Jump to content

Zgomot la motor


sey
 Share

Postare recomandată

Corect.

Dar o volant cu probleme n ar trebui sa se simta si in mers? Tremurat, vibrat, zgomote, etc...

E posibil sa si faca simtita prezenta doar la relanti? Se poate dezechilibra? Pana la urma la volant nu s a umblat, din cate stiu e pusa pe motor nu pe cutie, deci n ar fi trebuit sa afecteze ceva datul jos al cutiei pentru scurgerile respective.

Acuma le iau si eu logic la cat ma duce capul nefiind cunoscator in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, acidone77 said:

Dar o volant cu probleme n ar trebui sa se simta si in mers?

De obicei nu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am retinut ca volant a fost schimbata cu Sachs, insa am vazut ca piesa OE a avut 4 schimbari de cod, ceea ce inseamna ca n-au reusit-o din prima, nici din a doua, nici a treia, sunt sperante pentru a patra oara.

Nu mi-e clar inca daca volant la care m-am uitat este pentru cutie manuala sau DSG, insa nu cred ca s-a montat manuala pe BiTurbo.

 

Avand in vedere ca la ambreiaj piesele AM sunt mult in urma celor OE din punct de vedere al calitatii, probabil ca ar trebui verificata.

Trebuie investigat unghiul sub care se poate roti, cu ce cuplu, daca in ambele sensuri poate sa se roteasca cu acelasi unghi, sa nu fie sarit/rupt vreun arc din ea (caz in ca care ajungi la alte probleme mult mai grave), urme rugina in interior (obisnuit la cele AM).

 

- 03N105266D - volant, cod eliminat la 01.11.2015 si inlocuit cu

- 03N105266E - volant, cod eliminat la 01.11.2016 si inlocuit cu

- 03N105266F - volant, cod eliminat la 01.02.2018 si inlocuit cu

- 03N105266H - volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am avut putin timp liber(imi venise suporturile motor si cutie) si am dat suportul cutiei jos si verificat,bun,elastic uleiul din hidrolagar la locul lui. Am dat suportul la motor jos exact la fel ca si cel nou asa ca le voi face retur ca sunt in aceiasi stare ca ce le noi. Am mai schimbat tampoane dar erau rupte,hidroladar deformat sau spart,cauciuc crapat...Problema la mine este de la un timp de cateva luni dar abia acum am inceput sa bag de seama plimband pe unul si pe altul ca masina cand da de greu se simte ca tremura/ vibreaza pe la 1100-1300 rpm,si toata lumea ca ai suporturile motor praf. Ei bine nu le am. volant nu face nici un fel de zgomot,nu bate,nu cloncane schimba lin si in D si in R ,nu vibreaza motorul la relantiu doar in sarcina cand merg constant cu 60 in localitate te scoate afara din cabina . Masina passat b8 bitdi,06 2017 120k

Modificat de Edy87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin stiu de codurile aferente volant, si a fost Sachs echivalent cu ultimul cod, cu H la coada pt cel original cand am schimbat.

Doar Sachs face volant pt Bitdi uri, atat OE cat si AM. Am mai gasit acum recent pe net si Luk dar aparea indisponibil pt livrare la toti furnizorii. Dar ca pret luk e dublu fata de Sachs, iar la 100k cand am schimbat volant nu erau disponibile decat OE si Sachs.

M as mira ca diferentele in Sachs oe ca piesa de schimb si Sachs AM sa fie chiar atat de mari.

Voi schimba totusi intai regulatorul ala, voi schimba si filtru de motorina inca odata desi are doar vreo 6000km si daca vibratiile tot raman, o sa schimb si volant. Daca nici asa nu dispar, ii dau foc si ma declar invins 🤣🤣🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

dețin un Passat b8 2.0tdi 190ps cod motor DFCA, dimineața la rece doar la rece motorul parca se îneacă, merge sacadat, după aceea liniște. Mașina e din 2016 are 120000km și merge impecabil. S-a mai întâlnit cineva cu problema asta? Cei de WV au spus ca este totul normal.Poate are cineva idee ce ar putea fi…

Va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mika83 sunetul nu este cumva ca si in clipul postat de mine, la pagina 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Raulbogdan a scris:

@Mika83 sunetul nu este cumva ca si in clipul postat de mine, la pagina 3 ?

Salut, la fel, doar ca a mea parca zic eu ca face puțin mai tare. Am încercat sa pun și un video dar nu pot…..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, voi rezolva anul acesta daca mai face, voi incepe prin a inlocui regulatorul de presiune rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu azi am lăsat mașina la service, i-am spus de regulatorul de presiune, l-au exclus….

Mecanicul mi-a spus ca ar putea fi o rolă de lângă compresorul de a/c sau chiar rola de la compresor. 
Ciudat este ca face doar la rece pana se încălzește puțin, după aceea mașina se comporta excelent fără sunete vibrații sau mai știu eu ce…. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat azi masina la service pt inlocuirea lui, si a filtrului de motorina.

Culmea, ca dupa ce am schimbat motorina din OMV MAXXMOTION in MOL EVO DIESEL PLUS, sau care e aia mai scumpa la ei, parca au cam disparut vibratiile, cel putin din cate am sesizat. Ce-i drept, nici n-am avut drumuri scurte, dar la relanti cu motorul cald, parca merge mai rotund un pic.

Totusi parca 1% raman cu o farama de scepticism, ca ar putea fi totusi de la volant vibratiile.

Revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa la Golf 6. Mereu am alimentat cu motorina OMV Maxmotion sau de la Petrom Diesel+ .. intr-o zi cand am facut un plin cu motorina normala, aveam vibratii si masina se comporta ciudat.

 

Am revenit la motorina ei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va contrazic, posibil sa fie și de la motorina.

Masina a început sa facă așa in vara după ce m-am întors din concediu, de la Rosenheim pana la Berlin mai puțin 170 nu a văzut, după vreo 3-4 zile început sa facă așa. Am pus si motorina normala și premium și sincer nu am văzut nici o diferența ….. 

Cei de la WV sunt pământ de flori aici, te duci la ei și ridica din umeri “ e normal la tipul asta de motor sa facă așa”…..

Asta e mașina mea, cam așa face motorul la prima pornire la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tocmai ce m-a sunat mecanicul, problema este la rola de la alternatr are joc și când este “pe liber” face zgomotul specific. In sarcina nu face, dacă pisti puțin accelerația e liniște totala.

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat ieri regulatorul de presiune rampa.

Era destul de murdar.

image.thumb.png.84fff4d726c33ce2739e2c20bd21ecd1.pngimage.thumb.png.73b2494d3bea6d69ab7c393dfa88dbc3.png

 

cu cel nou:

 

image.png.47d6536ef634d8bf3dbccf9c654b852d.png

 

Cod piesa veche - 04L 130 764C

Cod piesa noua - 04L 120 764D

 

Ceva vibratii tot au ramas, si am comandat si volant, am mers tot pe SACHS, cod 2295 001 534.

Maine se monteaza si voi reveni cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine volanul a fost schimbat la 100.000km pe garanție la WV, la mine nu cred sa fie din volant….

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mika83 Din clipul postat, nici nu pare sa fie fix acelasi sunet ca si la mine.

@acidone77 sunt curios daca a fost pana la urma regulatorul de presiune. Parca mai ziceai candva ca a fost curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77Nu arata prea bine, particulele alea intr-un final o sa iti distruga injectoarele. As zice sa faci o inspectie preventiva si la pompa de inalte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Raulbogdan Pai nu a fost de la regulator, ca vibratiile au ramas, am zis mai sus. De aia schimb si volant.

Poate sa fi avut ceva influenta ca din ce am postat pe pagina anterioara erau ceva diferente intre valorile specified si nominal...

 

Fuel pressure regulator valve - specified value rail pressure - oscileaza intre 217000hPa si 225000hPa

Fuel pressure regulator valve - activation - oscileaza intre 9.15 si 9.35%

High fuel pressure, control deviation - oscileaza intre -4000hPa si 5000hPa

Fuel high pressure sensor, nominal value - oscileaza intre 285000hPa si 295000hPa

Fuel high pressure sensor, actual value - oscileaza intre 285000hPa si 295000hPa

 

Masina e inca la service si o voi lua maine.

 

Nu stiu ce sa zic daca s a schimbat sau nu degeaba regulatorul de presiune rampa, dar asta e, poate putea fi curatat, poate mai tinea ceva km... habar n am, avea totusi 175k km...

 

S a curatat, si inlocuit anterior celalalt regulator presiune, sau cum ii zice, care nu e pe rampa.

@adrian001 pe generatia asta de motoare, in speta bitdi cuaa stii sa fie pompe de inalte problematice? 

Cunosc masini cu 300/350k km fara probleme in acest sens, si masini abuzate nu tinute n puf :)

@Mika83 tu parca ai motorul de 190cp... la cele bitdi e o adevarata aventura cu volant, cea de fabrica avand vreo 4 revizii la codul de piesa, si inca nu se stie daca au nimerit reteta, cum zicea si @Dolfin.

A ajuns si volant o consumabila 🤣

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am motorul de 190cp, cum am spus singura mea problema la mașina e sunetul / oscilațiile care îl face motorul la rece acul turometrului rămânând fix fara oscilații, volantul l-am schimbat pentru ca având cutie manuala îmi scutura puțin la plecarea de pe loc. In rest mașina e tanc nu am ce să-i reproșez.

Sper sa rezolv problema …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77In mare e practic acelasi design din 2008 incoace care se regaseste pe mai toate motorizarile diesel VAG - Bosch CP4. Auzisem ca au mai umblat pe la materiale de-a lungul timpul, dar nu stiu nimic concert. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Long story short - a fost de la volant, cu mici peripetii dupa schimb, motorul in prima faza nefiind reasezat perfect pe pozitie/suporti si mai ramasese un zgomot la relanti, dar s-au facut adaptarile necesare si acum totul este perfect. Am si fost sambata un drum de vreo 150km, si totul functioneaza impecabil.

Sa vedem cat tine minunea :lol: pana mai apare ceva in schema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, acidone77 a scris:

Long story short - a fost de la volant, cu mici peripetii dupa schimb, motorul in prima faza nefiind reasezat perfect pe pozitie/suporti si mai ramasese un zgomot la relanti, dar s-au facut adaptarile necesare si acum totul este perfect. Am si fost sambata un drum de vreo 150km, si totul functioneaza impecabil.

Sa vedem cat tine minunea :lol: pana mai apare ceva in schema.

 

Chiar daca nu are zgomot specific volant, acea vibratie intre 1100-1300 rpm Care te duce cu gandul ca ar fi tampoanele motor respectiv cutie -vine si de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!