Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Lane Assist e standard pe Golf!!!Side assist e optional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca digital key e super utila pt firmele de inchiriat masini. pt useri care au masina proprie, mai putin. cred ca in special pentru cei cu firme a si fost gandita optiunea aia. si da, nu merge cu ios momentan.

 

referitor la deblocarea masinii, m-am jucat un pic cu keyless entry la un g8 si personal nu imi place cum e gandit. credeam ca se deschide si se inchide SI cand ma apropii sau cand ma indepartez, nu neaparat sa ating manerul. daca la venire oricum il atingi, la plecare e usor sa uiti masina descuiata, daca te bazezi ca se va inchide automat cand te indepartezi. m-am dus cu cheia la vreo 6-7m si tot nu se incuia singura. alte masini au si in functie de apropiere/indepartare. si mai si costa vreo 400 euro ca dotare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu keyless te obisnuiesti, ba chiar ajunge sa iti lipseasca daca nu il ai. Cel mai util este cand ai bagaje si deschizi direct portbagajul fara sa mai scoti cheia.  Dupa 4 ani de folosit aproape zilnic nu s-a intamplat de uitat deschis. Se cam descarca insa repede bateria cheii, o baterie pe an.
Faptul ca a ramas la un pret destul de mare si acum optiunea e doar keyless entry, keyless go fiind in standard cu asta nu sunt de acord. E la acelasi pret optiunea ca la Golf 7, iar acolo era si keyless go inclus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cu digital key m-am hotarat sa il scot din selectie.

- pentru keyless access inteleg ca sunt mai multe pareri... eu fac parte din categoria care uita masina deschisa...sau incui dar are geamurile deschise... probleme de-astea grave...:) .

Deci daca nu functioneaza pe baza de proximinate si tot trebuie sa ating ceva,  imi dau seama ca pe mine personal nu ma ajuta neaparat... Macar raman la cheie, stiu o treaba... 

 

DAR: daca renunt la aceasta optiune, inseamna ca nu mai am buton de Start/Stop motor... ? Asta e mai trist un pic... Deci in 2021 nu putem sa pornim motorul la Golf prin apasare de buton decat daca bifam optiunea de 400 de euro .... ? Sau nu am inteles eu bine... ?

Oare e vreo explicatie tehnica sa nu se poata una fara cealalta... ?

Later edit: cred ca imi dau seama acum ca optiunea Keyless Access vine cu o criptare ceva mai advanced in cheia respectiva, ca sa poti sa descui masina si sa pornesti si motorul cu acelasi "cod". Pe cand la cheie clasica, apasarea de buton iti permite doar sa descui masina, iar ca sa pornesti motorul mai este si cheia fizica cu profilul respectiv (unic). Deci cei 400 de euro ar costa de fapt acest sistem de criptare/codare/decodare mai ...smecher... Zic si eu...

Capture.JPG

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vreau sa va intreb ce parere aveti despre urmatoarea configuratie. 

Adica daca se puncteaza vreun dezavantaj, pentru mine o sa fie util ca il iau in considerare ... :)

 

Golf Style 1.5 TSI ACT DSG (130CP)

Vopsea exterior Negru

Jante aliaj usor "Ventura" 7,5J x 17

Tapiterie scaune stofa sau /si piele Soul

Pachet Utility:824,67 € (Pachet iarna cu scaune fata si volan incalzit, Privacy glass ,Discover Media)
Airbag-uri locuri laterale spate 322,49 €
Alarma antifurt si functie Safelock 293,93 €
Faruri LED Matrix 842,52 €
Pachet drumuri grele 555,73 €
Park Assist:185,64 €
Selectarea modului de conducere 154,70 €
Sistem audio "Harman Kardon" 589,05 €
Pret total echipari 3.768,73 €

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!eu as lua motorul cu 150cp(îl am pe masina :)) si n as lua pachet drumuri grele.in locul ei mai bine suspensia dcc.cam scumpa,dar e configurata foarte bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as renunta si la park assist. E usor de parcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as renunta la Park assist (masina se parcheaza usor) si la pachetul de drumuri grele. Ultimul inalta masina si ii strica tinuta de drum, cu un centru de greutate mai inalt se va inclina mai mult in curbe ceea ce se va traduce in mai putin confort pentru ocupanti. Castigul realizat prin inaltare este nesemnificativ.

Legat de motor, alegerea mea ar fi intre motorul de 1 litru si cel de 150CP. 1.5TSI de 130CP are acelasi cuplu cu cel de 1 litru si performantele sunt practic identice, exista comparative cu aceste doua motoare pe vechea generatie, dar e acelasi lucru. Singurele avantaje ale celui de 130CP sunt silentiozitatea (fiind in 4 cilindrii e mai rafinat) si faptul ca poate merge in doi cilindrii in sarcina redusa, ceea ce ar insemna o usoara economie de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As renunta la pachetul drumuri grele. Cum s-a mai spus, inalta masina si schimba centrul de greutate. Iar din ce stiu acel scut motor suplimentar e tot de plastic. Metalic nu se mai pune. Cel putin asa mi-au spus, acum cv timp de la reprezentanta. Ca 6nu mai au voie sa puna metalic.

Park assist-ul  cred ca nu merita. Oricum, ai park pilot, cu senzori fata/spate. Nu cred ca ai nevoie sa se parcheze singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu mergi la tara pe cine stie ce sleauri, gen sa faci offroad si tii musai sa iei Golf in loc de SUV, da, merge pachet de drumuri grele. 

Altminteri, te descurci fara probleme peste tot. Eu am avut la masina precedenta (bora) suspensie sport, era super joasa. 

Urcam fara nicio problema, in stil bucurestean, borduri la greu, am mers si pe drum forestier cu ea si in afara de un pic de atins burta masinii nu am avut treaba.

 

Park assist e cum zice si numele...assist. In situatii dificile, tot tu trebuie sa te descurci. E mai mult o fita dpmdv. Daca ai senzori pe spate si imaginatie, n-ai cum sa nu te descurci, mai ales cu un Golf.

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal as taia pachetul de drumuri si park assist si as lua pachetul de asistenta mai ales pentru side assist. si include si park assist, daca tot il vrei. chestia aia cu unghiul mort e chiar super utila. te poate feri de multe belele. plus oglinzi pliabile.

 

 ca idee si mie mi se pare ca mai degraba ia ala de 1 litru. dar ca idee, motoarele alea nu sunt egale: https://zeperfs.com/en/duel8446-8926.htm

foarte misto pachetul ala utility, navigatia oricum te obliga configuratorul sa o pui(!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau...da, multumesc pentru raspunsuri, acum imi e mai clar ca pot sa renunt la Pachet Drumuri Grele si Park Assist. Confirm ca nu am neaparata nevoie de ele :) 

 

Acum, intrebare de foarte mare baraj: 1.5 TSI DSG vs 1.5 eTSI DSG -> Este adevarat ca la eTSI preiei problemele si de la motorul electric... ? Oare in 8 ani nu cumva o sa regret sa nu am mers pe varianta simpla, fara mild-hybrid... ? Revizii mai scumpe in general + probabilitate mai mare la defect.... Versus performanta doar cu o idee mai buna... Oare merita ... ? (pe foaie economia de combustibil intre cele doua nu exista pt ca al doilea, probabil avand cuplu/putere mai mare..."compenseaza" la consum si ramane identic...).

Si cu asta as elimina si discutia cu varianta 1.0 eTSI DSG. (pentru ca 1.0 TSI DSG nu e listat si prefer DSG -> dar care vine cu mH. Doar ca la mild hybrid nu sunt convins...

 

Ce sa fac ?:study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine nu intrebai, cate bordeie atatea obiceie :). Parerea mea este ca NU merita mild-hybrid. Oricare ar fi alegerea ta sper sa ii faci un topic la sectiunea Masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat sunt mai complicate cu atat sunt sansele sa se strice ceva. si bateria aia de la etsi-ul ala va trebui candva schimbata ca nu merge la infinit. deci din punctul asta de vedere se poate sa fie mai scump, dar nu poti alege 1.5 150cp dsg simplu ca nu exista. daca vrei 150cp dsg obligatoriu e etsi.

insa ca unul care am condus etsiul ala sa stii ca e super misto la condus. iar bateria aia face ca start/stop sa nu se simta deloc cand pleaca plus ca iti da niste forta in momentele in care dai tare in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negru e cea mai frumoasa culoare, insa cand ajungi acasa de la spalatorie deja observi firele de praf pe masina... Trebuie ori sa ti placa foarte mult aceasta culoare, ori sa nu o fi avut vreodata ca s o comanzi... Eu am avut un passat negru si mi a ajuns... Orice zgarietura devine vizibila... 

O optiune foarte buna este camera de mers inapoi. Mi se pare chiar ieftina optiunea avand in vedere ca se ridica emblema si apare camera, deci e ingenios protejata camera, inclusiv de diverse depuneri pe lentila... E mai greu s o montezi asa in retrofit... Motorul de 150 de cai cred se comporta ceva mai bine, eu am de 130 si cand e masina super incarcata se cere ceva mai multa putere la demaraje... Acum depinde pe unde mergi cu masina si cat o incarci, altfel si ala de 1 litru e bun daca mergi pe o varianta de buget.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as renunta la culoarea negru (se murdareste extrem de usor), si as pune musai scaunele ergo active. Cumnatul are masina negru metalizat, vine cu ea de la spalatorie si in 2-3 ore deja vad praful pe ea. Plus ca, vara cand ne suim in masina, ne coacem (negrul atrage razele soarelui). 

Cat despre motor, fiind din Bucuresti, as merge pe 1.5 eTSI sau 1.0etsi. Conform unei hotarari a Consiliului municipiului Bucuresti, masinile hibride nu platesc parcarea in parcarile administrate de primarie, daca gasesc loc liber de parcare. Adica te duci cu cererea si copie dupa cartea de identitate a masinii la sediul Administratiei strazilor, (sa se vada in carte ca ai motor hibrid) si ei iti emit o tidula de parcare gratis, care e valabila pana la sfarsitul anului. O pui in parbriz si parchezi gratis in orice parcare a primariei (cu conditia sa gasesti loc liber). La mine la serviciu sunt o gramada care si-au luat masini hibride numai din acest motiv, si parcheaza linistiti in parcarile primariei, fara sa dea un ban. Pentru Bucuresti, mi se pare un superavantaj. Plus ca motorul hibrid iti da un impuls la plecarea de pe loc, care la motoarele mici conteaza enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema pe care o vad eu la hibride este revanzarea mai greoaie, se pare ca lumea prefera ori varianta clasica, ori total electrica. Probabil trendul se va schimba. In rest, avantajele hibridului sunt clare, bateria aia, cand cade cumperi alta, iar avantajul la demaraje e foarte important, mai ales la masini cu puteri relativ mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar etsi nu e vandut ca hibrid, nu ai avantaje la parcare, impozit etc. la nimic. si nici nu e hibrid.

el pusese style, ala vine standard cu scaune ergo active.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar full hibridele si plug-in hibridele au avantaje la parcare in Buc, ci chiar si mild-hibridele. M-am uitat pe site-ul ,,auto data net si  vad ca ei il considera mild hibrid (MHEV)''

https://www.auto-data.net/en/volkswagen-golf-viii-1.0-etsi-110hp-mhev-dsg-41488

Important este ca pe cartea de identitate a vehiculului sa scrie cuvantul hibrid. Daca nu scrie, intr-adevar, degeaba l-ai luat ptr ca nu e considerat hibrid.

Insa acum sa vedem cat mai tine hotararea consiliului municipal, e cam veche si e posibil sa o modifice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic offtopic, 135g/km nu mi se pare deloc o mare evolutie fata de un euro4 de acum 15 ani pe benzina care scoate undeva la 150g.

Cam abureala treaba cu eco tsi si toate normele care dau bine doar pe hartie!

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca pe cartea de identitate scrie la sursa de energie: benzina+electric. In acest caz, dupa parerea mea, te incadrezi la parcarea gratuita in Bucuresti; au fost si alte persoane cu mild-hibrid care au obtinut tidula de parcare gratuita, de ce nu s-ar incadra si 1,5 tsi sau 1.0 tsi? In hotararea consiliului municipal scrie doar ,,motoare hibrid'', fara a se preciza despre ce fel de hibrid este vorba.

@Gabriel88: ai incurcat normele de masurare intre ele. Dupa norma nedc motorul are emisii de 108g/km. Emisiile pentru motoarele de acum 15 ani se masurau tot dupa norma nedc, si atunci aveau 150 g/km. Deci, daca masuram dupa aceiasi norma, avem o scadere de la 150 la 108g/km. Doar daca masori dupa norma wltp (mai realista) ai emisii de 135g/km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
AndreiSergiu1991

Se poate pune Travel Assist pe Life 1.5 eTSI 150cp? Observ ca se poate pune doar pe varianta diesel (Pachet asistenta sofer la acelasi pret zice Travel si Lane assist) sau pe Style... Desi are aceleasi sistemel de siguranta (lane assist, ACC si side assist) la pachet sofer nu include si Travel Assist. Sau este doar o eroare de configurator? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratorul de azi,  

Sistem audio "Harman Kardon" 589,05 €

nu se mai poate comanda decat daca se selecteaza: 

Sistem de navigatie Discover Pro 1.124,55 € (adica navigatia lor, practic...)

 

:eek: Pai ce-ai facut, Bobita ?  

 

(Unde oricum, oglinzile rabatabile electric nu se puteau pune decat daca luai pachetul cu Side, Lane si Park Assist...

 

Se da lux cu forta :) (ca altfel nu ni le-am pune, pt ca nu sunt specifice in Ro...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!