Jump to content

ID.3 - probleme


Rave
 Share

Postare recomandată

Pungile erau rupte din exploatare sau aveau un model de ruptura?

Intreb pentru ca ETKA spune ca sunt fonoabsorbante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau desfacute pe portiunile lipite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva probleme cu conexiunea celulara a masinii ? Semnalul si globul sunt gri si la pornire apare messjul de “ unable to load connexion status “. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am avut probleme cu sim-ul și datele mobile , in schimb am tot felul de alte "facaturi':

- clima pornește din timp în timp pe viteza maxima și pe dezaburire, AC în. deși eu o țin pe auto cu AC off...tot la câteva minute trebuie sa intru să modific 

- nu pot schimba modurile de condus. apasă butonul , se aude dar nu apare interfață 

- ștergătorul pe partea șoferului face un zgomot ciudat și nu are cursa liniară până la final, sacadează, vibrează

- ACC indisponibil din când în când

 

nu am facut pana acum software update, am versiunea originală cu care am primit mașina acum 6 luni

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@John ! Fa-ti programare la update pentru ca o sa scapi de multe din chestiile astea care, desi mici, sunt foarte enervante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Al Bundy said:

Mai are cineva probleme cu conexiunea celulara a masinii ? Semnalul si globul sunt gri si la pornire apare messjul de “ unable to load connexion status “. 

Rezolvat prin scoaterea sigurantei 19 si asteptat 20 minute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Linux-ul mai trebuie boot-at din cand in cand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW ID.3 OCU restart 

Error: After making the vehicle ready to drive, "Connection status is being loaded ..." then "The connection status could not be loaded." According to the HMI (Center Display), no cellular network is available. However, the LED near the SOS button lights up green. 

Description: the HMI (Human Machine Interfaces) can no longer establish a connection to the OCU (Online Connectivity Unit). The reason is a communication crash. This can be remedied by restarting the OCU. 

The following steps are carried out by the specialist workshop (instructions without guarantee) 

Step-by-step instructions: 
1. Keep the key at least 5 meters from the vehicle.
2. Leave the HMI deactivated if possible (do not sit on the driver's seat) 
3. Open the fuse box in the driver's area on the left and locate fuse 19. (2nd row, 3rd fuse) 
4. Pull out fuse 19 
5. Wait 20 minutes (since the OCU after an emergency and battery disconnection can still be used for a certain time) 
6. Replace the fuse after 20 minutes. 
7. Close the fuse box again. 

A connection between HMI and OCU should now be possible again. 
 

 

Am urmat pasii de scrisi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari. Va recomand ca cei care nu ați ajuns pe la dealeri pentru acel recall legat de spălătorul de parbriz sa le faceți o vizită sau sa ii sunați pentru programare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre este problema intampinata si care este rezolvarea ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles nu toate au problema asta. Iti poti da seama daca esti afectat cand nu se aprinde becul de lichid de parbriz cand ramai fara solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde becul, nu s-a aprins niciodata. Dar spuneau unii pe forum ca nu toate sunt echipate cu senzor lichid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu s-a aprins. dar este o rechemare pentru treaba asta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, Al Bundy said:

CAre este problema intampinata si care este rezolvarea ?

 

Curge lichid din vas prin senzorul de nivel. Rezolvarea e montarea unei garnituri suplimentare în conector.

 

Sunt vizate ID-uri care evident au senzor nivel lichid spălător parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, confirm spusele lui @Dementor, azi am scos mufa de la senzor si surpriza..... apa in mufa. De asta nu se aprindea niciodata martorul de lipsa lichid, chiar daca ramaneam fara lichid in vas, era destul lichid in mufa.

Am lasat mufa scoasa sa se usuce si acum am avertizare de lipsa lichid. 

Saptamana viitoare trec pe la Avia sa vedem rezolvarea.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

Mi-au facut si mie un recall "ceva garnitura pe la stropitorul de parbriz", dar nu mi-au dat detalii despre ce anume este vorba.

Pe unde ai acces la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci 3-4  suruburi de la carenajul rotii stanga fata inspre bara, tragi putin de carenaj , bagi mana acolo si gasesti senzorul.

Despre asta ea vorba. La tine s-a aprins vreodata martorul de lipsa lichid ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

Nu am vazut martorul aprins dar eu am completat periodic cu lichid de parbriz, am tinut rezervorul permanent plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific si eu..dar voi ati fost chemati pt recall sau v-ati dus voi cu lectia invatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

Eu am fost sa incarc la statia Moon, am vazut alt ID3 pe acolo si din vorba-n vorba am aflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă omoară o chestie: vreau să plec la drum lung și pun mașina la încărcat și nu vrea să se încarce. 

Încarcă peste 50% doar dacă programez o oră de plecare. Are un buton — Charge Now — care apare când opresc mașina, dar, imediat ce o încui, încărcarea se oprește. 

 

Azi am plecat spre Bran cu 62% baterie. 
Știți să fac eu ceva gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

Posibil sa ai vreun conflict cu alte ore de incarcare programate.

Eu n-am ore programate si nu am nici un fel de probleme...bag mufa...se incarca pana la 80% sau cat e setat, se opreste si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai setat locatia de incarcare? Cu procentul de charge now si pt departure cu ora?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de acasa, unde am setata o locatie, cu ore de plecare, intr-adevar.

Imi place sa o gasesc calda dimineata, cand duc copilul la scoala, așa ca nu as renunta la ora de plecare.

 

Dar are buton sa incarc acum, care incarca doar acum, cat ma uit la el, iar apoi se opreste :).

Nici din aplicatie nu mai merge sa fac nimic, ceea ce e iarasi super frustrant.

Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

Ai climatizare programabila fara setari de incarcare, in meniul acela cu multe icoane, in partea de jos (trebuie sa faci scroll ca sa o gasesti).

In engleza scrie ceva gen "Stat. air con".

Eu aia am folosit-o pentru incalzit masina la ora programata, nu interactioneaza cu incarcarea.

20210522_090648.jpg

20210522_090709.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!