Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Postare recomandată

On 6/20/2021 at 11:14 AM, Rave said:

Ma plictiseam asa ca...

 

bea044dc-41df-4e3f-ac73-333139f54e7e.thumb.jpg.389d7117816a8d987822346be2954330.jpg

 

Sunt pe drum si semnalizarile, de mult, dar ajung ele odata si odata... In rest, duo-ul functioneaza bine.

 

IMG_4386.thumb.jpg.72d3cd35d0f61b586e8d3c23bb495cd2.jpg

 

Una tocmai a facut vreo 3.500 Km in timp ce cealalta a asteptat cuminte in parcare 2 saptamani fara sa piarda autonomie, pentru cei care erau curiosi cata autonomie pierde masina nefolosita.

 

La plecare:

 

IMG_1544.thumb.PNG.0098d2750b1be46e4ee1398b34fd1dd1.PNG

 

Vs la intoarcere:

 

IMG_4218.thumb.PNG.f27810c1eb59eb8f833734f3d0a067a7.PNG

eu am observat la enyaq o scadere foarte brusca dupa pornire, in primele 5 minute, chiar daca initial (sau in aplicatie) arata acelasi SOC. De mai multe ori mi s-a intamplat.

Aseara, de exemplu, am lasat aseara masina cu 53%, am pornit dimineata cu 53% si dupa 2km aveam 50%, desi scaderea asta nu se releva si in consum (30kwh/100Km media de la pornire). dupa inca 8 km aveam 49% si 18% consum. Daca as fi consumat pe bune 4% baterie, adica 3kwh, as fi avut 30% consum in bord.

Cred ca are legatura cu o preincalzire a bateriei, ca parchez in subsol la 20 de grade. Cu alte ocazii, cand am parcat afara noaptea, nu am patit asa.

Link către comentariu

Da, e normal sa faca asa daca nu sunt fix aceleasi conditii ca atunci cand a fost oprita.

Masina isi face un check la pornire in care verifica temperaturile, atat exterioara cat si a bateriei, si decide ce si cum are de facut - cat permite utilizatorului sa traga din baterie, daca este nevoie sa incalzeasca sau sa raceasca bateria (la masinile care au asa ceva, nu la Golf) - si toate astea afecteaza direct atat consumul cat si range-ul.
Apoi vine diferenta de temperatura exterioara care duce la un consum mai mare prin folosirea AC-ului.
Si apoi se adauga si traficul, care este mai aglomerat dimineata/ziua fata de noaptea, cand parcam masina, si toate astea duc la modificarea autonomiei in primele minute.

 

Partea buna este ca am observat si modificari in bine, am lasat masina cu o autonomie noaptea si apoi, ziua, am mers vreo 15 Km fara sa scada deloc range-ul :) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca tot e sezonul plimbarilor si concediilor, sau macar al weekend-urilor prelungite, am zis sa o fac si p-asta… 

Cealalta masina a plecat in plimbare prin tara si am vrut sa ma duc dupa ea pana la Oradea. Aveam de ales intre avion, masina imprumutata de la prieteni sau electrica. E clar ce am ales daca scriu aici :))

 

Am plecat Joi dimineata spre Oradea si rezultatul a fost asa:

 

AB466DF9-10AA-4073-9578-0D4715B53AFF.thumb.png.fe6725e6c8ac6d07342cf5bd2963b770.png
Am plecat din Bucuresti si m-am oprit sa incarc la:

- Ploiesti - Darius Motors

- Brasov - Tess Motors

- Sighisoara - Kaufland

- Cluj - Autoworld Audi

 

In Brasov am vrut initial sa ma opresc la Kaufland dar era ocupat de 2 masini fara check in si la Tess am stat vreo 15 minute dupa un ID.4, si el fara check in. La Sighisoara aveam ceva temeri, fiind o singura statie rapida in tot orasul, dar au fost neintemeiate. In rest, suficient de multe statii de incarcare cat sa nu-mi fac griji ca pierd timp. Si la Brasov puteam sa nu stau dupa acel ID.4 si sa ma duc la alta statie dar n-am mai avut chef :)

 

Cu totul, am facut fix 14 ore pe drum. De la 10:30 plecat din fata blocului la 0:30 ajuns unde trebuia la Oradea. Asta cu tot cu stat cam o ora de la Busteni la Azuga din cauza unor lucrari. 
 

De frica si necunoastere a comportamentului masinii la drum lung, am si stat mult prea mult in plus la incarcat, cel putin cate 15-20 de minute in plus la fiecare incarcare, ceea ce mi-a crescut timpul de calatorie considerabil.
De exemplu, la Sighisoara am ajuns cu 105 Km range si la cam toate punctele de incarcare am ajuns cu peste 70 Km range. Inutil de mult! 
La Cluj am stat peste o ora la incarcat pentru ca se incalzise bateria foarte mult si masina incarca cu max 17 kW (problema clasica de masina fara racire activa a bateriei) si nici nu eram foarte sigur de cum e drumul si de ce consum o sa am. Nu era nevoie sa stau atat de mult pentru ca drumul era plin de camioane si de tiruri asa ca viteza medie a fost foarte mica si consumul nesperat de bun

 

3E02ACBA-A8D7-458C-81AC-3E4DFA328797.thumb.png.f99a26fa032de853cc3976b19ec0962f.png
 


Per total nu am mers nici tare nici incet. Am mers cam in ritmul traficului si, desi la plecare din Bucuresti eram pus pe depasit orice, de la Cluj la Oradea deja eram in modul Zen pentru ca nu avea sens sa consum energie sa depasesc un tir doar ca sa stau blocat in fata lui alte 5 minute cu aceeasi viteza cu care mergeam in spatele lui. Cum, de altfel, a facut un baiat la plecare din Oradea care a facut o depasire extrem de la limita doar ca sa petreaca alte 30(!!) de minute in fata mea… Da, chiar am numarat!! De ce sa te risti asa?!? 


A doua zi masina arata un range mai optimist si decat VW. Dar, culmea, s-a stabilizat la 280 Km dupa cateva minute si i-a si facut, aproape…

 

D44D6AD3-413F-459C-A2AF-21291D73B642.thumb.png.ff1228652e0e27477cea9bc7e6a80245.png

 

La intoarcere am zis ca o sa fiu mai destept si nu o sa mai stau atat de mult la incarcat. Mda, nu mi-a iesit… M-am oprit la:

- Cluj - Autoworld Volkswagen

- Sebes - Restaurant Trans Ivnis

- Sibiu - benzinaria Mol

- Pitesti - Kaufland

 

Rezultatul, cam la fel! Am facut 13 ore si jumatate pe drum, de la plecare pana in fata blocului. Aici luand in calcul si cam o ora petrecuta in bara la bara pe langa si prin Ramnicu Valcea pentru ca Romania si pentru ca Duminica!

 

1048D2DC-8AA6-4621-958D-19187F7FBD39.thumb.png.de68f93447776528834def3fd46cd75a.png


Iar am fost prea destept pentru binele meu si la Cluj am zis sa nu ma opresc la Autoworld, unde zicea ABRP, si sa ma duc la una dintre cele doua statii gratuite ale primariei. La niciuna din ele nu functiona CCS-ul asa ca am pierdut vreo 30-40 de minute prin Cluj pana la ele si inapoi la Autoworld… La Sibiu am zis sa incerc la un Penny, gratuit, desi eram sigur ca nu o sa fie libera statia, fiind gratuita. Normal ca erau 2 masini acolo, fara check in, dar avand in vedere ca am facut doar 1 minut de pe autostrada pana acolo merita incercat. Culmea, una dintre cele doua masini era fostul meu e-Up! :) Per total, la fel… suficient de multe statii de incarcare cat sa nu-mi fac griji ca n-as avea unde sa incarc sau ca o sa astept mult dupa cineva. 
 

Ce mi-a ramas in cap a fost urcarea pe Dealul Negru pe care am facut-o fara sa tin cont de nimic, pentru ca deja ma cam plictisisem pe drum. Am mers foarte tare pe curbele unde drumul se deschidea in 2 benzi si masina a raspuns extrem de bine la acest stil de condus. Se aseaza excelent pe curbe, daca este judecat bine transferul maselor, mai bine decat alte masini “sport”. Mi-a placut bucata asta mai mult decat cu GT-ul, sau cam orice alta masina am incercat acolo, mai ales ca am condus 99% din urcare doar moduland pedala din dreapta atat pentru acceleratie cat si pentru frana. Coborarea a fost in coloana pana la Pitesti. Fun! 😕

 

Una peste alta a fost o experienta interesanta. Am facut cu 2 ore mai mult fata de cat as fi facut cu termica daca aveam copilul in masina si cu 4 ore mai mult decat as fi facut cu termica daca eram singur.
Merita, nu merita… fiecare judeca pentru el! Eu am zis ca oricum fac 11-12 ore pe drum (pentru ca as fi fost cu masina unui prieten si nu-mi permit sa merg cu ea ca si cu GT-ul meu) si daca ziua oricum e pierduta, 2 ore in plus la incarcat nu mai conteaza. Si cam asa a fost! Mi-am gasit cate ceva de facut la fiecare punct de incarcare, mai ales la restaurantul de langa Sebes unde am mancat.

Cert e ca se poate chiar si cu o masina cu range mic, cum e Golf-ul. Daca aveam racire activa a bateriei mai economiseam ~40 de minute la dus si ~30 de minute la intors. Daca se si incarca cu 100 kW mai taiam inca minim 30 de minute din fiecare drum. Daca masina avea nevoie de incarcare la 300-350 Km deja ieseam ca timp ca o termica in care era si copilul. Cum majoritatea drumurilor le fac cu copilul, eu sunt ok cu “limitarea” asta. 
 

Daca as repeta drumul cred ca as putea reduce cu cel putin o ora durata doar alegand  cu cap statiile de incarcare si incarcand doar cat am nevoie, fara sa mai stau inutil de mult la statie. Mie mi-a placut! :)

Modificat de Rave
Link către comentariu

👍

asta pt ca nu am buton de upvote.

 

Fix la acel Penny in SB m-am intersectat si eu cu fosta ta masina. 

 

Am reusit sa fac si eu un drum de 580 de Km intr-o zi. Interesant ca experienta

Zona pe unde ai fost sta destul de bine pe partea de statii, cel putin pt e-Golf (50kWh).

Situ ce zici cu incarcatul prea mult, am si eu aceeasi problema.

Cat ti-ai setat consumul in ABRP?

Consumul mediu scos de tine e f bun, desi in realitate cred ca este 12,2-12,4. Chiar si asa e-Golf-ul e o masina destul de eficienta.

Am vazut ca poate regenera cu pana la 50kWh, ceea ce ar explica si consumurile.

 

Felicitari pt excursie si pt faptul ca ai impartasit experienta cu noi.

Drumuri bune!

 

 

 

Link către comentariu

@gigelm5m3 

Cam toate statiile Moon pe care le-am vazut erau de 75 kW si, la Audi, era si una de 150 kW. Fata de acum cativa ani, cand era o singura statie in fiecare oras (daca era si aia), deja putem sa spunem ca statii cam sunt peste tot. 

 

83D719A3-0924-4460-AE6A-871D3128767D.thumb.jpeg.0f01af99ae105c245b67d6069626e1c9.jpeg
 

N-am modificat nimic in ABRP, l-am folosit cum e el setat. E prea mult 19 kWh/100Km dar l-am lasat asa pentru ca zona e plina de urcari si n-am vrut sa-mi estimeze gresit, real sta pe la 14-15kWh/100Km la 110 km/h.

 

FEB9D125-E463-430A-A8E3-AA19C11607FB.thumb.jpeg.16595af0e845466321a928b164fb6c04.jpeg

 

Consumul mediu mic e datorat mai ales vitezelor mici de deplasare. Pe autostrada am mers 100-110km/h si in rest cu traficul care era intre 60 si 90 km/h. Spre deosebire de termica, n-am mai fortat depasiri doar ca sa ajung 10 masini mai in fata in coloana si am ramas unde eram, depasind doar ce era necesar… oameni care mergeau cu 30-40km/h in localitati, camioane care mergeau cu 60-70 km/h in afara localitatilor si/sau masini in fata carora era liber si care mergeau mai incet decat mine.
Mergand asa, am ramas chiar impresionat de autonomia masinii pentru ca faceam lejer peste 200Km pe cam toate bucatile de drum in afara celor in care erau bucati lungi de autostrada. Ajunsesem sa fiu fix invers fata de cand mergeam cu termica, in loc sa ma bucur ca urmeaza o bucata de autostrada ma intristam putin ca o sa-mi creasca consumul :))

 

Am facut tot drumul in B si Eco, doar ca sa-mi nimeresc mai usor temperatura dorita in masina, desi n-am simtit vreo diferenta la consum. In depasiri masina livreaza toata puterea la kick-down (da, are si asta :)) ) asa ca nu m-a afectat cu nimic. 
 

Singurul lucru cu care am ramas 100% sigur dupa drumul asta este ca vreau o electrica de drum lung. Este mult mai usor si mai relaxant de condus, chiar si tare, decat o termica. Exceptand pe autostrazi dar nu le poti avea chiar pe toate :))

Link către comentariu

Unde este facuta prima poza? Adica 4 statii rapide intr-un singur loc...WOW

 

Apropos de diferentele de nivel, eu studiez pe gmaps diferentele de nivel inainte de drum. Am vazut ca si ABRP le are. Cam asa merg si eu cu amendamentul ca daca am un segment de drum cunoscut (la modul ca am mai fost cu eGolf-ul pe acolo) bad si depasiri.

Modul ECO nu cred ca ajuta la drum lung, unde climatizarea, mergand mai mult timp asunge sa comsume putin. Cred ca ECO ajuta mai mult in oras schimband harta de raspuns la acceleratie a motorului electric. Chestie pe care o poti optine din "talpa" si experienta. Eu am renuntat la el, l-am testat o perioada pentru ca nu am observat un castig semnificativ, sa zic un 10% la un plin de 200 de Km. Tu ai observat o diferenta de consum intre B/D si ECO, avand in vedere ca ai exeperienta mare in a conduce o masina electrica?

 

Am ajuns "sa ne bucuram" ca nu avem autostrazi 😜. Am fost de la Sibiu la Deva intr-o zi ploioasa. Toata lumea se deplasa cu 100-110 Km/h :), deci mai e si varianta cu ploaia, dar s-a simtit la consum.

Tot legat de partea asta cu "intristatul ca ajungi pe autostrada", e plin netul de "jurnalisti" care spun ca masina electrica consuma mai putin in afara orasului...🙄 csf, ncsf...

Am descoperit si eu chestia cu kick down-ul intr-o depasire, dar nu cred ca are vreun efect la masina electrica....eu unul nu am simtit nimic diferit.

La termica forta retrogradarea, dar aici....

 

 

Link către comentariu

@ABU

pana raspunde Rave eu le zic politicos de Plugshare, asta daca ii gasesc la masina. Daca raspund pozitiv ii "ajut" cu detalii.

Daca sunt "bombardieri" le urez sa aiba parte doar de indivizi ca ei cand nu au baterie.

Partea interesanta este ca intalnesc destul de des tineri cu masini electrice cu f mult bun simt, educati, ceea ce e grozav. Ma dezamagesc cei de varsta a 2a..40+

 

Dar deja riscam sa ne certe admin-ul pt off topic :)

 

bag si un OT ca am uitat sa scriu mai sus.

"Singurul lucru cu care am ramas 100% sigur dupa drumul asta este ca vreau o electrica de drum lung. Este mult mai usor si mai relaxant de condus, chiar si tare, decat o termica. Exceptand pe autostrazi dar nu le poti avea chiar pe toate"

Subscriu la aces gand, cu amendamentul ca o masina cu baterie >80kWh poate lejer sa faca asta. In conluzie soultii exista si mai vina daca nu ne grabim prea tare.

 

intre timp las asta aici: 

 

 

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu

Foarte tare cu electrica, vad ca ai range cam 300 de km. Cam asa am si eu la termica mea. Apropo, cat a fost costul "combustibilului" pe calatoria asta de 600 de KM, pe mine m-ar fi costat undeva la 500-600 de Ron? 
Nu inteleg care e faza cu "check-in", se face rezervare la "pompa" si persoana respectiva a sarit randul? Mersi

Link către comentariu

600 RON pentru 600 km? Ce masina conduci, Audi R8 5.2 V10 ? 

Link către comentariu
1 hour ago, MihaiMk3 said:

Foarte tare cu electrica, vad ca ai range cam 300 de km. Cam asa am si eu la termica mea. Apropo, cat a fost costul "combustibilului" pe calatoria asta de 600 de KM, pe mine m-ar fi costat undeva la 500-600 de Ron? 
Nu inteleg care e faza cu "check-in", se face rezervare la "pompa" si persoana respectiva a sarit randul? Mersi

CAnd esti la incarcat dai CHECK_IN si pui si un timp aproximativ ca sa stie si altii ca tu folosesti statia si ceilalti sa astepte daca vor sau sa caute alta statie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

@gigelm5m3 Poza este din parcarea primariei din centrul Oradei. Incarcarea era gratuita, parcarea nu. :)

Nu am observat nicio diferenta la consum in Eco, la drum lung, l-am folosit doar sa mentin temperatura la cat voiam si sa-mi taie din elan la apasarea acceleratiei. 
 

@Abu Celor de la Penny nu, ca nu am intrat, doar am vazut masinile din strada si am plecat mai departe. Cel cu ID.4 m-a intrebat daca trebuia sa dea check in si unde, i-am aratat. Era cu o masina de test drive de PBN, deci se poate…

 

@MihaiMk3 toata calatoria, 1.200 Km dus-intors, m-a costat ~220 de lei. Termica mea ma costa tot vreo ~600 - 700 de lei

 

@Al Bundy Multumesc si aici, Cristi! Revin cu poze :)

Modificat de Rave
Link către comentariu

@Abu cu cei care incarca la Penny din Sibiu m-am certat eu de mai multe ori. Sunt aceeasi, in principiu 3-4 Up-uri (3 Bleu si unul rosu/orange, stie Rave care) ale aceleasi firme de curierat/distributie. E o si singura persoana care are cont pe plugshare (si acela facut dupa prima discutie avuta cu ei) care da check in cand isi aminteste.

 

@Rave F. tare. Am auzit ca primaria Oradea sustine mobilitatea electrica la alt nivel.

Link către comentariu

@Rave bai dar se lauda lumea ca golanul ala sedan nu consuma asa mult... ma sperii cand zici 700 de lei. 

Link către comentariu

Frumos guess-o-meterul de 300+ km. Eu nu cred ca am vazut consum sub 11.9. E pacat ca DC e limitat la 40kW si nu se duce spre 50, ar face o diferenta destul de mare. 

Link către comentariu

@zidanne 1.200 Km inseamna 2 plinuri si ceva pentru Sandero Sport. La 6.x litrul, nu stiu de ce a ajuns asa, inseamna undeva peste 600 de lei, da… 🤷🏻‍♂️

 

@kirkus total nerealist dar frumos, da :) Daca avea racire activa pe baterii si incarca cu 100kW era perfecta masina chiar si cu range-ul mic.

 

Si ca sa lasam partea electrica deoparte, ca masina are si o parte estetica destul de buna…

 

B61B3247-F2F5-431A-BDF5-BC79563E16FA.thumb.jpeg.0abd35d6d332c001e4ccaecee78047df.jpeg
 

Am montat si semnalele dinamice in oglinzi acum ceva vreme asa ca partea de iluminat exterior e gata! :)

 

Link către comentariu

@Rave 6.55 am pus luni in Azuga (mama lui de pod). Mereu uit ca golanul are doar 42l utili in rezervor (eu am bagat de 300 cand s-a aprins becul).

Ma uitam azi aici si faceam un calcul pentru ID4-ul cehesc (din pacate sunt obisnuit cu porbagaje 500l sau mai mari ;) )

Pun benzina de 1200 de lei pe luna.

Daca e sa dau Bestiuța la buyback, cu ce mai da statul si pun eu diferenta (credit de nevoi persoanale) si considerand ca incarc doar gratis urmatorii 5 ani… tot nu ies la liman.

Si am pus si un schimb de filtre si ulei anual in toata treaba asta.

 

Ce gresesc?

Link către comentariu

@zidanne Compari 2 masini din clase si game de preturi diferite. Refa comparatia tu vs ID.3 Plus sau ID.4, cehesc sau nu, vs Kodiaq si o sa iesi la liman. Ba chiar o sa si faci cativa pasi si o sa te si usuci de toata apa aia prin care te-ai zbatut :) 

Daca tot vrei sa te duci o clasa mai sus trebuie sa accepti si diferenta de pret ca si daca ai face aceleasi calcule vs Kodiaq ti-ar da cu virgula. Trebuie sa realizezi ca daca vrei SUV, cu tot ce tine de el, ai niste diferente de costuri de acoperit, care merita sau nu pentru fiecare.

 

Dar sa lasam off-topicul deoparte, deocamdata, si sa revenim la masina. Filmarea mea era cu masina murdara asa ca pana fac una cu toate cele dinamice, si masina curata, las asta aici. ;)

 

4B817575-4FBD-42D1-8466-A1A9C648FF02.thumb.gif.84f4328024eedec121868e6310c911c0.gif

Modificat de Rave
Link către comentariu
On 7/12/2021 at 12:56 PM, Rave said:

la una dintre cele doua statii gratuite ale primariei. La niciuna din ele nu functiona CCS-ul a:)

alea de la biserica din centru? sau care? ca mergeau acum 1 luna...

 

  

On 7/12/2021 at 12:56 PM, Rave said:

Ce mi-a ramas in cap a fost urcarea pe Dealul Negru pe care am facut-o fara sa tin cont de nimic, pentru ca deja ma cam plictisisem pe drum. Am mers foarte tare pe curbele unde drumul se deschidea in 2 benzi si masina a raspuns extrem de bine la acest stil de condus. Se aseaza excelent pe curbe, daca este judecat bine transferul maselor, mai bine decat alte masini “sport”. Mi-a placut bucata asta mai mult decat cu GT-ul, sau cam orice alta masina am incercat acolo, mai ales ca am condus 99% din urcare doar moduland pedala din dreapta atat pentru acceleratie cat si pentru frana. Coborarea a fost in coloana pana la Pitesti. Fun! 😕

da, este foarte misto drumul ala, dar din pacate s-a aglomerat rau. noaptea e mai fun... 

Link către comentariu

@Bogdan_wrc Astea 2 de aici

 

8143FDB3-2E7F-4869-9E24-80F7EACA4D49.thumb.png.9698da45d0b43a272e963899f5a6c716.png

 

Chiar ma bucuram ca una dintre ele era langa o pizzerie si un Mega Image. Am zis ca fac si niste cumparaturi si mananc ceva cat stau, n-a fost sa fie…

Oricum, mi-as dori sa fie mai multe statii de incarcare in benzinarii pentru ca ai tot ce ai nevoie la drum lung: magazin pentru diverse, toaleta si poti sa si mananci ceva. Ce mi-a placut a fost ca la ambele Autoworld-uri, desi am ajuns in afara programului, m-au intrebat cei de la poarta daca vreau sa ma duc la toaleta si erau foarte prietenosi cu mine. Deh, ardeleni… :)

Link către comentariu

@Rave nu stiam de alea. eu incarc aici si mereu merge bine. o las pe cea de 11 (daca nu ma grabesc) si stau la terase in centru. 

nu prea am ajuns la dealeri sa incarc, pt ca nu prea am avut nevoie. dar si in TgMures au fost ok cei de la VW (chiar s-au strofocat pt ca nu mergea, au sunat...peste tot...chiar f de treaba oamenii), dar la Skoda TGM era statia in curte inchisa in we...si m-au expediat catre VW...

 

unde ai gasit MOON de 150kw? 

 

la cea din Sighisoara (kaufland) am incarcat si eu, si e super buna locatia. si mergea bine.

drumul de la CJ la Oradea este f misto. 

Link către comentariu

@Bogdan_wrc La Autoworld Audi e o statie de 150 kW. Chiar ma intreba portarul de ce nu incarc la ea, i-am explicat ce si cum cu puterea de incarcare la electrice si am ramas la cea de 75 kW.

Drumurile din zona sunt mult mai bune decat anul trecut si inca se mai lucreaza; o sa fie foarte bine pe acolo cat de curand. Deocamdata mai sunt unele bucati mai proaste, soferita a facut si pana la GT si a trebuit sa schimb 2 cauciucuri🤦🏻‍♂️, dar o sa fie o adevarata placere sa te plimbi pe acolo si statii nu prea sunt la mai mult de 100 Km una de cealalta.

Link către comentariu

da, de la BV incolo zona e f dezvoltata. am facut tur al apusenilor electric si am ramas placut surprins de prize. nu doar multe gratuite, dar f multe hoteluri , restaurante care au..e o placere. am gasit in zone retrase din apuseni, bistrita...f multe. pe niste drumuri f pitoresti cu oameni f ok.

data viitoare cand ajung la CJ testez priza aia de 150...sunt curios. am trecut mereu prin fata ei si habar nu aveam de ea. 10x. 

unoeri nu consum niciun cupon, alteori unul de la kaufland pe luna, iar din cei 2000kw dati de vw cred ca am consumat sub 100kw in 9 luni...asa buna infrastructura am gasit gratuita in cei 12k km facuti., iar acasa inca nu am priza gata... 

Link către comentariu
On 7/13/2021 at 3:14 PM, Rave said:

 

Dar sa lasam off-topicul deoparte, deocamdata, si sa revenim la masina. Filmarea mea era cu masina murdara asa ca pana fac una cu toate cele dinamice, si masina curata, las asta aici. ;)

 

4B817575-4FBD-42D1-8466-A1A9C648FF02.thumb.gif.84f4328024eedec121868e6310c911c0.gif

Ce stopuri sunt astea?  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!