Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare, ieri seara mi sa aprins martorul bujii intermitent si nu mai dispare, erorile nu se sterg, masina nu trece de  2800rot/min, in primele 2 trepte de viteza are zvacul propriuzis pana pe la 2000rot/min apoi urca greu in ture pa la 2800rot/min

Atasez un log cu scan-ul sa va dati cu parerea

Log-WVWZZZ1KZAM665580-gdr.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu o interfata originala.Ce ai postat nu e de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună tuturor. Puteți sa îmi explicați ce este acel senzor de accelerație situat pe telescopul stânga spate. La o. Scanare am primit acea eroare ca nu comunica și căutând pe am localizat senzorul care la mine era rupt și stătea atârnat acolo plus fire rupte. trebuie schimbat are ceva dacă umblu asa fără el influențează cumva sistemul DCC? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi.vali29@gmail.com

Las asta aici, poate ajuta pe cineva . Daca nu , rog un moderator sa stearga postarea sau sa o mute unde trebuie . O zi placuta si drumuri bune !

6HqRNzg.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am și eu o problema sporadica la b6 bkp 2005. Când e mai frigulet, câteodată, nu mereu, învârte dar nu pornește. Am schimbat bateria crezând ca e de acolo ca nu învârte cu putere și surpriza. Tot face. Sa fie de la alternator? Nu am alte erori! Atașez eroare. 

C910D552-5747-46DD-A113-25906933F04E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa un martor aprins in bord, la o scanare VCDS, mi-a aparut eroarea de mai jos legata de senzorul G235.

Am sters eroarea, martorul din bord s-a stins, dar la scanare eroarea apare in permanenta.

As vrea sa schimb senzorul pt ca, din ce am mai citit, daca nu functioneaza corect nu se mai face regenerarea DPF.

Va rog sa ma ajutati cu un cod de piesa pe original ca sa nu gresesc comanda si eventual sa imi indicati unde se gaseste mai exact senzorul respectiv.

Masina este un Passat B6, BMP 140 cp, WVWZZZ3CZ6P100672.

Multumesc!

 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-021-BMM.clb
   Numãr VAG SW: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Componenta: R4 2,0L EDC G000SG  9389  
   Revizie: --H01---    Numãr serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000072
   Atelier: WSC 10112 599 83120
   VCID: 7BFF9C193A00B4F93A9-802E

1 cod a gasit:
008320 - Senzor 1 temperatura gaze de evacuare-G235- Bank1 
               P2080 - 000 - semnal neplauzibil - intermitent
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Priorit.defect: 1
                    Frecv. defect: 2
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 162332 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.09.17
                    timp: 07:14:25

             împrejurãri cod:
                    RPM: 1134 /min
                    vitezã: 0.0 km/h
                    temperaturã: 18.0*C
                    temperaturã: 22.5*C
                    temperaturã: 42.0*C
                    temperaturã: 12.0*C
                    temperaturã: 30.0*C

Gata de funcþie: 0 0 0 0 0 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, dupa vreo 500 km mia aparut iar eroarea  :17958 - Charge Pressure
            P1550 - 11-10 - Control Deviation - Intermittent,  si am observant ca a crescut si consumul

Log-Log.txt

Tuesday,16,October,2018,11:32:28:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

 

                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

11:32:52 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  1407 /min  Engine speed 820-900
  EGR On  MAF (specified) 230-420
  406.7 mg/str  MAF (actual) 230-420
  64.5 %  EGR duty cycle 10-95%
Tuesday,16,October,2018,11:36:33:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

11:36:27 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  1386 /min  Engine speed 820-900
  EGR Off  MAF (specified) 230-420
  455.7 mg/str  MAF (actual) 230-420
  19.9 %  EGR duty cycle 10-95%
Tuesday,16,October,2018,11:38:30:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

11:38:27 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  1407 /min  Engine speed 820-900
  EGR Off  MAF (specified) 230-420
  494.9 mg/str  MAF (actual) 230-420
  19.9 %  EGR duty cycle 10-95%
Tuesday,16,October,2018,11:40:44:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

11:40:41 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  1407 /min  Engine speed 2850-3150
  ON   Spec. intake press. 2000-2150
  999.6 mbar  Actual intake press. 2000-2200
  0.0 %  D.cycle MAP 40-95%
Tuesday,16,October,2018,11:41:04:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


                Address 01: Engine  (038 906 019 AM)

11:40:59 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  1407 /min  Engine speed 2850-3150
  ON   Spec. intake press. 2000-2150
  999.6 mbar  Actual intake press. 2000-2200
  0.0 %  D.cycle MAP 40-95%

 

Va intreb daca  EGR  este bun conform datelor de mai sus. Basic setings :003,011

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu Egr. Verifica capsula vacuum de pe turbina.Acolo e problema...e sparta sau nu are vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/16/2018 at 8:47 AM, F l o r i n said:

Schimba senzorul g28

Sigur trebuie schimbat @F l o r i n având in vedere ca face rar și doar iarna/ când e mai frig? Vara nu face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot cu vag-com`ul sa caliblrez injectoarele ?!

sau conigurarea lor pentru cantitatea de motorina

daca se poate face asa ceva 

la adresa 13 unde arata cantitatea pe injector ?! nu pot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se pot inlocui fisierele ROD in cazul in care s-a facut updateul Dieselgate si VCDS nu mai stie sa citeasca datele de pe module ?

Am eroarea asta cand incerc sa fac o scanare :

 

UDS_EV_Ionut.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@netextrem-nu e nevoie sa repeti intrebarea...raspundem si noi in limita timpului liber...

In adaptari canal 001 se poate modifica cantitatea injectata(nu la toate)..dar nu recomand sa umbli la ea..poate influenta consumul..

@bbogdanmircea-nu ai cum adauga fisierele lipsa.E o clona..nu poti avea asteptari mari de la ea.Foloseste o interfata originala si va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, spido a scris:

In adaptari canal 001 se poate modifica cantitatea injectata(nu la toate)..dar nu recomand sa umbli la ea..poate influenta consumul..

o poza cu referinta ... sau ceva mai multe detalii aici sau prv daca se poate

multumesc

ps - scuze de graba dar pe inj` 3 am 2.99 cantitaea si nu creste nu scade ... poate fi injectorul ? a fost curatat zilele astea si am aceeasi cantitate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest buton la mine nu merga :( de ce ? :( 

Screenshot_2.jpg

3 minute în urmă, pronet a scris:

Inj. resp e blocat.

unde/cum aflu cum rezolv EU problema fara a achizitiona altul ... cu toate ca ar fi mult mai simplu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e dus.. cum ai vrea sa il faci tu?  Solutia este sa iei altul. Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bkc parca este

vw passat 1.9 tdi 2006 combilimousine ( break )

----

3C ACBKCX0 modelul din talon ... nu am cartea la`ndemana

Modificat de netextrem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkc este pompe duse. Schimba-l cu unul de proba si vezi cum se comporta. 

Pretul este cred intre 200-300 lei unul sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, pronet a scris:

Bkc este pompe duse. "..."

da exact , am sa incerc sa vad ...

am si o erare de " rateu piston 3 " din cauza lui sa fie oare ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Next time posteaza si erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, pronet a scris:

Posibil. Next time posteaza si erorile.

sunt exact o pagina in urma postate , darrrrr revin

--------------

Adresa 01: Motor        Eticheta:
   Numar VAG SW: 03G 906 DP    HW: 028 101
   Componenta: R4 1,9L EDC G000SG  7870  
   Revizie: --H01---    Numar serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 05314
   VCID: 70E5BB356346C7A19FB

2  coduri de defecte:
005736 - Ventil pompa-injector [PD] cilindru 3.-N242-  defect electric 
               P1668 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 63
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 274491 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.08.06
                    timp: 06:29:10

             împrejurari cod:
                    RPM: 1596 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 28.2 %
                    tensiune: 14.52 V
                    cantitate inj.: 0.05 mg/cursa
                    temperatura: 25.2*C
                    (fara denumire): 16.0

000771 - Sesizat rateu cilindrul 3 
               P0303 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Priorit.defect: 0
                    Frecv. defect: 15
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 274685 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.08.08
                    timp: 16:36:38

             împrejurari cod:
                    RPM: 798 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.21 V
                    cantitate inj.: 2.96 mg/cursa
                    temperatura: 30.6*C
                    (fara denumire): 128.0

Gata de functie: 0 1 0 0 0 

-----------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai specificat...nu ne-am uitat..

Ne scuzati..

Revenind-inainte de a schimba injectorul-verifica cablajul/conectorul lui.E o problema des intalnita cu cablajele la PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • seanjohnn
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!