Jump to content

Zgomot la motor


sey
 Share

Postare recomandată

Salutare!! Am si eu acest passat si dimineața am auzit un zgomot diferit la motor am citit si in alta parte si parerile sunt împărțite,  ba de la un intinzator de curea, ba de la volant. Am sa incerc sa înregistrez sunetul si sa.l atașez.

Voce 009.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un zgomot asemanator la motor.Am schimbat rola de la intinzator si cureaua de transmisie.Zgomotul persista. Sabtamana viitoare ma duc la mecanic sa o pornesc fara cureaua de accesorii sa vedem daca persista si o sa verific si alternatorul.Initial suna ca un zgomot de rulment , dar ascultand mai atent mi se pare ca sunt 2 zgomote distincte care se aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la mecanic si am pornit motorul fara cureaua de accesorii. Liniste totala. Am montat cureaua la loc si a inceput zgomotul. Se pare ca zgomotul vine din zona pompei de ulei/vacuum. Am vazut ca multi se plang de zgomotul asta la motorul de 2.0 pe forumul din uk. A fost chiar o persoana care a schimbat pompa , a disparul zgomotul, dar dupa 6 luni a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am retinut eu bine, are DDAA de 190 hp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , este 2.0 190 de cai DDAA. Din ce am vazut zgomotul produs de pompa nu este doar la acest motor. Zgomotul dispare dupa ce motorul se incalzeste. Vara cel putin nu este sesizabil. 

Astazi s-a nimerit sa fie la service si un Arteon de 240 de cai cu 60 k km la bord. Avea acelasi zgomot la rece, dar se auzea mult mai incet decat la mine.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stimati colegi, este vorba de un Passat B8 2.0TDI CUAA, 2015, aproape 92.000km, si de aproximativ 3-4000km, am inceput sa aud un huruit mai zgomotos al motorului. La aproximativ 90.500km, am facut revizia la reprezentanta, ulei+toate filtrele, crezand ca poate e de la ulei, dar zgomotul persista. La revizie nu s-a constatat a fi nimic anormal.

Este mai degraba un huruit, sau o intensificare a zgomotului motorului ( greu de reprodus, sau explicat  - cel putin asa percep eu zgomotul, posibil ca el sa nu aibe legatura cu motorul ), care incepe de pe 2250rpm, si are o intensitate/zgomot maxim de pe la 2500 la 2750rpm, si "parca" dupa 3000rpm nu se mai aude, dar deja si zgomotul motorului e marisor si nu prea mai imi dau seama. Se aude cam in toate treptele de viteza, indiferent de viteza de rulare, legatura fiind doar cu turatia motorului. In tr 5-6-7 deja si zgomotul de rulare este mai prezent, si parca nu prea mai pot sa-mi dau seama...

Zgomotul/huruitul este sesizabil atat cu motorul rece, cat si cald. Masina nu prezinta nicio eroare, merge bine, trage bine, totul pare a fi in parametri, cu exceptia zgomotului. Zgomotul se aude si pe accelerare, si pe decelerare ( frana de motor )

Am mai citit si pe forumuri de afara, ca unele modele 2015-2016 ( mai mult 2015 ) au avut probleme cu volant cu masa dubla DMF, problema oarecum cunoscuta. Singura chestie care m-ar putea duce cu gandul la volant, este ca uneori, cu motorul rece, imediat dupa pornire, masina are mici vibratii, fara a fi afectata turatia motorului, asta cam in 10-20% din cazuri ( porniri )

Poate volant sa cauzeze asemenea zgomote in mers, si doar pe plaja de turatii limitata?

Intre 1500 si 2250rpm de ex, nu am remarcat un zgomot anormal al "motorului".

Am mai studiat si acest topic, dar parca nu e zgomot de plastic, si din cate am inteles din TPI-ul postat e colegi, CUAA nu e afectat de aceasta problema.

Orice sfat/idee, e binevenit/a.

Va multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai remarcat si faptul ca dupa oprirea motorului, se aude 1sec un zgomot metalic, ca si cum ceva s-ar mai invarti, si ar freca metal pe metal. Ma duce cu gandul ca acest zgomot ar fi tot de la volant.

Sunt foarte curios, daca, asa cum am mai scris mai sus, zgomotul produs intre 2500 si 2750rpm poate fi de la volant. La nicio masina pana acum nu m-am intalnit cu aceasta pb ( adica pb cu volant ), si sincer nu stiu cum se manifesta un volant care incepe sa aibe probleme ( decat ce am mai citit aici pe forum, si dupa unele din simptome, asa ar parea )

Acum mi-am dat seama ca subiectul zgomotului, si discutia despre volant, poate nu-si are locul aici, si pe aceasta cale rog un moderator sa o lipeasca/mute unde considera necesar, sau eventual sa faca un topic separat? Va multumesc.

@EEXCALADE , ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc pt raspuns :) Cred ca la 100k voi schimba totusi volant, iar in cazul in care huruitul nu dispare, voi incepe sa sap mai "adanc" in problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. CRBL cu 210k km. De alaltăieri a început acel zgomot cu frecventa înaltă. Nu e de la role. Distribuția schimbată acum 5 săptămâni. 

https://youtu.be/XSb5MJPeUAQ

A mai întâmpinat cineva aceasta chestiune?

 

Modificat de naboo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se incalzeste motorul se mai aude ? Am cercetat problema asta si am ajuns pe un forum skoda din uk . Se pare ca zgomotul este facut de pompa de ulei/vacuum. Acolo erau masini cu 20-30 de mii de mile care faceau zgomotul asta. O persoana de pe acel forum a discutat si cu un rus care a schimbat pompa si a disparut zgomotul , dar dupa 6 luni-1 an a reaparut.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am sesizat un scomot care eu cred că este de la ambreiaj dar nu sunt sigur,este că o bătaie de fier,se aude doar când motorul este rece după ce se încălzește zgomotul dispare,nu trepidează volanul,pedala de frana doar se aude zgomot. La cutia manuala ambreiajul se verifica prin apăsarea pedalei de ambreiaj dar la DSG nu știu cum se verifica. Mașină pleacă bine de pe loc nu scutura.

Este vorba de Passat B8 2.0 150CP DSG,242k km. Nu știu dacă sesizează cineva din acest video zgomotul dar aștept păreri. Se aude mai tare de sub mașină

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot este defect volantul bănuiesc că se schimba tot kitul de ambreiaj. Ce marca este recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce marca e disponibila dupa seria vin.

DSG-un nu are kit de ambreiaj,nu are legatura cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică să înlocuiesc numai volant, nu se înlocuiește și ambreiajul? 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul foloseste 2 ambreiaje (unul pt treptele 1,3,5; celalalt pt 2,4,6). Ele nu vin in kit (ambreiaje + volant).

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut multe clipuri pe YouTube in care se schimba doar volant. Treptele de viteza se schimbă foarte bine, ambreiajul nu cred că are ceva, oricum voi merge la un mecanic sa aud și părerea lui. A mai schimbat cineva doar volant fara sa schimbe și ambreiajul? Se mai poate merge așa cca o săptămâna până găsesc pe cineva să schimbe volant,care sunt consecințele unei volante defecte?

Va mulțumesc

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia search. Cauta si o sa afli multe informatii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de schimbat, la prioritati.

La rece, chiar daca nu pleci mai repede de pe loc, ridica i turatia la 1000 rot/min.

Oricum, undeva in zona unde nu mai bate (cel putin, nu asa de rau).

Consecintele, nu sunt de dorit, nu ti bate capul cu asa ceva.

Da, majoritatea schimba doar volant.

Insa, daca ai km foarte multi, vrei sa pastrezi masina mai muti ani, sau faci tu foarte multi km,poti schimba si ambreiajele.

Km multi (peste 250k km).

Succes!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 6/6/2020 at 7:21 AM, TheOne06 said:

Dupa ce se incalzeste motorul se mai aude ? Am cercetat problema asta si am ajuns pe un forum skoda din uk . Se pare ca zgomotul este facut de pompa de ulei/vacuum. Acolo erau masini cu 20-30 de mii de mile care faceau zgomotul asta. O persoana de pe acel forum a discutat si cu un rus care a schimbat pompa si a disparut zgomotul , dar dupa 6 luni-1 an a reaparut.

Se aude si la cald, dar predominant la rece. La mecanic am scos cureaua de pe rolele de la alternator, tot se aude. Apoi am pus stetoscopul pe injectoare - 1 si 2 se aud ok. 3 si 4 zici ca nu au ungere deloc. Am inceput sa folosesc un aditiv de ungere pe care il pun in motorina dar nu vad imbunatatiri majore.
In plus, de doua saptamani, cand o pornesc dimineata, mai am si o zdranganeala in primele 2 secunde. Zici ca e ceva desprins. Exact ca in video asta https://www.youtube.com/watch?v=TCtwLylt37I 

Sa nu mai zic ca am fost in concediu prin tara. Din Suceava pana la Lacul Rosu nu am oprit. Dupa o pauza de 30 de minute la lac, la pornire, a invartit de 10 ori pe putin pana sa porneasca. Urmatoarea zi la fel. Daca mergeam mai multi km si apoi o opream pentru un interval mai mare, la pornire invartea binisor. Daca imediat dupa pornire opream si porneam inapoi, "o lua la sfert". Ce e ciudat ca dupa o repriza de cateva ore de autostrada cu viteze si implicit turatii mai mari si mers constant in 2000-2500 rpm,  nu a mai prezentat problema cu pornirea. Pe langa toate si motorul acum are un zgomot mai gros. Una peste alta, in 12.000 de km de cand am luat-o, s-a facut considerabil mai zgomotos - mai tractor.

 

L.E.: Am facut niste sapaturi si am gasit asta legat de sunet. Am dedus din traducerea cu google translate ca e de la variatorul de la axul cu came de care zice neamtul in comentarii ca l-a schimbat. Iar din ce am vazut in alte topic-uri, tot asta provoaca si pornirea grea la cald. Oh boy! ?

Modificat de naboo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Bună seara 

Am o întrebare:passat b8 2015 cel de 239 cp 240000 km.dimineata la rece după pornire se aude o hodorogeala sub mașină din zona cv.Dupa ce ajunge temperatura pe la 70 gr.dispare .Dacă mă poate ajuta cineva cu un răspuns. Mulțumesc 

Modificat de Manuel N.
Mutat deocamdata aici!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e zgomot metalic puternic poate fi de la volant, insa trebuie constatare serioasa pe elevator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mitas mai mult ca sigur ca e de la volant, dar trebuie inspectat mai amanuntit.
Aceasta pb o au primele generatii de bitdi-uri 2014-2015.

Zgomot sau vibratii in trepetele superioare 5-6-7, incercand sa accelerezi usor de la 1100-1200rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Si eu am zgomotul descris de unii mai sus si il aud de cand am luat masina de noua. Acum am 32000 km si se aude cand pornesc masina, iar moturul e rece. Se aude in partea dreapta a masinii (cum te uiti la motor, in partea stanga). Postez mai jos si o inregistrare. Motorul este 2.0 190 CP, cod motor DFHA.

Masina e in garantie inca, voi intreba si la service, dar parca vad ca voi primi raspuns ca e normal si sa nu ma stresez.

 

 

 

 

 

Modificat de Adrian.Buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • alexys4u changed the title to Sunet ciudat la motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!