Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Luand in considerare presiunea barometrica masurata asa de mica - 693.3mb (care poate fi data de un senzor defect), sa considere oare ECU ca masina este la o altitudine foarte mare si ca atare acolo aerul fiind foarte rarefiat, sa ceara atunci un debit foarte mare de aer (765mb in relanti) ca sa compenseze???

Aer care daca nu i se da (nu apare masurat de debitmetru), atunci nici motorina sa nu injecteze corespunzator si de aici acea lentoare in acceleratie?

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel Shut-Off Valve este o electrovalva care taie alimentarea cu motorina dupa oprirea motorului(dupa ce s-a luat contactul).

Probabil trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe TDIClub problema primei erori a fost rezolvata prin verificarea/inlocuirea furtunului subtire care merge de la tubulatura de admisie la ECU:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1677811 -postul 12-

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=140547 -postul 2-

la a doua eroare poate sa fie si "ciuperca" blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks Adi. Daca o sa am ocazia, pe la vreo intalnire, o sa verificam acel furtun.

Pana una alta, Ionut mi-a spus ca a schimbat filtrul de motorina si masina acum trage f. bine, la fel ca inainte...

Ciudat, avand in considerare faptul ca a spus ca nu a mai tras dintr-odata, si nu treptat in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Poate nu o sa va vina sa credeti da am rezolvat-o prin simpla schimbare a filtrului de motorina.Am fost pana la Bucuresti azi si fuge de rupe.Si mie mi se pare foarte ciudat pentru ca nu a dat semne de oboseala.Asa dintr-o data nu a mai tras.Si erorile alea m-au speriat tare de tot.Oricum mersi mult de tot Alex pentru deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca intrebarea mea tine de acest topic dar..

Exista vreun modul (sau alt program) care, prin intermediul interfetei, sa citeasca valorile consumului de carburant ?

Va intreb asta pentru ca nu am computer de bord si as vrea sa vad cum consuma masina in diverse momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca postez aiurea si eventual mutati topicul unde i-ar fi locul.

De curand am participat la o prezentare Bosch car service. Pe langa altele ei au promovat module de diagnoza auto pt service-uri mici pt orice marca de autoturism (Opel, VW, ford, ......). Ei ziceau ca dispun de o tehnologie de scanare "universala" ce se potriveste pe orice autoturism, si ca dispun si de echipamentul aferent (daca am retinut bine se numeste Multiplex) si folosesc testare şi diagnoză computerizată cu KTS. Mie personal mi se pare putin ciudat sa se poata scaca un vw si un opel (de expl) cu aceeasi mufa, tinand cont si cat de pretentioase sunt opelurile in scanari. Voi ce ziceti de aceasta tehnologie? ati auzit de asa ceva? dar de conceptul Bosch car service?

Mersi anticipat, si scuze daca postez aiurea

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat debitmetrul si nu era montat corect..era invartit umpic si surubul prindea pe lateralul debitmetrului. :P Dupa ce l-am montat corect eroarea nu a mai aparut si sper sa nici nu mai apara. Sa inteleg ca acest cod de eroare se refera la MAF (debitmetru)?

Mai citeste odata ce scrie in dreptul codului 17552 - ..... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva...? am 2 erori la scanare... ceva legat de oglinzi, dar nu stiu ce...mi-am montat de curand o alarma la un service, sper sa nu-mi fi afectat ceva... Multumesc!

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva sa descifrez eroarea?...ceva la oglinzi, dar ce ar putea fi?

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu functioneze elementul de incalzire la ambele si .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si @ManiacuV6; nu functioneaza incalzirea oglinzilor. Verifica daca ajunge tensiune la comutator. Daca nu ajunge (tensiunea-12V) verifica fire,contacte, eventual sigurante. Verifica rezistentele din oglinzi. Si tot asa... :salut:

LE: Nu este nevoie sa post-ezi aceeasi problema in "n" topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult... intr-adevar am testat in dimineata asta si nu se incalzesc deloc oglinzile, luneta functioneaza... Incalzirea oglinzilor se porneste de pe acelasi buton cu dezaburirea lunetei, sigurantele le-am verificat si sunt OK. Ramane de demontat oglinzile...are cineva o schema de demontare? Mi-e teama sa nu-mi fi stricat dezaburirea cei care mi-au montat alarma.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistentele de la oglinzile laterale sunt arse. Daca dai drumul la dezaburire in mod normal iti porneste si incalzirea in oglinzi. Din pacate acuma nu ai cum sa o verifici "cu mana" pt ca porneste numai sub o anumita temperatura.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos, ajutati-ma in urmatoarea privinta.

Un prieten de-al meu cu un Seat Toledo 1.9 TDi ALH a observat ca, de la o vreme incoace, motorul i se opreste intr-un mod foarte zgomots, evident.

La scanare ii apare doar aceasta eroare :

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermitent

Studiind putin acest topic am gasit urmatorul dialog :

soundmaker 20.11.2006

Am o eroare care reapare dupa stergere !!!!

19625 ( parca, ca n-am retinut prea bine) ''intake manifold flap"

Are cineva idee de unde-i ??

Mentionez ca tocmai am curatat turbina si am schimbat MAF-ul.

xxleeus 22.11.2006

Este o clapeta de aer pe circuitul de admisie. In cazul TDI-urilor, are rolul de a taia/inchide aerul din admisie pt. a asigura o oprire usoara (fara trepidatii) a motorului.

..urmat de un reply al lui xxleeus in care trebuia accesat ceva ce nu mai exista. (poze, links, who knows..)

Ce anume se intampla cu masina amicului meu ? Ce s-a defectat si ar trebui reparat ? Sau ce ar trebui verificat ?

Multam de ajutor,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai citeste odata ce scrie in dreptul codului 17552 - ..... :P

haha, da sunt tare destept... :P

Multumesc mult... intr-adevar am testat in dimineata asta si nu se incalzesc deloc oglinzile, luneta functioneaza... Incalzirea oglinzilor se porneste de pe acelasi buton cu dezaburirea lunetei, sigurantele le-am verificat si sunt OK. Ramane de demontat oglinzile...are cineva o schema de demontare? Mi-e teama sa nu-mi fi stricat dezaburirea cei care mi-au montat alarma.... :P

Poate te ajuta si patania mea cu montarea alarmei. Acei electricieni care mi-au montat alarma, au montat-o pe nu stiu ce circuit existent la masina ( nu au creat altul nou, cred ca de lene), si cand aveam probleme cu alarma nu mai functiona nici o lumina la bord. Poate la tine au montat-o pe circuitul responsabil cu dezaburirea si au defectat ceva. Probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat circuitul de alimentare la oglinzi...sunt 5 fire care intra in oglinda si am verificat tensiunea pe fiecare in parte, pe mufa din interiorul usii, care merge in oglinda. Pe firul alb, cu butonul apasat primeste tensiune, iar daca nu apas butonul de dezaburire nu primeste...cred ca alimentarea e ok... sa nu fie rezistenta arsa? trebuie desfacute oglinzile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog, ma poate ajuta cineva cu interpretarea codurilor acestea de eroare?

multumesc

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

ce inseamna , ce trebuie sa fac ca sa rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin brici

Nu a mai auzit nimeni de diagnoza computerizata KTS oferita de Bosch? vreau ceva info tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bosch car service diagnoza e facuta cu un program - ESI Tronic - care merge pe mai multe marci de masini nu doar vag... Se schmba doar cablul cu mufele adaptoare. Licenta e in jur de 2000 euro. In principiu cred ca e cam aceeasi chestie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar vrei sa stii despre KTS date tehnice in perioada 14-16 iunie la Brasov va fi un simpozion pe teme de diagnoza computerizata, iar acolo vor fi si reprezentanti de la Bosch si poti sa te documentezi " pe viu ", dar si pentru asta va trebui sa si citesti despre lucruri elementare in diagnoza. Dupa cum scrii nu prea ai cunostinte in domeniu, altfel vei uita ca " rata la bariera ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna interesanta treaba cu simpozionul,merge careva pe acolo?musai sa avem si noi ceva reprezentanti prin zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta careva cu softu pentru vag hex 607 sau ultimul 7...pe usb nu pe com?(in limba romana), eu il am dar nu am butonul de test pentru usb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lex uite aici o poza cu ce cauti tu :post-2461-1178898221_thumb.jpg

Acel actuator este actionat de o supapa pe care o gasesti in spatele tubulaturii de admisie, te ghidezi dupa furtunul de vacum si gasesti acea supapa, verifica mufa care iese din ea .

Succes .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!