Cum se desface ca sa scoti sarma?

LOG10_06_07_1_MAF.txt

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa-mi spuneti si mie unde sa caut ptr a rezolva eroarea asta:

Controler: 4B0 614 517 G

ABS/ESP front 1728

18265 Load Signal: Error message from ECU

P1857 - 35-10 Intermitent

Am verificat mufele de la senzorii din butucul rotii si sunt la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de o problema de comunicatie intre controlerul ABS/ESP si ECU.

Poate fi pana de contact, sau vreunul din calculatoare defect.

"Intermitent" inseamna ca e o eroare sporadica. Sterge eroarea si vezi daca mai reapare.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai gandit azi dimineata la problema mea:

ECU trebuie sa tina cont de temperarura ca sa calculeze debitul de aer. UNDE e senzorul de temperatura al aerului la un A4 cu motor AHU ca a mea?? Este cumva in fata radiatorului? Pot sa citesc in VAG-com valoarea temperaturii mediului ambiant? Unde e?

Ma gandesc ca in cazul in care ai senzor MAF perfect, exista posibilitatea sa ai o eroare la valoarea citita de MAF din cauza unei temperaturi citite gresit.

Sau se citeste temperatura dupa turbina, alaturi de MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un site olandez ei zic ca daca ai EGR-ul blocat soft (adica aprox 90%) ai valoarea de aprox 350 la MAF la relanti.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am EGR blocat din soft 100%. Din pacate mai demult aveam o gaura in racordul dinaintea galeriei de admisie si faceam loguri la nebunie. Imi intra in limp mode de multe ori. Ralanti ul imi cobora valoaea MAF la sub 300 mg/r citit in VAG com, lejer. Deci era OK acum 6 luni.... Ceva s-a intamplat... nu stiu... a obosit MAF ul... a obosit un furtun de vid de la EGR, a obosit inchiderea EGR, naiba stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! am facut un test cu masina din semnatura si au iesit valorile din log. poate sa-mi zica cineva daca e ok? sau daca pe viitor trebuie facut ceva de genul o curatare a turbinei, etc. mersi anticipat.

log_bad.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupul 03, 10 si 11 pentru a verifica,in viteza a III a de la 1700 ture pedala de acceleratie maxim pana la 4500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@I am Stealth, stai linistit este normal acea valoare a mafului cu EGR anulat soft, la mine cu anulare hard este 450.

Vezi ca senzorul de temperatura aer admisie este chiar in MAP

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu un log facut pe masinutza mea si as vrea sa stiu daca totul e ok. Se comporta bine la drum dar o parere nu strica. Va multumesc.

LOG_06_mishu.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok dar trebuia sa faci testul cu pedala la fund, asa arata bine dar se poate ca la cerere mare sa ai varfuri de presiune care dauneaza grav turbinei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Eu am o problema mai mare si nu cu masina ci cu cablul(interfata). Aveam vag-com 607.3 in engleza si totul era ok. Dar am instalat vag-com 704 in romana si am actualizat firmware-ul pentru 704, si de atunci nu imi mai recunoaste interfata. Dupa niste consultari cu amici, am realizat ca am rescris ceva in "cipul' din interfata... Nu stiti daca mai pot reveni la setarile originale pentru vag-com 607.3? Ca am dat 600 ron pe interfata si nu as vrea sa o arunc la gunoi... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-i drept ca nici nu prea am avut unde sa ii dau blana, am faut testul pe la 7 in seara asta si la traficul minunat din capitala .... voi mai face unul zilele astea dar mai spre seara.

Merci pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am facut astazi pe la 8 cu tovarasul redmann un log la passatul meu si as vrea sa stiu daca totul e ok.As fi recunoscator daca m-ati ajuta.Multumesc anticipat

Modificat de joe_p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!