Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077
 Share

Postare recomandată

Ai mers noaptea, ca sa ne spui cum sint luminile LED standard versus halogen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar un pic prin Bucuresti undeva pe niste alei prin spatele unui bloc unde era intuneric. Fara niciun dubiu, iluminarea este mult mai buna decat la halogen. Farurile basic LED inseamna LED pe luminile de zi (pe toata lungimea farului), pe faza scurta si pe faza lunga. Semnalizarea nu este LED.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca MQB nu este cel mai agil sasiu de pe piata. Atat Octavia cat si Superb IV si Passat GTE au fost trecute la junk de "suedeji" putand trece pe 4 roti la maximum 72 km/h. Superbul era in aer la 68 km/h. Spre referinta, o Puma noua duce 80km/h. 

Ciudat este ca greutatea suplimentara a Superb-ului IV precum si distributia maselor mai buna (are bateria pe puntea spate) a inrautatit rezultatul testului.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai umble putin la ESP si aia e...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu masina live la dealerul local . Nu arata rau masina calitatea materialelor poate o treapta mai bune ca la vechea generatie . Ramane de vazut cum se vor comporta motoarele pe benzina in combinatia mild hybrid dar pentru moment  nu sunt disponibile spre vanzare masini in configuratia asta . In rest aceias masina cu spatiu interior foarte mare la fel si portbagajul putin ciudat comanda de la cutia DSG si volanul in doua spite care are 2 butoane cam mari pentru gustul meu .

Renunta la limbajul indecent - first/last warning!

Modificat de vdragos
Limbaj indecent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare gresit sa compari Superbul sau Octavia cu Puma. Bine ca nu luam referinta un monopost de formula 1! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era doar o referinta la o masina din clasa inferioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre-timp a aparut front assistant asa ca aceasta manevra riscanta poate fi uitata cel putin in zonele fara elani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa, daca nu ai elani ai caini. Eu am patit de 2 ori sa imi apara un caine in fata la viteza mare, o data pe autostrada, lovit de masina din fata, a doua oara pe centura Bucurestiului, portiunea cu 2 benzi, la fel, lovit de masina din fata. Pot aparea tot felul de obstacole, la care nu te gandesti acum. Eu il consider un mare minus al masinii, atata timp cat masini gen Corolla, care e in aceeasi clasa cu Octavia, a obtinut un scor mai bun, reusind sa efectueze manevra elanului la 74 km/h. Nu vreti sa stiti cum e sa ocolesti un caine la 130 km/h, masina mea de atunci s-a comportat exemplar, desi nu avea esp, fiind o Ibiza 6L.

Referitor la Front Assist, functia asta iti franeaza masina, nu trage si de volan in locul tau, la viteza suficient de mare nu are ce sa mai faca, nu poate infrange legile fizicii, daca distanta pana la obstacol nu e suficient de mare pentru a opri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

72 sau 74 km/h ce mai conteaza la vitezele de azi, iar cainele nu este elan, vei avaria masina dar nu vei muri. Mai periculos ar fi cu un cal. Suedezii au inventat acest test acum juma'de secol cand nu existau toate sistemele de siguranta si de asistenta de azi. Incerc sa spun ca ar fi foarte bine sa treaca testul elanului si la 200 km/h dar in testul ala, din cate vad, nu se franeaza deloc ori azi poti face asta concomitent cu schimbarea directiei. In cazul Front Assist miscarea volanului anuleaza franarea automata. Bineinteles, de dragul discutiei putem sa ne alarmam ca o masina nu a trecut acest test la viteza de 72 km/h dar, zic eu, nu trebuie sa-i dam mai multa importanta decat are. Apropo, acum 2 ani, pe A3 spre Ploiesti mi-a iesit in fata un porc mistret. Acesta a aparut din rigola centrala iar eu eram pe banda 3 iar pe banda 2 chiar in fata mea rula o motocicleta. Evitarea era exclusa, deci super frana la 130 km/h. Noroc ca s-a speriat si s-a intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul pe viraje este slab, dar Octavia nu a fost gandita sa fie condusa in forta pe viraje. E diferenta mare fata de un Focus, de pilda. Nu o ajuta nici ampatamentul mare, care o face mai putin agila, coroborat cu un ecartament relativ ingust pentru dimensiunile masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut si primele informatii despre Octavia IV Scout. Din pacate se pare ca garda la sol a scazut fata de O3, masina fiind mai inalta cu doar 15 mm fata de modelul combi standard (O3 Scout are garda de 172 mm, fiind cu 30 mm mai inalta fata de O3 combi standard). Interiorul e clar un plus fata de O3, motoare foarte performante(2.0 TDI 200 CP sau 2.0 TSI 190 CP suna f bine!) in schimb pentru mine designul exterior la Scout IV e un minus. 

https://www.automarket.ro/stiri/primele-imagini-cu-noua-generatie-skoda-octavia-scout-garda-la-sol-cu-15-98447.html

Modificat de Leotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata binisor :) Ar merge un benzinar in plaja 220-250cp... sa nu canibalizeze cu Superb Scout de 272cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristiansen077

Mașina este disponibilă pentru test drive la avia Pantelimon, am văzut ca te poți înscrie pe facebook. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorizare are, 2.0 TDI cu DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca 1.5 TSI manuala, cel puțin așa spuneau in Februarie ca vor avea la test drive 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077
în urmă cu 11 ore, TDR a scris:

Ce motorizare are, 2.0 TDI cu DSG?

Salut, nu au făcut aceasta precizare referitoare la motorizare. Probabil 1.5 tsi cum afirma  colegul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.06.2020 at 21:31, ovioneb a scris:

Cred ca 1.5 TSI manuala

Asta este motorizarea.Am facut astazi test drive cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ne lasi asa cu ochii in soare ? Spune cum ti se pare masina, cum se comporta suspensia pe gropi, te-a enervat lipsa butoanelor de clima and media. Merita banii ceruti ?

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acel test al "elanului" nu va panicati. Multe marci si modele au avut rezultate slabe la teste, au facut ceva setari noi din soft la ESP si au fost ok dupa. Sunt mai multe videouri cu aceste noi setari si rezultate la marci de renume, precum Toyota. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari o utilitara (Hilux) gandita pentru altceva cu o masina de familie. La VAG, pe langa Octavia si Arteon-ul si Passat-ul au rezultate slabe. Daca nu ma insel si Superb-ul era praf la testul asta acum cativa ani. Daca compari in clasa asta Corolla este lider si Octavia a picat testul, deci despre ce vorbim?

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cat a stat masina mea la revizie am butonat noua octavie. Ca minusuri fata de ce am eu (O3FL) am de remarcat:

- cotiera foarte mica: cred ca au incercat sa lateasca scaunele sinau ramas cu o cotiera ca cea de la rapid, poate chiar mai ingusta. Pentru mine mare minus....

- "Aripioara de rechin" de pe plafon pentru GPS/GSM este enorm de mare, nu stiu ce au avut in cap sa o faca dubla ca lungime fata de O3

- Panoul de clima lipsa un mare minus. Am mers mai mult cu un Megane IV care are la fel clima digitala in in infotainment si la drum lung sau aglomerat e un chin sa setezi ceva, poate doar la semafor. Aici iar un mare mare minus, modern dar e un minus.

- Alrceva ar fi semnatura luminoasa DRL fara personalitate, copie fidela golf. Aici O3FL se diferentiaza foarte frumos pe sosea din departare fata de alte modele.

Acestea sunt doar minusuri, restul sunt si plusuri la dotari de finete. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat. O4 mi se pare ca arată mult mai ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi? Treaba de gusturi, unora le place sa aiba ceva mai deosebit, o forma care nu o vezi la alte masini si unora le place sa vada pe octavia noua ce are un golf mai vechi. De aceea exista mai multe modele diversificate pentru fiecare dintre noi. 

P.s. Alt minus volanul in 2 spite si cu un mot in partea de jos unde ar fi fost a 3-a spita. Adica preferam ori 3 spite complete ori 2 spite dar partea de jos sa nu existe deloc. In acest stadiu arata ca un lucru neterminat. 

 

Modificat de BeciAcustic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Ce face butonul asta?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!