Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Postare recomandată

Da, sunt cateva trick-uri de a pacali sistemul dar nu merg la nesfarsit si nici de fiecare data. Discovery Pro stiu ca poate sa tina harta navi si in AID si in player in acelasi timp dar nu stiu daca stie sa faca asta si in CarPlay / Android Auto...

Link către comentariu

Pentru ca am întârziat la cumpărături mai mult decât trebuia, am apucat sa vad cât range zice masina la încărcare full

 

100513076_Screenshot_20210109-135714_WeConnect.thumb.jpg.c3095038d701c7574513786f8fdc7b20.jpg

 

Eu ma declar mulțumit având în vedere consumurile din perioada asta :)

 

195830999_Screenshot_20210109-135707_WeConnect.thumb.jpg.d830517a848c97438917dd9985bdde6a.jpg

 

Consumul scade spre 15 kWh/100Km doar dacă merg mai mult cu mașina, adică peste 10 - 15 Km, altfel, cu cât e mai scurt drumul cu atat e și consumul mediu mai mare. Ceea ce e normal și la termice...

Link către comentariu

Mie imi arata si 220, dar ce arata ea cand se incarca la full e pacaleala. Orientativ. GOM (Guess-o-meter)

 

Link către comentariu

in perioada asta o singura data am vazut peste 200Km range la 100% SOC. In rest 180-190 pe acolo.

Deci suntem in paramentrii normali.

La mers mai mult Pompa de caldura ajunge la un consum decent.

Link către comentariu

Da, dupa cateva minute scade consumul sub 1kWh, cu clima setata pe 23 de grade si AC On... cam ~0.7 asa...

Link către comentariu

AC on/off nu pare sa aiba vreun efect, cel putin nu se modifica consumul. Asta ar fi limitarea pompei de caldura. Ma gandeam ca poate la un moment dat daca AC e on ar putea sa inverseze sensul de circularea al freonului pt perioade scurte de timp. Dar nu stiu cum sa verific asta.

Am observat ca sistemul asta, cel putin cand e dat pe caldura dezabureste mai greu decat o climatizare clasica cu AC on.

Link către comentariu

La mine, fara pompa, afiseaza uneori consum 0,7-0,8 cu totul oprit (inclusiv incalzire, AC etc). Nu stiu de ce... si de ce nu tot timpul.

In functionare cu caldura pornita consuma mult peste 1kw, in nici un caz 0.7 ca la cei cu pompa. 

 

Insa tot nu as da 1300e in plus pe pompa. 

Link către comentariu

@gigelm5m3 cu AC On nu am avut probleme cu dezaburirea dar, cand e nevoie, folosesc Max-ul si se rezolva rapid.

@detinator la drum lung cred ca merita, desi nu cred ca economiseste mai mult de 10% range fata de o masina echivalenta fara pompa. La drumuri scurte, prin oras, sunt bani aruncati. Dar tot nu-mi pare rau ca am luat-o :) 

Link către comentariu

Merita sa o ai, sau merita 1300e ? :) Aici desigur ca fiecare isi stie finantele, dar eu am zis ce as face eu. De fapt 1300 e la id3, la eGolf era 1000e parca. Dar tot nu am considerat ca merita, pt mine. 

 

Zilele urmatoare vin temperaturi de -10 in Buc, asa ca reluam discutia saptamana viitoare, poate ne mai schimbam parerile :)

Link către comentariu

Acum m-am uitat si eu peste SSP-ul de la e-Golf sa vad cum functioneaza pompa de caldura ... e un sistem destul de complicat cu doua condensoare si doua evaporatoare. Ce mi s-a parut internesant este ca acea rezistenta PTC (la cele fara pompa de cladura) nu incalzeste direct aerul ca la motoarele diesel de ex., ci incalzeste antigelul care circula intr-un circuit separat dedicat pentru incalzirea interiorului. Ciudat design, practic toata caldura generata de motor si restul componentelor racite nu poate fi folosita pentru incalzirea interiorului.  Si iar interesant este ca varianta cu pompa de cladura are acelasi PTC ca si cea fara, dar de data asta antigelul pe care il incalzeste face schimb de cladura cu refrigerentul din instalatia pompei de caldura. 

 

PS: Sa vezi "bucurie" cand se strica ceva la sistemul cu pompa de caldura care apropo nu are nici mai mult, nici mai putin de 5 senzori de presiune/temperatura. 

LE: Si ca idee, cu cat temperatura exterioara scade si eficienta pompei de cladura scade daca incalzim interiorul la aceeasi temperatura. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
  • 1 month later...

@gigelm5m3 Imi place...

Aproape de mine am Mol, Renovatio si Enel X. Cel mai ieftin ar fi sa incarc la Mol dar daca am de facut si cumparaturi prefer sa ma duc la Enel X decat la Renovatio. Se face plata direct din card, nu trebuie sa alimentez un wallet al lor, incarcarea se face folosind NFC-ul telefonului, aplicatia arata mai bine si e si mai ieftin. :) 

Link către comentariu

Cand zici ca la Mol e mai ieftin presupun ca te referi la tariful AC de 29 de RON si lasata masina la incarcat 3-4 ore (sa incarci cu 60-80%, undeva intre 20-26 kWh)

Link către comentariu

Nu stiu cum e prin alte parti dar eu am platit mereu doar 29 de lei la Mol la incarcarile DC...

Link către comentariu

29 de RON incarcare DC e f bun ca pret. Dupa 14,9 kW incarcati, treci sub pretul Renovation.

Multumesc pt informatie. Drumuri bune.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Voiam sa ma bucur de caldura si de cei ~14 kWh/100Km pe care i-am obtinut la un drum de ~120Km facuti azi dar WeConnect se pare ca nu vrea sa ma lase sa vad cifrele exacte...

Eh, oricum... trebuie sa iau un OBDEleven sa vad exact cu cat incarca masina ca Juice Pass tot arata peste 40kW ceea ce nu ar trebui sa fie posibil... 

 

Screenshot_20210328-123747_JuicePass.thumb.jpg.21e439125ce8f9de3fc335f385b23057.jpg

 

Si o poza de azi ca mi-a placut contrastul :)

 

20210328_173749.thumb.jpg.99de42988998e14fd608631ccd784054.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu

Frumos contrast!

E prea optimista aplicatia Juice Pass. Eu nu am vazut rata de incarcare cu 4 la cifra zecilor la e-Golf. maxim 39,x. Am verificat de fiecare data cu ODB eleven-ul.

Legat de consum, cateva grade in plus fac minuni. Pun o poza pe topic-ul meu.

 

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ma plictiseam asa ca...

 

bea044dc-41df-4e3f-ac73-333139f54e7e.thumb.jpg.389d7117816a8d987822346be2954330.jpg

 

Sunt pe drum si semnalizarile, de mult, dar ajung ele odata si odata... In rest, duo-ul functioneaza bine.

 

IMG_4386.thumb.jpg.72d3cd35d0f61b586e8d3c23bb495cd2.jpg

 

Una tocmai a facut vreo 3.500 Km in timp ce cealalta a asteptat cuminte in parcare 2 saptamani fara sa piarda autonomie, pentru cei care erau curiosi cata autonomie pierde masina nefolosita.

 

La plecare:

 

IMG_1544.thumb.PNG.0098d2750b1be46e4ee1398b34fd1dd1.PNG

 

Vs la intoarcere:

 

IMG_4218.thumb.PNG.f27810c1eb59eb8f833734f3d0a067a7.PNG

Link către comentariu

@detinator Nu, nu :)

Si astea 2 sigur nu sunt la fel…

 

365CBB76-B308-4F27-AF7C-02C91262088E.thumb.png.5c248485d9a3444faf1dade4cbf3d78b.png     0365F5E4-33A0-4181-9159-68C4293A3D70.thumb.png.1f5cb0d4f73f08f1e32e78a53cc0b0ee.png
 

Incarcarea pe ploile de saptamana trecuta versus incarcarea pe canicula de acum 😕 

Link către comentariu

@detinator pe langa diferenta de ora dintre cele 2 poze, in concediu Rave si-a mai cumparat 1G la telefon 😉

 

@Rave graficele sunt din JuicePass?

Link către comentariu

@Raveai facut abonament la EnelX? Din ce am studiat, pare cel mai ok dpv al pretului si disponibilitatii statiilor.

Link către comentariu

@Silviu_7 eu as face abonament, daca nu pentru posibilitatea de a face rezervari la pompa macar pentru kWh inclusi, dar nu folosesc eu masina zilnic si ea s-a obisnuit mai mult cu cateva statii Renovatio asa ca deocamdata merg asa.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!