Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Recommended Posts

Mașina se tine bine :)

1682517446_Screenshot_20200925-132203_WeConnect.thumb.jpg.35271bb54a42ec16c499fa3932f53750.jpg   653630121_Screenshot_20200925-132050_WeConnect.thumb.jpg.6f2ae056d6d101b02a9e770ea113173a.jpg

 

Comparația cu termica mea nu se poate face, sunt bestii total diferite ambele, deși similare ca dimensiuni. Tot ce pot sa spun este ca GT-ul nu s-a mai mișcat din parcare de vreo 2 săptămâni, nici măcar când am fost pana la Buzău, drum pe care am preferat să-l fac cu Golf-ul... 

 

Față de vechiul e-Up!, însă, pot sa spun că este mai "liniștit". Acela era mult mai brutal la plecările de pe loc sau la accelerării bruște, Golf-ul este puțin "limitat" (din soft cel mai probabil) și oferă o accelerare progresivă, cam ca o termica, față de cea mult mai liniară a e-Up! - ului. Sau poate că cele ~350 - 400Kg în plus își spun cuvântul aici, nu știu. La kick down se mișcă bine, însă 😛

 

M-am obișnuit repede cu faptul că range-ul nu este o problemă deși, culmea, range anxiety e mai pronunțat în Golf decât era în e-Up!... În Golf văd 20-30% și mă uit să văd dacă sunt stațiile libere înainte să realizez că am mai mult range decât aveam în e-Up! la 50% și unde nici nu-mi băteam capul să încarc până nu vedeam vreo 20-25 Km range în bord :))

Link to post
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rave

    26

  • detinator

    9

  • tudy_cnu

    7

  • Abu

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu i'as ura baterie mereu intre 20% si 80%, ca incarcarea pana la 100% cica dauneaza

e spam ce am scris mai sus? intreb sa stiu pe viitor. Omul a spus ca se incarca greu la priza si i-am dat o solutie pt cresterea cu 60% a vitezei de incarcare ( de la 10 la 16). Scuze... ma retrag atu

OT: eu nu mai folosesc WAZE de cand ma pune pe drumuri ne-asfaltate cand e aglomeratie (mai ales pe dealu negru) si de cand GMaps a inceput sa accepte raportarea de camere de supraghere si politie. o

Posted Images

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • edi10000
      By edi10000
      Volkswagen a dezvăluit primul său SUV electric din gama ID. Noul ID.4 împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul electric ID.3, prezent deja inclusiv pe piața din România.
       
       
      Bazat pe aceeași platformă MEB dedicată modelelor electrice, Volkswagen ID.4 are o lungime de 4.584 mm, o lățime de 1.852 mm și o înălțime de 1.612 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.766 mm.
       

       
      Astfel, noul model este cu 102 mm mai lung decât Tiguan, SUV-ul compact al mărcii cu motoare cu combustie internă. În plus, Volkswagen menționează că garda la sol a noului model este de 210 mm.
       

       
      Așa cum era de așteptat, ID.4 împrumută numeroase elemente de design exterior de la ID.3, iar inginerii germani au acordat o atenție suplimentară eficienței aerodinamice, întrucât SUV-ul are un coeficient aerodinamic de 0.28.
       

       
      Farurile au tehnologie LED în echiparea standard, iar clienții vor putea alege opțional și farurile IQ.Light cu LED Matrix. Între timp, stopurile integrează diode care emit lumini și o bandă roșie care le conectează pentru a oferi o perspectivă 3D la activarea acestora. De asemenea, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei X și integrează și semnalizarea dinamică.
       

       
      Interiorul este de asemenea foarte asemănător cu cel al lui ID.3 și iese în evidență prin stilul minimalist, cu ecrane touch și puține butoane fizice. Ecranul central are o diagonală de 10 inch în cazul versiunii de lansare, însă variantele de top vor fi echipate cu ecran de 12 inch.
       

       
      Opțional, clienții pot alege și un Head-up Display cu realitate augmentată. Volumul portbagajului variază între 543 litri și 1.575 litri, în funcție de modul în care sunt poziționate scaunele de pe bancheta din spate.
       

       
      Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.4 va fi disponibil în prima etapă într-o ediție specială First Edition, după modelul ID.3.
      Aceasta va fi echipată cu un motor electric de 204 cai putere poziționat pe puntea spate cu un cuplu maxim de 309 Nm care permite un timp de 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h.
       

       
      Această versiune de lansare utilizează o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh care oferă o autonomie maximă de 520 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. În plus, germanii afirmă că o încărcare de 30 de minute la o stație rapidă cu 125 kW oferă o autonomie de 320 de kilometri.
       

       
      În următoarea perioadă, Volkswagen va extinde gama de motorizări și baterii disponibile pentru ID.4. Astfel, clienții vor putea alege și versiuni de 148 CP și 170 CP, ambele echipate cu o baterie mai mică, de 52 kWh. Pe de altă parte, va exista și o versiune mai puternică, de 175 CP, cu bateria de 77 kWh. Toate aceste versiuni vor avea un singur motor electric poziționat pe puntea spate.
       
      Informatii luate de aici(click!)
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri