Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

57 minutes ago, Danny said:

De ce e o problema panoramicul si nu un avantaj? Imi scapa ceva? :) Masina o cumpar cu garantie, 1 an.

Au fost / sunt multe probleme cu scurgerile de apa la acoperisurile panoramice. Necesita o intretinere riguroasa, chiar daca tu fiind in DE - te ajuta putin, nefiind atat de mult praf ca la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faina masina. Pret bun pt dotari.

Masina dotata. Verifica istoric, sa aibe la 120k km schimbat uleiul in cutie si distributia facuta!

2014 2015 au avut ceva pb cu volant mai sensibil. Au fost si ce note de service pe asta. In unele cazuri vw a acoperit o parte din costuri. Deobicei problema apare intre 100 si 150k km, dar nu e o tragedie financiara schimbul nici pe banii tai, daca iti place masina.

In rest b8 e destul de robust, bitdi si el cam fara pb majore. Intretinute duc si 300-400k km.

Trapa la vw/mqb e mai sensibila si cu probleme, dar intretinuta corespunzator se pot evita.

Urmareste si reviza haldex, schimb ulei. La km ar merita data jos pompa si curatata sita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunt offtopic, imi poti spune in ce consta aceasta intretinere a trapei? N am mai avut pana acum cu trapa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata trapa, sinele, se greseaza cu vaselina speciala, se curata furtunele de scurgere 4 la numar, gasesti toate detaliile aici pe forum daca cauti un pic. Se recomamda macar odata pe an o mentenanta. Nu e complicat, dar dureaza si e lucru de migala daca vrei sa o faci calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, acidone77 said:

Faina masina. Pret bun pt dotari.

Masina dotata. Verifica istoric, sa aibe la 120k km schimbat uleiul in cutie si distributia facuta!

 

 

De DSG stiu, la maxim 60K se schimba, insa distributia nu se face la 210.000? Cel putin asa "scria" la CC ul ce l am avut (cod motor CFGB - bine, eu am schimbat o inainte.. parca sa tin 210.000 km o distributie...)

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BiTDI intervalul e redus la 120 000 km. Un alt dezavantaj al trapei este ca ai zgomot interior mai mare la viteze mari, de fapt cam astea sunt dezavantajele: mentenanta + apa in interior daca se infunde scrugerile si zgomot interior o idee mai mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, CristiALF said:

Au fost / sunt multe probleme cu scurgerile de apa la acoperisurile panoramice. Necesita o intretinere riguroasa, chiar daca tu fiind in DE - te ajuta putin, nefiind atat de mult praf ca la noi.

  Cum cineva spunea si altul nu intelegea, confirm ca trapa panoramica este un minus pt o masina second hand, dar si pt cea noua... unde in garantie fiind doar revizia la trapa costa 3-400 lei. Am avut un X3 de UK, trapa panoramica cu care m-am dat o vara intreaga. E cool cu trapa functionala si in concedeiu, bucuria copiilor care se bateau care sa o actioneze mai repede si care sa scoata capul prin ea cand masina era oprita. Cand l-am dezmembrat si am pus anunt au sunat foarte multi, iar cumparatorul a venit de la 600 km. Pe langa praf, problemele sunt date si de frunze si alte resturi care blocheaza mecanismele sau scurgerile de apa. Iarna daca masina a fost uda si a inghetat ulterior, iar ocupantii actioneaza comenzile pot rupe pargiile sau arde motoroasul sau modulele. Indodeauna cand cumparmasina pt a o tine, noua sau sh, o iau fara trapa din motive de siguranta si costuri ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la B8 se mentine intervalul de 210.000.

Beleaua este alta...pana la km astia cedeaza pompa de apa care este actionata electric.

 

20211201_141845.jpg

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut, i s a inlocuit distributia la 114.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are rost excluderea din start a unei masini doar pt ca are trapa.

Da, e nevoie de o mai mare atentie atat la achizitie cat si la intretinere. Scurgerile se pot verifica sa fie permeabile si curatate pana sa se infunde. Schimba interiorul masinii prin luminozitatea pe care o aduce indiferent de sezon, mai ales la Variant.

Se poate vedea daca o trapa a fost intretinuta sau care a stat sub copaci de are mazga pe la scurgeri, scartaie la deschidere.

 

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny @GABIVVX

La.motoarele de 150 si 190cp distributia se face la 210k km, iar la bitdi cel de 240cp se face la 120k km.

 

Trapa clar nu e un motiv de refuz masina, mai ales SH. Problemele se pot remedia si trapa se poate mentine ulterior innstare buna cu costuri nu foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX ai pus info referitoare la 140kW, dar mai sus se vorbea despre 176kW. Știu că a clarificat @acidone77, dar insist și eu că am mai văzut nelămuriți și nu vreau să alimentăm confuzia:

image.thumb.png.c00c5828089f4377ce6430e17bfebd6b.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat cu un director a unei reprezentante VW din Romania si mi a confirmat si el ca distributia, conform manualului, se face la 120.000km la motoarele astea, BiTdi de 240cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot studiat si testat oferta auto si am ajuns de unde am pornit: B8 Variant 4Motion BiTdi DCC, cu carlig, sub 150K, este cel mai potrivit nevoilor mele. Nehotarat fiind sa dau masina actuala, careia nu am ce sa-i reprosez si sa mai pun 10K, cei de la Metrotehnica au vandut deja BiTdi pe care il testasem.

Ma gandesc iar la un Tdi de 150/190 cp, achizitionat la un pret mai mic cu km mai putini, pe care sa-l resoftez ulterior.

Spuneti-mi unde gasesc informatii corecte despre ciptunig motor 2.0 Tdi 190 Cp 400 Nm. Stiu ca pt Stage 1 va avea doar 225 cu 450. Cel de 150/340 va ajunge la 190/430, deci poate fi urcat mai sus in procente. Ma intereseaza cum se simnte si comporta ulterior, consum, fiabilitate (motor si turbina, injectoare, clapeta/egr) etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te uiti direct in Germania dupa una? O sa gasesti pe gustul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac pt ca aici anunturile de Passat sunt 80% ale samsarilor (recent adus pe roti, full full fara piele, imbecabil, accept orice test ..... unde vreu eu 😃.

Am gasit cateva pe Mobile cu istoric si handller  ok la 22k, plus costuri transport si o sa ma uit si pe Autoscout.

Pe Weltauto si Tiriac Rulate nu mai sunt Bitdi Variant 4Motion. Alte sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sambata am fost in Germania cu avionul.. apoi la handler.. am cumparat-o si apoi avionul intors acasa. Aproximativ 400euro drumul meu si inca 600 euro platforma (am pus-o pe platforma). Deci pe langa pretul masinii mai pui 1K si macar ai masina buna... eu n-as risca sa dau ~20.000E pe o masina din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Danny said:

Eu sambata am fost in Germania cu avionul.. apoi la handler.. am cumparat-o si apoi avionul intors acasa. Aproximativ 400euro drumul meu si inca 600 euro platforma (am pus-o pe platforma). Deci pe langa pretul masinii mai pui 1K si macar ai masina buna... eu n-as risca sa dau ~20.000E pe o masina din tara.

 Ce ti-ai luat in 20k? E si varianta sa o iau vazuta doar on line, dar parca nu m-as risca!

1 hour ago, Adria_n said:

E scris pe topicul colegului https://autowerft.de/

 Am verificat acum, dar am gasi doar un B8 190 Cp la 24k E si 98k km. Am vazut ca dau garantie si pun la dispozitie formulare export.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti in topicul meu ce am luat. M a ajuns 21.000€ (doar masina). Bineinteles, gasesti si la alti dealeri, poate mai ieftine. Ideea e sa eviti Romania. Cel putin, eu asta as face (am facut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super pret !!! 

     

         Cu / fara TVA ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Danny said:

Eu sambata am fost in Germania cu avionul.. apoi la handler.. am cumparat-o si apoi avionul intors acasa. Aproximativ 400euro drumul meu si inca 600 euro platforma (am pus-o pe platforma). Deci pe langa pretul masinii mai pui 1K si macar ai masina buna... eu n-as risca sa dau ~20.000E pe o masina din tara.

 

Cum ai procedat cu plata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_ncu TVA.

@moroeniussambata am facut un contract de vanzare/cumparare (in care se stipuleaza ca in 7 zile sa virez banii). Tot sambata am virat banii. Luni mi au refacut TUV ul (desi nu aveam nevoie de el) si tot luni le au intrat si banii. Apoi cu o imputernicire (model dat de catre ei) a fost marti soferul cu platforma si a ridicat masina (tot lui i au dat si actele + factura de vanzare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca e ok ca au facut TUV ul. Macar afara lucrul asta inca inseamna ceva, ca acolo nu prea merge ca la RAR ul nostru. E inca o certitudine ca masina luata e ok si e in parametrii.

Eu am solicitat in mod expres sa faca tuv ul. Bine inteles ca nu au fost probleme, dar ca vezi masina, o platesti doar dupaia te duci dupa ea... iti mai pui semne de intrebare, chiar daca e dealer VAG cu peste 10 reprezentante si un stoc de peste 1000 masini :)

 

Daca va uitati la dealeri mari, cu reviewuri bune, si multe masini in parc, sansele sa fie probleme sunt minime sau exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca dealerii mari nu se preteaza la magarii. Alea le fac tot aia mici...

 

Cred ca eu am cumparat cea mai ieftina masina din parcul dealerului... avea numa "avioane" (imi sarise in ochi inca de la intrare un SQ7 de 120.000€) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!