Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare, ma puteti ajuta cu rezolvarea acestui cod?

Odata cu eroarea atasata a aparut si spirala in bord.

1 Fault Found:
7402 - Throttle Actuator Control System 
          P2111 00 [101] - Stuck Open
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 259889 km
                    Date: 2018.07.29
                    Time: 08:24:29

E clapeta de acceleratie problema? Se poate curata? Motorul e 1.6 TDI CAYC.

Multumesc.

PS: Am sters eroarea si momentan nu mai apare.

 

Modificat de johnnyb123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si fa-i adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. vreau sa achizitionez un vw golf 4 din 2001 motor 1,6 azd. am facut un test cu VCDS si mi-a dat urmatoarele erori. sper sa ma puteti ajuta. 

Log-242900km-150931mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr, posibil si clapeta

ceasuri - de refacut lipiturile la mufa verde

senzor abs stanga fata = de verificat cablaj, daca e ok, inlocuit senzor

refacut lipituri modul confort

inlocuit sticla oglinda pasager

inlocuit servomotor clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Mi s-a aprins martorul de gaze esapament si prin urmare i-am facut o diagnoza. Codul aparut a fost P3102. Interpretarea este "motor clapeta galerie admisie" (asta a iesit de la diagnoza, nu mi-a scos interpretare in engleza). Ma puteti ajuta cu un cod pentru schimbarea respectivei piese ? Multumesc! (VW Jetta 1.9 TDI 2007 BXE)

Modificat de boinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie ce inseamna eroarea P2463? Stiu ca este de la filtru de particule din cauza ca este cam incarcat.. dar o cauza sau ceva ce a cauzat chestia asta sau descrierea erorii mai in detaliu? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am facut o scanare vcds.  masina motor pornit dar parcata 

Acesta este logul :

 

vad o gramada de errori dar vreau sa stiu care sunt cele mai  importante ... de unde sa  incep a lucra la ea 

 

 

Cu Stima 

Emanuel T.

Scanare vcds A8 d3 4e.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Detin audi a3 2.0TDI 2015 si imi tot apare o eroarein VCDS insotita de ceva simptome, am fost deja in 4 service uri cu masina, am inlocuit senzorul G40 cu unul nou OEM, simptomele ramanan'd aceleasi, aveti idee la ce ar trebui sa ma uit, ce ar trebui sa inlocuiesc, in ce service ar trebui sa ajung?

Simptome: Aproape de fiecare data cand masina sta nepornita mai mult de 10-12 ore, porneste foarte greu, invarte sanatos dar parca nu se alimenteaza, daca o las, in cele din urma porneste, pe display'ul dintre ceasuri aratandu'mi ca sistemul "start/stop malfunctioned", o opresc, ii mai dau o cheie si o ia la sfert de parca nimic nu s'ar fi intamplat fara eroarea "start/stop", cand face treaba asta la pornire, stocheaza si urmatoarea eroare:

1 Fault Found:
4113 - Camshaft Position Sensor (G40)
          P0341 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0

Pe primul senzor, din pacate nu am stocat eroarea, dar parca tot timpul afisa "No Signal"

A doua simptoma, doar ca asta nu stocheaza nici o eroare, nu are legatura cu felul in care a pornit dimineata(simptoma de mai sus)si se manifesta destul de rar, a'si putea spune...undeva la 2 saptamani, si se manifesta in felul urmator, aflat in treapta a2a sau a3a pe la 1800-2000 RPM incepe sa dea in nas cateva secunde dupa care se calmeaza si merge de parca nimic nu s-ar fi intamplat!!!

Ce am facut eu pana acum, am inlocuit senzorul G40 ( 04L 907 601 cel ce era pe masina, eroare"No Signal" ) cu unul OEM (05E 907 601D in prezent pe masina, eroare "Implausible Signal"), am masurat cablajul cu multimetru(ne'avand un osciloscop) cu urmatoarele rezultate" pinul 1 > 5V pinul 2> nu am cum sa'l masor, pinul 3> Gnd, dupa toate masuratorile, fiind o cauza posibila(cureaua sarita) am zis sa schimb si distributia, mai aveam 20000 pana la km de inlocuire, cand au desfacut distributia, mecanici au confirmat ca nu a fost sarita de la punct, simptoma cu pornire greoaie dimineata, manifestandu'se in continuare cu aceasi eroare stocata(G40), Am iesit cu mecanicul la drum pentru a'i face log'uri in mers, toate au iesit perfect, injectoare, aer, presiune combustibil etc. Efectiv nu stiu ce sa mai fac, mi-e frica ca daca ma duc la reprezentanta vor citi, la fel , codul de senzor G40, inlocuit si problema va ramane la fel ca si bani dati...are cineva vre'o idee la ce sa ma uit, ce ar trebui sa verific sau chiar cineva cu un osciloscop se testez senzorul si ECM ul????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa si cablajul trebuiau  verificate prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate nu am experienta in domeniu, am lasat totul pe mana mecanicului!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Verifica cablaj de la senzor pana la ecu si distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost facuta, inlocuita, facea la fel inainte, face la fel si dupa, ce sa verific in cablaj, continuitatea pe fire intre senzor si ECM????

Modificat de mihai261
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare doar dupa ce se incalzeste motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eroarea apare doar daca la pornirea initiala porneste greu, daca porneste la sfert, nu stocheaza nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaseara tuturor

Doresc pe aceasta cale putin ajutor intr-o problema tehnica pe care nu am gasit-o in aria tehnica. Multumesc.

Masina in cauza este un VW Tiguan 2.0 TDI, 140 CP an 2008. 

A suferit un accident fata stg - in roata - nimic grav - toate airbagurile intacte si fara erori.

Problema e ca nu vrea sa porneasca...

Pe VCDS eroarea este:

P2632 - fuel pump 2 relay (j49) - open circuit

Am schimbat releul dar eroarea a ramas aceeasi...

Daca fac test cu VCDS - pompa din rezervor functioneaza perfect dar pompa din fata de langa motor nu zice nimic.

Am alimentat-o direct si functioneaza - baga motorina la greu... dar motorul nu porneste.

Am verificat toate sigurantele - tot ok...

Are cineva ceva idee ? Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Se da urmatoarea problema la un Q3 2.0 TDI cod CFGC cu S-tronic + Quattro

La masina s-au inlocuit EGR, senzor presiune combustibil. Dupa un aprox. 1000 km la masina a aparut urmatorea eroare: 4124 - Sensor reference Voltage B P0651 (175) Circuit Open cu aceasta eroare prezenta masina nu mai tragea, eroarea a fost stearsa si masina a mers in parametrii 10 km dupa care in prezent nu mai are nici o eroare dar nu functioneaza in parametrii, nu schimba bine cutia doar la 4000 rpm, de abia ajunge la 100 km la ora.

Ce solutii ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emanuel-sterge toate erorile si vezi ce mai ramine..

Verifica cablaje/conector/sigurante pompa ABS si modul suspensii.

@mihai261-da,trebuie verificate cablajele imtre Ecu si senzor cu aparat de masura..ptr continuitate.

@kicker-posteaza codul de eroare complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe motor? Doar cea cu releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj motor,conector ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @spido , nu știu dacă cu mine ai vorbit, dar asta este următoarea chestie pe care o fac, in schimb astăzi ma omorât cu datul in nas, 4 persoane in mașina, treapta a 3 a 2700Rpm, zici ca este posedata, și nu doar o data ci de 5-6 ori a făcut așa, ba mai mult, și la plecarea de pe loc in prima treapta, a dat un mic șut, exista posibilitatea sa fie pompa din rezervor cu probleme și sa nu afișeaze nimic, nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai-ti-am scris mai sus ce trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat din nou masina, dupa ce a mers ca o Dacia 1310, la fel ca pana acum nici o eroare, este posibil totusi ca acest senzor, sau scurt in cablajul senzor'ului sa faca asemenea probleme???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!