Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Postare recomandată

@kirkus sunt stopurile OE Top Led, sau cum se numeau, de Golf 7.5; au fost optionale in Europa pe Golf. Au semnalizare dinamica si se schimba si designul la apasarea franei, ambele functii sunt in gif-ul de mai sus. 

Link către comentariu

@kirkusErau stopurile ce veneau ca optiune in Pachetul Technology (Lampi spate rosu inchis cu LED cu semnalizare dinamica), farurile Top Led veneau cu stopurile obisnuite, in lipsa adaugarii acelui pachet.

 

Link către comentariu

Dupa cum ziceam, spal masina si revin cu poze. Am spalat masina, s-a murdarit la loc, dar am revenit cu poze :)

 

E7208435-1992-4AAC-A62B-52A8FB672F18.thumb.jpeg.56969fb5788cf5b5d75bdea7c32b7dbd.jpeg

 

EF375EDB-1AF2-4B07-B499-05AE84433B00.thumb.jpeg.e07fe77fbe0962253c1f1cbacc2ce7e5.jpeg


Recunosc, n-am fost niciodata fan retrofituri si/sau modificari scumpe pe care nu le simt sau nu le vad…

Volan de 500 de euro?! Daca merita, e ok!

Stopuri de 500 de euro?! Nu!! De ce as da atat de multi bani pe niste chestii pe care le vad doar cand sunt in afara masinii??

 

544B4677-58E3-42FD-B2B0-CDBA0E7600C1.thumb.jpeg.087168e95ca3553ab2234e86b3859395.jpeg

 

044B8487-4D92-48B2-90F6-114F58315603.thumb.jpeg.d610be6fd5ad4c46b56f927a3a391d06.jpeg

 

Ei bine, stopurile astea paaarca ma fac sa ignor chestia asta! Parca… Las aici un video cu ele in actiune

 

https://youtu.be/JQEOM-UBO-g

 

Si aici unul impreuna cu semnalizarile dinamice montate acum cateva saptamani.

 


Acum parca-mi vine sa semnalizez mai mult si mai des decat e nevoie! :))

Link către comentariu

@Abu semnalizarile au fost 22 de dolari, luate de pe AliExpress si le-am montat singur, da.
Ceva mai greu de montat decat in DIY-uri, e mai putin spatiu de joaca din cauza ca sunt rabatabile electric, dar le-am montat cat am stat la incarcat vreo 30 de minute cu tot cu cautat tutorialul. 

Link către comentariu

dar stopurile spate le-ai montat tot tu sau sint cele originale, nu mai retin. Ca nu ai zis nimic in retrofituri :)

Link către comentariu

@detinator Stopurile sunt retrofit! Masina a venit cu faruri Led High, dar fara DLA, si stopurile normale, led, de facelift.
Le-am gasit la un pret decent asa ca am zis “De ce nu?!”… Adaptoarele nu au fost ieftine dar, total neasteptat, m-au scapat de codare si au fost cvasi-plug’n’play.

Link către comentariu

Daca la 11.111 n-am apucat sa fac poza, macar acum sa fac…

 

FE5C6F4B-B737-4758-BA18-5F480F9CFF64.thumb.jpeg.2e552e1951fd9968b4719be7529d14cb.jpeg

 

Si nu mai tin minte cum era la stopurile normale dar la astea noi arata tare bine lumina de la marsarier :)

 

00DEC39B-5A70-4A40-A714-B3714F31DB15.thumb.jpeg.af80cbc64281d9bdcfb1100e3e3c58a5.jpeg

 

In rest nimic nou. Mai are putin si cred ca o sa ma pregatesc de prima revizie, desi e la 2 ani sau 30.000Km, ca nu vreau sa stau mai mult de un an cu filtrul de polen. Atat, asta e toata revizia! :))

Link către comentariu

pai si? iti schimbi singur filtrul de polen. cunosc pe cineva cu egolf care il schimba la 3 luni (evident face multi km cu ea ca uber)

 

Mai mult decat atat, intrucat filtrul de polen nu protejeaza motor, masina etc ci doar soferul, refuza sa il schimbe la revizie pt a nu fi taxat cu sume ridicole. 

 

revizia 180 ron in acest mod, din cate am inteles. 

Link către comentariu

@detinator Da, ai dreptate! Cred ca asa o sa fac ca nu are sens sa dau 200 de lei sa schimbe filtrul pe care pot sa-l schimb si eu…

Link către comentariu

cica e acelasi filtru ca la golful normal. cod 5Q0819669

fiind cu carbon, stim ca dupa 6 luni cam necesita inlocuire ca sa mai fie eficace... dar noi avem revizii abia la 2 ani, deci... 

singura "problema": costa 35 ron un Bosch cu carbon activ si dureaza 3 min schimbul :)

 

 

 

 

Link către comentariu

@detinator uite ce zice un ruman de al nostru despre filtrele de polen

 

 

Nici eu nu le dau 250 de lei (170-180 filtrul, restu manopera) pentru ceva ce dureaza 5 minute si costa 70 de lei.

Link către comentariu

70 costa? eu am gasit la 35 bosch cu carbon activ. 

As schimba de 2 ori mai des dupa mine. Cred ca schimbatul des e mai important ca alegerea celui mai bun intr-un test

Link către comentariu

@detinator cel cu carbon activ e cel simplu. In zone plouate e util cel cu polifenoli. Care e putin mai scump

Link către comentariu

- cel cu carbon activ e cel cu care vine masina pe original, hai sa fim serios, e f bun si f ok, nu s-a plans nimeni

- cel cu polifenoli e tot cu carbon activ, doar ca are teoretic are si un strat in plus pe langa carbonul activ. Dar tot cu carbon activ este si la testul mirosului a fost tot cam pe acolo cu cele "simple"

- in testele romanului nostru nu prea au fost de gasit toate straturile alea cu care se lauda ei in marketing

- carbonul activ se suprasatureaza rapid (polifenolii cum ziceam nu au cum sa schimbe partea asta) si cam toti asa apreciem un filtru: mai e in stare sa ne tina afara mirosurile de la camionul din fata?

 

Din experienta mea, mai mult de 3-6 luni nu poate sa lucreze carbonul activ. Deci as prefera sa iau unu la 35 de ron si sa il schimb la 6 luni.

 

Azi l-am schimbat cat am stat la statie sa incarc, in 5 minute am terminat, si a fost si prima oara cand am facut asta... Alaturi de mine, un e-Golf cu absolut toate optiunile posibile... de fapt nu avea camera in parbriz, dar oricum, in rest de toate. 

Link către comentariu

Sa vad cand am timp si o sa iau unul. O sa-l incerc pe cel cu polifenoli, suna interesant, dar cred ca tot schimbarile mai dese sunt cea mai buna solutie pentru un aer curat. 

Link către comentariu

Schimba-ti singur filtrul ca la reprezentanta, la revizie mi-au comunicat pretul de 625 ron cu tot cu filtrul de polen. Le-am spus ca l-am schimbat singur si costul s-a redus la 280 lei pentru toata "afacerea".

Link către comentariu

625-280 = 😲

poate e un filtru special sau manopera complexa de justifica asta

Link către comentariu

@kadettro Wow! La e-Up! am dat ~165 lei pe “revizie” fara filtru (a fost schimbat anterior)… Da, il schimb eu! :))

Link către comentariu

Filtrul de polen la Audi e 285 lei + 40 lei manopera. Cel putin asta mi-au pus in manopera 😐 Pe revizia la motor / cutie / glisat trapa cereau peste 3000 lei, in situatia in care revizia la cutine (tot la ei, cu tot cu materiale) era sub 1200 lei. 

Le-am zis pas si mi-au rezolvat cu aprox 1500 lei cu tot cu materiale si manopera (parte din manopera am facut-o eu)

Probabil filtrele lor au material filtrant din aur/platina sau cine stie de sunt asa scumpe. 

Link către comentariu

filtrul original este Valeo cu carbon activ, asa cum se vede si din fimele postate mai sus, dar si din filtrul schimbat de mine ieri.

Mai mult de 35 ron acel filtru nu face. Nu are polifenoli, monofenoli, n-spefenoli, e un simplu filtru cu carbon activ si atat. 

 

@zidannemai mult de 6 luni (de obicei nici atat) nu poate absorbi carbonul activ mirosurile. Daca vrei sa nu ai mirosuri in masina in spatele unui camion sau cand treci peste canalele romaniei, trebuie sa il schimbi la 3-6 luni, indif ca e cu polifenoli sau nu (aia au alt rol).

 

Revizia se face la 2 ani sau 30.000km cf aplicatiei WeConnect, dar atentie mare, dupa prima revizie, se pare ca se face anual! Nu stiu daca seteaza ei ceva pe ascuns sau asa e normal. 

 

Preturi revizie, pana acum am obtinut urmatoarele info:

 

- 130 ron prima revizie (inca nu stiu reprezentanta, dar e din Buc)

- 180 ron prima rev la Avia

- 280 mai sus, dar nu a specificat colegul ce reprezentanta.

 

Dupa cum vedeti, preturile variaza f mult.

 

- 600 ron a 2-a revizie (cu tot cu filtrul polen). De aici putem deduce ca 600-130=470 au fost doar pt filtrul asta amarat (au fost facute la aceeasi reprez)

Link către comentariu

@detinator probabil se merge pe intervalul de la termice; revizia la 2 ani si inspectie anual. Diferenta, la noi, este ca la “revizie” se schimba si filtrul de polen si… cam atat! 
Dar discutia asta putem sa o continuam in topicul dedicat, daca exista…

Link către comentariu

@detinator stau destul de bine cu mirosul (detectez de la juma de km un fumator pe o strada pustie - fara sa bata vantul).

Pana acum nu am avut probleme cu mirosurile masina - nici de afara (o fii de la aircare) nici dinauntru (am observat ca dupa un an si ceva aproximativ - aveam filtrul in masina dar lipsea cheful - o aroma la prima pornire).

Toate filtrele erau curate (relativ). 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!