Jump to content

Zgomot la motor


sey
 Share

Postare recomandată

Acelasi zgomot se aude si la mine la rece. Dispare dupa ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@Adrian.BuzasIncearca sa scoti joja de la ulei sa vezi daca se aude din motor. la mine (passat B8 2016 140kw DFCA 170000km) se aude foarte tare acel sunet, din motor. trebuie sa incerc sa merg cu masina, sa se incalzeasca sa vad daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! 

Am sesizat ieri când am pornit mașina ca în fata la motor se aude o bătaie metalica puternica, ca și cum ar lovi cineva cu un ciocan în motor.A mai pățit cineva asa ceva, sau are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Mașina a stat o luna și nu am circulat cu ea. Bătaia dispare când se încălzește motorul. 

Volant, ambreiaj și distribuția sunt schimbate de 20 000 de km, anul trecut.

Mașina e un Passat B8, motor CRLB 2.0, 150 CP.

Pe tester nu am nici o eroare. 

Am încercat sa atașez un filmuleț dar e prea mare și nu-l pot încarca. 

Modificat de neutru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, tot volant este.

Din ce spui tu.

Pune totusi si o inregistrare ceva.

Daca o tii turata la 1000 rot/min, mai face?

La oprire, auzi un zgomot metalic, ceva?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul e mai puternic între motor și radiator, în fața. Face la fel și la relanti și puțin mai turata. Cineva mi-a zis ca a pățit la fel și i s-a zis ca ar fi racitorul de gaze iar când se încălzește nu mai face. 

Am filmuleț făcut pe care se aude foarte bine dar e prea mare să-l pot posta aici, are 48M.

Modificat de neutru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fasaie, suiera, baga noxe in cabina,nimic din toate stea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un mic fasait când accelerez dar nu l-am băgat în seama, e doar pentru o secunda când apăs pedala de accelerație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam de acolo vin zgomotele.

Vezi cum ai clapeta egr, incearca sa o cureti.

Mergi la un mecanic daca nu ai mai facut asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l pe youtube si pune linkul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acolo este problema, in egr racitor de gaze, se aud bataile si in admisie.

Insa este doar o parere.

Poate intervine cineva avizat, cu un verdict clar.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de răspuns, cineva mi-a mai zis ca poate fi un culbutor spart. Dacă ar fi asa nu ar trebui sa bată tot timpul, chiar și când se incalzeste? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s ar auzi tot timpul.

Si uzura axa cu came mai face asa, cu batai in admisie.

Insa, nu cred ca este cazul tau.

Merci la un service si investigheaza problema.

Nu este doar tacanit, este zgomot si pe admisie.

Trage o fuga pana la Bacau, Catalin aka EEXCALADE, sigur are ac de cojocul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci mult de indicații. Aici la noi în zona e greu cu mecanicii. 👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stimati colegi, 

Este vorba de un Passat B8 2.0BITDI CUAA din 2016 ( momentan cu aproape 120k km la bord )

Sarguincios si obsedat din fire, la 100k km am zis sa iau startul si sa fac o service-are corespuzatoare si preventiva pentru anumite componente.

1) Revizie completa motor ( ulei+filtre ) - oricum toate reviziile le-am facut la 10k km.

2) Revizie completa cutie DSG DQ500 ( ulei + filtru - daca tot s-a dat cutia jos pentru volant, am schimbat si filtru. E foarte greu accesibil filtrul de ulei la DSG DQ500 pe BITDI-uri, pe partea de sus, fiind necesara demontarea multor componente, motorul fiind foarte inghesuit sub capota, si din cate am inteles de la "reprezenta", la BITDIuri filtrul de ulei la cutie este dat ca "lifetime" ). Am mai avut un schimb la 60k km.

3) Revizie completa Haldex ( dat jos pompa, curatat, schimb ulei + garnituri ). A mai fost schimbat la 60k km.

4) Inlocuire distributie, pompa apa, antigel, etc ( oricum la BITDI se facea la 120k km )

- Toate de mai sus cu Piese Originale VW.

5) Inlocuire volant ( cu SACHS ) - La BITDI, au fost destule cazuri in care volant-ul face figuri in jur de 100k km, aveam mici zgomote, la oprire motor, unde se auzea cum invarte un pic, chiar si dupa oprirea motorului. Nu aveam vibratii in ture mici, si nu huruia inca nimic in mers, dar am zis ca daca tot am 300+cp macar sa stiu o treaba. Stiam ca va urma, constatat si in service ca "incepe" sa cedeze.

In rest, placute, discuri spate, si alte maruntisuri.

 

1) Prima "problema" ( si fara legatura cu service-are de mai sus la 100k km, dar am zis sa o mentionez, ca poate ajuta si pe altii ) a aparut inca din iarna 2019/2020 cand sporadic si aleator, la prima pornire la rece, indiferent ca era frig sau cald, masina pornea mai greu, invartea mai mult pana sa o ia. Putea porni asa odata pe saptamana sau odata la 2 luni... nu am gasit vreo legatura sau regula in pornirile greoaie.

Doresc sa mentionez ca nu am avut nicio eroare, nici in bord, nici la scanari, ce sa indice vreo problema legata de aceste porniri.

Mai jos un filmulet cu o pornire:

 

Aceasta problema s-a rezolvat cu inlocuirea bateriei in aceasta iarna. De atunci a pornit de fiecare data la "sfert" :)

Am pus baterie Exide. Ce model exact nu stiu.

 

2) A doua problema care imi toaca efectiv nervii, inca de la revizia de 100k km, adica de aproape 18k km, este o rezonanta/tacanit/bataie/nici nu stiu cum sa-i zic... in plaja 1500-2000rpm, cel mai bine auzindu-se in TR7 intre 80-100kmh. Dupa aceasta viteza, zgomotul la rulare este destul de mare, si se aude destul de greu in fundal.
Totul a inceput dupa revizia la 100k, cand dupa ce s-au inlocuit toate de mai sus, motorul suna asa:

 

 

 

Aici, rezonanta sau zgomotul era mult mai prezent, si se auzea in jur de 2700-3000rpm.

Nici aici nicio eroare, si nicio problema in rest. Masina mergea perfect din toate punctele de vedere.

Am fost inapoi la service, au zis ca trebuie sa "realinieze" motorul, sau ceva de genul.

Sincer nu stiu ce au facut, dar zgomotul de mai sus a disparut complet in plaja de ture mai mari, si eram deja bucuros...

Dar dupa o saptamana, doua, am fost mai atent la detalii si acel zgomot/rezonanta se manifesta cum am zis mai sus, insa mult diminuat ca intensitate sonora, in plaja 1500-2000rpm, si doar in sarcina usoara ( light throttle ), cel mai bine auzindu-se in plaja 80-100kmh, tr7. 

Mi-e foarte greu sa inregistrez, pentru ca intensitatea zgomotului fiind diminuata, nu se va auzi pe o inregistrare cu telefonul mai mult ca sigur, sau nu se va distinge foarte clar in zgomotul la rulare.

Initial am pus-o pe seama uleiului ( OE 0W30 ), am trecut dupa 5000km pe Aral Super Tronic 5W30, inca 5000km, iar la 110k km am pus Mobil 1 ESP 0W30...

Da stiu, o tampenie, nu prea avea cum sa fie de la ulei, dar am zis totusi sa incerc, nefiind o solutie "foarte" costisitoare... 

Repet, masina merge foarte bine, trage, n-am erori, consuma la fel, regenereaza la fel... deci toate aspectele ar fi in parametri, si totusi... nervii mei sunt intinsi la maxim.

Unde am fost cu ea, toti zic sa se aude ok, si ca e normal, dar sunt 100% sigur ca e o problema undeva, si acest zgomot nu era prezent inainte de 100k km. Am mai fost si cu alte BITDI-uri, la fel, resoftate si clar nu se aude acest zgomot. Adica motorul suna lin :) .

Urmarind atatia km acest aspect, parca, atunci cand incepe regenearea zgomotul se intensifica un pic, deci m-ar duce gandul la un scut termic, sau ceva din zona aia, sa nu fie prins bine. Nici nu mai stiu ce sa mai fac... 

Asa cum am zis, se aude doar in sarcina usoara, daca iau piciorul din acceleratie, zgomotul dispare complet. In rest merge rotund, fara intreruperi, se tureaza liniar, etc

Injectoarele sunt in parametri as zice...

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,17mg/stroke

Cil2 -0,04mg/stroke

Cil3 0,20mg/stroke

Cil4 0,01mg/stroke

 

La cald ( apa 90grd, ulei 90gr )

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,16mg/stroke

Cil2 -0,18mg/stroke

Cil3 0,13mg/stroke

Cil4 0,21mg/stroke

 

3) A 3-a problema, este un zgomot, troncanit la pornire, care se aude doar la pornirea cu motorul rece. Parca ceva zguduie in zona dreapta a motorului ( cum stai pe scaunul soferului ).

Daca e motorul cald, nu se aude. Pot porni de 10 ori consecutiv, ca porneste fara niciun zgomot.

Acest zgomot nu se aude sub nicio alta forma decat la pornire. Atat.

Poate avea oare legatura cu rezonanta de sub 2000rpm? 

 

Las mai jos 2 inregistrari in care consider ca se aude destul de clar zgomotul:

 

 

 

Voi mai incerca la inca un service ( cam cel mai serios de prin zona ), dar problema e ca si timpul meu e cam limitat, si ei sunt foarte plini, si poate am noroc peste vreo 2 saptamani sa ajung sa mai investighez aceste aspecte.


Poate s-a mai intalnit vreun posesor de BITDI CUAA cu chestii similare, orice sfat/idee e binevenita.


Va multumesc!

 

PS, scuze pentru postarea lunga... dar... 😵

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.06.2020 at 7:21, TheOne06 a scris:

Dupa ce se incalzeste motorul se mai aude ? Am cercetat problema asta si am ajuns pe un forum skoda din uk . Se pare ca zgomotul este facut de pompa de ulei/vacuum. Acolo erau masini cu 20-30 de mii de mile care faceau zgomotul asta. O persoana de pe acel forum a discutat si cu un rus care a schimbat pompa si a disparut zgomotul , dar dupa 6 luni-1 an a reaparut.

Salut! Ai mai aflat sursa zgomotului am exat aceiași problema, și nu am nici un răspuns de la 3 service-uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara . Sunt deținător de 3 săptămâni unui Passat B8 2016 motor 1,6 TDI , specific ca este prima mea mașina diesel , in seara asta a fost un prieten de la mine și uitându-se la mașina a și pornit-o mia spus ca este un sunet ciudat la ea după pornire , am dat capacul de plastic de la motor și sunetul se auzea de sus exact de la tacheții , acuma întrebarea mea este: e posibil la o mașina din 2016 cu 110000km sa fie deja problema cu tacheții ? A mai avut cineva problema asta ? 
multumesc

Modificat de alexys4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • alexys4u changed the title to Sunet ciudat la motor
  • 1 month later...
On 4/9/2021 at 2:27 PM, acidone77 said:

Stimati colegi, 

Este vorba de un Passat B8 2.0BITDI CUAA din 2016 ( momentan cu aproape 120k km la bord )

Sarguincios si obsedat din fire, la 100k km am zis sa iau startul si sa fac o service-are corespuzatoare si preventiva pentru anumite componente.

1) Revizie completa motor ( ulei+filtre ) - oricum toate reviziile le-am facut la 10k km.

2) Revizie completa cutie DSG DQ500 ( ulei + filtru - daca tot s-a dat cutia jos pentru volant, am schimbat si filtru. E foarte greu accesibil filtrul de ulei la DSG DQ500 pe BITDI-uri, pe partea de sus, fiind necesara demontarea multor componente, motorul fiind foarte inghesuit sub capota, si din cate am inteles de la "reprezenta", la BITDIuri filtrul de ulei la cutie este dat ca "lifetime" ). Am mai avut un schimb la 60k km.

3) Revizie completa Haldex ( dat jos pompa, curatat, schimb ulei + garnituri ). A mai fost schimbat la 60k km.

4) Inlocuire distributie, pompa apa, antigel, etc ( oricum la BITDI se facea la 120k km )

- Toate de mai sus cu Piese Originale VW.

5) Inlocuire volant ( cu SACHS ) - La BITDI, au fost destule cazuri in care volant-ul face figuri in jur de 100k km, aveam mici zgomote, la oprire motor, unde se auzea cum invarte un pic, chiar si dupa oprirea motorului. Nu aveam vibratii in ture mici, si nu huruia inca nimic in mers, dar am zis ca daca tot am 300+cp macar sa stiu o treaba. Stiam ca va urma, constatat si in service ca "incepe" sa cedeze.

In rest, placute, discuri spate, si alte maruntisuri.

 

1) Prima "problema" ( si fara legatura cu service-are de mai sus la 100k km, dar am zis sa o mentionez, ca poate ajuta si pe altii ) a aparut inca din iarna 2019/2020 cand sporadic si aleator, la prima pornire la rece, indiferent ca era frig sau cald, masina pornea mai greu, invartea mai mult pana sa o ia. Putea porni asa odata pe saptamana sau odata la 2 luni... nu am gasit vreo legatura sau regula in pornirile greoaie.

Doresc sa mentionez ca nu am avut nicio eroare, nici in bord, nici la scanari, ce sa indice vreo problema legata de aceste porniri.

Mai jos un filmulet cu o pornire:

 

Aceasta problema s-a rezolvat cu inlocuirea bateriei in aceasta iarna. De atunci a pornit de fiecare data la "sfert" :)

Am pus baterie Exide. Ce model exact nu stiu.

 

2) A doua problema care imi toaca efectiv nervii, inca de la revizia de 100k km, adica de aproape 18k km, este o rezonanta/tacanit/bataie/nici nu stiu cum sa-i zic... in plaja 1500-2000rpm, cel mai bine auzindu-se in TR7 intre 80-100kmh. Dupa aceasta viteza, zgomotul la rulare este destul de mare, si se aude destul de greu in fundal.
Totul a inceput dupa revizia la 100k, cand dupa ce s-au inlocuit toate de mai sus, motorul suna asa:

 

 

 

Aici, rezonanta sau zgomotul era mult mai prezent, si se auzea in jur de 2700-3000rpm.

Nici aici nicio eroare, si nicio problema in rest. Masina mergea perfect din toate punctele de vedere.

Am fost inapoi la service, au zis ca trebuie sa "realinieze" motorul, sau ceva de genul.

Sincer nu stiu ce au facut, dar zgomotul de mai sus a disparut complet in plaja de ture mai mari, si eram deja bucuros...

Dar dupa o saptamana, doua, am fost mai atent la detalii si acel zgomot/rezonanta se manifesta cum am zis mai sus, insa mult diminuat ca intensitate sonora, in plaja 1500-2000rpm, si doar in sarcina usoara ( light throttle ), cel mai bine auzindu-se in plaja 80-100kmh, tr7. 

Mi-e foarte greu sa inregistrez, pentru ca intensitatea zgomotului fiind diminuata, nu se va auzi pe o inregistrare cu telefonul mai mult ca sigur, sau nu se va distinge foarte clar in zgomotul la rulare.

Initial am pus-o pe seama uleiului ( OE 0W30 ), am trecut dupa 5000km pe Aral Super Tronic 5W30, inca 5000km, iar la 110k km am pus Mobil 1 ESP 0W30...

Da stiu, o tampenie, nu prea avea cum sa fie de la ulei, dar am zis totusi sa incerc, nefiind o solutie "foarte" costisitoare... 

Repet, masina merge foarte bine, trage, n-am erori, consuma la fel, regenereaza la fel... deci toate aspectele ar fi in parametri, si totusi... nervii mei sunt intinsi la maxim.

Unde am fost cu ea, toti zic sa se aude ok, si ca e normal, dar sunt 100% sigur ca e o problema undeva, si acest zgomot nu era prezent inainte de 100k km. Am mai fost si cu alte BITDI-uri, la fel, resoftate si clar nu se aude acest zgomot. Adica motorul suna lin :) .

Urmarind atatia km acest aspect, parca, atunci cand incepe regenearea zgomotul se intensifica un pic, deci m-ar duce gandul la un scut termic, sau ceva din zona aia, sa nu fie prins bine. Nici nu mai stiu ce sa mai fac... 

Asa cum am zis, se aude doar in sarcina usoara, daca iau piciorul din acceleratie, zgomotul dispare complet. In rest merge rotund, fara intreruperi, se tureaza liniar, etc

Injectoarele sunt in parametri as zice...

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,17mg/stroke

Cil2 -0,04mg/stroke

Cil3 0,20mg/stroke

Cil4 0,01mg/stroke

 

La cald ( apa 90grd, ulei 90gr )

La relanti

Injection amount deviation

Cil1 -0,16mg/stroke

Cil2 -0,18mg/stroke

Cil3 0,13mg/stroke

Cil4 0,21mg/stroke

 

3) A 3-a problema, este un zgomot, troncanit la pornire, care se aude doar la pornirea cu motorul rece. Parca ceva zguduie in zona dreapta a motorului ( cum stai pe scaunul soferului ).

Daca e motorul cald, nu se aude. Pot porni de 10 ori consecutiv, ca porneste fara niciun zgomot.

Acest zgomot nu se aude sub nicio alta forma decat la pornire. Atat.

Poate avea oare legatura cu rezonanta de sub 2000rpm? 

 

Las mai jos 2 inregistrari in care consider ca se aude destul de clar zgomotul:

 

 

 

Voi mai incerca la inca un service ( cam cel mai serios de prin zona ), dar problema e ca si timpul meu e cam limitat, si ei sunt foarte plini, si poate am noroc peste vreo 2 saptamani sa ajung sa mai investighez aceste aspecte.


Poate s-a mai intalnit vreun posesor de BITDI CUAA cu chestii similare, orice sfat/idee e binevenita.


Va multumesc!

 

PS, scuze pentru postarea lunga... dar... 😵

 

Deci...

 

La partea cu pornitul si zgmotul de la pornire, am inlocuit inca odata bateria ( acum cateva luni am pus una Exide ) cu una originala VW ( aproape 1800lei ).

Cea Exide am inteles ca nu avea curentul necesar la pornire ok, desi alti parametrii erau corespunzatori.

Am inlocuit si bujiile ( la 120k km ) cu unele originale, si am facut si revizia ulei+filtre ( am mers pe MOTUL 5W30 )

Totodata, s-a curatat si electromotorul, care teoretic nu avea o problema efectiv.

Acum, totul porneste perfect, si la sfert. Fara zgomote.

 

La partea cu rezonanta/zgomotul.

Problema a fost de la schimbul de volant, cand s-a dat jos motor/cutie, nu s-au centrat corespunzator pe tampoane/suporti cand s-a pus la loc.

In cei 20k km, aceste vibratii au dus si la uzura prematura a tampoanelor.

S-au schimbat tampon motor dreapta si tampon cutie de viteza, s-a refixat jugul motor, si s-a reasezat corespunzator motorul "la semn", gen.

Ideea e, ca asa cum am zis, 90-95% din zgomote au disparut. Poate chiar 100%, dar obsesia continua...

Stiu ca 2.0BITDI e ceva mai zgomotos in mers decat un 2.0TDI normal, si dupa 3 sapt cu o benzinara, poate am urechea prea... fina :) sau poate am ramas cu sechele... 

Mi s-a mai spus ca daca mai aud ceva, singurul zgomot mai poate fi de la volant, care daca nu e original ( eu am pus SACHS ) au fost cazuri in care volantul mai provoaca mici vibratii. Ce sa zic, vedem...

 

Acum, dupa toate operatiile, masina pare mult mai inchegata.

 

Oricum sunt foarte multumit de rezutat.

 

Drumuri bune!

 

 

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
lazaralinmarius
On 31.12.2020 at 16:40, Adrian.Buzas a scris:

Salutare,

 

Si eu am zgomotul descris de unii mai sus si il aud de cand am luat masina de noua. Acum am 32000 km si se aude cand pornesc masina, iar moturul e rece. Se aude in partea dreapta a masinii (cum te uiti la motor, in partea stanga). Postez mai jos si o inregistrare. Motorul este 2.0 190 CP, cod motor DFHA.

Masina e in garantie inca, voi intreba si la service, dar parca vad ca voi primi raspuns ca e normal si sa nu ma stresez.

 

 

 

 

 

Volantul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu este o informare despre zgomote produse de o anumita curea de distributie in combinatie cu o anumita role de intindere.

Atrebui sa stie cei de la repr despre zgomot si sa inlocuiasca piesele necesare

Sau paote fi pompa de vacuum (integrata in pompa de ulei). La fel problema cunoscuta si documentata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 31.12.2020 at 15:40, Adrian.Buzas a scris:

Salutare,

 

Si eu am zgomotul descris de unii mai sus si il aud de cand am luat masina de noua. Acum am 32000 km si se aude cand pornesc masina, iar moturul e rece. Se aude in partea dreapta a masinii (cum te uiti la motor, in partea stanga). Postez mai jos si o inregistrare. Motorul este 2.0 190 CP, cod motor DFHA.

Masina e in garantie inca, voi intreba si la service, dar parca vad ca voi primi raspuns ca e normal si sa nu ma stresez.

 

 

 

 

 

Salutare,asa se aude si la mine 2.0 TDI 190 DFHA,am fost la Avia Motors si au spus ca e pompa de ulei,mi-au pus un sunet pe calculator și exact asa se auzea,aparent este normal.

 

Eu am alta problema,în ultimul timp se aud rolele sau ceva în fata tare doar la rece și un sunet metalic asa.(nu ma pricep deloc,nu ma injurati),cand se încălzește nu se aude nimic.

Am fost cu ea la Avia cu încă o problema,mi se ridica mai mereu acul la 1000 de cateva ori pe zi,am lăsat masina de seara,aveam programare la 07:30 si au spus sa nu vin ca rezolva ei,a doua zi pe la 15:00 sun eu sa vad ce au făcut,mi-au spus sa vin sa iau masina.

Ajung acolo,îmi spun ca i-au făcut regenerare și ca la ei nu se mai ridica acul la 1000 și în legătură cu sunetul,mi-au spus ca e funcționare normala,se aud rolele mai tare dar e ok și dacă se aud și mai tare sa vin....

Cum am plecat de acolo s-a si ridicat acul la 1000,bănuiesc ca e bateria,pentru ca mereu oscilează într 12,6 V și 13,2,din câte am citit ar trebui sa fie mai mare la un motor asa mare și cu S&S,dar pe garanție nu prea vor sa facă nimic.

Pun și un video cu sunetul poate își da cineva cu părerea.

Mulțumesc pentru răbdarea de a citi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La mine sunt 2 sunete distincte. Acum am schimbat tot ce tine de distribuție plus curea si rola transmisie si sunetele persista. Avand in vedere ca unul din zgomote dispare cand pornesc masina fara cureaua de accesorii tind sa cred ca este din alternator , cel mai probabil rulmentii. Recondiționarea alternatorului fiind urmatoarea pe lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Venind de pe Passat CC (CFGB 170cp) pe Bi Tdi (CUAA 240cp), mi se pare mult mai zgomotos motorul.. este adevarat/normal sau e doar impresia mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,noua generatie de CR vine cu zgomote neregulate (si un chitait)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny confirm, e mai zgomotos bitdi ul, cel putin fata de tdi urile simple de 150/190cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!