Jump to content

Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)


Andrei_72
 Share

Postare recomandată

@AndreiSergiu1991: poate ne lamuresti, cum iti influenteaza tie Modul de conducere altceva decat fermitatea si promtitudinea directiei? Si unde ai vazut ca se lasa DCC-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Suspensia cu reglare adaptiva (dcc) reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm

 

Daca vei intra in meniul “moduri de conducere”, la individual vei putea selecta diverse optiuni pt: acceleratie, directie si chassis. Chassis se refera la cum reactioneaza masina dpdv al balansului, adica sport sau confort. Daca aveam DCC, in loc de chassis era optiunea DCC unde puteam selecta intre 15 selectii ale suspensiei.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face mintea omului cand crede cu tarie ceva. DCC-ul are arcuri elicoidale si nu are cum sa se lase, mai mult ca sigur optinuea aia nu face nimic pe partea de tren de rulare daca nu ai DCC, maxim ce ar putea face e sa altereze feeling-ul directiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara DCC, suspensia nu este afectata la selectarea modurilor de conducere, pentru ca este o suspensie pasiva. Numai in cazul DCC suspensia se intareste atunci cand comuti pe Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic DCC-ul are acleasi componente ca si o suspensie normala doar ca se poate alterna dinamic "fermitatea" amortizoarelor. Gara la sol coborata se refera fata de suspenisa normala, are alte arcuri care o coboara cu 1 cm "pe vecie". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, AndreiSergiu1991 said:

Hai ca am mai cautat si m-am mai jucat putin cu acea optiune de "Chassis/Sistem de rulare" din Moduri de condus. Intre Sport si Confort, cele doua optiuni disponibile, se simte o diferenta la balansul masinii cand tragi de volan brusc. Deci e foarte posibil ca suspensia sa se intareasca. Daca aveam si DCC, se si lasa cu 1-2cm. Dar cum n-am DCC, doar se intareste suspensia si masina devina mai rigida.

N-avea cum sa se lase ca nu are suspensie pneumatica pe perne de aer :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Baieti, omul cat traieste invata. Multumesc pentru lamuriri in legatura cu DCC!

 

Insa ramane intrebarea ce face acel "Chassis" pentru cei care nu au DCC? Eu simt o diferenta intre Confort si Sport, si nu ma refer la fermitatea directiei/volanului, aceea e o alta optiune numita "Steering"! Masina chiar simt cum se balanseaza mai putin la virari bruste stanga dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia are gradul de asistare diferit, ca atare impulsul dat de sofer e diferit, nu reactia suspensiei. Suspensia este identica, e un bug al producatorului, ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa se lase ???? nu regleaza garda la sol, doar intareste suspensia. e lasata din fabrica cu 15mm parca, dar asta e altceva. probabil simti tu ceva, dar nu e ce crezi.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva pareri despre Golf VIII dupa cateva drumuri cu el:

 

 

Travel Assist / ACC:

 

Este excelent pe autostrada si cand ai o alta masina in fata

 

Functiile de reducere a vitezei in functie de profilul drumului si de reducere a vitezei in functie de limitarile de viteza sunt inutile in Romania. Se ia dupa datele din navigatie, care nu corespund mereu cu realitatea.

M-am trezit cu o frana brusca pe autostrada pentru ca a recunoscut un 30 km/h de pe un drum comunal de sub/langa autostrada. M-am trezit si cu o frana inaintea unei intersectii imaginare.

 

Franarile ACC sunt destul de bruste chiar si in modul confort. Mi se pare periculos sa reduci viteza din ACC (de exemplu de la 100 km/h la 50 km/h, la intrarea intr-o localitate). Ii surprinzi pe cei din spate. Trebuie sa fii proactiv, sa reduci viteza treptat din ACC (in mai multe etape, cu cate 10-20 km/h in fiecare etapa), sau sa dezactivezi ACC inainte de curbe, limitari de viteza, localitati, etc.

 

Mai da erori la mentinerea benzii. Trebuie sa ai mereu mana pe volan pentru a nu te arunca pe contrasens sau in afara drumului.

 

E fain ca in traficul bara la bara porneste masina singura daca tii mana e volan in timpul stationarii.

 

 

Farurile LED Matrix:

 

Sunt excelente noaptea, inclusiv cand ploaua. Ofera o vizibilitate foarte buna. Pentru cine face multe drumuri noaptea merita cei 800-900 EUR suplimentari fata de Top LED.

 

Sunt partial inutile pe autostrada, pentru ca ii orbeste pe soferii de TIR. Cand vine TIR pe contrasens trebuie sa dezactivezi manual faza lunga.

 

Partea negativa este lipsa unei instalatii de spalare a lor. Si mi se pare ca faza scurta bate cam jos.

 

 

Alte aspecte:

 

Apar tot felul de erori care dispar la repornire. De exemplu mi s-a aprins in timpul mersului un martor cum ca ar fi o defectiune la sistemul de iluminare. Am verificat vizual toate luminile si nu parea nimic defect. Am repornit masina, apoi a disparut martorul.

 

Un alt lucru negativ este inexistenta unui buton fizic pentru start-stop. Aproape tot timpul uit sa dezactivez start-stop din infotainment.

 

Butoanele de volum si cele pentru reglat temperatura nu sunt iluminate noaptea. Noaptea e imposibil sa reglezi temperatura de acolo.

 

E greu de activat/dezactivat incalzirea in scaune direct din acea bara tactila de sub ecranul central. Ori imi "vede" doar degetul stang, ori imi "vede" doar degetul drept. Greu le observa pe amandoua in aceasi timp. Iar noaptea nu vad unde trebuie sa apas. Trebuie sa intru in meniul de climatizare si sa opresc incalzirea in scaune de acolo.

 

Echiparea Style e confortabila la drum lung. Scaunul soferului e confortabil. Masajul din scaun nu e ceva impresionant. Suspensia normala (nu cea DCC) e potrivita pentru o utilizare obisnuita. Setarea ei mi se pare buna pentru drum lung.

 

Ma asteptam ca Discover Media sa vina macar cu comenzi vocale standard in limba engleza. Parca prin februarie-martie VW prezenta Discover Media cu comenzi vocale standard gratuite. Masina livrata in decembrie nu are. Se pare ca trebuie cumparate din Shop-ul online. Probabil comenzile vocale te-ar scuti de cele cateva secunde de luat ochii de la drum doar pentru a-ti opri incalzirea in scaune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi dar daca lasi matrix in pace, soferii de tir ce fac? dau si ei faza lunga? ca ma gandesc ca daca intalnesti rar tiruri, nu merita efortul; nu de alta, dar e ca si cum ai dat banii degeaba pe sistem, nu e vina ta ca asa functioneaza.. si cum dezactivezi faza lunga automata? meniu, sau merge din maneta de faruri (ceva prelung)?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau flash-uri soferii de TIR daca nu opresc manual faza lunga. Camera masinii este prea jos si nu vede bine farurile din contrasens din cauza parapetului.

 

Faza lunga automata o dezactivezi tragand maneta scurt spre tine.

 

Farurile Matrix LED isi fac treaba foarte bine pe celelalte categorii de drumuri. Se observa cu ochiul liber cum pune umbra pe masinile din fata. Dar mi se pare ca pe drum drept umbra e pusa pe o suprafata prea lata. Nu vad in intregime banda mea, doar o mica parte din ea. In viraje am observat ca pune mai putina umbra. Tin farurile pe modul sport. Nu stiu daca se mai pot face si alte reglaje. Oricum, ajuta mult si iluminarea marginii drumului. Vezi mult mai bine cu Matrix LED activat decat doar cu faza scurta.

 

Modificat de rrobertt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camera masinii nu vede luminile camioanelor si crede ca nu sunt masini, tinand faza lunga activa. Nu e o problema decat pentru cei din camioane, pentru ca stau foarte sus la volan, pe cand masinile mici nu sunt afectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel, daca vede lumini de pe contrasens, dar cand traficul este redus pe contrasens si ,mai ales cand stau pe banda de viteza, cabina unui camion nu e detectata si aprinde faza lunga. Farurile sunt foarte puternice si deranjeaza de la mare distanta. Pe drumuri nationale sitemul e impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
AndreiSergiu1991

Prietena mea are un Golf 4, si ma uitam mai atent la calitatea materialelor. Plastic moale pe buzunarul usilor fata!!! Plastic moale pe usile din spate in partea superioara! Pai la golf 8 ai plastic tare de logan si pe consola centrala... Plafonul e mult mult mai ferm, la Golf 8 daca impingi cu degetul, nu pare cel mai ferm din lume. Plus la capota piston, nu tija. :)) Funny!

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa compari si scaunul si volanul. si comfortul per ansamblu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia nu are sens pt ca e vorba de 20 de ani intre ele si altele erau prioritatile atunci fata de acum.

Calitatea materialelor a fost din ce in ce mai ciupita pe masura ce s-au dus generatiile de Golf si extrapoland cam la orice model. Ponderea acum mare o ocupa infotainment-ul, sisteme de asistenta, diverse ecrane. 

Ce este realmente deranjant este ca au impins latura asta electronica, dar au fost penibili si nici pana acum nu au un software stabil. In conditiile in care MIB2/2.5 la Golf7/7.5 era un sistem foarte stabil. Ce au vrut ei sa inoveze pe G8 cu niciun buton pe HU si totusi la atatea luni de la lansare cu probleme si erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Singurul lucru care ma deranjeaza pe mine la sistemul de infotainement este urmatorul:

 

- Cand vreau sa dezactivez incalzirea in scaune, trebuie sa apas de 3 ori pe fiecare iconita in parte (presupunand ca sunt pe treapta a 3-a de incalzire). As vrea sa pot sa tin apasat pe ecran 2-3 sec si sa se dezactiveze. (long tap)

- Asa este la incalzirea in volan. Indiferent pe ce treapta esti, tii apasat 1-2 secunde pe buton si se dezactiveaza. In felul asta pot fi atent la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot ce zici tu s-a pierdut de la Golf 7 la Golf 8, care este in mare parte un cost reduction al unui Golf 7.

Golf 7 are si usi moi si bord moale si tot ce zici tu acolo despre Golf 8 ca nu are.

 

Cat despre sasiu, confort, scaune, suspensie, antifonare, nu stiu cum e Golf 8, dar Golful 7 este peste medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate masinile (producatorii) au impins latura electronica si bine au facut. oricum nu mai aveau ce altceva optimiza la ele, decat asa 1-2% si sa te coste de 10 ori orice mica imbunatatire.

si cum pt UE e prioritar sa ajunga la zero accidente auto din vina umana, e firesc sa marseze pe astea pt ca toate sistemele astea scad sansele de accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca sa fim seriosi, cat ne intereseaza ca partea inferioara a consolei e din plastic dur sau partea inferioara a usii nu mai e moale? Au taiat si de unde se putea taia mai putin evident si cu impact cat mai mic asupra confortului interior. E unanim ca a scazut calitatea perceputa, dar cu alte beneficii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza ca partea de jos a consolei este din plastic dur. :) E punctul de sprijin pentru picior si este enervant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma enerveaza ca in torpedo nu au pus niciun fel de material si zdrangane alea pe acolo de numa' numa.  Ma mai enerveaza faptul ca in usi este capitonal doar pe exteriorul si pe partea de jos a cutiei; insa nu si spre exterior (inspre sofer - unde este acelasi plastic dur).

Dar cel mai mare lucru care ma scoate din sarite si din pacate nu am ce-i face este "piano black" peste tot. Bordul ala luceste ca toate ielele in timpul zilei si noaptea uneori de la luminile stradale;  butoanele de Park si Autohold cu toate ca nu le apas mai niciodata au niste zgarieturi fine de toata frumusetea.

La fel , gasesc oarecum enervant faptul ca pentru scaunele incalzite tre' sa clickuiesti de 1-2-3 ori in functie de pozitia pe care esti ca sa le opresti.  La volan poti tine 1 secunda apasat si face ON sau OFF, dar la scaune nu ... ca era greu.

Ieri am descoperit cum pot sa opresc de tot infotaiment .. :) (da stiu, tarzan prost).

 

Dar overall impresia la 2000km este una buna si tinand cont ca software-ul si-a mai intrat in mintile lui  parca face condusul si mai placut.

 

P.S: mi-au expirat trial-urile de Navigatie, Light Assist si Voice Assist. Sincer nu-mi pare rau dupa niciuna din ele, cu toate ca light assist parca parca l-as achizitiona cu toate ca nu am Matrix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la partea dintre scaune a consolei centrale unde nu e un contact. Plastic dur am si eu acolo unde ar veni punctul de sprijin al piciorului drept, dar nu am remarcat o jena, inca.

 

Pentru piano black se poate pune folie de protectie sau direct colant. Spun asta desi eu nu am pus si la 2 luni deja am mici zgarieturi in jurul schimbatorului. Aspect care nu era evident pe piano black de G7 la 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!