Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

bah da nu s-ar atinge nimeni de Search...mura-n gura...gura-n mura

Hmm, pt 320d MY 2006 cu dotarile astea bugetul e un pic cam la limita. Cel mai bine ar fi sa iei masina direct de la BMW, doar asa poti fi sigur ca nu ai aruncat banii in vant (mai ales ca e vorba de o suma semnificativa).

Linkul catre bursa BMW: http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE-GAH...sp?process=uvse

Sau aici (doar BMW M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Dragos, link-urile puse de tine sunt pt. achizitii BMW, ceea ce nu corespunde cu dorintele mele. So... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, poti sa detaliezi putin referitor la reprezentanta BMW din Munchen ?

multumesc

poate ca m-o ajuta mutra sa fiu idiot dar nu sint.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
poate ca m-o ajuta mutra sa fiu idiot dar nu sint.....

Dragos, chiar nu am vrut sa ofensez pe nimeni, dar discutia era pt. cumpararea unui Passat si mi s-a recomandat, nu stiu de ce, reprezentanta BMW din Munchen, fiind convins ca sunt vandute si Passat-uri acolo.

Inca o data, scuze daca am ofensat pe cineva.

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mor de ris !

Tui ai intrebat asta pe ultimul post pe pagina 24:

Adi, poti sa detaliezi putin referitor la reprezentanta BMW din Munchen ?

multumesc

Ti-a raspuns Dragos si daca nu il cheama si Adi, inseamna ca ti-a raspuns inaintea lui Adi. Deci, desi pare greu de crezut, era un raspuns la o intrebare de a ta.

Dragos, respect, esti tare LOOL ! :)

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, scuze mii de scuze...

Nu am intrat pe forum ceva timp pt ca am fost plecat, si vad ca am cauzat o neintelegere.

La reprezentanta BMW din Munich, pe langa BMW (si Mini) se intampla sa mai aiba ratacita si cate o masina de alta marca, fara leg cu BMW (ex Alfa Romeo). De obicei pt astea preturile nu sunt foarte jos, dar masinile sunt suuper. Nu sunt foarte bine documentat cu privire la asta pt ca nu am fost decat o data acolo, de aceea am intrebat, nu am facut o afirmatie...

Dar... ce e cu atat ostilitate (DragosR) pe forum.... credeam ca aici e o admosfera friendly in care ne sprijinim reciproc cum putem?!!!

Pentru BMW DragosR are deplina dreptate si achiesez la opinia lui. Daca vreti un BMW "pt tinut" nu de dat, aici veti gasi ok, dar preturile nu sunt pentru a fi revandute...

Modificat de AML
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bine-ai revenit Adi (AML), ca m-au luat oamenii in suturi din cauza raspunsului tau. :offtopic:

Poate asa va fi lamurit si Kasius la ce am facut referire amandoi.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

razvane, nu te ia nimeni la suturi(sincer, nu imi place sa fiu prostit pe fata mai ales cind exista ceva scris) dar erai la un click distanta de linkurile date de BogMW si ai fi vazut despre ce e vorba (inclusiv alte marci de masini ratacite in curtea lor).

@ AML - daca tu consideri ca eu sint ostil ca (va) dau o informatie corecta care a fost solicitata, e doar parerea ta si incep sa ma gindesc iar la vorba aia din batrini cu facerea de bine....

Daca si kasius a gasit raspunsul meu ca e valid vis-a-vis de ce ati intrebat amindoi la un moment dat, eu ramin uimit, sau poate ca parerea lui BogMW nu a contat pentru voi (Eu asa mi-am luat masina si nu am regretat nici o secunda.

wink.gif)....

end OT si sa alegeti masini bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos sint la fel ca tine de nelamurit :) Poate informatiile alea nu erau chiar ce voiai tu foarte exact. Insa erau un pas inainte. Razvane tu ai intrebat detalii despre ceva si ti s-au dat. Nu erau chiar cele de care aveai nevoie, noi nu aveam de unde sa stim. Cam asta e !

Al vostru, in continuare, Jules.

Si mor de ris in continuare. De asemeni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi,

Vin si eu cu o curiozitate aici pe site .. poate s-a mai discutat, dar nu am gasit nici un raspuns concret :

- In cazul in care se cumpara o masina din DE sa zicem, la pret de export 15.882 EUR + TVA nemtesc 19 % 3018 EUR = 18.900 EUR "DDP" .. se mai face aceeasi procedura dinainte sa fim si noi in UE ?! Platesti TVA la ei .. o aduci, recuperezi dupa aia la noi .. bla bla ? Am auzit pe undeva, ca acum daca platesti TVA intr-un loc din Europa (CE) nu mai trebuie sa platesti si in tara la tine.

Implicit ar fi pretul acela + Taxa (de 2 lei) de prima inmatriculare = Love, adica intrarea in posesie, corect ?

Daca am gresit astept informatia corecta si multumesc in avans :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVA-ul se plateste la nemti 19% si nu se mai poate recupera , doar daca o inmatriculezi pe firma. In tara nu se mai plateste TVA, doar taxa lui Moliceanu si RAR plus , talon si numere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie .. nu se mai plateste TVA la noi (stiu ca inainte se platea la o valoare de catalog + acciza, cand ii faceai vama) .. si pretul final contine : pret masina in DE + Tva, taxa (de 2 lei :D ) de inmatriculare + RAR si minuni .. cat ar presupune RAR si restul, fiind vorba de un 1.6 FSI sau 1.9 TDI din 2005, aproape 2006 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. daca o cumperi din D pe firma si ai certificat de inregistrare in scopuri de TVA (din RO): nu mai platesti TVA in D. O aduaniaci si o inmatriculezi platind numai taxa de prima inmatriculare.

2. daca o cumperi pe pers fizica, achiti TVA in Germania, aici platesti numai aceeasi taxa de prima inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAR- 250RON-300RON, in functie de capacitate, , tranzit vamal 200RON, constatare vamala 50RON

Alte acte- numere, talon, etc- circa 200RON.

Asa cum spune vtoderoiu, TVA-ul nu se mai plateste in Germania daca ai actele repective, dar eu cred ca in Romania te pun sa platesti TVA si il recuperezi dupa aceea. Pentru siguranta trebuie intrebat la vama si finante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Germania 2007

--------------

Procedura in ordine cronologica de la intrarea masinii in tara

1. programare RAR telefon 9672

2.traducerea facturii

3. pregatirea actelor pt inmatriculat:

4.inregistrarea masinii.

Off, poate nu iau multe bobirnace...

ma poti ajuta si cu procedura cronologica din Germania? S-a schimbat ceva fata de anii trecuti? Daca nu stiu germana ma descurc oare? La reprezentante inteleg ca gasesc mai multa seriozitate... ei ajuta cu actele, sau umblu eu pe la politia/ primaria locala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Liviu, daca citeai cu atentie TOT topicul ai fi observat ca este explicat de colegul Scuterone toata procedura.

In alta ordine, ca sa nu crezi ca-ti fac doar observatie, ai mai jos toata descrierea.

Germania 2007

in primul rand vorbim despre doua tipuri de masini:

masini rulate(second) caracterizate printr-o vechime mai mare de 6 Luni ATENTIE -de la data fabricatiei- SAU cu un rulaj mai mare de 12.000km

masini noi caracterizate printr-o vechime mai mica de 6 Luni de la data fabricatiei SAU cu un rulaj mai mic de 12.000 km

de exemplu: un mercedes din 1930 cu mai putin de 12.000km la bord este considerata masina noua.

Persoane Fizice cumparare:

masini rulate se vor plati la pret cu TVA fara a mai putea fi recuperat in tara.

masini rulate provenite de la persoane fizice si care nu au TVA deductibil se vor plati la pretul afisat iar in tara NU SE PLATESTE TVA.

masini rulate de provenienta NON-UE(Honda-Toyota-Subaru.etc.) - plecand de la prezumtia ca sunt deja inmatriculate in Germania-de aici rezulta ca taxa de import in UE (10% din pretul facturii) a fost platita- aceste masini intra in aceeasi oala cu cele fabricate in UE si la importul acestora nu se mai plateste nici o taxa suplimentare

masini noi se vor plati la pret FARA TVA urmand ca in tara sa se plateasca TVA la pretul de factura.(despre plata TVA intrebati la trezorerie)

masini noi de provenienta NON-UE(Honda-Toyota-Subaru.etc.) se vor plati la pret fara TVA urmand ca in tara sa se plateasca TVA si 10% din valoarea facturii.

Acte necesare:

Pasaport/buletin

Acte necesare Germania pt inmatriculare in Romania:

Brieful mare(cartea masinii),Brieful mic(talonul masinii) sau radierea masinii din DE(in Bucuresti nu se cere dar am intampinat probleme in unele localitati din tara)Factura masinii,talonul international (verde) ,placutele cu nr. de inmatriculare din Germania

Acte necesare RAR pt Omologare si Autenticitate:

Brieful mare (cartea masinii)

Inainte de tiparirea cartii de identitate la unele tipuri de autoturisme este necesara stabilirea normei de poluare.

Pt aceasta sunt necesare:

Brieful mare tipul vechi SAU

daca masina are brief tipul nou atunci este necesar brieful mic (talonul masinii-tot tipul nou) sau in lipsa acestuia certificatul de conformitate.

Pt masinile neinmatriculate in Germania(noi provenienta Germania sau import-Germania tranzit) =certificatul de conformitate este obligatoriu.

Acte necesare inmatriculare Ro-Bucuresti:

-fisa de inmatriculare cu viza de la administratia financiara

-factura original si copie (traducerea nu este necesara)

-act identitate original si copie

-inspectia tehnica periodica(vi se da de la RAR o data cu cartea masinii si certificatul de autenticitate)

-copie asigurare obligatorie

-dovada plata taxa inmatriculare

-chitanta plata contravaloare certificat inmatriculare

-chitanta plata placutelor cu nr de inmatriculare

-certificatul de autenticitate in termenul de valabilitate

-cartea masinii Romania

-brieful mare

-documentele de inmatriculare eliberate de autoritatile straine in original(talonul verde international) + placutele de inmatriculare

--------------

Procedura in ordine cronologica de la intrarea masinii in tara

1. programare RAR telefon 9672

(actele necesare la aveti mai sus)=la care se mai adauga un act de identitate

pt programare aveti nevoie de ultimile 6 cifre din seria sasiului tipul,marca si culoarea masinii + persoana care se duce cu masina la RAR

odata ajunsi la RAR in ziua si la ora programarii ridicati de la intrare foile cu programarile (sunt 2 una omologare si alta autenticitate) si urmati instructiunile celui de la poarta..in rest intrebati ca nu se supara nimeni.

costuri= 2.560.000 autenticitate+omologare

2.traducerea facturii

factura trebuie tradusa la un traducator autorizat si apoi legalizata (daca sunteti in impas bagati un PM si va fac legatura)

costuri=350.000

3. pregatirea actelor pt inmatriculat:

va duceti cu toate actele in parcarea vis-a-vis de Udriste(cea cu bariere) la ghiseul 19 luati legatura cu doamna Vali si ii spuneti ca veniti din partea mea.(sau puteti alege orice alt ghiseu).

ocolo vi se vor pregati actele ,veti plati asigurarea etc.

4.inregistrarea masinii.

masina trebuie declarata la sectia financiara din sectorul de care apartineti cu domiciliul

trebuie completata o declaratie de impunere

sunt necesare actele

copia dupa cartea romanesca

copia dupa factura tradusa si legalizata

buletin

dupa ce ati declarat masina -trebuie pusa stampila sectiei financiare pe fisa de inmatriculare

5.plata taxei de prima inmatriculare /taxelor de talon si placute

acte necesare

cartea masinii

buletin identitate

taxa de prima inmatriculare se plateste la trezoreria sectorului de care apartineti cu domiciliul. taxa se calculeaza aici http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html

celelalte taxe se platesc la CEC(exceptie face sectorul 2 una din cele doua taxe se plateste la posta)

6.Final

lasati masina intr-un loc racoros in parcare

scoateti placutele de inmatriculare si impreuna cu toate hartiutele ,fituicile,chitantele va intoarceti la fata care va pregatit actele (de la punctu' 3) sa va pregateasca dosaru'

dupa ce ati terminat va veti indrepta cu pasi mari si increzatori catre udriste unde veti cauta caseria pt plata numerelor .cu chitantele de la casa intr-o mana si cu dosaru' in cealalta va veti "aseza" la coada pt inmatriculari.

cam asta fuse. nu ezitati sa ma contactati pe PM daca va "incurcati" pe undeva.sfaturile sunt gratuite.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
in primul rand vorbim despre doua tipuri de masini:

masini rulate(second) caracterizate printr-o vechime mai mare de 6 Luni ATENTIE -de la data fabricatiei- SAU cu un rulaj mai mare de 12.000km

masini noi caracterizate printr-o vechime mai mica de 6 Luni de la data fabricatiei SAU cu un rulaj mai mic de 12.000 km

de exemplu: un mercedes din 1930 cu mai putin de 12.000km la bord este considerata masina noua.

Ma intreb daca cel ce a scris asta stie cit de cit logica. Acel Mercedes este masina VECHE, chiar daca are mai putin de 12,000 km. De ce? Simplu, pentru ca este acel SAU intre "vechime 6 luni SAU mai mult de 12,000 km"

La fel si o masina mai noua de 6 luni, dar cu mai mult de 12,000 km este masina VECHE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

--------------

Procedura in ordine cronologica de la intrarea masinii in tara

Salut Razvan - exact din postul citat de tine am facut un rezumat si eu, cu intrebarea: procedura cronologica din germania (pina la intrarea in romania) cu facutul actelor, radiatul de acolo cum e, daca vinzatorul ajuta (la cerere sau contra cost) cu actele acolo. Sau mergi la un autohouse si pleci cu ce acte iti dau ei - Brief mare, brief mic si factura - si nu ai treaba deloc la primarie, politie (cum e la noi...). Scuterone a scris foarte frumos (multumiri) dar a scris prodcedura de la intrarea in Romania incolo... (pe care intentionez sa o urmez cu strictete... :D

Daca operatiunea din Germania prea simpla pentru a se spune ceva despre ea - scuzele mele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa incep un topic nou, dar prefer sa intreb aici ptr a nu mai aglomera forumul cu inca un topic :

1. Cati kilometri trebuie sa aiba o masina SH, din Germania sa zicem, pentru fiecare tip de combustibil folosit in parte (TDI / Benzina) pentru a putea fi numita "alegere buna" si sa fii multumit de ce ai luat ?

Intreb lucrul asta ptr ca am vazut multe masini A3 / A4 cu km putini (benzina) de prin 2004 asa, 2005 la preturi de 15 000 / 18 000 EUR DDP si consider ca ar fi alegeri bune, in sensul ca sunt aproape noi si le iei cu cateva mii de euro mai ieftin decat au fost initial, o data cu cresterea kilometrilor / anilor de fabricatie presupun ca se mai ieftinesc sau iei cu mai multe optiuni dar nu cresc tototdata si riscurile sa ai unele probleme, sau sa manance multi bani prin service ulterior ?

Ptr diesel am inteles de la voi (colegii forumisti cu TDI-uri) ca aproape n`au moarte daca sunt intretinute bine si una la peste 100 k KM reali e chiar "afacere", mie unul mi-ar surade un TDI SH ca aceasta doar daca are in jur de 60 - 70 000 KM si aia confirmati in service :) .. chit ca platesc mai mult initial.

2. Aproximativ cati ani sa aiba o masina SH pe care dai aprox 15 - 17 000 EUR, a. i. sa mai poata fi considerata oarecum noua sau aproape noua. Spre exemplu Fabia mea de 1 an la 12 000 KM se poate numi aproape noua, dar peste inca un an va mai fi ea numita asa ? Un A3 / A4 din 2004 (inainte de facelift - singleframe) se mai poate numi aproape nou, sau deja cele singleframe sunt asa .. ?

Multumesc si sa va salut ;) !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa pun procedura cronologica completa undeva saptamana viitoare ,cu completari(revizuita & imbunatatita :) ) la timpul prezent...sper ca cei care "beneficiaza" de aceste informatii tratate de unii samsarei "top secret" ;) sa ajute si ei la randul lor pe altii in domeniul in care se pricep mai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. As vrea sa stiu daca pot sa imi fac acte pentru masina in Germania doar cu buletinul, sau trebuie si pasaport? Vreau sa merg vara asta sa aduc o masina VW Golf IV / Bora cu Euro 4 pe Benzina (ca e mai mica taxa) si imi expira pasaportul...mai fac altul? as vrea sa stiu concret daca a fost cineva doar cu buletinul...sa nu am surprize.

2. Mai e necesar acel certificat EUR1 in care e trecuta provenienta masini (UE/nonUE)? Vara trecuta mi-am adus masina din semnatura si a fost destul de simplu cu actele. Am luat masina dintr-un parc auto si mi-au facut ei toate actele (160 euro tot) ...a doua zi am putut pleca spre tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

1. As vrea sa stiu daca pot sa imi fac acte pentru masina in Germania doar cu buletinul, sau trebuie si pasaport? Vreau sa merg vara asta sa aduc o masina VW Golf IV / Bora cu Euro 4 pe Benzina (ca e mai mica taxa) si imi expira pasaportul...mai fac altul? as vrea sa stiu concret daca a fost cineva doar cu buletinul...sa nu am surprize.

Nick, referitor la primul punct, m-am interesat la omul cu care plec afara sa-mi iau masina si a zis ca nu-mi mai trebuie dacat buletinul.

Acum daca este 100% corect astept colegii de forum sa confirme sau sa infirme acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
1. Cati kilometri trebuie sa aiba o masina SH, din Germania sa zicem, pentru fiecare tip de combustibil folosit in parte (TDI / Benzina) pentru a putea fi numita "alegere buna" si sa fii multumit de ce ai luat ?

Intreb lucrul asta ptr ca am vazut multe masini A3 / A4 cu km putini (benzina) de prin 2004

1. Pentru o masina diesel socoteste cam minim 40,000 km/an si vezi cit iti iasa (eu am facut intr-un an 56,000 km de exemplu). Cine isi ia diesel in Germania isi ia in special pentru a circula (foarte) MULT cu ea. Taxele sint mult mai mari si, daca circuli sub 25,000 km/an, costa mai putin sa ai o masina pe benzina, chiar daca benzina e cam cu 8-10 centi/litru mai mult.

2. Pentru o masina pe benzina poti socoti cam 30,000/an

3. Pretul pentru un Audi A4 inmatriculabil in Germania nu prea e sub 18,000 euro pentru 2004. Sa nu crezi ca pretul la masinile sh scade asa de drastic.

4. O masina suspect de ieftina:

- 4.1 sau are foarte multi km (peste 80,000/an)

- 4.2 sau a avut accident grav cu avariere minim 50%

Chestiile astea le stiu de la dealerii din Austria. Un dealer mi-a aratat niste masini asa de accidentate pentru care el trebuie SA PLATEASCA pentru a o arunca la fier vechi si despre care mi-a spus ca vin samsarii din Romania, Bulgaria etc si le iau pe trailer, le repara si le vind ca masini bune. O astfel de masina poate fi de 1-2-3 ani de exemplu si cu putin km si reali. Dar eu unul NU m-as urca la volanul ei, daramite sa o si cumpar.

Fiecare face ce vrea, la mijloc sint banii lui, viata lui. Din pacate de multe ori cel ce ia o astfel de masina pune in pericol si viata altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O multime de masini gen asta la care numarul de km e zero. Care poate fi explicatia pretului mai mic decit a echivalentei luate de la reprezentantele din romania? masini invechite prin showroom? minarite? pile la reprezentante??? :)

Modificat de kliviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu ...sunt masini carora li s-a schimbat motorul din diferite motive ( masini de test-drive ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!