Jump to content

Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)


Andrei_72
 Share

Postare recomandată

Cam asa este la mine. are doar un capat de cheder de plastic, deci nu are ce scartai.

image.thumb.png.c42372bdf89cd26dc081f3f72ef6fc7f.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Ce parere aveti de calitatea lacului de protectie la vopseaua de pe G8? Pe uranus gray (culoarea de baza) la 5 luni de la achizitie pur si simplu masina e full de zgarieturi… peste tot. Capota e praf facuta.

 

Mi se pare doar mie ca e varza calitatea lacului de protectie?

 

Mai avem un golf 4 in familie si parca nu e chiar in halul asta, si ala are 20 de ani…

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiSergiu1991  depinde de cate ori este spalata , cum este spalata si de cate ori este stearsa dupa spalare, unde isi face veacul , pe unde se merge.....etc.  Prea multe variabile sa ajugem la o concluzie ca este lacul slab.   

Poate sa fie , nu contest dar trebuie puse in consideratie si restul necunoscutelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putea sa fie cu zgarieturi direct de la pregatirea de livrare unde reprezentantele spala la perie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culorile standard (nemetalizate) sunt putin rezistente la zgarieturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele zgarieturi nu au aparut decat ca urmare a unei agresiuni asupra vopselei. Cel mai probabil asta s-a intamplat la spalatorie unde baietii nu clatesc bine carpele, ori nu respecta pasii, adica dau cu carpa in partea de jos a masinii unde e mizerie mai multa si apoi curata partile de sus cu aceeasi carpa fara sa o clateasca. Sunt multi necalificati la spalatorii, de aceea e preferabil ca masina noua sa fie spalata la self wash si sa fie stearsa cu grija, fara sa apesi prea tare.

In alta ordine de idei, acum se folosesc vopsele ecologice pe baza de apa si se zice ca sunt mai slabe calitativ. 

Pot sa confirm ca lacul e mai slab decat la alte masini mai vechi avute sau pe care le mai am, in sensul ca lacul e mai moale, am observat asta la repararea zgarieturilor superficiale, insa se si repara mai usor, adica lacul fiind mai moale procedura de eliminare a zgarieturii superficiale e mai rapida. Acest avantaj e doar pe termen scurt, stratul de lac fiind limitat in grosime, insa se merge pe ideea ca masinile oricum se schimba mai des, asta doresc producatorii si calitatea e in consecinta. Si nu e valabil doar la automobile.

 

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Eu nu vorbesc de acele microzgarieturi care apar in mod inevitabil de la spalat, ci de faptul ca am zgarieturi peste tot de la drumurile lungi. Capota e facuta praf... nu mai zic de mici puncte (cat varful de ac) unde efectiv a ajuns la tabla din cauza micilor pietricele, sare pe sosea etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent cat de proasta ar fi vopseaua, drumurile lungi nu au cum sa o zgarie. Probabil a fost parcata in locuri de trecere avand praf pe ea si a fost frecata de trecatori cu sacose, posete, etcetera... Probabil te-ai uitat la ea dupa o perioada de timp si in timp s-au acumulat zgarieturile. Punctele cu vopsea sarita le umpli cu vopsea corectoare originala pe care ulterior o polisezi pana la nivel si cam asta e, masina e noua realmente doar o scurta perioada de timp, cele mai multe evenimente relative la zgarieturi se intampla cand masina e in parcare, nu atunci cand circuli. Numarul masinilor a crescut foarte mult in ultimii ani, cu mult mai mult decat numarul parcarilor disponibile si asta conduce la aglomeratie, parcari in locuri inguste si deci la evenimente nedorite.

Eu am vazut persoane de sex feminin care isi pun posetele pe capotele masinilor ca sa-si caute cate ceva in poseta, uneori chiar pe masinile lor, am vazut barbati care se sprijina cu fundul de masini, avand jeansi cu capse aplicate pe buzunarele din spate, deci problema e complexa. Simpla dar complexa.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Crezi ca nu avea cum sa se zgarie dupa un drum pe 400+ km dupa care masina arata asa? Drum plin de sare, viteze de pana la 130 km/h pe autostrada, mers in spatele altor masini care aruncau de pe jos mizerie etc.

09489c25-7d43-4f74-b21a-1d5a5a56bbc3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, in conditii extreme e posibil orice, mie golful 8 mi se pare o masina fragila pentru drumurile noastre, e destul de joasa, nu are niciun fel de protectie din plastic, cauciuc, pentru cazurile astea extreme masina trebuie infoliata la partea din fata din prima zi in care o iei de la dealer. Pe drumurile noastre mai degaraba un suv e mai potrivit. Sau o masina second, deja zgariata, pt cazuri extreme. Eu iti inteleg supararea.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Eh, nu mai e o suparare, e doar o constatare :)) Cand va fi sa o vand, polish si aia e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa se zgarie, insa ciobituri ale parbrizului si ale vopselei pot fi posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sexy arata mozolita asa :))Ce pot sa va spun este faptul ca eu pana acum am spalat-o doar personal, "no touch" si am sters-o cu microfibra spalata de fiecare data in masina de spalat rufe.  Microzgarieturi ca la balamuc, zici ca e cealalta masina dupa 10 ani.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, AndreiSergiu1991 said:

Ce parere aveti de calitatea lacului de protectie la vopseaua de pe G8? Pe uranus gray (culoarea de baza) la 5 luni de la achizitie pur si simplu masina e full de zgarieturi… peste tot. Capota e praf facuta.

 

Mi se pare doar mie ca e varza calitatea lacului de protectie?

 

Mai avem un golf 4 in familie si parca nu e chiar in halul asta, si ala are 20 de ani…

Aceeasi situatie e si la Octavia 3, cand era masina noua m-am intors cu 3 ciobituri pe capota dupa un drum de 3500 km. Bonus, parbriz ciobit de la o pietricica luata la viteza mare, pe o autostrada 

Noul parbriz are si asta vreo 3 semne, dar la suprafata.

 

Despre vopsea, zici ca masina e vopsita in acuarela, e plina de zgarieturi superficiale, dar ies cu pasta de polish fina.

Peste toate insa, vopseaua de pe capota a rezistat la o indreptare a unei indoituri prin PDR. Indoitura era fix pe o nervura, din ce am vazut pe fimare, un adolescent  a scurtat un drum cu 2 pasi pe masina mea.  Cum  indreptarea s-a facut doar din exterior,  ma miram ca pelicula de vopsea a rezistat.

 

Nu sunt adeptul revopsirii unor elemente care au vospea originala pe ele decat daca e musai nevoie.

Daca te deranjeaza ciobiturile si revopsesti capota in viitor, infoliaza capota cu folie transparenta rezistenta, lucru pe care eu n-am fost convins sa il fac cand am luat masina, am zis ca ajunge sa infoliez farurile si proiectoarele.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Va spun cu mana pe inima ca nici loganul din 2006 nu era atat de sensibil la zgarieturi... Si loganul ala a vazut multe. Il spalam cu peria de la selfwash si nu avea nimic :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma lasi!!!! loganul ala la prima cea mai mica zgarietura facea rugina instant acolo. am avut zeci la servici. una nu se comporta altfel. cea mai mica zgarietura si gata rugina. o mizerie de tabla! galvanizare din parti pe masina aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

eu n-am avut probleme :)) poate am fost norocos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand aveam loganurile alea la servici eu aveam un symbol. ca sa vezi diferenta: ala nu facea asa usor rugina, la cea mai mica zgarietura. deci in mod clar diferenta de pret se vedea inclusiv in tabla. si niciuna nu se apropia de g6 la capitolul asta.

DAR NU E BAI! vinde golful ca il dai instant si ia-ti logan si vei trai ca in rai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, aroganta said:

Ce sexy arata mozolita asa :))Ce pot sa va spun este faptul ca eu pana acum am spalat-o doar personal, "no touch" si am sters-o cu microfibra spalata de fiecare data in masina de spalat rufe.  Microzgarieturi ca la balamuc, zici ca e cealalta masina dupa 10 ani.

 

 

 

Mai bine nu o stergi deloc decat sa o stergi dupa spalare "no touch".
Las-o sa se usuce o data fara sa o stergi sa vezi ce ramane pe vopsea in urma spalarii fara contact. Acea mizerie o intinzi/freci de lac in momentul stergerii. Poti folosi un quick detailer care ajuta la lubrefiere, dar tot nu e la fel de safe ca stergerea dupa o spalare cu manusa de microfibra.

Din pacate vopsele ecologice sunt foarte slabe la marcile non premium. Sunt curios cu sta Audi la acest capitol. Are stratul de lac mai tare si mai gros?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este culoarea aia de baza, "gri moka" :)  Si daca nu dau cu microfibra pe ea arata ca un dalmatian dupa. Plina de pete.

Oricum m-am gandit ca dupa o spalare cu presiune, spuma activa, presiune nu ar mai trebui sa existe particule de nisip sau chestiuni abrazive.  Si ma bazam mult pe microfibra aceea pentru ca o spal mereu dupa utilizare la masina si o bag la uscator ca sa fie pufoasa.  Este o laveta de 80x60 pe care o utilizez de foarta multa vreme pe diverse masini  , dar la niciuna nu am mai intalnit astfel de microzgarieturi.

La urma urmei e masina, da-o incolo ca daca voiam sa ramana "tipla" o infoliam.  Spuneam doar ca din punct de vedere calitativ ... ca mai restul masinii.

 

Overall sa stiti ca ma mai uit in stanga si-n dreapta  si totusi Golf 8 sta binisor.   As putea sa povestesc patanii ale unor prieteni cu masini de 2 / 3 ori mai scumpe - noi suntem parfum cu 3 erori de soft si sticla de oglinda pe post de parbriz.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

2.0 TDI 110kW:

 

Deja am primit a doua oara intr-o luna un mesaj in bord ca bateria de 12V este descarcata (masina are aproximativ 3 luni). Am mers doar la drum lung cu masina. Sistemul start-stop l-am dezactivat fie inainte de plecare, fie dupa prima oprire a motorului atunci cand l-am uitat activat. Si am dezactivat si functiile confort ce ar putea consuma bateria (coming/leaving home, retragere scaun la decularea contactului, etc.).

 

Mi se mai intampla tot felul de lucruri ciudate la sistemul de iluminat ambiental.

Intr-un timp nu puteam modifica culoarea led-urilor de la picioare. Dupa ceva timp si-a revenit. Apoi cand deschideam portiera se aprindea culaorea alba, iar dupa ce porneam masina se schimba culoarea in cea aleasa de mine. Acum iar si-a revenit.

Inainte mi se oprea automat iluminarea ambientala dupa cateva secunde dupa ce descuiam masina. Se aprindeau inapoi doar cand porneam masina. De ceva timp raman aprinse mereu. Chiar si atunci cand masina imi spune ca bateria este descarcata.

 

Si mi se mai reseteaza uneori diferite setari ale masinii. O data s-a intamplat sa nu-mi recunoasca cheia si a inceput sa modifice pozitia scaunelor, a oglinzilor, etc. Software-ul de pe Golf 8 e o dezamagire. Pacat, ca masina e faina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele g8 sunt multe dar sunt numai pt pretentiosi. Practic softul da foarte multe erori, majoritatea sunt false, adica sunt erori de soft, buguri, hardware-ul functioneaza, de exemplu la mine eroarea sos e doar la misto, daca apesi pe buton suna deci se efectueaza apelul si cateodata isi revine butonul in verde cateodata nu, insa serviciul functioneaza desi ai eroare aprinsa in bord si butonul initial rosu. Masina merge, daca reusesti sa ignori aceste erori, nu ramai in drum si-ti faci treaba. Eu sunt pretentios. Deci nu sunt multumit. Sunt placut impresionat de cum arata, mai ales la exterior, consider ca asta le-a iesit. Nu bate, nu mai scartie, deci e silentioasa, bine antifonata. Insa una peste alta, cam scumpa acuma pt ce ofera. Poate sunt subiectiv, ca nici concurenta nu e ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina merge, dar erorile sunt dese si, cand dai aproape 30.000 euro pe ea, nu le poti ignora. Iar, de cand am comandat-o eu, i-a crescut pretul cu cateva mii de euro. Am prieteni cu Golf 7 cu dotari asemanatoare cu ce am eu pe Golf 8. In aproape 200.000 km nu au avut nici macar o problema sau o eroare la masina. La Golful meu e o normalitate sa am erori si diferite probleme. Masinile s-au scumpit, dar calitatea a scazut.

 

In legatura cu bateria, masina mea a venit cu o baterie EFB. Tensiunea la bornele bateriei este de 11,7 - 11,8 V (masurata la o temperatura ambientala de 5-10 C) dupa o saptamana de stationare.

Voua cu ce baterii v-au venit masinile?

 

Modificat de rrobertt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot EFB am si eu. Tensiunea e in jur de 12 V dupa cateva zile de stationare, dar nu sub 12. E putin mai mica decat la alte masini, dar si sistemul de incarcare e mai complex, adica incarcarea se face electronic in functie de un algoritm, si parca e de max 13,8 V, asa mi-a iesit mie la masuratori, dar nu pot sa generalizez, nu am studiat problema in mod serios. Insa 0,2 V diferenta poate fi din usi deschise, portbagaj deschis sau capota deschisa in timpul masuratorilor.

Ai dreptate la aproape 30mii euro e nepermis sa ai asemnea erori, asta e motivul pt care mie mi-a iesit golful life 1,5 l sub 20 mii, avand ca optiuni suplimentare doar culoare, camera reverse, geamuri privacy si rabatare totala in fata a scaunului pasager. Eu am banuit o calitate mai slaba, deoarece asta e trendul, si am mers pe un minim necesar(mai ales ca in configuratia de baza din Ro Golful 8 chiar si in Life are multe optiuni introduse in standard, fata de Golf 7, sa zicem) insa la partea cu erorile soft s-a cam depasit rabdarea unui utilizator pretentios. Daca nu le bagi in seama, sistemul isi revine dupa o oprire, o inchidere a masinii din telecomanda si o indepartare de masina impreuna cu telecomanda de cativa metri, nu stiu cat sa zic, 5-10 metri acolo si o durata de 5-10 minute. Astfel am observat ca se reseteaza infotainmentul la modul lui natural, adica la pornire dispar acele erori. Insa sa dai atatia bani si sa faci balet pe langa masina ca sa scapi de erori, nu e in regula. Masina merge, nu ramai in drum, dar e vorba totusi de o masina noua, frumoasa, moderna... Au anuntat ca modifica softul si schimba procesorul cu unul de 1,3 ori mai rapid, cica... Hai sa-i vedem.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit vremea sa scriu si eu un mic review la 8 zile dupa ce am primit masina. Masina e un Style MY2022, cu motorul de 96kW, 6MT, Moonstone grey, tapiterie inchisa la culoare, si ceva optionale: airbag-uri locuri laterale spate, light assist, camera pe spate, pachetul de asistenta sofer plus side assist, pachet iarna plus, si geamuri cu tenta fumurie pe spate.

 

Cum intotdeauna chiar si cele mai obiective opinii pot fi de fapt subiective o sa va spun ca am carnet de un an si noua luni, am condus 17000km o Skoda Octavia 3 Combi FL 1.5TSI 110kW, si de proba sau ocazional alte masini: VW Golf 5 1.9TDI PD 105 cai (masina in care am stat cel mai mult in dreapta), Dacia Sandero 2021 0.9 TCe, Mazda CX-30 SkyActiv-X AWD 6AT, Kia XCeed 1.5 T-GDI 7DCT.

 

Ca si calitate pe interior masina sta binisor, e clar peste Skoda, dar fata de Golf 5 a scazut calitatea plasticului pe usile din spate (lucru valabil probabil in toata gama VAG non premium). Scaunele mi se par foarte confortabile si nu am avut nicio problema la drum lung cu ele. Iar faptul ca pozitia scaunului soferului impreuna cu pozitia oglinzilor e stocata in profilul soferului mi se pare un lucru practic. Nu se mai chinuie sotia sa-si regleze scaunul impreuna cu oglinzile de fiecare data. Un minus ar fi lipsa suportului de ochelari care chiar imi place la Skoda. La controalele de pe volan parca-mi lipsesc rotitele de la Skoda, care sunt foarte practice de altfel :)

 

La condus masina se simte ca sta bine pe drum, iar izolarea fonica e destul de buna si isi face simtita prezenta cu brio si taie efectiv tot ce inseamna zgomote de frecventa inalta venite de la motor sau rulaj. Cu toate ca la drum eu nu simt lipsa suspensiei multilink, de fiecare data cand trec peste un calmator imi aduc aminte de Golf 5 :) Parca Golf 5 trece mai frumos peste ele, mai elegant ca sa zic asa. La parcare nu am reusit sa ma obisnuiesc cu oglinzile: nu reusesc sa parchez cu spatele perfect drept din oglinzi. La Skoda am reusit a doua zi dupa ce am luat carnetul si asta probabil pentru ca ma ajuta liniile masinii foarte mult.

 

Din pacate cutia e destul de scurta si in oras ajung sa merg cu a 4-a la 50-55km/h. Treapta 1 pare mai scurta dar nu m-am uitat exact sa vad cu cat, treapta a doua pare cam la fel ca si la Skoda, iar daca la Skoda aveam in treapta a treia, la 2000rpm, aproximativ 50km/h, la Golf am doar ~40km/h, o diferenta destul de mare as zice. La fel par si treptele 4 si 5, mai scurte. Surpriza vine in treapta a sasea unde la 130km/h motorul sta la ~2600rpm, comparativ cu Skoda unde motorul sta la ~2900rpm. De mentionat ca dezactivarea cilindrilor nu pare sa functioneze pe Golf in treapta a 6-a decat la vale, iar la Skoda mai porneste din cand in cand si la drum normal. Probabil toata diferenta asta vine din faptul ca motorul e mai slab si e optimizat pentru eficienta. Schimbatorul de viteze e destul de ferm, chiar si in pozitia neutra, raportat la Skoda. Ce ma deranjeaza in schimb e faptul ca intra destul de greu in primele doua trepte sau marsarier, si chiar agata putin. Chiar am patit de vreo 3 ori sa-mi ramana undeva intre trepte si sa las ambreiajul, sa accelerez putin, si sa se auda zgomote de roti dintate ce nu ar trebui sa se auda. La Skoda nu tin minte sa fi patit asa ceva, iar schimbatorul merge destul de lin.

 

In weekend am facut aproximativ 900km prin tara, din care aproximativ 550km autostrada, restul drumuri nationale si europene, unde la dus am scos o medie de 5.8l/100km, iar la intors 5.4l/100km. Consum destul de bun raportat la Skoda cu al ei motor de 110kW.

 

Sistemele de asistenta mi se par bune si dupa ce te obisnuiesti putin cu ele si le inveti limitarile, sunt chiar utile. Pe autotrada am mers tot drumul cu Travel Assists si doar o singura data s-a dezactivat si a trebuit sa preiau eu controlul cand a dat peste niste marcaje temporare lasate in urma de muncitori. In afara autostrazii am mers doar cu ACC. Cred ca toate assist-urile legate de viteza merg mult mai fain cu o cutie automata  Pe autostrada n-am avut mare lucru de facut oricum, dupa ce am intrat am lasat-o in a 6-a si cam atat. Cred ca a trebuit sa retrogradez in a 5-a de vreo doua ori.

 

Atat sistemele de asistenta cat si infotainmentul m-au scutit de probleme in perioada asta. O singura data mi s-au aprins beculete galbene, chiar a doua zi dupa ce am luat masina: eroare pe Front assist. Per total sunt multumit de infotainment, dar parca unele functionalitati meritau un buton fizic. Oricum sunt genul de om care nu-si regleaza clima de 3 ori pe zi, ci doar o pun pe 22C si acolo ramane. Va fi mai greu cand v-a trebui sa trec pe recirculare si sunt la drum :) Meniul de favorite la radio putea fi mai accesibil si nu ascuns in spatele a doua atingeri de ecran.

 

Cred ca atat aveam de zis :D Dar pe masura ce mai circulam cu masina o sa revin cu update-uri :) 

 

LE: Am uitat sa precizez ca ambreiajul e mai moale decat la Skoda, si ma descurc mult mai bine cu el. Pe Skoda rareori poti pleca de pe loc cu motor rece fara sa smuceasca. Initial am crezut ca nu stiu eu cum sa-l controlez, dar dupa ce am condus Golf 5 si Dacia am ajuns la concluzia ca totusi problema e la ambreiajul din Skoda. Efectul "Kangaroo" se simte pe Skoda, dar nu pe Golf :) Poate au rezolvat problema odata cu revizia motorului din 2019.

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!