Jump to content

ID.3 - probleme


Rave
 Share

Postare recomandată

Si la voi tot asa este?

 

4C995D3D-CF88-4276-8B78-846AF7B02B2A.jpeg

F03AAA37-32EC-4500-9F7A-F9746E00DAA8.jpeg

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tot așa a fost.

Am desfacut-o si pus-o la loc cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si stopul nealiniat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farul ala pare montat chiar la misto :).

Cica Tesla are probleme de montaj si control al calitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu e perfect la fata cu caroseria, dar nu arata ca la @Johnny Bravo. La el e o capodopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am gasit nici o problema de asamblare la chedere, plastice, etc.

 

Farul si la mine pare iesit in afara fata de caroserie, dar inclin sa cred ca asa e designul farului.

 

Farul are o garnitura de cauciuc de jur - imprejur. Garnitura este aliniata perfect cu caroseria, farul este "bagat" in caroserie fix pana la nivelul garniturii.

Dar din fabricatia farului, sticla iese putin in relief peste nivelul garniturii la coltul de sus, sticla pare putin ingrosata in zona aceea.

 

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai patit cineva ca masina sa nu incarce peste 50 kw pe DC?

 

Chiar daca masina a fost configurata astfel incat capacitatea de incarcare sa fie de 100 kw DC, ea se comporta de parca ar fi limitata la 50kw. Maxim am incarcat cu 46, chiar daca statiile erau de 75 si toate conditiile erau indeplinite (temp exterioara, temp baterie, etc).

 

Nu am mai auzit de cazuri similare asa ca am zis sa semnalez eu primul caz de genul, urmand desigur o programare in service pt diagnoza si constatare.

 

Later Edit: Am reusit azi sa incarc cu 61 kw la o statie de 75 kw, pornind incarcarea de la 30%  => me happy, problema nu era la masina.

Datile trecute incarcarea am efectuat-o pornind de la +50% capacitate baterie, iar dupa aceasta valoare viteza de incarcare scade incet (dar sigur) sub 50 kw. 

Modificat de cj.Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La statie de 80kw am avut maxim 66kw insa conditiile nu erau tocmai ideale.

La statie de 60kw, maximul a fost de 55kw, cald afara, bateria calda.

La noi in tara, la statii de 50kw, nu a incarcat nici ID3-ul nici e-Up!-ul cu mai mult de 46kw, indiferent de conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat si pe topicul de incarcare: eu am incarcat cu 100 de kW fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am fost la AVIA si mi-au schimbat plasticele de la volan, la cere s-au rupt urechile de fixare la schimbarea selectorului si in drum spre ei mi-a aparul senal stanga spate defect. 

Pus tester, gasit eroare, se schimba lampa. Astept acum sa vina si sa o schimbam.

Dupa ce am luat si pus contactul din nou, eroarea a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, cei de la reprezentanta inlocuiesc componente in mod justificat, adica eroarea pe care au gasit-o le-a spus lor ceva concret, altfel, daca e doar o eroare aleatoare de soft, un bug de soft, se va repeta si cu noua lampa. Sau nu, depinde de ceea ce a generat-o. In mod fizic insa, lampa are disfunctionalitati ?

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ambele stopuri schimbate pe garantie, si nu sunt singurul din ce stiu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW, cat are garantie masina ? Am inteles ca la baterie are 8 ani sau 160 000km, dar restul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

Si ce inseamna acesti 8 ani de garantie ai bateriei, adica ce autonomie minima trebuie sa aibe masina chiar inainte de expirarea garantiei?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca bateria trebuie sa aibe minim 70% din capacitatea initiala dupa 8 ani sau 160 000 km. Se gasesc informatii pe net despre garantia bateriei, despre restul masinii mai greu ... de aici si intrebarea mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca termicele au 2+2 ani garantie mi se pare corect ca si electricele sa aibe cel putin tot atat, general vorbind sunt sanse mult mai mici la o electrica sa se defecteze ceva decat la o termica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu al meu ID 3. 

Imi place foarte mult insa nu ajung sa circul cu el cat mi-as dori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Folosesc mult Travel Assist in traficul bara la bara si functioneaza cam așa:

 

- in 60%-70% din cazuri merge din prima: masina porneste cand porneste si masina din fata; in restul cazurilor trebuie apasat pe pedala de acceleratie sau pe butonul RES de pe volan; nu e o chestiune de durata de stationare, pentru ca se intampla si dupa cateva secunde si dupa cateva minute; cateodata (nu am gasit regula) dispare mesajul cu "ACC is ready to start" si trebuie sa stiu eu sa ma uit ca nu mai e ca sa intervin manual

- la viteza mica nu stie sa tina directia, da eroare ("speed too low for predictive steering" parca); dar porneste de pe loc, mergand inspre unde erau indreptate rotile; la viteze mari stie sa ia si curba singura (cateodata, detaliez mai jos)

- o tin setata pe distanta minima de urmarire; cateodata asta inseamna 2 metri, cateodata 4 metri; cateodata pleaca imediat ce masina din fata pleaca, cateodata asteapta sa se indeparteze cativa metri inainte de a pleca de pe loc

-  la viteze mai mari mentine viteza setata si pastreaza distanta, tine singura banda; doar ca din cand in cand, cand e o curba putin mai mare, se dezactiveaza fara sa spuna nimic, ceea ce nu mi se pare deloc in regula

- daca e vreun obstacol pe marginea benzii (gen masina parcata), e foarte probabil sa se indrepte fix in acel obstacol, chiar daca e loc suficient pe banda sa ocoleasca

- cel mai hilar: cateodata accelereaza catre masina din fata, apoi intra alerta de coliziune si franeaza de urgenta; asta daca nu franez eu speriat

- daca franez eu singur (vezi mai sus, pentru ca mi-e teama ca vrea in portbagajul din fata), trebuie sa reactivez Travel Assist prin apasarea a cel putin doua butoane: mai intai RES, care activeaza Adaptive Cruise Control (ACC), dar nu si Travel Assist, apoi trebuie apasat butonul de Travel Assist; alternativ, apas butonul de Travel Assist care seteaza viteza la cea curenta si apoi trebuie setata viteza din nou

- Lane Assist trage cateodata violent de volan cand e cate o dunga aiurea pe sosea (pentru ca Romania); cateodata, poti sa calci dunga fara nicio problema ca nici nu se sinchiseste

 

Concluzia mea: este foarte inconsistent si nu am incredere sa folosesc Travel Assist cu exceptia autostrazii.

Acesta e pericolul de a compara produse dupa o matrice de functionalitati.

 

Sunt destul de dezamagit pentru ca a fost un factor cheie in decizia de a cumpara nivelul acesta de echipare.

Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sparkyson ai un stil foarte funny de a prezenta lucrurile, chiar si pe cele mai putin placute. Mereu imi place sa-ti urmaresc posturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sparkyson eu singura problema pe care o am cu pilot automat/ACC este ca vede zone vechi cu limitari de viteza. Gen autostrada e noua, dar el vede ca era DN cu 90kmh max. sau zone care au fost in lucru pe DNuri, unde e limita de 20-30 cu galben. si e nasol sa faca asta cand ai masini prin spate. 

in rest, pleaca dupa masina din fata, daca sunt <10s  de stationare. am si cronometrat de vreo 2 ori. 

pe autostrada am vazut ca distanta fata de masina din fata (daca nu o setez eu, dunga aia verde) se adapteaza in functie de viteza. e mai aproape la 90 si se departeaza daca merg cu 140. 

nu am patit niciodata sa se dezactiveze la curba mai mare. nici sa accelereze singura aiurea...

sincer, eu sunt 90% multumit de ACC. daca nu ar lua viteza de pe harta ...

cel mai nasol mi se pare unde e autostrada noua (gen Cluj-Turda) sau aia mai aproape de Mures. chestia asta nu am patit-o intre Budapesta si Viena, de exemplu, unde e veche autostrada si nu sunt surprize. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voi vorbiti de predictive ACC, nu se poate folosi ACC simplu fara a fi conectat la harta sau la traffic sign recognition? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dezactiva treaba cu schimbatul automat al vitezei de la ACC pe baza semnelor. Ceva cu speed preview se cheama

optiunea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!