Jump to content

Zgomot la motor


sey
 Share

Postare recomandată

Vezi conductele de antigel care întra în panoul de foc...vezi mai jos... Si mai sunt conductele de la ac din interior... 

La mine s-a rezolvat cu un colier de calitate de poliamida (alb) cu care am prins cele 2 conducte din compartiment motor... 

Eu inițial am zic ca asa face "ele" pana m-am urcat în alta tigaie cu același motor... Era o biriiala stil sport în accelerație...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat b8

Salutare, îmi cer in primul rând scuze ca scriu aici dar sunt nou pe forum.

Detin un Passat B8 190 CP cod motor DFCA. 

De cand a început sezonul rece motorul nu mai merge rotund la prima pornire (cand motorul este rece) e ca și cum ar merge in trei pistoane, merg 3-5 min după totul normal. 
Masina in moment are 131.000km nu are nici o eroare pe motor, filtrul de particule la fel încărcare aproape 0. 
O sa atașez un filmuleț cu problema, dacă s-a mai întâlnit cineva cu o așa problema as fi recunoscător. 
Cei de la WV mi-au spus ca poate fi din distribuție sau filtru de particule, dar m-i se pare ciudat cand spre exemplu sunt peste 10-15grade e liniște totala.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate sa ai incarcare aproape zero pe DPF la 130.000 km.

Nici nu prea vad ce legatura are DPF cu sunetul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat b8

Cei de la VW , așa mi-au spus, defapt eram de fața când au testerul pe mașina…. 
Masina merge o data de doua ori pe luna doar in regim extraurban pe autostrada…..

Problema nu e sunetul ci mersul lui neregulat/bâlbâit la temperaturi scăzute sub 7-8 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat b8

Ma poate ajuta cineva cu o părere sau s-a mai întâlnit cineva cu o asa problema?

Pe unde am fost cu mașina inclusiv la VW mi-au spus ca e totul in regula și nu își pot da seama de ce face asa la rece.

 

Încă ceva azi am pornit-o după o săptămâna afara fiind 13 grade, a pornit “la sfert” fără sa bâlbâie zgomote sau alte chestii. 
 

Modificat de Mihai Passat b8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul ala dacă la asta te referi la rece e normal... La kkturile astea sunt vreo 3 sunete  care sunt normale... Pe lângă cele 2 baraieli din interior de la conducte... Ceva similar face și a mea... 

Dacă te referi la sunet... Nu pare a fi mers neregulat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat b8
în urmă cu 2 ore, Moog a scris:

Sunetul ala dacă la asta te referi la rece e normal... La kkturile astea sunt vreo 3 sunete  care sunt normale... Pe lângă cele 2 baraieli din interior de la conducte... Ceva similar face și a mea... 

Dacă te referi la sunet... Nu pare a fi mers neregulat... 

Salut, nu m-am referit la sunetul metalic, ăla e “normal” știu, ci la mersul neregulat al motorului. 
Ai idee care conducte din interior ar fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat b8

Mulțumesc mult, am sa ma uit sa văd, dar la mine e tocmai invers face la relanti, la vw mi-a mai spus ca poate fi din intinzatorul de la distribuție 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna

 

Am aceasi probelma cu sunet ciudat la rece pe partea dreapta a masinii (stand la van dreapta)

 

Au schimbat in garantie dasweltauto kit distributie - presupuneau ca de acolo provine sunetul. Sunetul era si dupa. Apoi schimb curea alternator si rola intinzatoare. Tot la fel a ramas sunetul.

 

Apoi am gasit pe forum cele scrise de voi. A rezolvat cineva prin schimb pompa ulei(vacum)?

 

Masina e din 2019, 120000 km. N-as vrea sa raman fara ungere ulei din cauya pompei. I s-a intamlat vreunui motor ceva?

 

O fi de la ulei 0w30. Am avut si un skoda scout 2017 motor aproape asemanator de 184 cai, avea ulei 5w30 si nu se manifesta acest sunet.

 

Mersi de raspunsuri

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

 

Revin la postarea anteriara cu o completare:

 

Aproare ca am ajuns sa stau linistit, ca acel sunet la rece este de la pompa ulei/vacuum, si ca este cica "normal"

 

O iesire la Poiana Brasov din Tg-Mures, cand ajuns sus la Poiana observ ca relantina sta cam la 950 rpm. Inainte statea la cam 860 rpm. Sigur nu era regenerare, ca start stop functiona.

 

A si urmat ceva neasteptat, un tacanit puternic, parca erau tachetii. 

 

A doua zi la rece relantina a ramas tot ridicat. Dupa ce am coborat la Brasov relantina a revenit. Inapoi la Poiana iarasi relantina mare , si sunet parca tacheti.

 

Drum spre casa Tg Mures nici o problema.

 

Se pare ca la forjare motor timp indelungat se intampla cele mentionate. Masina este inca in garantie la Daswelt Cluj. Dar va fi greu de diagnosticat.

 

Kitul distributie a fost schimbat recent. Posibil sa fi montat gresit?

 

Sau acea pompa de ulei face figuri si la motorul foarte cald.

 

Masina are 120.000 km

 

Sunt foarte curios ce poate fi? Pareri va rog. Mersi

Modificat de Nagy Hunor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!