Jump to content

ID.3 - consum și autonomie


Rave
 Share

Postare recomandată

Din pacate la electrice da :). In plus fata de asta ca sa ai 130 Km/h viteza reala, tare mi-e ca trebuie sa mergi cu 135+ km/h pe bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar nu imi dau calculele.

Baterie de 58 kWh net, 84% consumati => 48.7 kWh. 48.7 kWh pe 228 km => 21.36 kWh/100 km.

VW cred ca ne dieselgate-uieste cu consumul pe bord :)

 

Revenind la intrebarea de mai sus: cu un consum marit la 24 kWh/100 km, ca sa acopere diferenta de viteza, inseamna o autonomie de 241 km, deci se ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la electrice sunt multi factori de luat in calcul, care pot influenta consumul. Poate sa fie vant din fata, poti sa prinzi o ploaie puternica etc. Oricum, cine si'a luat masina electrica, si'a luat'o in cunostinta de cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e clar, dar topicul asta e si pentru cei care vor eventual sa isi ia una, nu ? Cred ca e bine pentru toata lumea sa inteleaga avantajele si limtarile acestor masini. Practic cu modelul de 58 KWh mers 130 km/h pana la Constanta ajungi cu 1% la viata, asta daca ajungi (pentru ca vant si altele de care zici tu mai sus). Ca sa fii mergi relaxat iti trebuie practic modelul cu baterie de 77 KWh. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa mergi cu 110 - 120 km/h… Diferenta de timpfata de a merge cu 130 km/h este nesemnificativa comparat cu anxietatea unora ca nu vor ajunge. Ajungi cu 5 minute mai tarziu, da, dar ajungi fara sa-ti bati capul!

Viteza maxim legala pe autostrada este doar atat, viteza maxima cu care se poate circula legal pe autostrada. Nu viteza recomandata si mai ales nu impusa!

 

Pentru cine vrea neaparat sa vada 130km/h in bord exista oricand posibilitatea sa se opreasca pe drum sa cumpere o cafea, timp in care masina mai castiga 100Km range. Sau o masina termica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile electrice sunt pentru cei care conduc linistit

Daca vrei electrica sa mergi pe banda de viteza pe autostrada Pitesti - Bucuresti - Constanta , ai ales gresit , acolo se merge in frane si accelerari non-stop , doar stres

Sau mergi in Ardeal de la Sibiu in sus , acolo e de zece ori mai liber pe autostrada , aerul mai curat , oamenii mai linistiti , etc ... merge o electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A1 Bucuresti Vest - Centru Sibiu cu ID.3 1st Max cu 3 persoane si cu ceva bagaje a consumat 80% din baterie.

260 km facuti cu vmedie 75km/h in 3 ore jumatate si consum mediu 16.9 kWh/100km. Pe A1 am mers cu ACC pe 130 si a fost trafic de sambata la pranz.

Returul luni la pranz in 3 ore 40 min, viteza media 71 km/h si 16,7 kWh/100km, pe A1 am avut ACC setat la peste limita si clar consumul nu a fost ideal pt masina.

Alt consumuri relevante:

A1 Bucuresti - final A1 Bascov cu vmedie 109, consum mediu 21.2 kWh/100km.

Sibiu - Intrare A1 Bascov, 13.3 kWh/100km, 2:51 min cu vmedie 54 km/h. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)


Da, diferenta nu este de 5 minute, este de 10 minute de la mers constant toata autostrada cu 130Km/h la mers constant toata autostrada cu 120 Km/h, si alte 10 minute pentru mers cu 110 Km/h. Cumva, pentru mine, cele 10 minute nu sunt atat de importante ca a ajunge la destinatie linistit si fara batai de cap.


Daca vrei sa ajungi fara batai de cap si relaxat, mergi mai incet si se rezolva toate. Stai linistit pe banda 1, toata lumea te depaseste, nu te deranjeaza nimic… 

 

Daca vrei sa faci si cateva drumuri lungi cu electrica, se poate dar trebuie sa mergi ceva mai incet. Daca vrei sa ajungi repede undeva departe, nu iei o electrica, asta e clar!

 

 

7EF0AFB2-A779-4453-AB52-73B07A242EB7.png

0EA0638E-70C9-4B10-86E5-C671EF848533.png

1FF06FC1-F8DA-4F81-B3E7-E35D8C726F1B.png

Modificat de Rave
poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ma doare capul. De la postarea mea cu consumul ati deviat total. 
Am pus consumul ca si eu ca altii aveam o temere ca nu ajung la mare cu un plin. Uite ca am ajuns. Am mers in conditii normale adica cu ac pornit, cu portbagaj plin, 2 adulti si 2 copii. 
Scrie cineva aici ca daca nu mergi cu 130 pe gps nu e bine...vrajeala, pentru 10 min diferenta de timp, nu ma intereseaza...

Masina e super misto si cine nu o are e invidios si baga strambe. 
Restul e cancan si sunt vorbe goale. Cumparati electrica ca e f misto. De care vreti voi....dar va rog eu, astia habarnisti, nu mai lansati idei aiurea ca mancati bors. Scrie cineva, nu am retinut cine, ca am ajuns cu 1% la constanta. Dezinformare!!!! Am ajuns cu 16% echivalent a 64km ramasi. 
Va doresc numai bine si conduceti in siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, adrian001 said:

Din pacate la electrice da :). In plus fata de asta ca sa ai 130 Km/h viteza reala, tare mi-e ca trebuie sa mergi cu 135+ km/h pe bord. 

deci un 10% baterie nu crezi ca e destul pt 6kmh? 

16 hours ago, adrian001 said:

130 km/h pana la Constanta 

nu stiu cand ai fost ultima data la mare, dar vara, e cam greu sa mergi constant toata autostrada cu 130kmh. fara intreruperi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vâlcea - Sibiu, după update de soft:) dar cu condiții de ploaie tot drumul:

consum mediu: 14.2% pe distanța de 104km

a scăzut bateria de la 100% la 75%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pitesti-Rucar-Bran, mers cat s-a putut, date fiind conditiile de drum, cu curbe si 2 copii + nevasta cu poseta dureroasa in masina, preponderent urcare => 128 km, 46 km/h, 2:51h, 16.6 kWh/100 km.

Bran-Predeal-DN 1-Bucuresti, mers cat sa reziste copii si nevasta, preponderent coborare, 177 km, 65 km/h, 2:45 h, 13.1 kWh/100 km; cu verificare 100% -> 59% => 41%*58 kWh => 32.8 kWh consumati, adica 13.4 kWh/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a strecurat un typo pe ultimul rand. Am recalculat de 2 ori ca ceva era dubios. 23,8 kWh consumati nu 32,8.

 

F bun consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekend-ul trecut am facut niste drumuri mai lungi cu masina, cu sotia si copilul si ceva bagaje,  si am colectat urmatoarele date:

Bucuresti - Brasov - M.Ciuc plecat cu 100% si range 394 Km, ajuns cu 18% si range 91 Km, distanta parcursa 280 Km si consum de 15.7 KWh/100km

M.Ciuc - B. Tusnad - Lacul Sf Ana - B.Tusnad - M.Ciuc - Gheorghieni- Cheile Bicazului - M.Ciuc plecat cu 100%si range  388 Km, ajuns cu 31%si range 170Km, distanta parcursa 286 Km si consum de 12.4 KWh/100km

M.Ciuc - B.Tusnad - Brasov - Bucuresti plecat cu 100% si range 437 km, ajuns cu 24% si range 98 Km, distanta parcursa 282 km si consum de 14.4 Kwh/100Km

Pe autostrada atat la dus cat si la intors am mers cu 110 kmh, iar de incarcat am incarcate de 2 ori la M.Ciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Pitesti: autostrada, coloana vreo 30 de minute, apoi mers cu 130 km/h, 100 km, 73 km/h medie, 20.6 kWh/100 km. 70%->30% =>23.2 kWh "la pompa", deci mai mare decat raporteaza pe bord

Pitesti-Berevoesti: mers tare, prin localitati si drumuri judetene, 58 km, 50 km/h medie, 16.1 kWh/100 km; 88%->72% = 16 kWh

Berevoesti-Pitesti: mers cu 60-70 km/h, localitati si drumuri judetene, 55 km, 55 km/h medie, 10.5 kWh/100 km

Pitesti-Bucuresti: mers cu 130 km/h cruise-control, medie de 126 km/h, 97 km, 20.9 kWh/100 km. Inca 8 km pana acasa.

 

Pitesti-Berevoesti-Pitesti-Bucuresti: 88%->20% => 68%=> 39.5 kWh pe 220 km, din care 100 km de autostrada cu 130 km/h => 18 kWh/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

 

On 10/23/2020 at 7:54 PM, dercos said:

51km/h este o medie extrem de mica de viteza, e ca si cand ai face 3 ore de la Brasov la Sibiu.

Pe mine m-ati facut mincinos cand v-am pus poza cu 51 km/h viteza medie, vedeti acum ce zice si Sparkyson:

 

"Pitesti-Berevoesti: mers tare, prin localitati si drumuri judetene, 58 km, 50 km/h medie"

 

 

 

PS: "La pompa" iti masoara si iti factureaza si pierderile de incarcare.

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu 50-60 km/h ultimele vreo 15 minute din drum, si apoi cu vreo 20 km/h ultimele 5 minute, pentru ca era drumul prost.

Concluzia mea este ca degeaba te grabesti, pentru ca nu castigi mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ID.3. Pure City - 45khw 

 

85% baterie, range estimat 354 km.

 

Primele consumuri la 24 h de cand am ridicat-o de la dealer:

 

12.5 kwh - viteza medie 60 kmh, distanta parcursa 65km (DN- mers in ritm cu traficul, AC ON 22 grade Celsius, Sport mode)

15.5 kww - viteza medie 29kmh, distanta parcursa 26 km (doar oras, cu tot ce tine de testat masina)

 

13.8 kwh - viteza medie 31kmh, distanta parcursa 183km (Oras + cei 65 km DN, aceleasi conditii) 

 

Range ramas dupa cei 183 km de cand am luat masina => 150 km

 

 

p.s. O iubesc si ma felicit pentru alegere :))

343 km.jpg

192020681_543789103460046_5504707421425832316_n.jpg

13.8.jpg

198462269_236808797840004_5049616180383644850_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie, sa te bucuri de ea sanatos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija sa respecti rodajul 

Ah, stai ca nu e nevoie :))

 

Adevarul e ca m-as baga si eu la o electrica cu baterii solid state, 500+km autonomie, sedan, 1400-1500kg, incarcare in 15 minute 10-80% si cai...macar 200. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi vedeti vreo diferenta la consum intre sport/confort? nu eco...

eu o tin doar pe sport... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Abu Multumesc! 

 

Consum de Luni dimineata, ploaie, bara la bara, trafic de Cluj.

 

1h37min

22km

viteza medie 14kmh

22.5 kwh.

Echivalent la sub 3L/100 km la 0.7 per kwh, iar cu termica sigur scoteam peste 10-12l in aceleasi conditii.

 

 

 

22.5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost intr-o excursie cu familia la munte: o treime autostrada (ACC setat la 125 Km/h), o treime DN-uri cu depasiri mai din scurt, o treime urcare la munte ... evident si retur.

In aceste conditii, autonomia reala a masinii este 350 Km (consum mediu 16.5 kWh/100 Km).

 

PS: Autonomia reala a soferului si a pasagerilor intre 2 opriri este 2 ore.

 

PS2: Comportamentul rutier al masinii, suspensiile si directia, mi se par foarte reusite...eu le consider mai bine finisate decat m-as fi asteptat de la o masina de clasa compacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte importanta partea aia cu autonomia soferului si ma bucur ca ai adus vorba despre asta :) Multi dintre detractorii masinilor electrice, nu tin cont de aspectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!