Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare stimabililor,

Prin amabilitatea unui coleg de forum foarte saritor si amabil si anume Seba am facut 4 loguri pentru masina din semnatura. Rezultatele sunt destul de bizare pentru mine, un incepator total. Speram sa am rezultate clare, liniare, de somn linistit. Din pacate nu pare sa fie asa, desi masina aparent merge bine. Pana sa apuc sa ma documentez as ruga pe cei mai priceputi decat mine sa-si dea cu parerea referitor la cele 4 loguri zipuite anexate. Multumesc.

Cu stima,

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok... cel putin turbina si comanda ei.

De ce nu faci si tu un grafic ca asta atasat? (ma rog nu doar tu... toti cei care posteaza log-uri pentru analizat)

Speram sa am rezultate clare, liniare, de somn linistit. Din pacate nu pare sa fie asa, desi masina aparent merge bine.

Probabil tu te asteptai sa gasesti valori perfect suprapuse... ei bine nu vei gasi nicari in viata reala. Cand deviatile depasesc 10-15% atunci iti poti face probleme si daca deviatia persista un timp suficient...

Asa ca -> :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc andREI. Deja am comandat interfata OBD de la Kisslorand, soft vag-com am downloadat, mai ramane sa incep sa inteleg ce fac...deocamdata pun intrebari, poate prostesti... La unul dintre loguri (003) am "EGR duty cycle" la o valoare constanta de 4.8% intre 2100 si 4000 rot/min. E logic sa fie asa sau s-a blocat EGR-ul cumva? Cocoasa de pe grafic adica o "actual intake press" de 2620 mbar la 2300 rot/min nu este cam foarte mult? Zici tu sa ma culc? Bine, incerc.

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e total (sau aproape) total dezactivat in sarcina medie spre mare si sarcina totala. E normal. El functioneaza doar la ralanti (dar si acolo maxim 10-15 minute continuu) si la sarcina slaba.

Cat despre cocoasa, ea se numeste overshot si este normala. Cocasele inverse sunt undershot si alea sunt in general nasoale dpdv al performantei ca odata cu scaderea cantitatii de aer se micsoreaza si cantitatea de motorina injectata si implicit puterea dezvoltata (ma rog pentru cei care tin pedala la 100% - :( - ii poate deranja)

Ma repet -> :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne traiesti andREI, noua celor mai putin priceputi. Multumesc de linistire. ELSA ma va ajuta sa interpretez singur logurile ???

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service specializat si printre testele efectuate am facut si un test al injectoarelor (PD).

Aparatul folosit de ei era unul ciudat rau , iar la urma a iesit din el un fel de chitanta pe care scrie:

-------------------------------------------------

X431 DIAG Report LAUNCH

-------------------------------------------------

SMARTBOX: 980242884100

DATE: 9/25/2006 9:52:00 PM

-------------------------------------------------

DATA STREAM VALUE/STATUS

GROUP: 13

-0.52 mg/H

-0.16 mg/H

0.16 mg/h

0.47 mg/H

Poate cineva sa interpreteze aceste date ????

Cei de la service ziceau ca-i bine , dar as vrea si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile trebuie sa fie intre -2 si +2 (mai depinde si de masina, am vazut la un A4 cu motor de 85kw ca trebuie sa fie intre -2.4 si +2.4), cat mai aproape de 0.

Asadar, e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am facut acest test ... cu VAG chiar , scria ca valorile trebuie sa fie cuprinse (la tipul meu de masina) intre -3 si 3 ! Si mecanicul mi-a zis ca ideal este sa fie 0.

Daca gresesc va rog sa ma corectati, caci am faut testul mai demult si poate nu mai retin exact cum stau lucrurile, dar cel putin asa imi amintesc ca regula este ca acele valori sa fie cat mai apropiate de 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ma poate ajuta cineva cu un test VAG COM in Botosani? am un audi 100, cu motorul schimbat, 1.9tdi, 90 cp, 1z, 1991.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ma poate ajuta cineva cu un test VAG COM in Botosani? am un audi 100, cu motorul schimbat, 1.9tdi, 90 cp, 1z, 1991.

Ma indoiesc ca cineva va reusi sa-ti faca un test , deoarece nu ai decit motorul schimbat.

Nu cred ca ai montat si calculatorul de bord pentru ca nu aveai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu interpretarea acestui log si cu eventuale cauze?

precizez ca de o luna masina consuma cam un litru si ceva de motorina mai mult la 100 km

Modificat de emilian2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca cineva va reusi sa-ti faca un test , deoarece nu ai decit motorul schimbat.

Nu cred ca ai montat si calculatorul de bord pentru ca nu aveai cum.

nu stiu daca este schimbat si calculatorul, totusi logica ar spune ca este. nu cred ca un calculator de motor pe benzina ar putea sa dea informatiile necesare functionarii corecte a unuia pe motorina: debit de aer, temperaturi, combustibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu interpretarea acestui log si cu eventuale cauze?

precizez ca de o luna masina consuma cam un litru si ceva de motorina mai mult la 100 km

la prima vedere s-ar parea ca turbina iti baga cam mult(ai ajuns la 2948 mb,max este 2600),daca o mai tineai calcata cred ca luai un limp mode,mai ales ca in ultima fereastra din gr 11 ai 92.8(caracteristic pt limp mode),altadata fa log-urile putin mai lungi

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima vedere s-ar parea ca turbina iti baga cam mult(ai ajuns la 2948 mb,max este 2600),daca o mai tineai calcata cred ca luai un limp mode,mai ales ca in ultima fereastra din gr 11 ai 92.8(caracteristic pt limp mode),altadata fa log-urile putin mai lungi

merci mult pt raspuns dar ai idde de la ce poate fi acest lucru,sau daca asta e cauza consumului marit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa faci loguri pe fiecare dintre cele 3 grupuri separat si pe o perioada mai mare. Sunt prea putine valori si prea rare ca sa iti dai seama ce se intampla de fapt. Si cred ca logul ar fi si mai relevant daca ar fi facut in mers. Cel putin pentru turbina din cate stiu se face in treapta a 3-a sau a 4-a cu acceleratia la podea intre 18000 RPM si ~4000 RPM. Cred ca si pentru celelalte grupuri ar trebui tot cam asa.

In afara de valorile mari ale presiunii pe care le da turbina, mi se par prea mari si valorile pe care le da MAF-ul (dar e foarte posibil sa fie din cauza presiunii mari, chiar sa intre asa de mult aer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa faci loguri pe fiecare dintre cele 3 grupuri separat si pe o perioada mai mare. Sunt prea putine valori si prea rare ca sa iti dai seama ce se intampla de fapt. Si cred ca logul ar fi si mai relevant daca ar fi facut in mers. Cel putin pentru turbina din cate stiu se face in treapta a 3-a sau a 4-a cu acceleratia la podea intre 18000 RPM si ~4000 RPM. Cred ca si pentru celelalte grupuri ar trebui tot cam asa.

In afara de valorile mari ale presiunii pe care le da turbina, mi se par prea mari si valorile pe care le da MAF-ul (dar e foarte posibil sa fie din cauza presiunii mari, chiar sa intre asa de mult aer).

log-ul a fost facut in mers

si mie mi s-a parut mare maf-ul si din cauza asta cred ca am si consumul marit

dar totusi nu stiu care ar fi cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o intrebare. Am citit undeva ca daca in timpul testelor km reali acul kilometrajului trece de 130KM/H inseamna ca sa umblat la km. in rest sunt la fel cat a dat pe vag-com cu cat indica la bord. Multumesc mult. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o intrebare. Am citit undeva ca daca in timpul testelor km reali acul kilometrajului trece de 130KM/H inseamna ca sa umblat la km. in rest sunt la fel cat a dat pe vag-com cu cat indica la bord. Multumesc mult. :)

E o intrebare ce tine un pic de alt topic, mai exact "Km reali", dar poate un moderator o poate muta acolo cu raspunsul acesta...

Acolo unde ai citit, era vorba de altceva.

Mai exact, ca sa modifici km, ai 2 metode. Sa le spunem metoda "software" si metoda "hardware".

Prin metoda software se intelege modificarea km din bord cu ajutorul unor programele, prin portul de diagnoza OBD.

Prin metoda hardware se intelege demontarea bordului, dezlipirea unei memorii nevolatile in care sunt stocati km, reprogramarea ei, intr-un echipament adecvat, cu noile date, lipirea ei la loc si montarea bordului inapoi pe masina.

Ei bine, prin metoda hardware, ca sa ajungi la acea memorie, e nevoie sa desfaci o parte (daca nu ai noroc, chiar toate) din instrumentele din bord, inclusiv vitezometrul. Cind le desfaci, trebuie sa scoti indicatoarele de pe axurile lor. La montarea lor la loc, daca nu esti f. atent, nu le poti nimeri in exact aceeasi pozitie ca inainte.

De aici apare problema pe care ai descris-o.

Ca sa faci totul ca la carte, trebuie, dupa modificare, sa treci bordul in modul de diagnoza, si sa faci o testare a elementelor lui, moment in care toate indicatoarele, turometru, apa, combustibil, viteza trebuie sa stea, dupa ce baleiaza toata scala, la 3000 ture, 90 grade, 1/2 si respectiv 100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate careva datalia procedura prin care poti sa faci o readaptare,in general , cu ajutorul vag-com-lui?am cautat pe forum dar nu prea am gasit raspunsuri satisfacatoare....Ms mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru link,precep cate ceva dar....mie imi trebuia o descriere mai "babeasca" a intregii operatiuni...de la inceput,cu logarea(daca trebuie),apoi pasii mici ce se fac pana la "save"...poate sunt eu mai greu de cap dar din ceea ce am vazut acolo nu am preceput mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agatz si eu aici un log la masinuta mea ,in speranta ca cei care se pricep imi vor spune de e bine sau rau ce apare acolo,log facut dupa ce am curatat turbo.sper sa nu fie problema ca logul e in format jpg,asa se poate vedea fara sa fie nevoie sa fie salvat in calc. nimanui si tot asa nu e nevoie sa il transform in format *.txt. multumesc.

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o mica problema....am dat outputtests in VAG COM la climatronic.... si mi'a gasit erorile astea:

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 2.0.0

Software Coding: 11000

Work Shop Code: WSC 01266

2 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

Si mi se aude un zgomot foarte ciudat in partea dreapta.... la pasager... :) parca ar curge apa..ceva de genu' asta... Var rog ajutati'ma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!