Jump to content

Zgomot la motor


sey
 Share

Postare recomandată

Cateodata are, cateodata nu. Cateodata are doar vibratii, cateodata si vibratii si zgomote.

 

La mine cu masina pe elevatoar se cam aude cand ceva zgomote metalice, nu stiu cat reuseste inregistrarea sa evidentieze.

 

 

si aici daca esti atent in a doua jumatate, se aud ceva zgomote metalice, ca si cand s-ar invarti ceva si ar freca la fiecare rotire...

 

 

Tampon/Suporti motor/cutie se pot verifica daca-s ok.

 

Volant la BITDI e cu istoric problematic, si se pare ca sunt consumabile pana la urma :) 

Modificat de acidone77
adaugat video
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77deci am avut dreptate cand am spus ca volantul tine 4-50k km :)) Bine ca ai rezolvat. Am si eu probleme cu un zgomot metalic pe la 1400rpm dar doar cand urc si o talpuiesc, urmare a schimbului de volant. Trebuie sa trec pe la ei sa vedem cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica conducta de clima care trece pe langa filtrul de motorina... 

image.png.75d0bfd2980ab834ed6a04b2029531f5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, acidone77 a scris:

Cateodata are, cateodata nu. Cateodata are doar vibratii, cateodata si vibratii si zgomote.

 

La mine cu masina pe elevatoar se cam aude cand ceva zgomote metalice, nu stiu cat reuseste inregistrarea sa evidentieze.

 

 

si aici daca esti atent in a doua jumatate, se aud ceva zgomote metalice, ca si cand s-ar invarti ceva si ar freca la fiecare rotire...

 

 

Tampon/Suporti motor/cutie se pot verifica daca-s ok.

 

Volant la BITDI e cu istoric problematic, si se pare ca sunt consumabile pana la urma :) 

Da,la mine nu se aude nimic si nici nu vibreaza asa motorul,iar tampoanele le-am dat jos(nu sunt scurse,crapate,rupte) nu vibreaza la relantiu si nici in turatie doar in plaja de 1100-1300 rpm,cand mergi constant sau in sarcina/deal.

Am verificat conductele,sunt țepene,si pe elevator nu face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe elevator nu face inseamna ca atunci cabd e sus ceva se detensioneaza si nu mai vibreaza. Trebuie investigat mai amanuntit.

As verifica totusi si regulatorul. Ai ceva erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, acidone77 a scris:

Daca pe elevator nu face inseamna ca atunci cabd e sus ceva se detensioneaza si nu mai vibreaza. Trebuie investigat mai amanuntit.

As verifica totusi si regulatorul. Ai ceva erori?

Nu am nici un fel de eroare,parametri sunt buni. Vibratie a caroseriei ca si cand ai merge subt-turat ceva in genul acesta vibreaza. volant nu bate ,nu se aude nimic,120k are masinadaca o dau pe sport merge perfect,la drum lung in D este perfect ,doar in oras si doar intre 1100-1300 rpm si dupa treapta4-5-6 face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea s simptome de volant imho, trepte mari, rutatii mici.

In S nu cred ca simti ca tiratia sta mai sus pe la 1750/2000rpm.

Din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic din 2017 n-ar mai trebui sa fie pb cu volant de fabrica, desi nu e exclus.

Problemele cunoscute sunt cu primele modele 2014-2016.

Era si un TPI pe tema asta 2046539/2, poti verifica la reprezentanta sa vezi daca cumva mai intra masina in incidenta acestuia.

Dar din ce ziceau cei pe forumurile din Germania, zgomotele si vibratiile trebuie sa fie foarte mari incat sa prezinte interes pentru reprezentanta sa invesitgheze si sa acopere o parte din costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Si totusi, in cazul tau, nu e posibil ca al doilea volant sa fi tinut cam putin pentru ca nu a fost piesa OE ?  

 

        Acum vad ca ai ales tot piesa aftermarket :)    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba are legatura cu marirea de putere. @acidone77 cu cat a fost ridicat cuplu maxim dupa soft fata de stock ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n nici nu stiu ce sa zic, volant de fabrica e tot SACHS. Adica piesa OE.

Cum am zis, am vazut masini care au schimbat volant la reprezentanta, cu piesa OE, care dupa aprox 30k km prezentau acelasi simptome, zgomote/vibratii. Masini fara soft.

Volant Sachs AM e 2200lei acum, Volant Sachs OE la reprezentanta era undeva pe la 5000lei acum vreo 2,5 ani. N as crede ca tine una mai mult ca alta.
Am inceput sa cred ca deja si volant e consumabil :)

Daca si asta ma tine 75k km sunt multumit.

 

@adrian001 de la 500nm stock la aprox 570nm.

Cutia cel putin duce 600nm de fabrica, fara nicio interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BiTdi 2017, si intr-adevar, nu apare in istoric ca fiind cu volant inlocuit. Am cumparat masina de la daswelt la 168k km. Volantul nu suna la rece. In aprox 5000km a inceput sa sune foarte urat din treapta a 4 in sus, la turatie mica. Am fost la VW si m-au aburit ca ei trebuie sa dea jos volant, sa il verifice fizic, abia apoi pot zice daca aia e, daca nu platesc eu manopera, etc etc. Asa ca am lasat-o balta. Si l-am inlocuit eu la 188k pentru ca incepuse sa bata la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul volantei OE nu este precizat in ETKA, costul ei acum este ~4.200-4.500Lei la dealer, depinde in ce clasa de discount se incadreaza masina.

 

Exista AM atat Sachs cat si LuK, insa o foarte mare importanta are montarea acesteia precum si modul in care a fost manevrata pana la montare.

LuK recomanda ca o volant DMF sa nici nu mai fie montata daca partea de frictiune a fost rotita putin fata de cealalta.

 

Din pacate in cazul volantelor este o mare diferenta intre o piesa OE si una OEM, diferenta de pret de 2000Lei sa nu credeti ca vine doar din branding.

 

Oricum, de ceva ani a aparut necesara si schimbarea volantelor "single mass" OE, se observa cand se monteaza un ambreiaj nou, apar vibratii la angrenare sau chiar stand pe loc (uzura neuniforma a suprafetei de frictiune, ansamblul ambreiaj dezechilibrat). 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin din discutiile avute cu firme mari de distributie, cat si cu mecanici, toti confirma ca volant OE este SACHS. Daca toti vorbesc prostii, asa o fi :) 

Am gasit intr-adevar si volant LUK pe cod corespunzator pentru motor CUAA - BITDI, dar nu aparea disponibila la livrare nicaieri, la niciun furnizor, si pretul era in jur de 4000lei.

Oricum din cate am inteles, daca am inteles bine, cele bimasice sunt mai sensibile.

Nici in Germania nu sunt scutiti BITDI-stii de probleme la volant, doar ca acolo fara culanta, sau incadrarea in TPI/TSB, costurile sunt foarte ridicare la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi in service cu ea, intr-adevar la mine montasera cutia de viteza putin mai la stanga fata de urmele originale. Au pus cutia pe pozitia initiala, insa tot nu am scapat de zgomotul metalic la 1400-1600rpm aparut in urma schimbului volantei. Ziceau sa merg in ianuarie sa le las masina ca sa mai "sape"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu updates, am niste zgomote de rezonanta intre 1400-1600rpm, aparute la putin timp dupa inlocuirea volantei. Mult mai amplificate la rece, la cald putin sesizabile. Apar doar la un load mai mare de 60-70%, in turatiile respective, fiind foarte bine auzite daca urc un deal dar si pe drum drept. Sunetul e ca si cum esapamentul nu ar fi bine strans si ar rezona. M-am intors in service, de 2x, au verificat tot ce tine de volant/cutie/tampoane, etc, totul pare sa fie in regula. Urmatoarele variante ar fi:

1. Am inteles ca in spate-dreapta la pedala de acceleratie sunt 2 tevi de la racitor/AC si e posibil ca la o anumita vibratie, ele sa se miste

2. Ziceau de la service ca e posibil ca sunetul sa vina de la turbine(ceea ce ma cam indoiesc)

 

Pentru pasul 1, am zis ca o sa fac eu verificarea. Am incercat sa desfac panoul, insa nu am reusit si neavand niste pasi, nu am vrut sa fortez ca sa rup clemele. Panoul respectiv am vazut ca merge pana inspre cotiera, are cineva idee cum se scoate? Sau in ce parte trebuie sa trag de el? Poza este pusa doar pt orientare, e de pe o masina din UK Cu volant pe dreapta. Panoul e langa pedala de acceleratie.
image.thumb.png.8173a5894460becf6d9464b2f9930d55.png

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca te ajuta postarea aceasta.

 

Postarea este despre motoare PD, dar din alte relatari am inteles ca se intalneste aceeasi problema si la CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin merci, am trecut prin el, insa nu am gasit o postare in care sa explice cum se da jos panoul ca sa nu ii rupi ceva urechiuse. Insa am vazut cativa care se plangeau de zgomote similare la turatii similare, dar nu le-a raspuns nimeni :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si eu la conductele alea de clima, este chiar si un buletin service/rechemare dar nu este pentru BITDI.

Verifica bine tot ce tine de tevi, conducte sub capota, ceva ce nu e prins bine, atinge freaca de ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 am inteles ca pt modelele de 150 si 190 este si in fata, langa turbo, si langa pedala de acceleratie. Pentru cel de 240, doar langa pedala de acceleratie. O sa desfac panoul respectiv si fac o proba de drum sa vad daca se amplifica si vine de acolo. Daca nu, o sa fie cam greu sa gasesc sursa... si o voi lasa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu update,dupa ce am schimbat tampon cutie,dupa un timp am schimbat si tamponul motor problema vibratiei a persistat. Am hotarat sa schimb volant,luand pe origine varianta cu 'H" in coada . Masina merge perfect,nu mai vibreaza, perfect liniste fara vreo rezonanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, acidone77 a scris:

Cati km aveai si din cea an e masina @Edy87?

Cat a fost volant OE VW?

125 de mii km are acum masina, 06.2017 fabricatie,3800 volant,manopera am facut-o eu.Cea de pe masina nu batea,nu are uzura,au ramas cateii de la centrifugal blocati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, revin cu un nou video cu zgomotul/rezonanta auzita in jurul plajei de turatie 1500 - 1700 rpm. Se aude doar la load mai mare de 50% dar nu mai mult de 70-80% ca sa nu retrogradeze cutia. Daca ma poate indruma cineva cu ce as putea verifica, as fi recunoscator, la service habar n-au de la ce s-ar putea auzi.

 

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!