Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

1. Pentru o masina diesel socoteste cam minim 40,000 km/an si vezi cit iti iasa (eu am facut intr-un an 56,000 km de exemplu). Cine isi ia diesel in Germania isi ia in special pentru a circula (foarte) MULT cu ea. Taxele sint mult mai mari si, daca circuli sub 25,000 km/an, costa mai putin sa ai o masina pe benzina, chiar daca benzina e cam cu 8-10 centi/litru mai mult.

2. Pentru o masina pe benzina poti socoti cam 30,000/an

3. Pretul pentru un Audi A4 inmatriculabil in Germania nu prea e sub 18,000 euro pentru 2004. Sa nu crezi ca pretul la masinile sh scade asa de drastic.

4. O masina suspect de ieftina:

- 4.1 sau are foarte multi km (peste 80,000/an)

- 4.2 sau a avut accident grav cu avariere minim 50%

Chestiile astea le stiu de la dealerii din Austria. Un dealer mi-a aratat niste masini asa de accidentate pentru care el trebuie SA PLATEASCA pentru a o arunca la fier vechi si despre care mi-a spus ca vin samsarii din Romania, Bulgaria etc si le iau pe trailer, le repara si le vind ca masini bune. O astfel de masina poate fi de 1-2-3 ani de exemplu si cu putin km si reali. Dar eu unul NU m-as urca la volanul ei, daramite sa o si cumpar.

Fiecare face ce vrea, la mijloc sint banii lui, viata lui. Din pacate de multe ori cel ce ia o astfel de masina pune in pericol si viata altora.

...dar ca si in viata nimic nu e standard. Exista masini de 5 ani cu 50k km. Reali. Neaccidentate, fara vicii ascunse, la preturi acceptabile. Masina care o am acuma , am aluat-o in 07.2006 cu 46k km. Masina de exact 5 ani. In 2004 am luat un S40 T4 din 2001 , deci masina de 3 ani cu ~45k km. Ambele masini le-am adus personal, si le am inca, Laguna este pe la 59xxxkm si Volvo este undeva pe la 65k km. Rulajul este cel real, nu au fost avariate si nu au avut vicii ascunse. Userul rvacaru a luat o Octavia 2 de curand cu un rulaj mic... si maisna nu e manarita

Nu exista o regula clara cu rulajul (Laguna anterioara luata din Germania avea un rulaj de ~28k km pe an) dar exista 2 variante: masina sa fie din flota unei firme si atunci e mai prost intretinuta si mai alergata (pret mai mic, cautate de cei care iau masinile pentru revanzare) sau masina sa apartina unei persoane fizice si atunci este mai bine intretinuta si de multe ori mai putin rulata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O multime de masini gen asta la care numarul de km e zero. Care poate fi explicatia pretului mai mic decit a echivalentei luate de la reprezentantele din romania? masini invechite prin showroom? minarite? pile la reprezentante??? :)
din cate stiu eu ...sunt masini carora li s-a schimbat motorul din diferite motive ( masini de test-drive ...)

sunt masini noi fara schimb de motor sau alte "imbunatatiri". Explicatia este una simpla care sper sa fie inteleasa : comertul cu masini in Germania reprezinta o industrie\sector de piata foarte dezvoltat de unde si preturile acestea dubioase pentru unele persoane..toate masinile 0 km de pe mobile.de au pret mai mic decat pretul de lista\pret de dealer autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu ...sunt masini carora li s-a schimbat motorul din diferite motive ( masini de test-drive ...)

motorul ca motorul...dar restul??? ca doar nu or fi functionat pe post de generator :)

O multime de masini gen asta la care numarul de km e zero. Care poate fi explicatia pretului mai mic decit a echivalentei luate de la reprezentantele din romania? masini invechite prin showroom?

asta e raspunsul; stiu pe cineva care a cumparat cu multi ani in urma 2 3 masini la firma si le-a luat cu discount bunicel pt ca erau uitate in magazie; am exemplu si cu masina care a fost comandata de cineva si a renuntat sa o cumpere si de asemenea a fost luata la un pret cu discount (destul de bun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este doar unul dintre raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica pot sa fie si minarite "virginele" alea? :)

cazurile pe care le-am zis mai sus s-au petrecut in Ro, unde se intimpla orice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
...dar ca si in viata nimic nu e standard. Exista masini de 5 ani cu 50k km. Reali. Neaccidentate, fara vicii ascunse, la preturi acceptabile. Masina care o am acuma , am aluat-o in 07.2006 cu 46k km. Masina de exact 5 ani. In 2004 am luat un S40 T4 din 2001 , deci masina de 3 ani cu ~45k km.

Daca tu crezi in povesti cu zine si feti frumosi, e problema TA. Dar nu obliga doritorii de chilipiruri din vest sa creada aceleasi basme, pe care nici copii de la gradinita nu cred.

O lege fundamentala a capitalismului spune ca "bun si ieftin NU exista". Concluziile le trage fiecare.

PS Tu chiar ii crezi prosti pe nemti, ca sa arunce banii pe masini pe care sa le tina in garaj? :) Si sa ii astepte pe romani sa le vinda masini noi la un pret de mizerie... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Ma gindesc ca stiti deja, dar nu strica sa va reamintiti.

In Germania toate TAXI-urile au culoarea crem deschis. TAXI poate fi chiar si un VAN gen Sharan sau similar. In general masini care au aceasta culoare si nu sint taxi AU FOST TAXI.

Asa ca atentie la amatorii de chilipiruri cind cumparati masini de culoarea crem deschis sau revopsite (ar fi putut fi de aceasta culoare). Sper ca stiti ca un taxi in Germania poate face si 200k-300k km/an... Nu am vazut nici o masina de aceasta culoare care sa nu fie taxi. Probabil ca cele care au fost taxi sint destinate Europei de est... :beer:

Modificat de somebody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe taxiuri in Germania au un autocolant crem lipit pe masina, pe caroserie, deci pot si si albe sau albastre masinile.

In Belgia si Olanda nu e neaparat galben sau crem taxiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuxp2000

La cati km duce un motor ingrijit de vw, 400 de mii chiar nu sunt o problema :P Trebuie insa avut grija ca senzorii, electronica si toata instalatia electrica, la fl ca si tot ce tine de mecanica la trenul de rulare, sa fi fost schimbat, ca daca respectivele piese au vechime de 400 k...nu stiu cata viata mai au.Vad in iasi frecvent masini crem bagate la taxi la noi, sau masini improprietarite direct.Oare chiar nu sunt constienti actualii proprietari...sau pur si simpul vw este o masina zdravana din toata punctele de vedere ? :P

In belgia taxi-urile sunt albe, asa ca mare grija la Passat-uri albe, E-Klasse, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am gasit in Germania masini care au fost pe taxi, dar care aveau autocolant crem lipit. Era atat de bine pus incat nici nu iti dadeai seama, bagat pana si sub chedere. Neamtul a fost curect, pe o aripa fata, a dezlipit autocolantul... vopseaua dedesebt ca noua. Va dati seama Daca o astfel de masina este adusa in tara, autocolantul jos, un polish si e gata de vanzare...:)

Mai este un aspect... la km nu se umbla in Germania, poate turcii si arabi, dar mai rar. Kilometrajul se modifica in tara. Asta mi-au spus-o chiar romanii care aduceau masini, prin parcarile de pe autostrada. M-au intrebat de masina de km, daca voiam imi dadeau si adrese din Arad unde as putea sa modific km. Unu chiar avea un golf variant cu 210.000 km, mi-a spus ca il da inapoi la 160k si mai castiga si el 1000 euro numai din km... masina era de firma, interior impecabil... concluziile le trageti voi....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu crezi in povesti cu zine si feti frumosi, e problema TA. Dar nu obliga doritorii de chilipiruri din vest sa creada aceleasi basme, pe care nici copii de la gradinita nu cred.

O lege fundamentala a capitalismului spune ca "bun si ieftin NU exista". Concluziile le trage fiecare.

PS Tu chiar ii crezi prosti pe nemti, ca sa arunce banii pe masini pe care sa le tina in garaj? :lol: Si sa ii astepte pe romani sa le vinda masini noi la un pret de mizerie... :lol:

Mai mult decat atat, am fost acolo, am probat, am cumparat si au trecut ani intregi in care am avut masinile respective, suficient de mult ca sa-mi dau seama de km. reali. Binenteles, voi cei care luati masina sa o vindeti aici in Ro, cu profit, sunteti obligati de natura meseriei voastre sa luati masinile mai proaste ca sa fie la bani mai putini. Si de obicei nivel de echipare inferior, pentru ca asta au cumparat companiile pentru flotele lor. Dar cei care merg sa-si cumpere masini pentru ei, si la care nu conteaza ca "masina sa le stea in 8 mii de euro" pot sa gaseasca suficiente masini cu rulaj real f. mic.

1500km pe luna pentru o masina proprietate privata in orasele mai mici ale Germaniei nu este ceva nemaintalnit.

Altfel, daca ne luam dupa calculele tale, TOATE masinile din De din 2001, pe benzina, ar trebui sa aiba 6*30.000 = 180.000 km. Iar diesel din 2001 fara 240.000 pentru tine e basm? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca fapt divers pentru a vedea numarul de kilometri,cumnatu meu a adus in 2007 urmatoarele masini cu urmatori km:

BMW 320D 2004 euro 4 cu 90.000 km ,15.000 euro pret cu TVA

BMW 318D din 2004 euro 3 cu 65.000 km,11500 euro pret fara TVA( cumparat pe firma)

Golf V 1.9 TDI din 2005 euro 3 cu 90.000 km,9500 pret fara TVA ( cumparat pe firma )

Audi A8 3.0TDI din 2006 euro 4 cu 21.000 km,49.900 euro pret fara TVA ( cumparat pe firma)

Peugeot 307 2.0HDI din 2002 euro3 cu 150.000 km, 7300 euro pret cu TVA

Passat 1,9TDI din 2003 cu euro 3 cu 55.000 km, 11500 pret fara TVA( cumparat pe firma)

Passat 1,9TDI din 2003 cu euro 3 cu 220.000 km,8200 euro ( cumparat pe firma)

Laguna 1,9 DCI,2003 euro 3 cu 120.000 km la 6050 euro ( cumparat pe firma)

Laguna 1.9 DCI kombi ,2003 euro 3 cu 125.000 km la 5900 euro ( cumparat pe firma).

In afara de cel cu Passatul la 220.000km si cei cu Laguna restul au zis ca o sa tina masina pentru ei,cei trei au fost cu cumnata-miu si le-au cumparat pentru a le vine mai departe in Romania si chiar cel cu Passatul a zis ca o sa dea si km inapoi la 110.000 km masina merge super si ca interiorul si exteriorul arata impecabil.

Diferenta cea mai buna se vede intre cele 2 passaturi cumparate,acolo se observa cel mai bine si kilometrajul si pretul masini adica pentru un rulaj cu 170.000 km mai putin s-a platit 3300 euro in plus.

Se gasesc si masini cu kilometri putini dar ele sunt mai scumpe si omu cand se duce in Germania si vede ca un Passat cu 100.000 km din 2002-2003 TDi e la 9500 si plus alte cheltuilei ajunge la 12.000-12.500 adica la fel cum e in Romania in targ si se intreaba de unde mai castiga omu din targ la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2004, a mea (G4 tdi) a fost aproape 11200 pe factura, la dealer, dupa 2 ani si 2 luni si vreo 78mii km reali cu carte service.

De atunci a mai pus ceva si acum a trecut de 100mii km. :lol:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
Dar cei care merg sa-si cumpere masini pentru ei, si la care nu conteaza ca "masina sa le stea in 8 mii de euro" pot sa gaseasca suficiente masini cu rulaj real f. mic.

Asa este, nemtii sint cei mai prosti oameni din lume. Isi cumpara masini de 50,000+ euro sa le tina in garaj si sa le dea dupa 1-2 ani la 10,000 euro la romani. Esti multumit acum? :)

Faptul ca ai fost acolo nu are valoare. Masinile oricum sint pregatite pentru Europa de est sa fie vindute la pret foarte mic si cu km pina in 80,000. Oricum, la banii tai nu conteaza ca masina are peste 250,000 km reali. Cind nu mai merge iti poti permite sa o arunci la gunoi si sa iti iei alta din De cu km putini si foarte noua (maxim 2 ani), la un pret de maxim 1/5 din pretul ei de noua. Dar poate ca nu toti isi permit asa ceva.

Sau esti cumva samsar si iti e teama ca iti stric afacerile, incercind sa deschid ochii amatorilor de chilipiruri? Oare de ce ma mir, daca au fost atitia oameni care si-au vindut tot (casa, masina etc) pentru a se imbogati la Caritas, de ce nu ar fi amatori care ar crede ca dau lovitura cu o masina aproape noua din De, la un pret enorm de mic (aproape gratis)?

Apropo, nu imi gasesti si mie un A8 sau A6 cu 3.0 tdi de maxim 1 an, cu vreo 10,000 km si la vreo 15,000 euro maxim? Ca saptamina viitoare ma duc sa mi-o cumpar si voi vinde masina actuala cu vreo 3,000 euro. Ce zici, batem palma? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, nu imi gasesti si mie un A8 sau A6 cu 3.0 tdi de maxim 1 an, cu vreo 10,000 km si la vreo 15,000 euro maxim? Ca saptamina viitoare ma duc sa mi-o cumpar si voi vinde masina actuala cu vreo 3,000 euro. Ce zici, batem palma? :icon_thumright:

daca te referi la ce am scris eu ai gresit un pic pretul, am zis ca A8 a fost 49.900 euro fara TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, nemtii sint cei mai prosti oameni din lume. Isi cumpara masini de 50,000+ euro sa le tina in garaj si sa le dea dupa 1-2 ani la 10,000 euro la romani. Esti multumit acum? :rolleyes:

Faptul ca ai fost acolo nu are valoare. Masinile oricum sint pregatite pentru Europa de est sa fie vindute la pret foarte mic si cu km pina in 80,000. Oricum, la banii tai nu conteaza ca masina are peste 250,000 km reali. Cind nu mai merge iti poti permite sa o arunci la gunoi si sa iti iei alta din De cu km putini si foarte noua (maxim 2 ani), la un pret de maxim 1/5 din pretul ei de noua. Dar poate ca nu toti isi permit asa ceva.

Sau esti cumva samsar si iti e teama ca iti stric afacerile, incercind sa deschid ochii amatorilor de chilipiruri? Oare de ce ma mir, daca au fost atitia oameni care si-au vindut tot (casa, masina etc) pentru a se imbogati la Caritas, de ce nu ar fi amatori care ar crede ca dau lovitura cu o masina aproape noua din De, la un pret enorm de mic (aproape gratis)?

Apropo, nu imi gasesti si mie un A8 sau A6 cu 3.0 tdi de maxim 1 an, cu vreo 10,000 km si la vreo 15,000 euro maxim? Ca saptamina viitoare ma duc sa mi-o cumpar si voi vinde masina actuala cu vreo 3,000 euro. Ce zici, batem palma? :D

Tu ai mai citit odata postul #503 sa vezi ce mod de gandire rigid, patrat, reiese din postul ala? Tu refuzi sa crezi ca exista masini cu un parcurs mai mic de 30k km pe an. Pretul nu era pomenit nicaieri, dar tu te incrancenezi sa refuzi sa crezi ca sunt oameni care fac 10-15k km pe an cu masina. Daca am si masina de firma, si masina personala , la tine nu conteaza. Daca si sotul si sotia au fiecare masina lui, nu o iei in calcul. Daca ai fi aruncat o privire pe dincolo, ai fi vazut oameni care la iesirea la pensie isi cumpara masina noua. Dar la tine totul este uniform. 50k km diesel si 30k km benzina. Ce este sub sau peste trebuie eliminat, taiat, pentru ca este o inselatorie. Tu ai facut 55k km intr-un an. Eu am facut 15k km pe an. Un cunoscut care are si masina de la firma face cu cea personala ~ 7k km.. un concediu in strainatate si ceva iesiri de weekend. Oooo, dar asa ceva nu exista in modul tau de gandire. Toti trebuie sa faca minim 3-5k km, functie de combustibilul folosit.

In Germania exista masini care parcurg 15k pe an, la fel de bine cum sunt masini care parcurg 70k km intr-un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este o explicatie in legatura cu km putini... am intalnit un caz concret. Legislatia germana permite sa ai 2 masini cu aceleasi placute de inmatriculare, pentru vara si iarna, numai ca pe placute este specificata perioada, 10-03 (de ex: cu o masina circul din aprilie pana in octombrie inclusiv iar cu cealalta din noiembrie in martie inclusiv), aceasta perioada este scrisa pe nr de inmatriculare, ca la numerele de export (Zoll). Aceasta ii scuteste de plata impozitului pentru 2 masini, iar impozitul acolo e destul de mare, mai ales la diesel.

Modificat de Nick.sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e prima data cind o aud :(

Intre timp am scris la vreo 4 emailuri de masini cu 0km si pret mai mic decit la reprezentanta si nu am primit raspuns. Inclin sa cred ca e doar o strategie de marketing ori ceva mai putred. Mai trimit o serie de mailuri in care sa le spun ca vin miine sa le vad masina :beerchug: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu un anunt de Octavia clasic 1.4MPI noua in Germania de la handler si era 11900 Euro fara TVA. Pretul la noi era de 11200 Euro fara TVA , iar la reprezentanta din Germania aceiasi masina 12400 Euro fara TVA. Probabil diferenta de 500Euro era doar o reducere datorita faptului ca masina a stat in showroom, sau anul de productie era 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
Mai este o explicatie in legatura cu km putini... am intalnit un caz concret. Legislatia germana permite sa ai 2 masini cu aceleasi placute de inmatriculare, pentru vara si iarna, numai ca pe placute este specificata perioada, 10-03 (de ex: cu o masina circul din aprilie pana in octombrie inclusiv iar cu cealalta din noiembrie in martie inclusiv), aceasta perioada este scrisa pe nr de inmatriculare, ca la numerele de export (Zoll). Aceasta ii scuteste de plata impozitului pentru 2 masini, iar impozitul acolo e destul de mare, mai ales la diesel.

Asa este, ai dreptate... In loc sa dea neamtul 1,000 euro/an pe taxe, mai bine da 20,000 euro pe o a doua masina ca sa o foloseasca in paralel cu prima masina pe care a dat 40,000. Si uite asa, dupa 2 ani vinde neamtu la romani 2 masini cu putini km la maxim 10,000 aia de 40,000 si la vreo 6,000 pe aia de 20,000.

Taaare prosti ii mai crezi pe nemti... :beerchug:

Se pare ca sint FOARTE MULTI prin Ro care cred in Mos Craciun... Vise frumoase in continuare... Sau sint multi samsari pe forumul asta care sint speriati ca viitoarele victime vor avea ochii deschisi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu un anunt de Octavia clasic 1.4MPI noua in Germania de la handler si era 11900 Euro fara TVA. Pretul la noi era de 11200 Euro fara TVA , iar la reprezentanta din Germania aceiasi masina 12400 Euro fara TVA. Probabil diferenta de 500Euro era doar o reducere datorita faptului ca masina a stat in showroom, sau anul de productie era 2006.

Diferenta la masina care ma intereseaza pe mine e mult mai mare. Un caddy life nou nout cu cutie automata porneste de la 22.000 euro la noi iar ei vind masini noi cu 17-18.000 euro. E maaare diferenta. Cum spuneam: cel mai bine si relevant e sa ii intreb direct - pina acum nu am primit raspuns, si asta spune multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fiu de acord cu somebody: nu am vazut in Germania, in nici un parc de sec-hand si cu atat mai putin la reprezentante oficiale VW masini la preturi mai mici decat in targul din Vitan. Si eu aveam preconceptia: in Germania sunt masini bune cu km putini si f ieftine deoarece in targ sunt masini care arata bine si la preturi onorabile. Pana nu am mers personal in Germania sa ma conving, nu credeam ca nu exista nimic gratis pe lumea asta. Nu vreau sa acuz pe nimeni, am relatat numai experienta personala. Mai mult decat atat, nu as mai cumpara o masina sec-hand din vreun targ din Romania, fara origine certa, pentru nimic in lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de un caz concret nu povesti...nu ma refer la masini cu 0 km, la un Audi din '95, cu care s-a circulat numai iarna in ultimi 5 ani e mult 170-200.000 km?????? Un prieten de familie are 2 masini. La el am fost in Germania, cand mi-am cumparat masina. Are un VW transporter cu care circula vara si un Audi 100 cu care circula numai iarna...o sa fac si poze cu numarul masini daca nu credeti, cand vine in tara. Nu discutam de masini de zeci de mii de euro care stau in garaj. Audi 100 arata impecabil, e folosit numai iarna si nu avea placute de inmatriculare. Mi-a spus ca in noiembrie o sa bage VW in garaj si scoate Audi, cu aceleasi placute. Nici macar nu are vreo norma de poluare euro X, deci nu putea fi vorba de adus in tara spre vanzare, mai ales vara trecuta cand nu se puteau inscrie decat cele cu euro 3.

Modificat de Nick.sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fiu de acord cu somebody: nu am vazut in Germania, in nici un parc de sec-hand si cu atat mai putin la reprezentante oficiale VW masini la preturi mai mici decat in targul din Vitan. Si eu aveam preconceptia: in Germania sunt masini bune cu km putini si f ieftine deoarece in targ sunt masini care arata bine si la preturi onorabile. Pana nu am mers personal in Germania sa ma conving, nu credeam ca nu exista nimic gratis pe lumea asta. Nu vreau sa acuz pe nimeni, am relatat numai experienta personala. Mai mult decat atat, nu as mai cumpara o masina sec-hand din vreun targ din Romania, fara origine certa, pentru nimic in lume.

Normal ca nu o sa gasesti la pret mai mic decat in targ in Vitan. Cele mai multe masini aduse si vandute in Vitan sunt cumparate de la lictiatii, foste masini de firma, sau masini fara garantie din diferite motive si cu kilometrajele aranjate. Pe de alta parte, la industria care se formase in jurul mobile.de nu prea aveai sanse sa mai vezi vre-un anunt la pret mic. Toate erau rezervate in primele 5-10 minute de "profesionisti".

Doar ca in Germania poti gasi masini, pentru tine, la un kilometraj decent (nu cu un rulaj de 30k km pe an la benzinare :lol: ), chiar daca trece cu cateva sute sau mii de euro fata de ceea ce gasesti in Ro. Daca o aduci sa o folosesti tu, e ok, banii dati in plus nu sunt o pierdere pentru ca masina e in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy_snacks

Pt. cei care vor sa-si ia masini personale le recomand AutoHus de la Bockel, e un parc cu 1000 si ceva de masini. Oamenii sunt cinstiti, iti arata direct unde a fost zgariata, iti arata istoricul. Audi al meu de acolo e luat si nu regret nici un pic faptul asta. Oricum o masina care are 130k se cunoaste totusi fata de una cu 300k. Se cunosc scaunele, volanul si multe altele. Nemtii nu stau ei sa la fatuiasca, sa le poliseze, de partea asta se ocupa arabii, polonezii & co. Asa ca e mai bine cand o luati sa vedeti si voi cum a fost intretinuta si exploatata. Succes la shopping si nu uitati " La pomul laudat niciodata sa nu te duci cu sacul" . Masini ieftine cu km putini rar vezi si daca vezi sunt scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!