Jump to content

Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)


Andrei_72
 Share

Postare recomandată

Nu prea are sens ce zici acolo, autohold-ul foloseste pompa de la ABS sa creasca presiunea in sistemul de franare pentru a tine masina pe loc daca e nevoie. Cum ziceam mai sus, e strict legat de cum a dorit producatorul sa implementeze aceasta functie. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de faza cu tractorul pe care am descris-o mai devreme, revin cu ultima clarificare:

Am incercat aseara sa refac momentul respectiv: daca mergi cu 20km/h (eu eram in Sport), si apesi padela stanga, ramai in treapta 1. Accelerezi degeaba ca fraierul :) (eu)

Deci am incercat sa fac o depasire brusca dupa ce am asteptat in urma unui tractor mai mult timp, si m-am pomenit in treapta 1 fara sa imi dau seama ca am apasat padela - deci mi-am luat panica pe contrasens. Urata senzatie !

 

Well, lesson learned !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E important acest aspect, nu ti-a schimbat singura ajunsa in limitare la 6000-6500rpm in treapta a 2a? A stat efectiv la turatie maxima si atat?

Mi se pare periculos si deloc gandit cum trebuie sistemul daca e asa. Poate se aplica doar in cazul retrogradarii in treapta 1. Ar merita testat si din 3 in 2.

Greseli de genul asta se pot face, mai ales ca de acum schimbatorul fizic nu mai are modul Manual, ci se selecteaza doar din padele.

 

Stiu sigur ca inclusiv pe modul manual daca ajunge in limitare schimba singur DSG-ul/ S-tronic. Aici insa cu mentiunea ca e deja cutia pe manual.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut
Ma bag si eu pentru ca am patit acelasi lucru cu treapta, dar cu un Passat. era vorba de treapta 2 si efectiv a intrat pe red-line in treapta 2 si abia dupa cateva secunde bune s-a gandit sa schimbe. Bineinteles senzatia este de porc, pentru ca nu te astepti si te ia prin surprindere. Este un 4motion 2.0 DSG,  cutia nu imi amintesc daca era pe D sau pe S,  dar oricum la masina asta cand umblii la padelute trece automat pe M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ381+DKZA - cum ating padele trece in M... se duce la 6200 si apoi schimba. Si o tine asa pana las permis, CI, pasaport si name it. Dar ranjetul (n-as putea sa il numesc zambet) ramane ;)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mira-m-as sa dea cu  a 1-a pana la 6000 rpm. la mine la g6 122 manuala la 5000 cu a 1-a taie injectia. cu celelalte trepte insa se duce pana in 7k. banuiesc ca e un mod de protectie al motorului implementat de ei. chiar daca ar prinde 6000, ai o viteza mult peste 20 la ora cu a 1-a la 6k la un motor de 150 cp. iar daca nu ti-a taiat injectia, nu accelerezi deloc ca fraierul, accelerezi foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Nu-mi dadeam seama care e algoritmul pentru care uneori in trafic bara la bara cu Travel Assist activat masina porneste singura cand traficul se pune in miscare, si uneori nu porneste singura, ci trebuie input din partea mea (apasat acceleratie sau button reset).

 

Raspunsul e simplu: Mainile pe volan :) Daca nu detecteaza ca ai mainile pe volan in ultimele cateva secunde, nu mai porneste singura. Presupune ca nu esti atent sau ceva. Imediat ce pun mainile pe volan cand sunt pe loc in bord apare "ACC gata de pornire" si masina porneste singura in functie de traficul din fata.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/5/2021 at 10:14 AM, titan_polo said:

Legat de faza cu tractorul pe care am descris-o mai devreme, revin cu ultima clarificare:

Am incercat aseara sa refac momentul respectiv: daca mergi cu 20km/h (eu eram in Sport), si apesi padela stanga, ramai in treapta 1. Accelerezi degeaba ca fraierul :) (eu)

Deci am incercat sa fac o depasire brusca dupa ce am asteptat in urma unui tractor mai mult timp, si m-am pomenit in treapta 1 fara sa imi dau seama ca am apasat padela - deci mi-am luat panica pe contrasens. Urata senzatie !

 

Explicatia o gasesti in Manualul de utilizare al masinii, la capitolul utilizare DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din seria impresiilor:

Am revenit dupa inca un weekend de plimbare cu masina. In total, acum la doua luni dupa ce am primit-o, am reusit sa parcurg 3.500 de km. 

Am facut si un test de frana, pe un drum necirculat, de la 120 la 0. Este o senzatie deosebita, mi se pare ca franele sunt senzationale... 

 

In rest tot comportamentul este foarte bun, nu am mai intampinat nicio problema... yey ! :) 

 

Este interesant modul in care isi opreste motorul atunci cand nu mai accelerezi si masina doar "aluneca"... si in continuare pot sa confirm ca (cel putin la mine) nu se simte deloc atunci cand motorul este din nou pornit (sare turatia de la 0 la ~1500), nu sunt vibratii in masina, volan... este insesizabil... (deci la mers linistit, nu am infipt piciorul in pedala..., am lasat-o asa, foarte lin, asa cum si mergeam... :) - eram in zona de sate, multe curbe...etc, intre [40-70 km/h] )

 

P.S., intr-o parcare, (dar am uitat complet in weekendul asta sa mai testez o data), am vazut ca intr-adevar daca esti in M1 si accelerezi la maximum  (demarezi), schimba automat in treapta a 2-a cand ajunge pe rosu, deci ce am povestit mai sus cu tractorul a fost dublat si de vina mea ca nu am dus turatia pana la 6000 sau unde si-a dat seama ea sa schimbe automat, am stat eu in zona foarte turata si atat, m-am speriat ca nu se schimba viteza :(  meh... mai invatam).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu reusesc sa ajung la o concluzie cu pornirea automata in functie de temperatura exterioara pentru scaunele incalzite din fata. Asta vara dealerul mi-a spus ca este o problema generala si se va remedia printr-un update. Update-uri s-au facut, problema persista. Mi-ar prinde bine sa stiu daca si alti useri intampina aceasi situatie, astfel incat sa stiu cum ma pot adresa dealerului/serviceului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... de care optionale este nevoie pentru acest feature, in afara de ...scaune incalzite pe fata ?

Eu am pachetul de iarna cu scaunele, dar nu stiam ca se poate sa porneasca si automat... Si optiunile (cred eu) ca le-am butonat destul de mult pana acum si nu am gasit nimic prin meniu legat de asta... 

E cumva cu softul de pe telefon ... ? (acest optional eu nu l-am achizitionat, de exemplu...)

 

Scrie undeva in manual... ? (pe care nu l-am deschis... :( guilty )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Exista in meniu undeva sa porneasca automat scaunele si incalzirea in volan. Eu o folosesc de ceva vreme si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiSergiu1991 pe ce nivel porneste volanul? La mine anul trecut pornea pe 3, acum dupa update-uri porneste pe 2. Poti seta pornirea scaunelor la oricare intensitate intre 1 si 3?

Modificat de zona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

La mine pornesc pe 3 (atat volanul cast si scaunele), si nu am vazut vreo setare disponibila sa reglez asta, desi mi-as dori, sa se si inchida chiar dupa o anumita perioada, nu sa ia foc scaunul dupa 5 min. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Click settings (icon drepata sus) in Clima si se deschide optiunea din imagine. Chiar daca scaunele sunt bifate pe Low, ele nu pornesc automat. Au pornit pentru scurt timp iarna trecuta pe high.

 

B696F250-F61B-413B-AF88-D7E7902B2759.thumb.jpeg.f5cedcd96ba6b993cd53bbacc87f10a3.jpeg

Modificat de zona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin (ca de obicei dupa weekend :) ) cu o noua chestie: mergeam linistit.... (asa incep toate)

 

Deci eram in coloana de la Comarnic cu travel assist activat si doar cu mainile pe volan. Masina se ocupa de frana si acceleratie, ea era cu treaba ei, eu cu treaba mea (adica nimic). Acum coloana era oprita, nu misca nimic. Eu cu mainile pe volan (sau macar una) ca sa mearga mai departe Travel Assistul.

 

Faza este urmatoarea: omul din masina din fata s-a dat jos si s-a dus la portbagaj. Cum a aparut omul in spatele masinii lui (respectiv in fata golfului), a pornit motorul. Am zis oups, asta nu e bine.

A cautat omul in portbagaj ce a cautat, a inchis si a plecat. Fix in secunda in care a iesit din dreptul portbajului, golful a pornit :pale:. Ok, a pornit incet, nu a dat blana.... A piuit din bord si a aparut mesajul pe cockpit mare si cu rosu: Apasati frana ! . Ceea ce am si facut. 

 

Deci hm. A pornit pt ca obstacolul (omul) nu mai era acolo, deci distanta s-a marit. Dar masina era tot acolo, deci distanta dintre masini era ca si inainte, cum s-a oprit ea automat prin Travel Assist. Oricum, nu cred ca mai frana masina, odata ce a pornit... (nici nu aveam loc de teste, erau 2 sau 3 metri, foloseam reglajul cu distanta minima). 

A fost surprinzator. (si in toata perioada am stat cu mainile pe volan ca sa nu se deconecteze TA-ul si ca sa pot sa vad ce face cu faza asta...)

Deci cam asta a fost... Poate stie cineva cum merge sistemul si poate sa explice :) In rest...e de stiut ca exista situatii  in care porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant. pare ca a schimbat focusul  pe om si nu pe masina iar apoi a ramas pe el.  ma indoiesc ca nu o sa mai dai de astfel de situatii. dar nu prea programeaza nimeni situatia cand se da jos soferul si umbla la portbagaj.

auzi dar pe ecranul din fata ta ce aparea ? ca am vazut ca pe ala apar ce forme recunoaste masina. aparea un om sau tot masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...pe ecran acolo in zona Travel Assist nu am vazut niciodata altceva decat desenul masinii. Folosesc "skin"-ul cu cele doua ceasuri analogice stanga dreapta si informatii legate de consum pe centru. Travel Assist e tot pe centru, sub informatii.

 

In secunda aia nu am remarcat altceva.

 

Mai exista acel "skin" in care partea de Travel Assist este principala si o vezi mare pe cockpit, dar nu am folosit-o nici atunci si nici in general nu o folosesc... O sa o incerc data viitoare, poate este mai detaliata... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

E mult mai detaliata, iti arata si curbura drumului, diferite tipuri de autovehicule: motociclete, masini mici, tir etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. la aia ma refeream. m-as mira insa sa stie de forma de om. oricum vad ca sistemele astea stiu si de forme. mi-a povestit cineva la o alta marca ca asistenul de faza lunga nu se dezactiveaza daca aia de pe contrasens nu au ambele becuri aprinse. adica daca unul e ars....sanatate, ramane faza lunga :D. deci sistemul stie ca trebuie sa fie 2. pare ca au devenit din ce in ce mai destepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, apropo de faza lunga, LED Matrix si contrasens. Nu stiu daca este o coincidenta sau nu, sau daca doar mi se pare, dar parca primesc flash-uri de pe contrasens cand merg cu faza lunga. In principiu se vede cum se adapteaza farurile golfului atunci cand vine masina de pe contrasens, e evident ca se sting niste led-uri pe acolo, dar, exact acum m-a lovit problema.... @mandelu Daca totusi nu se dezactiveaza in 100% din cazuri ? Hm... Deci de-asta acum tind sa cred ca acele flash-uri chiar erau pentru mine :( 

 

Intrebare: faza scurta, "de intalnire",  pe LED Matrix, este normal sa fie atat de scurta ? Adica mi se pare ca la 20-30 de metri in fata taie efectiv lumina si ramane bezna. De-aia si merg la drum lung cu faza lunga si am luat farurile astea, ca sa nu ii orbesc pe ceilalti. Dar acum vad ca trebuie sa aleg dintre doua rele. Sa merg cu faza scurta sau orbire pentru cativa de pe contrasens... (iar daca stau sa reglez tot eu manual... nu am facut nimic cu farurile astea)

 

-> Sunt Stan-pățitul, nu stiu cine se poate lauda cu luat in primire doua animale, pe autostrada, noaptea, ora aproximativa 02:00, la interval de doar o ora una de cealalta. Primul animal luat cu 100 km/h, masina nu a dat niciun semn (eram cu fostul Polo in 2019, schimbat acum pe Golf). al doilea animal luat cu 140 km/h (eram blana, si la propriu si la figurat) care s-a lasat cu spart bara si cazut scutul. (cred ca erau iepuri) Mergeam cu faza de drum, cea care "taie" lumina destul de aproape. Daca mergeam cu faza lunga sigur vedeam animalele. Drept urmare la golf m-am bucurat de faza lunga cu faruri adaptive. DAR...na belea ca nu merge asa cum credeam. What the hell !

 

-> la Polo am rugat la service sa modifice la faruri si sa bata faza de drum ceva mai departe (erau xenoanele originale). Si au miscat de un surub undeva si au reglat. Se poate si la Golf, sper...  O sa intreb la service, ca si asa (by the way) am bara la revopsit, lovita in parcare, autor necunoscut. :wacko: Great !

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

titan: dar nu ai o optiune in meniu pt faruri, astfel incat sa reactioneze mai repede sau mai lent cand detecteaza ca e cazul sa stinga faza lunga? poate te-ar ajuta asta mai degraba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Nu comuta automat masina intre faza lunga si faza scurta oricum? Si pe langa asta are si acele leduri in format matrix care decupeaza? Sau e doar marketing?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o cameră și pe baza imaginilor un soft trebuie să decidă dacă acelea sunt farurile unei mașini sau e vorba de altceva. Crede cineva că un soft poate distinge 100% farurile unei mașini? Precizia poate doar fi mai mică sau mai mare în funcție de diverși factori. Câteodată până și un om are nevoie de prea mult timp până distinge corect.

Cel mai comic mi s-a părut când am citit că la Tesla a confundat luna cu un stop pe galben și a frânat mașina să oprească la „semafor”.😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!