Jump to content

ID.3 - Probleme achiziție


kolfleading
 Share

Postare recomandată

Normal ca nu erai 100% sigur, dar banuiai, asta vroiam sa zic :)

Pai acum si tu..ce crezi ca puteau ei sa zica: stai nene ca ti-am dat masina altuia? Practic pe faza asta tu ii poti actiona in judecata si cere despagubiri. Asa..."nu stiu io d'astea!" :) , e proces complicat, normal... Ce sa zica si ei...

Insa era cumva de asteptat sa apara astfel de situatii, la ce nebunie a fost cu lansarea, cu softul, cu rezervari...Prea complicat pt mine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vrea doar banii inapoi. Gata. Renunt. Nu-mi mai trebuie masina.

M-am saturat de Volkswagen.

A fost prima mea (tentativa de) masina Volkswagen si ultima.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred ca poti obtine dar... e prea putin. Ei se vor bucura ca au inca un Base, pentru care oricum exista mai multa cerere decat oferta, si tu ramai cu nimic.

Parerea mea este sa te zbati putin, mai intai, si apoi, daca nu sunt semne ca s-ar rezolva in vreun fel, sa te indrepti spre altceva. Nu pierzi nimic daca incerci si macar nu ramai mereu gandindu-te "Dar oare ce-ar fi fost daca luptam putin?!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce de kkt. Chiar nu puteam crede ca fac asemenea prostii dar de ce ? Era deja vândută. Încearcă ANPC. Mailul la importator. E păcat sa te lași. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleading, imi pare tare rau de ce ti s-a intamplat. Crede-ma ca nu VW e de vina si nici masina care e chiar foarte faina. Oamenii de la dealer sunt la baza acestei situatii neplacute. Sunt alti dealeri mai mult decat OK in Romania, desi nu am trecut prin ce treci tu acum am experimentat si eu mai multi, si m-am convins ca de fapt omul sfinteste locul.

Macar esti sigur ca poti primi avansul inapoi fara penalizari? 

Iti doresc sa reusesti cumva sa iesi din situatia asta intr-un fel pe care sa nu-l regreti in viitor, ba chiar peste cativa ani sa consideri aceasta experienta ca pe ceva care ti-a adus masina care te va satisface pe deplin, orice marca va fi ea.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei in continuare masina si ai luat-o pe persoana fizica, poti incerca cu ANPC.

 

Insa daca vrei sa semnalezi problema asta la VW, nu o fa in Romania. Ridica problema direct la sediul din Germania.. Crede-ma, daca vrei sa nu fie ignorata reclamatia ta, trebuie sa te adresezi cat mai aproape de varful corporatiei. Nu stiu daca va merge la Volkswagen, dar merge la alte firme care au reprezentante in Romania - contactezi departamentul pentru Europa sau direct cel din tara de origine.

 

Pentru VW, s-ar putea sa poti semnala situatia aici: https://www.volkswagenag.com/en/meta/contactform.html

 

Spune simplu ca masina ta a fost vanduta altora, si acum esti in situatia in care vei pierde ajutorul de stat pentru masina din cauza ca termenul de livrare pentru o alta masina este peste termenul limita la care expira ajutorul de stat. Adauga si faptul ca nu esti singura persoana in aceeasi situatie, posteaza link catre cei ce s-au plans de asta pe facebook sau altundeva. Da si celelalte detalii privind VIN-ul, si cautarea pe site-ul de RCA, chiar daca nu stii tot VIN-ul. Cu cat e mai detaliata plangerea, cu atat cresc sansele sa se intample ceva in urma ei. Neaparat spune ca esti un pre-booker, daca esti unul.

Modificat de stama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Abu said:

Macar esti sigur ca poti primi avansul inapoi fara penalizari?

Aici e smecheria.

NU pot primi avansul inapoi (3900 EUR).

Contractul are valabilitate 10 saptamani, adica aproximativ pana la 1 octombrie. Dupa aceea, Vanzatorul are dreptul unilateral sa PRELUNGEASCA contractul cu inca 8 saptamani daca producatorul nu a livrat masina.

 

Deci practic eu sunt legat de dealer prin acest avans 3900 EUR pana pe la 1 Decembrie.

 

Tichetele Rabla si Rabla Plus expira in aproximativ 1 Nov.

 

Daca el aduce masina intre 1 Nov si 1 Dec, eu sunt obligat sa cumpar masina la pretul intreg 39.000 EUR sau pierd avansul 3900 EUR.

 

Aviz amatorilor de a mai cumpara masini de la dealeri Volkswagen, mai ales cel din Timisoara.

 

In acest moment nu sunt trist, nu sunt suparat. Sunt scarbit. E un sentiment diferit.

 

PS: Multumesc la toata lumea pentru sfaturi si sustinere.

 

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios daca toti cei 3 pagubiti ati luat masina de la acelasi dealer. Tu esti al doilea din Timisoara, oare cel din Cluj a luat masina tot de aici?

Cred ca este destul de clar ca problema este legata de dealer asa ca este posibil sa obtii ceva de la sediul central. Poate... cine stie... Nu strica sa incerci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa clarific o chestiune:

 

Eu m-am achitat de TOATE obligatiile in termenul prevazut.

Am platit tot ce era de platit in aceeasi zi in care s-a facut factura.

M-am prezentat sa semnam contractul imediat a doua zi dupa ce m-a sunat pentru programare.

Am dus masina veche la reciclat si am dus TOATE actele pentru Rabla si Rabla Plus in termenul cerut si la data promisa.

 

Al treilea pacalit a luat de la un dealer din Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti sa se schimbe ceva, trebuie sa faceti demersuri, plangeri si tot ce este necesar ca dealerul sa fie tras la raspundere. Altfel situatia ramane la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate accepta asa ceva, nici de tine si nici de noi. Daca ai nevoie de sustinere, cred ca vom fi mai multi gata sa semnam eventuale petitii si reclamatii.

 

Cum zice si colegul mai sus, daca renunti fara lupta, ei castiga si pe termen lung. 

 

E bine sa epuizezi toate variantele: ANPC, contact VW prin metoda postata mai sus etc.

 

Ai un dosar destul de bun si cu siguranta in sistem au ramas urme, nu iti fa probleme. Eu sint convins ca in urma reclamatiei va aparea ca prin magie o masina si pt tine.

 

Apropo masina ta data la rabla. Oricum ai calcula e mult mai avantajos sa nu duci masina proprie la rabla ci sa cumperi un tichet rabla dar nu de la dealer care ti-l vinde la pret aproape dublu. Eu am luat de la un tip cu 1600 ron, de ex. Apoi masina ta o vinzi cu siguranta cu mai mult, si iata inca 1000 de euro in buzunarul tau. E tardiv acum dar...

 

Daca totusi renunti, gandeste-te ca venea iarna oricum, autonomie scazuta, tractiune spate, ba am mai vazut si comentarii furioase pe youtube in care multi spun ca VW a facut o porcarie cu sistemul de franare care utilizeaza intai placutele, inacceptabil in 2021 etc... :) Si cu bugetul asta iti poti lua un SUV superb cu care sa treci iarna. Eu tocmai am parcurs 1000 de km intr-un drum prin tara si pot spune ca e greu cu incarcatul... statiile exista si nu prea, daca exista pot fi ocupate etc. 

 

Daca nu renunti, nu uita ca e o masina superba :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca ai sustinerea noastra. cauta un avocat bun, te sustinem. misca te repede, sa poti fi ajutat pana expira RABLA. 

VWF e mare iar topicul lor cu reviews poate face valuri. 

deci: ANPC, mailuri --> importator/ fabrica/ vw.de, avocat, reviews aici mai jos, comentarii pe pagina lor de FB, mailuri catre ceva ziare locale si poate centrale (astea cu domeniu auto), hai sa ii facem de KKT daca tot suntem uniti. neaparat aduna-i si pe ceilalti 2. 

 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Decat asta hai sa ii facem de KKT eu zic hai sa-i facem sa respecte promisiunea contractuala facuta si sa merga lucrurile bine macar in sistemul privat ca si-asa suntem loviti la glezne de catre multe din insitutiile statului.  Sa sa tina de promisiune. Eu am trimis deja cuiva situatia lui kolfleading si sper ca sa apara ajutorul azi (eventual daca este contactat sa ne precizeze ca se misca lucrurile in directia buna, atat este suficient si sa il vedem cu masina in fata casei + topicul despre ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am contactat agentul de vanzari.

Omul evita intrebarea "ce s-a intamplat cu comanda mea". Imi da raspunsuri la chestii care nu le-am intrebat.

 

Marti (22-Sep-2020) mi-a dat pe mail o captura de ecran cu situatia comenzii "mele". Apare numele meu, dar apare alt numar de comanda si alta serie de sasiu.

 

Eu i-am raspuns ca este o gresala, acolo este alt numar de comanda, nu este numarul de comanda pe care mi l-a dat in 21-Iul-2020 si ca sunt ingrijorat ca-mi expira tichetele rabla daca masina nici macar nu este inca fabricata.

 

El mi-a raspuns cu datele din calendar cand imi expira tichetele rabla. Atat. Mersi, astea le stiam si eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim de ajutor, Dragos.

 

era treaba lor sa isi respecte promisiunea/contractul. daca ajungem noi sa le impunem ceva, atunci nu cred ca mai poti doar sa le impui sa respecte contractul. atunci cand te porti asa cu clientii, nu cred ca meriti DOAR sa le impui sa fie vanzatori (normali) cu clientii inapoi. altii deja ridica masina, iar altii desi au platit inainte, nu au nicio informatie pana in ceasul 13.

si dupa multe discutii cu kolfleading pe parcursul acestor luni (am tinut legatura cu el din iunie), el mereu a fost lipsit de informatii. altii stiau toate  statusurile masinii, el nu stia nimic.  el primea informatii de la mine sau pe grupurile de FB mai multe decat de la dealer.  nu mai zic de diferite atentii/diferite small gifts din partea VW sau importator pentru aceasta masina. el nu a primit nimic timp de 3-4 luni. 

asta nu mi se pare un tratament demn de intors celalalt obraz timp de 3-4 luni. mai ales ca a trebuit el sa caute aceste detalii, nu le-a primit. ei nu au facut nimic sa rezolve situatia. 

iar asta se reflecta deja asupra a cel putin 2 clienti in TM. dar ce te faci cu urmatorii? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par incredibili cei care iau aparea VW, o companie care are antecedente in parte de customer care si multe alte probleme de natura legala sau morala (la nivel global, nu doar in Romania). Mai mult m-ar speria faptul ca daca VW isi bate joc de mine acum in faza de achizitie, ce se intampla mai incolo cand poate am o problema cu masina care necesita investigare/reparare pe garantie ? 

 

Personal, as cere pe cale amiabila returnarea integrala a banilor si m-as indrepta spre altceva. Nu e ID3 vreo minune sau vrun cal alb al masinilor electrice, sunt alti producatori care au produse poate chiar mai competitve si care au mai mult resepect pentru clienti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui sa facem diferenta intre treaba dealerului si treaba VW/importator/producator. eu sunt foarte multumit de procesul pana acum de achizitie, dar am alt dealer. doar pt ca un dealer este NOK, nu inseamna ca masina/producatorul au probleme. 

putem discuta pe topicul de VS despre competivitatea cu alte modele ale altor producatori, dar o masina se ia pt masina, nu pt dealer. poti cauta ca sunt probleme la multi dealeri, si mai sunt si alte electrice cu probleme de "finisare". asta ar insemna ca renuntam de tot la masini?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Pentru mine conteaza si foarte mult dealer-ul. Punctual. Inainte de a achizitiona BMW-ul F30, eram setam pe un GTI nou sau pe un A4, putin rulat, dar interactiune cu PBN a fost execrabila. Nici macar nu eram setat pe BMW, a fost doar o pastila aruncata dealer-ului, in urma unei postari de aici, si informatiei de la @75NOR ca sunt discount-uri bune. 

 

Per total, masina mi-a placut, dar achizitia am facut-o pentru ca dealer-ul a stiut cum sa se poarte cu un client: mi-a dat o masina de test pentru 3-4 zile, mi-a oferit alternative pentru bugetul meu, mi-a acordat consultanta pentru optiuni si la ce ar trebui sa fiu atent. 

Asta este valabil, pentru cineva care nu este fixat pe un model anume, dar am vrut sa punctez asta.

END of OT .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleadingam mutat discutia aici pentru a putea continua fara sa aglomeram celalalt topic. Daca vrei sa redenumesc topicul in ceva anume, poti sa-mi spui. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim @voinea ca te implici in asta!

 

Eu recomand sa nu incercam sa punem paie pe foc si sa impingem baiatul sa faca ceva care poate nu-si doreste sau nu este conform cu firea lui. Cine poate sa ajute, vezi Dragos, tot respectul - sa o faca. Altfel haideti sa-l lasam sa aleaga calea care i se potriveste. Sunt convins ca daca are nevoie de sfaturi ne va face singur cunoscut tuturor.

 

Multumesc.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul pierde putin timpul ca nu se adreseaza ANPC chiar AZI, se poate depunde online in 5 minute o plangere, atasa documentele doveditoare etc.

 

ANPCul va discuta cu superiorii agentului.

 

Agentul a schimbat in sistem niste alocari. Acest lucru a lasat urme in sistem si ele sint vizibile.

 

Colegul isi va rezolva problema zic eu, destul de usor, si agentul ala va fi si sanctionat.

 

Dar nu discutand cu el se rezolva, ci discutand cu ANPC implicat. Raspunsul de la ANPC vine uneori in ore, alteori in zile, alteori in saptamani. Sa speram ca ai noroc insa.

 

Oricum, trebuie actionat, discutiile cu agentul sint inutile. Insa schimbarea alocarii fara a lasa o urma in sistem e imposibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, pentru cei care recomanda insistent depunerea plangerii la ANPC "azi":

 

"Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie." (sursa)

 

Iar acest fapt trebuie probat la depunerea reclamatiei. Doar o discutie cu reprezentantul de vanzari, fara demonstra incercari repetate de a rezolva situatia, eventual implicand superiorul acestuia si eventual managerul reprezentantei va fi insuficienta pentru ca ANPC sa declanseze o investigatie.

Modificat de wert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu dezinformam. Discutiile pe care le-a avut pana acum sint suficiente, a incercat deja amiabil. 

 

Eu am bifat ca am incercat amiabil la telefon si gata, a fost suficient, ANPC a intervenit si in cateva ore (!!) problema s-a rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am incercat nimic amiabil.

 

 

Am vorbit astazi cu agentul de vanzari si i-am spus ca masina care incearca sa mi-o vanda acum (si care nu este inca fabricata) este diferita de cea de pe comanda initiala (difera numarul de comanda 051xxxx si seria de sasiu). I-am spus si ca am dovada ca masina de pe comanda mea initiala are polita RCA valabila incepand de Marti.

 

El insista ca "asa functioneaza sistemul la VW, se mai intampla sa se schimbe numarul de comanda si dupa semnarea contractului".

 

Si mi-a mai spus ca el este 100% sigur ca masina noua va fi fabricata, transportata si livrata inainte sa expire tichetul Rabla (deci in vreo 4-5 saptamani).

Mi-a spus ca livrarea din Germania la Curtici se face in 3 zile dupa ce iese din fabrica.

 

Am acceptat sa merg maine dimineata sa semnam un nou contract in care el isi asuma ca pretul total pe care o sa-l platesc, indiferent cand va fi livrata masina, o sa fie 28.200 EUR, chiar si daca masina vine dupa ce expira tichetele Rabla si Rabla Plus.

 

Si cica vechiul contract era oricum gresit, ca nu scria in el nimic de tichetele Rabla si trebuia refacut.

Totusi banuiala mea este ca de fapt este nevoie de un nou contract pentru ca s-a facut o noua comanda in sistem.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!