Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

catalindarius

Am inteles, dar nu vreau extra full! Doar ca r line arata mult mai ok, nu ma interesează motor si alte dotari. Mai bine mai astept. Acum 5 ani mi am luat golful 7 cu 11000 euro, e perfect si acum, nu am bagat un leu in el. Acum am 13000 cash, si nu gasesc un passat ca lumea. Degeaba un b7, ca e ca si golful. Mai aștept, poate apare vreunu in mintile lui. Ms băieți 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai VIN-ul , vezi cum poti da de cineva in reteaua VW sa iti verifice istoricul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mai arata a masina. Dotata, km cam multi, dar daca are un istoric curat cu revizii la zi, inclusiv distributie, ulei cutie, etc merita vazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, parerile noastre despre masina si dotari sunt irelevante pana nu faci o verificare sa vezi daca masina e ok.

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am nevoie sa schimb masina si oscilez intre un Passat 2.0 TDI DSG din 06.2017 Highline, 68.000 km, cu faruri LED High, pachet R exterior, virtual cockpit, interior piele, climatizare 3 zone si incalzire in scaunele fata + spate si o Skoda Superb 2.0 TDI DSG din 06.2018 88.000 km, faruri Xenon, interior stofa, climatizare 2 zone, incalzire scaune fata, ACC.

 

Pretul este aproape identic la ambele masini, 22.500 Euro cu TVA inclus. Skoda este de la Weltauto, Passatul de la Leaseplan - ambele masini au fost in leasing operational.

 

Care credeti ca merita mai mult si de ce ? Imi place mai mult Passatul, e mult mai bine echipata, insa e cu un an mai veche. Ca si costuri de intretinere presupun ca sunt la fel, nu ?

 

Later edit: la Passat nu s-a schimbat ulei la cutie la 60.000 km, o fi cu DQ381 ? Superbul sigur are cutia DQ381 care inteleg ca are schimburi la 120.000 km

 

Modificat de Alexcl
Informatii schimb ulei cutie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general vw> skoda, la materiale si finisaje si se simte un pic. Eu as lua passat ul daca e mai bine dotat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbul bate Passat doar la accesul la portbagaj, in rest as lua Passat.

Oricum nu mai e niciuna in garantie, probabil vei primi o garantie generica de 6 luni care acopera cutie+motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat are materiale, imbinari, insonorizare mai buna decat skoda

Cutia dq381 sau dsg 7 sa montat pe b8 dupa 2018 revizie ulei la fiecare 60.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Model 2018 inseamna inclusiv ca masina poate fi fabricata in 2017 oricand dupa jumatea anului. Daca masina are 6 trepte e DQ250, daca are 7 e DQ381. Oficial la DQ381 intervalul de schimb al uleiului este 120 000 km fara inlocuirea filtrului. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul pare mai dotat si chiar daca are un an in plus dotarile conteaza. Si eu am luat Passatul tot de la Leaseplan dar cunosteam masina ca a fost a vecinului meu.

Verifica care e faza cu schimbul uleiului la cutie si fa o proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 pentru Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi dau seama ca nu stiu daca dsg-ul e cu 6 sau 7 trepte. Pot afla ce fel de cutie e din VIN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca's ambele cu aceeasi motorizare, Passat'ul e totusi mai dotat (si cu km mai putini, bonus). Desi eram convins ca Superb e mult mai mare, doar la lungime e diferenta de 10cm, in rest sunt similare, inclusiv ca spatiu portbagaj. Iar un Highline are un oarecare rafinament fata de un interior stofa (probabil negru/gri) de la Superb.

Pentru mine ar fi importanta si culoarea exterioara, intr'o anumita masura, de exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, Alexcl a scris:

DQ381 care inteleg ca are schimburi la 120.000 km

 

   Doar primul schimb la 120k , dupa se face din 60 in 60k.

în urmă cu 20 ore, acidone77 a scris:

In general vw> skoda

Am aceiasi parere :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, andrei0241 said:

Daca's ambele cu aceeasi motorizare, Passat'ul e totusi mai dotat (si cu km mai putini, bonus). Desi eram convins ca Superb e mult mai mare, doar la lungime e diferenta de 10cm, in rest sunt similare, inclusiv ca spatiu portbagaj. Iar un Highline are un oarecare rafinament fata de un interior stofa (probabil negru/gri) de la Superb.

Pentru mine ar fi importanta si culoarea exterioara, intr'o anumita masura, de exemplu

Legat de portbagaj, or fi ele similare ca volum, dar accesul e mult mai bun la Superb decat la Passat, pentru obiecte voluminoase, in cazul berlinelor.

Daca vorbim de varianta break, avantajul Skoda dispare.

 

Autorul nu a precizat ce tip de caroserie au masinile, dar daca nu are de carat electrocasnice mari toata ziua, alegerea e clara in favoarea Passatului.

Skoda_Superb_III.png

passat.jpg

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alta dilema: Passatul are dsg 6 trepte, Superbul are cutia cu 7 trepte. E vreo diferenta notabila intre ele? Ma gandesc daca pe autostrada va fi considerabil mai mult zgomot de la motor, fiind mai turat la 139kmh.

 

Ambele masini sunt berline.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 8/30/2022 at 3:11 PM, halamadrid said:

probabil vei primi o garantie generica de 6 luni care acopera cutie+motor.

Garanția legală obligatorie este de minim 12 luni pentru bunuri second-hand, în primele 6 luni orice defect este considerat automat ca fiind existent la momentul vânzării și se remediază gratuit de către vânzător. Adică cutie+motor+orice altceva. Într-adevăr după cele 6 luni nu mai e fain că tre să dovedești existența defectului la momentul vânzării.


Asta se aplică indiferent de contractul de garanție comercială oferit de vânzător, adică chiar dacă ei specifică în termeni că tu vii cu 50% din valoarea pieselor defecte etc, dacă e în primele 6 luni au obligația să repare gratis. Desigur că ei speră să profite de necunoașterea drepturilor de către consumator și chiar o fac :)

Modificat de sneaker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceva posesori de Passat 1.5 TSI Evo? Urmeaza sa achizitionez unul saptamana viitoare un B8.5 din 2020 echiparea Business si as vrea sa stiu la ce trebuie sa ma astept cum ar fi:fiabilitate, intretinerea, consum? Va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

 

Sunt in discutii cu cei de la firma unde lucrez pentru achizitia unei masini si m-am oprit la Alltrack-ul de mai jos. Daca nu ar fi avute scaune din piele, masina ar fi fost perfecta pentru mine, este cam tot ce vroiam sa aiba.

https://www.spotawheel.ro/buy/volkswagen/used-2018-volkswagen-passat-variant/573 

Am discutat cu vanzatorul dar nu are niciun carnet de service, nimic. As fi vrut sa stiu daca si ce revizii s-au facut la masina. Stiu doar ca masina este din Suedia si ca ar avea aprox 95k km. Am facut un mic testdrive prin curte, vreo 500m,  dar nimic mai mult nu se poate pentru masina nu are nr rosii, deci nu se poate deplasa

Credeti ca m-ar putea ajuta cineva cu decodarea unui vin : WVWZZZ3CZJE251814. 

 

Voi ce parere aveti, ar fi ok un asemenea pret raportat la masina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul usor ridicat la km aia, dar are totusi webasto si e alltrack. Daca nu-ti convine pielea, facem schimb :)) am tapiteria standard de alltrack si mie mi se pare uratica.

In schimb, in "raportul" ala de inspectie n-au reusit sa treaca nici macar uzura anvelopelor... Iar roata de rezerva bineinteles lipseste. Astea plus faptul ca nu are numere (+traducerile automate pe site...) pentru mine sunt cam multe red flags, desi masina arata bine si ar putea fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dealerul este de fapt o firma din Polonia care si-a deschis sediu in Romania si au inca chestii de rezolvat...Masina a trecut RAR-ul prin Iunie 2022, mi-au trimis certificatul de autenticitate (ma rog, intre timp a expirat 😁) dar cred ca o sa trec la urmatorul pas si o sa vorbesc cu  "leasingul" sa o cumpere.  Revin cat de curand cu impresii...sper cat mai placute.

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am revenit cu achizitia Alltrack-ului de mai sus :) 

Dupa ceva asteptari si chestii birocratice am reusit sa iau masina si sa merg aprox 1000 de km din 5 Ianuarie. Asadar, masina este ok per ansamblu, a necesitat un detailing interior si urmeaza polish-ul. Cine a condus-o inainte a mers pe la tara cu ea, ca am gasit chiar si fan/paie in portbagaj, mici zgarieturi fine, ma rog...sunt chestii rezolvabile.

Pe partea tehnica, motorul trage foarte bine, toate butoanele functionale, insa pe parte de frane a trebuit sa ii schimb imediat placutele pe spate si urmeaza si discurile fata ( la viteza peste 90-100 km/h) se cam simte o ovalizare la discuri. Ar mai fi si un scartait pe fata stanga (pe partea soferului) cand trec peste bumperele care sunt peste tot acum pe stradute. Ramane sa investighez. 

Ar mai fi si un scartait al consolei centrale, parca se aude de sub navigatie, in partea pasagerului dar nah, poate gasesc o solutie.

In rest, masina este ce trebuie, scaunelele m-au impresionat, sunt comode si pielea aia nu e chiar asa de greu de trait cu ea....vedem la vara cum va fi. Am descoperit cand am intrat in posesia ei ca are keyless entry si portbagaj easyopen (din acela cu 2 butoane) foarte util cel de al doilea buton.

Ce mi se pare interesant este modul de condus eco, care chiar functioneaza, in sensul ca scade consumul daca conduci relaxat. Cand iei piciorul de pe acceleratie masina nu franeaza (frana de motor) ci merge mai departe ca si cum ai scos-o din viteza, parca se decupleaza si cutia de motor...😃 Am reusit sa scot consum prin oras, pe drumul meu, chiar si cu 1 litru mai putin.

Inca o chestie interesanta este cat de repede se incalzeste motorul (cel putin asa arata ceasurile din bord). In cateva minute deja apa este pe la 50-60 grade. Vin de pe Ford, unde margeam si 20 minute si apa nu se ridica la 70 grade.

Urmeaza revizia cu uleiuri, filtre, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!