Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta careva cu softu pentru vag hex 607 sau ultimul 7...pe usb nu pe com?(in limba romana), eu il am dar nu am butonul de test pentru usb

Vezi Aici varianta in engleza sau Aici in romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New_Document_Microsoft_Word.doccu respect , sa traiti !

Belea mare , Passatul din semnatura nu vrea sa reactioneze atunci cind calc pedala acceleratie la fund atunci cind sunt pina in 2000 ture. Pleaca batrineste de sub fund adica accelerez blana si nici un demaraj sa zic asa , abia dupa ce ajunge la 2000 rot/min isi ia demaraj .

Turbina este curatata .

Sa fie debitmetrul ?

Am facut si un Log dar nu stiu a interpreta rezultatele .

Vad ca la MAF valorile sunt mai mici decit cele recomandate de vag.

Multumesc de ajutor si sper sa ma fi exprimat corect in ce am vrut sa spun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos, ajutati-ma in urmatoarea privinta.

Un prieten de-al meu cu un Seat Toledo 1.9 TDi ALH a observat ca, de la o vreme incoace, motorul i se opreste intr-un mod foarte zgomots, evident.

La scanare ii apare doar aceasta eroare :

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermitent

Studiind putin acest topic am gasit urmatorul dialog :

..urmat de un reply al lui xxleeus in care trebuia accesat ceva ce nu mai exista. (poze, links, who knows..)

Ce anume se intampla cu masina amicului meu ? Ce s-a defectat si ar trebui reparat ? Sau ce ar trebui verificat ?

Multam de ajutor,

Alex

am avut o problema similara...vezi ca s-a tocit cablu de la valva de oprire.... urmareste firele si o sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New_Document_Microsoft_Word.doccu respect , sa traiti !

Belea mare , Passatul din semnatura nu vrea sa reactioneze atunci cind calc pedala acceleratie la fund atunci cind sunt pina in 2000 ture. Pleaca batrineste de sub fund adica accelerez blana si nici un demaraj sa zic asa , abia dupa ce ajunge la 2000 rot/min isi ia demaraj .

Turbina este curatata .

Sa fie debitmetrul ?

Am facut si un Log dar nu stiu a interpreta rezultatele .

Vad ca la MAF valorile sunt mai mici decit cele recomandate de vag.

Multumesc de ajutor si sper sa ma fi exprimat corect in ce am vrut sa spun .

si maf-ul raporteaza mai putin decat trebuie-cu mult mai putin dar si turbina da mai putin,e f. vizibil,vezi traseul de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca turbina trage mai putin aer e normal ca MAF sa raporteze mai putin...deci cred ca debitmetrul e bun.

Pe de alta parte daca ar fi existat pierderi de presiune post-turbo ar fi trebuit ca MAF-ul sa indice corect iar presiunea (MAP) sa fie mai mica.

Parerea mea e ca ori e turbina uzata ori vanele blocate (gen negative deviation) ori actuatorul nu face cursa completa (gripat sau pierderi de vacuum )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit BUBA .

Tija valvei din imagine a fost rupta si refacuta cu Poxipol mai demult .

Acum acea lipitura a cedat si cazuse de pe ax .

Am refacut lipitura cu acelasi poxipol si sper sa tina sau caut sa cumpar o tija .

Oare gasesc separat ?

sau

poate are cineva una defecta mie imi trebuie doar tija .

Am probat doar in mers si urca bine , mai tirziu pun si vag-com la munca sa vedem ce spune .

Multumesc !

post-3116-1179045366_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum au rezolvat-o altii.

post-2296-1179073106_thumb.jpg

post-2296-1179073119_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia ziceti si la baiatu, ce face tija asta?unde sta?cu ce se mananca?

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta valva o gasesti pe EGR ea lucreaza pe vacum si practic inchide si deschide clapeta ptr. aer din EGR .

Daca am gresit sa ma corecteze cineva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 chestii diferite EGR-ul si aceasta valva. Valva EGR (Recircularea Gazelor de Evacuare) face ceea ce ii spune si numele; deschide "calea' gazelor evacuate (o parte din ele) catre admisie. Valva pe care tocmai ai reparat-o, este Valve for Intakemanifold Flap. Aceasta, la oprirea motorului este actionata (pentru scurt timp) pentru a asigura o oprire "usoara" a motorului ,fara trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar pozitia am nimerit-o . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai divagam numa putin de tot: atunci mie c valva mi-au schimbat dedesubt, care era murdara dupa ce mersesem cu ic-ul spart mii de km?

si care a fost milioane bune de lei?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Am si eu o problema azi pe la orq 12 dupa ce motoru a mers aproape non stop de la ora 07 pina pe la ora 12 sa aprns in bord martoru de la ASR. Am veificat eroarea cu vag-comu si mia dat asta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 HJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1490

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 01391

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W567737 VWZ7Z0B4862391

1 Fault Found:

17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

Daca imi poate spune si mie cineva ce e de facut sau sa interpreteze eroarea.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de ASR are rol de CHECK ENGINE>

aceeasi eroare am avut si eu. nu iti trepida motorul?

si nu trage prost? la mine da, si aveam probleme cu un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica:

Injectors and Injector Wiring

See Meas. Value Block 018

Resistance of Injectors/Wiring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema azi pe la orq 12 dupa ce motoru a mers aproape non stop de la ora 07 pina pe la ora 12 sa aprns in bord martoru de la ASR. Am veificat eroarea cu vag-comu si mia dat asta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 HJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1490

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 01391

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W567737 VWZ7Z0B4862391

1 Fault Found:

17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

Daca imi poate spune si mie cineva ce e de facut sau sa interpreteze eroarea.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

am intalnit si eu eroarea la un golf din 2001,dupa stergere nu a mai aparut,de precizat faptul ca aparea la cilindri 2,3,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Am fost azi la mecanic si mi sa spus ca trebuie inlocuiesc injectorul. Hm!!!, cam scump, dupa ce mam intresat si am gasit injectoare, 600eur bucata.

Alceva as putea sa fac o solutie ceva mai ieftin? Avind in vedere ca defectu este sporadic. Astazi nu am mai avut probleme cu masina, nu a mai facut.

Un sfat ceva as fi tare recunoscator.

Multumesc anticipat pt. raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am interesat de injectoare la centrele de dezmembrari (care prezinta si incredere) si am obtinut ceva gen 400 euro +garantie pe 4 injectoare.

nu stiu cata garantie, dar eu nu as da 600 pe unul. oricum, la mine, unul nou e 11 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai mers cu IC spart,ma gandesc ca au schimbat senzorul de presiune(boost) de pe traseul de alimentare,dar ala nu e dedesubt...nu l-ai vazut din ce zona l-au scos?sa nu fie ceva teapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fi fost!

nu am fost eu cu masina la service, ci o ruda!

mi-a zis atunci ca au scos de dedesubt o valva, ceva,foarte ancrasata si murdara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Din cate stiu eu steering wheel=servodirectie. Are cineva idee de ce in modulul steering wheel -> tests, toate testele se refera la Radio (volum sus,jos, seek etc)? Sau se refera la comenzi pe volan? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat peste log, este f mare presiunea (2500 atm) la 3000 de RPM !!!

sal!vreau sa cumpar si eu interfata VAG-COM!cat costa?lasa0mi un nr de tel bun si o sa te sun sa vorbim legat de chestia asta!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta valva o gasesti pe EGR ea lucreaza pe vacum si practic inchide si deschide clapeta ptr. aer din EGR .

Daca am gresit sa ma corecteze cineva .

[/quot

Masina mea se comporta cam la fel cu se comporta a ta - pana in 2000 de ture parca e moarta

S-a rezolvat problema dupa ce ai lipit tija rupta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intreb pe voi ca aku am ajuns la capatul puterilor cu maisna.Am atasat mai multe loguri.Sa va explica care-i pb.Merge I -a 4-5000 ture , a II-a la fel si la a III a la 3000 ture se plafoneaza si nu se mai tureaza,oricat as-i vrea sau in ce viteza a-si incerca.Daca o opresc si o pornesc iara aceeasi poveste,pana la a III a merge si incepe povestea.Nu simt turbina deloc.Am verificat traseu de aer si nu pare sa scape aer,in log e unu in care am scos MAF-u si mergea mai bine,am zis ca asta e si am schimbat MAF-u ,tot la fel face,am schimbat senzoru de pe intercooler (trust senzor), degeaba,am verificat si supapa N17.Nu mai stiu ce sa-i fac.

Vag-u imi da eroare 00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

LOG_AudiA6.xls

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!